back to top
15.5 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

“E-survey”: πρωτοπόρος η Interamerican στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων

Στο πλαίσιο της ολιστικής ψηφιοποίησης των λειτουργιών της, με ιδιαίτερες καινοτομίες και εφαρμογές ειδικότερα στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, η Interamerican  είναι πρωτοπόρος και στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη. Η εταιρεία έχει θέσει σε χρήση τα το “e-survey”, που αρχικά λειτούργησε τον Οκτώβριο του 2013 ως stand alone εφαρμογή σύνταξης ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης από τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Τον Ιούλιο του 2014, ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα του OnE (Operations ‘n’ Excellence: ενιαίο σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση των γενικών ασφαλίσεων και της βοήθειας) και έκτοτε, λειτουργεί ως το μοναδικό εργαλείο καταγραφής εκτίμησης ζημιάς, τόσο για τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία όσο και για τα ανεξάρτητα.

Η ιδέα της εφαρμογής “e-survey” βασίζεται στην δυνατότητα συνεχόμενης αξιολόγησης της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα και το διακανονιστή, μέχρι την τελική έγκρισή της από το διακανονιστή, με στόχο την άμεση και αντικειμενική αξιολόγηση του κόστους της ζημιάς. Με τη λειτουργία της εφαρμογής, καλύπτονται τα βασικά ζητήματα της διαδικασίας πραγματογνωμοσύνης:

- Advertisement -
  • η ανάκτηση των χαρακτηριστικών του προς εξέταση ζημιωθέντος οχήματος από την βάση δεδομένων της εταιρείας
  • η καταγραφή της αναλυτικής προσφοράς του συνεργείου (εργασίες και ανταλλακτικά)
  • η καταγραφή της αξιολόγησης της προσφοράς από τον πραγματογνώμονα
  • η αξιολόγηση από τον διακανονιστή, η οποία κατευθύνει είτε σε τελική έγκριση είτε σε επανέλεγχο της ζημιάς.

Όσον αφορά στη διαδικασία που ακολουθείται για τον πελάτη, αυτή διαχωρίζεται ανάλογα με το συνεργείο επιλογής εκ μέρους του (συνεργαζόμενο συνεργείο ή ανεξάρτητο). Αν το όχημα έχει οδηγηθεί σε συνεργαζόμενο συνεργείο, ο πελάτης το επισκέπτεται σε εργάσιμη ημέρα. Το συνεργείο άμεσα διενεργεί την αρχική εκτίμηση στο “e-survey”, η οποία σε πραγματικό χρόνο είναι εμφανής στον ελεγκτή πραγματογνώμονα και στον διακανονιστή που χειρίζεται την υπόθεση. Αυτοί, επιλαμβάνονται της ζημιάς και ακολουθούνται τα βήματα που περιγράφονται ανωτέρω.

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN διαθέτει το CarPoint, ιδιόκτητο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αυτοκινήτου στο οποίο λειτουργεί ο τομέας των αποζημιώσεων και ένα υπερσύγχρονο συνεργείο-φανοποιείο, που πλαισιώνεται από ένα δίκτυο 7 CarPoint συνεργείων (franchise) – 3 στην Αττική και από ένα σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης. Τα CarPoint συνεργεία συμπληρώνονται από ένα πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 89 συνεργαζομένων συνεργείων και 10 συνεργείων αποκλειστικά για μοτοσικλέτες.

- Advertisement -

Η ΙΝΤΕRΑMERICAN, με καταβεβλημένες αποζημιώσεις στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 56,9 εκατ. ευρώ κατά το 2016 (53.732 περιπτώσεις), ενώ αποζημιώνει και περί τις 20.000 δικούς της πελάτες μη υπαίτιους ετησίως, με έναν μοναδικό μηχανισμό εξυπηρέτησης. Η εταιρεία έχει ελαχιστοποιήσει με τις ακολουθούμενες διαδικασίες και τη χρήση του “e-survey” τα παράπονα για αποζημιώσεις στον κλάδο, αντιστοιχίζοντας έναν παραπονούμενο ανά 1.398 αποζημιώσεις.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Τι είναι το Reverse Mentoring Program της Interamerican

Το Reverse Mentoring Program της Interamerican είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της: Απονομή πιστοποιήσεων της LIMRA στο εταιρικό της δίκτυο

Οι επαγγελματικοί τίτλοι “Chartered Insurance Agency Manager (CIAM)” και “Master Financial Advisor (MFA)” της LIMRA απονεμήθηκαν σε μέλη του εταιρικού δικτύου

Η Interamerican εξαγοράζει τη Europ Assistance Greece

Η Interamerican, μέλος του Ομίλου Achmea, ανακοινώνει την εξαγορά της Europ Assistance Greece στην Ελλάδα, σε μια στρατηγική κίνηση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Atradius Greece – Αυξάνεται σταθερά η αφερεγγυότητα των επιχειρήσεων παγκοσμίως μετά την πανδημία

Οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους το πρόβλημα της αφερεγγυότητας στις συναλλαγές επιμένει εντοπίζονται στον πληθωρισμό που παραμένει υψηλός, όπως και στην ακριβή ενέργεια

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 27 Δεκεμβρίου

Συνολικά 1.161.370.323,81 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.744.605 δικαιούχους από σήμερα 23 έως τις 27 Δεκεμβρίου 2024 στο πλαίσιο

Carglass® – Χριστουγεννιάτικο Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της Carglass® στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα