Μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στη Γερμανία, τον Ιούλιο του 2016, πρόκειται να διατεθεί και στη Γαλλία το πρόγραμμα Generali Vitality, ένα επιστημονικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ευεξίας που επιβραβεύει τους πελάτες για τον υγιεινό τρόπο ζωής τους και στοχεύει στη βελτίωση της υγείας των εργαζομένων και την ευημερία τους – στοιχεία που έχουν αποδειχθεί ότι έχουν θετικό αντίκτυπο στη δέσμευση εργαζομένων και στην παραγωγικότητά τους.
«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που πρώτοι δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα που συστήνει μια τελείως διαφορετική εμπειρία για τους πελάτες στην ασφαλιστική αγορά της Ευρώπης» σχολίασε σχετικά ο Gian Paolo Meloncelli, διευθυντής Group Strategy and Business Development του Ομίλου Generali. «Το πρόγραμμα Vitality της Generali είναι μια μοναδική λύση για όλους τους πελάτες μας που επιθυμούν να βελτιώσουν την υγεία τους, αλλάζοντας τον τρόπο ζωής τους. Αξιοποιώντας τη μεγάλη επιτυχία του Generali Vitality στη γερμανική αγορά, παρουσιάζουμε τώρα με μεγάλο ενθουσιασμό το πρόγραμμα στη Γαλλία, με ένα μοντέλο ειδικά προσαρμοσμένο για τη γαλλική αγορά και με τη βοήθεια σημαντικών συνεργατών. Αυτό είναι ένα άλλο σημαντικό ορόσημο, που επιβεβαιώνει την ικανότητα της ομάδας μας να παρέχει καινοτόμες λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών μας.»
Από την πλευρά του, ο Yanick Philippon, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Generali Γαλλίας, δήλωσε: «Συστήνοντας το Vitality στους εταιρικούς μας πελάτες, η Generali Γαλλίας προσφέρει καινοτόμες λύσεις για ζητήματα που σχετίζονται με το χώρο εργασίας, όπως η ευημερία των εργαζομένων και η πρόληψη ψυχοκοινωνικών κινδύνων. Η προώθηση της ευεξίας και η μείωση του στρες στο χώρο εργασίας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα του προγράμματος. Βοηθάει τις εταιρίες να φροντίσουν τους υπαλλήλους τους, εξασφαλίζοντας υψηλά πρότυπα υγείας, ασφάλειας και ευημερίας, ενώ συμβάλλει και στη βελτίωση της παραγωγικότητας στην εργασία. Την ίδια στιγμή βοηθά τους εργαζόμενους να καταλάβουν περισσότερα για τη σημασία της σωματικής υγείας και ψυχικής τους ευεξίας».
Το πρόγραμμα Generali Vitality στοχεύει να παρακινήσει τους πελάτες να είναι υγιείς και να αισθάνονται καλύτερα. Ιδρύθηκε από την Discovery και έχει καταγράψει μια σημαντική πορεία πετυχαίνοντας σημαντικά αποτελέσματα στη βελτίωσης της υγείας σε διαφορετικές αγορές σε όλο τον κόσμο, για σχεδόν 20 χρόνια. Το πρόγραμμα βασίζεται σε κλινικά, αναλογιστικά και συμπεριφορικά στοιχεία, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζήσουν μια πιο υγιή και πιο ενεργό ζωή. Επισημαίνεται ότι η Generali έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα του προγράμματος για την ηπειρωτική ευρωπαϊκή αγορά και ήδη στη Γερμανία το Generali Vitality προσφέρεται σε πελάτες λιανικής που έχουν επιλέξει ασφάλιση ζωής και ασφάλιση επαγγελματικής ανικανότητας.
Από τον Ιανουάριο του 2017 η Generali θα προσφέρει το Vitality σε εταιρικούς πελάτες στη Γαλλία, επεκτείνοντας έτσι την εφαρμογή του προγράμματος στην Ευρώπη. Το πρόγραμμα θα διατίθεται ως προαιρετική παροχή σε εταιρικούς πελάτες που διαθέτουν ασφάλιση υγείας και προστασίας. Στο πλαίσιό του, οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν μέτρα για να βελτιώσουν την υγεία τους απολαμβάνουν εκπτώσεις και ανταμοιβές μέσω των επιλεγμένων συνεργατών, όπως τους Club Med, Look Voyages και Weedoogift, που προσφέρουν μπόνους και εκπτώσεις στα καταστήματα Sephora, FNAC και Decathlon.
Μέσω της Discovery, το Vitality είναι προσβάσιμο σε μια βάση σχεδόν 4 εκατομμυρίων καταναλωτών, σε διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Νοτίου Αφρικής, του Ηνωμένου Βασιλείου, των ΗΠΑ, της Ασία και της Αυστραλίας. Στην καρδιά του Vitality βρίσκεται η έννοια του αμοιβαίου οφέλους, που αλλάζει την παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία. Αυτός ο μηχανισμός θετικής ενίσχυσης και επιβραβεύσεων προσθέτει συνεχώς αξία κατά τρόπο που ωφελεί τα άτομα, τους ασφαλιστικούς παρόχους και την κοινωνία ως σύνολο.