back to top
29.9 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Boeing 737 Max: Ξεπερνούν τα 400 εκατ. οι αποζημιώσεις για τις αεροπορικές τραγωδίες

Οι μεγαλύτερες (αντ)ασφαλιστικές εταιρείες της Ευρώπης βρίσκονται αντιμέτωπες με την καταβολή 404 περίπου εκατομμυρίων ευρώ ως αποτέλεσμα των δύο αεροπορικών τραγωδιών, με τη συντριβή αεροσκαφών τύπου Boeing 737 Max.

Η Munich Re τονίζει πως ενδέχεται να πληρώσει 150 εκατ. ευρώ, μια εκτίμηση που κατά τον CFO της, Christoph Jurecka θεωρείται «αρκετά συντηρητική».

- Advertisement -

Η Swiss Re μπορεί να καταβάλει περισσότερα από 121 εκατ. ευρώ ενώ η Hannover Re εκτιμά ότι οι αποζημιώσεις μπορεί να ανέλθουν στα 50 εκατ. ευρώ.

Όσο για τις Allianz SE και Zurich Insurance Group AG, ενδέχεται να συμμετάσχουν στον κύκλο των αποζημιώσεων, με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τα 81 εκατ. ευρώ.

- Advertisement -

Προς το παρόν, οι εκτιμήσεις για απώλειες, βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο. Θα χρειαστούν μήνες, αν όχι χρόνια για να οριστικοποιηθούν τα εν λόγω ποσά, την ώρα που το Bloomberg Intelligence εκτιμά πως οι αποζημιώσεις για τα θύματα των συντριβών σε Αιθιοπία και Ινδονησία θα φθάσουν περίπου τα 900.000.000 ευρώ.

Η διεθνής ομάδα  εμπειρογνωμόνων που έχει συσταθεί, εξετάζει γιατί το ίδιο μοντέλο συνετρίβη δύο φορές μέσα σε πέντε μόλις μήνες. Το αποτέλεσμα αυτών των ερευνών θα επηρεάσει το ύψος των ποσών που θα καταβληθούν από τους ασφαλιστές.

Μεγάλες (αντ)ασφαλιστικές εταιρείες παγκοσμίως, όπως η American International Group Inc, η Chubb Ltd και η Berkshire Hathaway Specialty Insurance Co αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η «διπλή» καταστροφή που αφορά το μοντέλο 737 Max της Boeing κρίνεται εξαιρετικά ασυνήθιστη καθώς το ίδιο το αεροσκάφος φέρεται να είναι ο πιθανός υπαίτιος των δυστυχημάτων και όχι κάποιο ανθρώπινο λάθος.

Το γεγονός αυτό έδωσε πλεονέκτημα στη Boeing όσον αφορά στην ασφαλιστική της κάλυψη.

Τα συμβόλαια που έχει υπογράψει η εταιρεία – κολοσσός καλύπτουν πολλές μορφές ζημιών.

Για παράδειγμα, η Boeing έχει συνάψει συμβόλαια, που καλύπτουν με πολύ μεγάλα ποσά τη ζημία που προκαλείται κάθε μέρα που τα αεροπλάνα τα οποία έχει κατασκευάσει παραμένουν στο έδαφος.

Έχουν περάσει 45 ημέρες από τις 11 Μαρτίου, όταν η ρυθμιστική αρχή της Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας απαγόρευσε πτήσεις αεροσκαφών τύπου 737 Max στην επικράτειά της. Οι αρχές σε όλο τον κόσμο ακολούθησαν το παράδειγμα της Κίνας μέσα σε λίγες μέρες.

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης της κατασκευάστριας εταιρείας έχει ανώτατο όριο τα 449 εκατομμύρια ευρώ. Μέρος του ποσού αυτού μεταφέρθηκε σε αντασφαλιστές, οι οποίοι ασφαλίζουν τους κινδύνους που αναλαμβάνουν άλλοι ασφαλιστές.

«Η Βοeing δεν σχολιάζει επί της ασφαλιστικής της κάλυψης» δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Charles Bickers, προσθέτοντας ότι «έχουμε διαρκή επαφή με τους πελάτες μας» και ότι «η προσοχή μας παραμένει στην υποστήριξη αυτών κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου».

Η Swiss Re συγκαταλέγεται μεταξύ εκείνων που καλύπτουν την Ethiopian Airlines. Η αεροπορική έχει συνάψει συμβόλαιο ύψους 296 εκατ. ευρώ. Βάσει αυτού, θα καταβληθούν στην Εthiopian Airlines περίπου 50 εκατ. ευρώ , για το αεροσκάφος που συνετρίβη.

Τα υπόλοιπα χρήματα θα διατεθούν στους συγγενείς των θυμάτων.

Mε πληροφορίες από το businesstimes.com.sg

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Επιτροπή Αφαλιστικών Πρακτόρων ΕΕΑ για τις αλλαγές στις αποζημιώσεις ασφαλιστηρίων υγείας της Εθν. Ασφαλιστικής

Την αντίδρασή της στις αλλαγές του τρόπου καταβολής αποζημιώσεων παλαιών ασφαλιστηρίων υγείας από την Εθνική Ασφαλιστική

Η μεγάλη ανατροπή με τις αποζημιώσεις υγείας και ζωής legacy χαρτοφυλακίων

Με τις αλλαγές στον τρόπο που θα αποζημιώνονται οι ασφαλισμένοι των legacy χαρτοφυλακίων Εθνικής Ασφαλιστικής από τη 1η Ιουνίου γίνεται ένα πρώτο και καθοριστικό βήμα .....

H ERGO εξαγοράζει την Next Insurance αντί του ποσού των 2,6 δισ.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η NEXT Insurance θα αποτελέσει μέρος της ERGO της κύριας ασφαλιστικής της Munich Re.

Αποζημιώσεις 18,2 εκατ. ευρώ σε αγρότες

Στην καταβολή αποζημιώσεων de minimis 18,2 εκατ. ευρώ προχώρησε σήμερα το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE