back to top
14.3 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Η Generali παρουσιάζει το Generali Vitality και στη Γαλλία

Μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στη Γερμανία, τον Ιούλιο του 2016, πρόκειται να διατεθεί και στη Γαλλία το πρόγραμμα Generali Vitality, ένα επιστημονικά σχεδιασμένο πρόγραμμα ευεξίας που επιβραβεύει τους πελάτες για τον υγιεινό τρόπο ζωής τους και στοχεύει στη βελτίωση της υγείας των εργαζομένων και την ευημερία τους – στοιχεία που έχουν αποδειχθεί ότι έχουν θετικό αντίκτυπο στη δέσμευση εργαζομένων και στην παραγωγικότητά τους. 

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι που πρώτοι δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα που συστήνει μια τελείως διαφορετική εμπειρία για τους πελάτες στην ασφαλιστική αγορά της Ευρώπης» σχολίασε σχετικά ο Gian Paolo Meloncelli, διευθυντής Group Strategy and Business Development του Ομίλου Generali. «Το πρόγραμμα Vitality της Generali είναι μια μοναδική λύση για όλους τους πελάτες μας που επιθυμούν να βελτιώσουν την υγεία τους, αλλάζοντας τον τρόπο ζωής τους. Αξιοποιώντας τη μεγάλη επιτυχία του Generali Vitality στη γερμανική αγορά, παρουσιάζουμε τώρα με μεγάλο ενθουσιασμό το πρόγραμμα στη Γαλλία, με ένα μοντέλο ειδικά προσαρμοσμένο για τη γαλλική αγορά και με τη βοήθεια σημαντικών συνεργατών. Αυτό είναι ένα άλλο σημαντικό ορόσημο, που επιβεβαιώνει την ικανότητα της ομάδας μας να παρέχει καινοτόμες λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών μας.»

- Advertisement -

Από την πλευρά του, ο Yanick Philippon, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Generali Γαλλίας, δήλωσε: «Συστήνοντας το Vitality στους εταιρικούς μας πελάτες, η Generali Γαλλίας προσφέρει καινοτόμες λύσεις για ζητήματα που σχετίζονται με το χώρο εργασίας, όπως η ευημερία των εργαζομένων και η πρόληψη ψυχοκοινωνικών κινδύνων. Η προώθηση της ευεξίας και η μείωση του στρες στο χώρο εργασίας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα του προγράμματος. Βοηθάει τις εταιρίες να φροντίσουν τους υπαλλήλους τους, εξασφαλίζοντας υψηλά πρότυπα υγείας, ασφάλειας και ευημερίας, ενώ συμβάλλει και στη βελτίωση της παραγωγικότητας στην εργασία. Την ίδια στιγμή βοηθά τους εργαζόμενους να καταλάβουν περισσότερα για τη σημασία της σωματικής υγείας και ψυχικής τους ευεξίας».

Το πρόγραμμα Generali Vitality στοχεύει να παρακινήσει τους πελάτες να είναι υγιείς και να αισθάνονται καλύτερα. Ιδρύθηκε από την Discovery και έχει καταγράψει μια σημαντική πορεία πετυχαίνοντας σημαντικά αποτελέσματα στη βελτίωσης της υγείας σε διαφορετικές αγορές σε όλο τον κόσμο, για σχεδόν 20 χρόνια. Το πρόγραμμα βασίζεται σε κλινικά, αναλογιστικά και συμπεριφορικά στοιχεία, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζήσουν μια πιο υγιή και πιο ενεργό ζωή. Επισημαίνεται ότι η Generali έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα του προγράμματος για την ηπειρωτική ευρωπαϊκή αγορά και ήδη στη Γερμανία το Generali Vitality προσφέρεται σε πελάτες λιανικής που έχουν επιλέξει ασφάλιση ζωής και ασφάλιση επαγγελματικής ανικανότητας.

- Advertisement -

Από τον Ιανουάριο του 2017 η Generali θα προσφέρει το Vitality σε εταιρικούς πελάτες στη Γαλλία, επεκτείνοντας έτσι την εφαρμογή του προγράμματος στην Ευρώπη. Το πρόγραμμα θα διατίθεται ως προαιρετική παροχή σε εταιρικούς πελάτες που διαθέτουν ασφάλιση υγείας και προστασίας. Στο πλαίσιό του, οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν μέτρα για να βελτιώσουν την υγεία τους απολαμβάνουν εκπτώσεις και ανταμοιβές μέσω των επιλεγμένων συνεργατών, όπως τους Club Med, Look Voyages και Weedoogift, που προσφέρουν μπόνους και εκπτώσεις στα καταστήματα Sephora, FNAC και Decathlon.

Μέσω της Discovery, το Vitality είναι προσβάσιμο σε μια βάση σχεδόν 4 εκατομμυρίων καταναλωτών, σε διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Νοτίου Αφρικής, του Ηνωμένου Βασιλείου, των ΗΠΑ, της Ασία και της Αυστραλίας. Στην καρδιά του Vitality βρίσκεται η έννοια του αμοιβαίου οφέλους, που αλλάζει την παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία. Αυτός ο μηχανισμός θετικής ενίσχυσης και επιβραβεύσεων προσθέτει συνεχώς αξία κατά τρόπο που ωφελεί τα άτομα, τους ασφαλιστικούς παρόχους και την κοινωνία ως σύνολο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Οι συλλογικές αγωγές στον φαρμακευτικό τομέα γίνονται πιο περίπλοκες και ασταθείς

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται αύξηση των ομαδικών αγωγών αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, που στρέφονται κατά φαρμακευτικών, τροφίμων και χημικών προϊόντων

Marsh & McLennan: στοχεύει σε νέες εξαγορές μετά τις McGriff και Carpenter Turner

Η Marsh & McLennan Companies, Inc (MMC) ολοκλήρωσε πριν την προβλεπόμενη ημερομηνία την εξαγορά της McGriff Insurance Services ύψους 7,75 δισεκατομμυρίων δολαρίων τοις μετρητοίς,

ΠΕΚΑΠ: Ετοιμη να καταθέσει μέτρα για τις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας, ανοικτό κάλεσμα σε ασφαλιστές

η ΕΑΕΕ αναφέρει η ΠΕΚΑΠ αναγνωρίζει ότι η  αύξηση των ασφαλίστρων έχει συνέπειες τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τις εταιρείες - μέλη της Ένωσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Στις αρχές Δεκεμβρίου, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings θα εισέλθει προς διαπραγμάτευση στο Χ.Α 

Η «ΕΥΡΩΠΗ Ηoldings» θα προχωρήσει στην προσυμφωνημένη εξαγορά της "Ευρώπη Ασφαλιστική" μέχρι τις αρχές του 2025 και θα ακολουθήσει η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 

Οι συλλογικές αγωγές στον φαρμακευτικό τομέα γίνονται πιο περίπλοκες και ασταθείς

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται αύξηση των ομαδικών αγωγών αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, που στρέφονται κατά φαρμακευτικών, τροφίμων και χημικών προϊόντων

Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια 

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Visa ‘’Απειλές απάτης στις γιορτές 2024’’, οι απειλές αυτές κλιμακώνονται.

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...