back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Τα απλά και τα σύνθετα των προγραμμάτων υγείας

Τα προγράμματα ΥΓΕΙΑΣ «δίνουν και παίρνουν» στην αγορά.

Στο σύνολό τους -ελάχιστες οι εξαιρέσεις- οι ασφαλιστικές εταιρείες δημιουργούν την δική τους ελκυστική πρόταση ελπίζοντας ότι θα κερδίσουν πελατειακό κοινό.

- Advertisement -

Η μάχη που διεξάγεται είναι ήδη μεγάλη.

Τα προγράμματα πολλά, εξατομικευμένα, με αποκλειστικές συνεργασίες, ευρέως φάσματος και διάφορα άλλα σχετικά.

- Advertisement -

Οι σκέψεις και προσδοκίες για κάποιον μεγαλύτερο ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στην υγεία σε συνεργασία με το κράτος δεν είναι σε περίοδο ωριμότητας.

Η ασφαλιστική αγορά θα κινηθεί μόνη της και οι εταιρείες αναλαμβάνουν το ατομικό «παιχνίδι» να το βγάλουν πέρα και να το διεξάγουν σωστά.

Οι πολίτες εάν προσεγγιστούν και πεισθούν τότε μπορεί και να αποφασίσουν την αγορά ενός προγράμματος υγείας.

Μέχρι εδώ τα πράγματα είναι απλά και φαίνονται σωστά.

Τι γίνεται όμως στη συνέχεια;

Ποιος προωθεί αυτά τα προγράμματα, πώς αξιοποιούνται και πόσο χρεώνονται οι παροχές υγείας από τα νοσηλευτικά ιδρύματα;

Και για να πάμε ένα βήμα παραπέρα: Πώς υποστηρίζονται τα προγράμματα αυτά από τις εταιρείες; Τι ανακαλύπτει ο πελάτης όταν χρησιμοποιήσει το ασφαλιστικό του πρόγραμμα;

Τι γίνεται όταν επιχειρείται η χρήση τους; Τι αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές όταν αναζητούν εκπρόσωπο της εταιρείας για να διεκπεραιώσουν τις διαδικασίες; Πώς διαχειρίζονται οι εταιρείες τα όσα έπονται μετά την πώληση;

Σε αυτό το σημείο καταγράφονται μεγάλες διαφοροποιήσεις.

Και εδώ φαίνεται η διαφορά.

Σχετικές δημοσιεύσεις

“Οι καιροί αλλάζουν” για την ασφαλιστική αγορά και το Insurance world 

"Oι καιροί αλλάζουν" τραγούδησε δύο φορές ο Bob Dylan μία το 1964 και μία το 1992 σε κρίσιμες περιόδους του 20ου αιώνα. 

ΠΣΑΣ, επουλώστε τις πληγές πριν ο χρόνος κάνει το ασήμαντο, εξωπραγματικό

Τις διαφωνίες στην ασφαλιστική αγορά τις ‘απολαμβάναμε’ φευγαλέα και σε ορισμένες στιγμές. Αν, ήταν αδιάκοπες δεν θα μπορούσαμε τις αντιληφθούμε ως αντίθεση.  Και, αν...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS