back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Γυναικεία υπόθεση η στρατηγική Sustainability της INTERAMERICAN

Η Βιώσιµη Ανάπτυξη τίθεται στον πυρήνα της στρατηγικής του Οµίλου INTERAMERICAN και η Χρύσα Ελευθερίου αναλαμβάνει τον ρόλο Sustainability and Stakeholders Relations Leader.

Η κα Ελευθερίου θα ηγηθεί της προσπάθειας αξιοποίησης των αναδυόμενων ευκαιριών ανάπτυξης αειφόρων επιχειρηματικών και οικονομικών δραστηριοτήτων μέσω της  ενσωμάτωσης παραγόντων ESG στη στρατηγική και στις δραστηριότητες του Ομίλου. Παράλληλα, μέσα από την υιοθέτηση μιας νέας προσέγγισης, όπου τα ενδιαφερόμενα μέρη της εταιρείας (εργαζόμενοι, πελάτες, μέτοχος, μέσα ενημέρωσης, μκο, φορείς κ.ά) βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του οργανισμού, το νέο τμήμα θα αναπτύσσει δράσεις και πρωτοβουλίες με στόχο τη δημιουργία ισχυρών εταιρικών σχέσεων με θετική επίδραση και αμοιβαίο όφελος.  

- Advertisement -

«Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις θα επηρεαστούν έντονα τα επόμενα έτη από τους νέους κανονισμούς, από τον τρόπο διαχείρισης των επενδυτικών τους χαρτοφυλακίων, τη συμπεριφορά τους για την προστασία του περιβάλλοντος, τη διακυβέρνηση και τη διαχείριση κινδύνων, καθώς και την έκδοση νέων, «πράσινων» ασφαλιστικών προϊόντων. Είναι υποχρέωση όλων µας να προσφέρουµε στις επόµενες γενιές ένα µέλλον και έναν πλανήτη βιώσιµο και ο ασφαλιστικός κλάδος  μπορεί να πρωτοστατήσει στην προσπάθεια αυτή», σημειώνει η Χρύσα Ελευθερίου.

Με σπουδές στους τομείς της Διοίκησης Υπηρεσιών, Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας και Στρατηγικών Βιωσιμότητας, η Χρύσα Ελευθερίου εντάχθηκε στο δυναμικό του ομίλου INTERAMERICAN το 2007, κατέχοντας όλα τα χρόνια θέσεις ευθύνης στους τομείς των Εταιρικών Σχέσεων, Υπευθυνότητας και του Business Development. 

- Advertisement -

Η  ομάδα Sustainability and Stakeholders Relations, σχεδιάστηκε και θα λειτουργεί με γνώμονα το Όραμα, την Αποστολή και τις Αξίες του οργανισμού και της μητρικής εταιρείας Achmea, σύμφωνα με τη νέα οργανωτική δομή και τον νέο τρόπο εργασίας της INTERAMERICAN και λαμβάνοντας υπόψιν τις προκλήσεις και ευκαιρίες που δημιουργούνται, τόσο στην ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημιουργική συνάντηση στα γραφεία του Panormos Cluster με την Generali

Η συνάντηση επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ φορέων και εταιρειών, δημιουργώντας τις βάσεις για νέες κοινές δράσεις

Η Groupama σχεδιάζει να διπλασιάσει το εταιρικό δίκτυο – Διορθώσεις στις προμήθειες

Η ασφαλιστική επιζητά να αναπτύξει μια νέα γενιά managers, που θα δώσουν ώθηση στην αγορά βάσει του σχεδίου «Maverick»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί