Η συμπεριφορά των πελατών αλλάζει, όπως και η στρατηγική των εταιρειών. Πώς μπορούν οι ασφαλιστές να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα; Πώς μπορούν να «απαντήσουν» στα sites online πωλήσεων ασφάλισης; Ποιο είναι το απαιτούμενο προφίλ, οι μέθοδοι παρέμβασης, οι επενδύσεις τους στη διαδικτυακή αγορά; Πώς μπορούν να διευρύνουν την αγορά τους ή να στοχεύσουν καλύτερα σ’ αυτή; Πώς μπορούν να εξοικονομήσουν παραγωγικό χρόνο με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων του Internet;
Σε αυτά τα ερωτήματα απαντά το πλήρες σεμινάριο Digital Marketing & Online Sales για επαγγελματίες ασφαλιστές, που δημιούργησε και παρουσιάζει το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών.
Σε 100 ώρες πρακτική και θεωρητική εκπαίδευση, το σεμινάριο περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται ο επαγγελματίας ασφαλιστής για να εδραιώσει τη διαδικτυακή του παρουσία και να πολλαπλασιάσει την αποτελεσματικότητά του.
Οι ώρες εκπαίδευσης κατανέμονται σε 25 στην τάξη και 75 στην ασύγχρονη πρακτική υποβοηθούμενη εφαρμογή, ενώ το περιεχόμενο είναι προσανατολισμένο κατά 70% στην πρακτική εφαρμογή και κατά 30% στη θεωρητική κατάρτιση.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.