back to top
12.7 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Η εταιρική φήμη της φαρμακευτικής βιομηχανίας

Εμφανή σημάδια βελτίωσης εμφανίζει φέτος, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η εταιρική φήμη των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, ενώπιον του ευρύτερου κοινού, όπως επισημαίνει η νέα έκθεση του διεθνούς οργανισμού Reputation Institute, που σκιαγραφεί τις αλλαγές των τελευταίων ετών σε 14 συνολικά επιχειρήσεις.

Η σχετική έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του έτους σε δείγμα 23.000 ερωτηθέντων από 15 χώρες, κατέγραψε τις απόψεις του κοινού για τις φαρμακευτικές εταιρείες με παγκόσμια δραστηριότητα. Οι αντιλήψεις που αξιολογήθηκαν αφορούσαν 7 βασικούς τομείς: 1) προϊόντα και υπηρεσίες, 2) καινοτομία, 3) εργασιακό περιβάλλον, 4) διοίκηση, 5) εταιρική κοινωνική ευθύνη, 6) ηγεσία και 7) επιδόσεις.

- Advertisement -

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την κατάταξη της μελέτης, «πρωταθλητής» στην εταιρική φήμη αναδεικνύεται η φαρμακευτική επιχείρηση Bayer, έχοντας κατακτήσει την πρώτη θέση στους 4 από τους 7 τομείς. Στην αμέσως επόμενη θέση της κατάταξης έρχεται η Abbott Laboratories, με τη Novo Nordisk να ακολουθεί, ενώ η πεντάδα συμπληρώνεται με τη Roche στην τέταρτη θέση και τη Merck & Co στην πέμπτη.

Οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν είναι γνωστές στο ευρύτερο κοινό για τη φήμη τους, ωστόσο η μελέτη διαπίστωσε ότι, κατά μέσο όρο, έχουν βελτιώσει την εικόνα τους σε σχέση με το 2015. Την καλύτερή τους εικόνα, στο σύνολο, οι εταιρείες δείχνουν στους τομείς των επιδόσεων και των προϊόντων και υπηρεσιών. Η Bayer και η Novo Nordisk μονοπωλούν τα πρωτεία στις 7 κατηγορίες, ωστόσο η βελτιωμένη φήμη του κλάδου είναι αποτέλεσμα των δράσεων του συνόλου των εταιρειών που τον απαρτίζουν, σύμφωνα με το Reputation Institute.

- Advertisement -

Προσέλκυση επενδυτών

Οι συγκεκριμένοι τομείς χαρακτηρίζονται άκρως σημαντικοί για μια επιχείρηση, καθώς αντικατοπτρίζουν τις πωλήσεις, τις θετικές συστάσεις, την ανθεκτικότητα σε καταστάσεις κρίσης, την υποστήριξη από εξωτερικούς παράγοντες, την προσέλκυση επενδυτών και την εργασιακή αποδοτικότητα.

«Μέσα από τα αποτελέσματα της μελέτης, μπορεί κανείς να διαπιστώσει πως η φήμη των βιομηχανιών του χώρου των φαρμάκων καλυτερεύει, εν γένει, αγγίζοντας πλέον μια ουδέτερη εικόνα συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο» σχολιάζει ο Kasper Ulf Nielsen, executive partner του Reputation Institute, τονίζοντας παράλληλα: «Η βιομηχανία ωστόσο θα πρέπει να επενδύσει στους νεότερους καταναλωτές, καθώς αυτό το κοινό παρουσιάζει τη μεγαλύτερη έλλειψη εμπιστοσύνης και αναγνώρισης προς τις εταιρείες φαρμάκων».

Tα χαμηλότερα ποσοστά εντοπίζονται στο ηλικιακό γκρουπ 18-24 ετών, ωστόσο τα συνολικά ποσοστά επιβεβαιώνουν το γενικότερο θετικό πρόσημο της φήμης των φαρμακοβιομηχανιών.

Η ταξινόμηση σύμφωνα με το Reputation Institute:

  1. Bayer/Βαθμοί: 70,6
  2. Abbott Laboratories/Βαθμοί: 68,7
  3. Novo Nordisk/Βαθμοί: 68.5
  4. Roche/Βαθμοί: 68.4
  5. Merck & Co/Βαθμοί: 68,3
  6. Sanofi/Βαθμοί: 67.8
  7. Allergan/Βαθμοί: 67,5
  8. AstraZeneca/Βαθμοί: 67,1
  9. Eli Lilly/Βαθμοί: 67,1
  10. Abbvie/Βαθμοί: 67.0
  11. GlaxoSmithKline/Βαθμοί: 66,9
  12. Novartis/Βαθμοί: 66,7
  13. Bristol-Myers Squibb/Βαθμοί: 66,0
  14. Pfizer/Βαθμοί: 65,9

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξένες φαρμακευτικές: Ξεχείλισε το ποτήρι στο χώρο του Φαρμάκου

Για ολιγωρία κατηγορεί την πολιτική ηγεσία το Pharma Innovation Forum ως προς τις δεσμεύσεις της για τον εξορθολογισμό της φαρμακευτικής δαπάνης και την εξυγίανση του συστήματος Υγείας. Αδιέξοδη χαρακτηρίζει την πολιτική αυτή το PIF, τονίζοντας ότι η κατάτμηση του προϋπολογισμού δεν είναι λύση.

Ν. «Άγιος Ανδρέας»: Ποιον «καίει» το πόρισμα της ΕΔΕ για τον θάνατο του 49χρονου

Φως αναμένεται να ριχθεί με την ΕΔΕ στην υπόθεση του θανάτου του 49χρονου Θοδωρή Νεμουτιάνου έξω από το νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα. Η διαδικασία κυλά αργά, χωρίς επίσημες ανακοινώσεις, ενώ αρχικά είχε εκδιωχθεί εκπαιδευόμενη νοσηλεύτρια.

Ποια νέα έργα για την Υγεία εντάχθηκαν στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας

Μητρώα της ΗΔΙΚΑ, προληπτικά τεστ υγείας, προγράμματα έρευνας και άλλα περιλαμβάνονται στα 372 έργα που εντάχθηκαν στο σκέλος των επιδοτήσεων του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0». Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στα 13,5 δισ. ευρώ.

Σε ιδιωτικές κλινικές πιθανόν να πραγματοποιηθούν χειρουργεία του Ν. Παίδων «Η Αγία Σοφία»

Για συνολικό πρόβλημα έλλειψης αναισθησιολόγων στην χώρα έκανε λόγο ο υπουργός Υγείας. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, σύμφωνα με τον κ. Πλεύρη που ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο  να χειρουργηθούν περιστατικά από την λίστα του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» σε ιδιωτικές κλινικές.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.