back to top
31.9 C
Athens
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

Fairfax: Κέρδη 82 εκ. δολ το α’ τρίμηνο του 2017

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Kέρδη 82 εκατ. δολαρίων για το α’ τρίμηνο του 2017 ανακοίνωσε ο καναδικός χρηματοοικονομικός όμιλος Fairfax Holdings, που κατέχει πλειοψηφικό ποσοστό στην ERB Eurolife και έχει μετοχικές τοποθετήσεις στην Eurobank, την Grivalia, τον όμιλο Μυτιληναίου και την Praktiker Hellas.

- Advertisement -

Το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, ο όμιλος είχε εμφανίσει καθαρές ζημίες 51 εκατ. δολάρια, με την διοίκηση να αποδίδει την βελτίωση των αποτελεσμάτων στις καλύτερες αποδόσεις του επενδυτικού χαρτοφυλακίου της Fairfax.

“Οι (αντ)ασφαλιστικές μας εταιρείες συνέχισαν να εμφανίζουν εξαιρετικές αποδόσεις στο underwriting το α’ τρίμηνο του 2017, με συγκεντρωτικό συνδυασμένο δείκτη κάτω του 94.6%.

- Advertisement -

Όλες οι εταιρείες είχαν συνδυασμούς δείκτες κάτω του 100% (με αυτόν της Zenith National να διαμορφώνεται στο 80,2%, της Odyssey Re στο 90,4% και της Fairfax Asia στο 93,6%) και τα λειτουργικά μας κέρδη ανήλθαν στα 209 εκατ. δολάρια.

Οι επενδυτικές κινήσεις που κάναμε το δ’ τρίμηνο του 2016 προκειμένου να πάρουμε πίσω τις αμυντικές κινήσεις αντιστάθμισης κινδύνου στο χαρτοφυλάκιο μετοχών μας και να μειώσουμε την διάρκεια των τίτλων στο χαρτοφυλάκιο ομολόγων μας είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των ρευστών διαθεσίμων μας στα 10 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου 2017”, υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fairfax, Prem Watsa.

Σύμφωνα με τη λογιστική κατάσταση της Fairfax, τα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των (αντ)ασφαλιστικών εταιρειών της αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε 2,27 δισ. δολάρια, ενώ οι ζημίες από το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο συρρικνώθηκαν σε 18,4 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 159,6 εκατ. δολαριων το α’ τρίμηνο του 2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κορυφαία διάκριση με Platinum βραβείο στον πυλώνα του Digital Insurance και 6 βραβεία συνολικά για την Eurolife FFH

Με την κορυφαία διάκριση του Platinum βραβείου στο πυλώνα του Digital Insurance και 6 συνολικά βραβεία διακρίθηκε η Eurolife FFH

ΕUROLIFE : Εξαγόρασε το 2,3% του ομίλου ANT1.

ο όμιλος Faifax του Watsa απέκτησε το 2,3% της μητρικής εταιρείας χόλντινγκ Antenna Greece BV, η οποία μέσω θυγατρικών ελέγχει τα τηλεοπτικά κανάλια ANT1 και Μακεδονία TV,

Αναβάθμιση Fairfax από την S&P και των (αν)ασφαλιστικών

.Οι μακροπρόθεσμες αξιολογήσεις πιστοληπτικής ικανότητας και χρηματοοικονομικής ευρωστίας στις βασικές θυγατρικές αντασφαλιστικές/ασφαλιστικές της Fairfax αυξήθηκαν σε «A+» από «A».

H FairFax καταγγέλλει την Muddy Waters για σπέκουλα

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Πρεμ Γουάτσα δήλωσε ότι η Fairfax είναι μια ισχυρή και ανθεκτική εταιρεία εδώ και πάνω από 38 χρόνια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Jefferies: Στα 90 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές το πρώτο εξάμηνο 2025

Υπερέβησαν τα 58 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2024 όσο και τον πενταετή μέσο όρο των 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον