‘-Αλλάζει το μοντέλο προβολής των ασφαλιστικών εταιρειών και των προγραμμάτων τους. Οι μεγάλες χορηγίες προς τα αθλητικά γεγονότα από τις ξένες πολυεθνικές δείχνει ότι στοχεύουν σ’ αυτό που διαφημιστές λένε brand awareness , δηλαδή αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
Είναι όμως έτσι; Πόσοι από τους 43 χιλ. δρομείς και τους συγγενείς και φίλους τους του πρόσφατου Κλασσικού Μαραθωνίου ήξεραν ποια πραγματικά είναι η Ergo και τι προσφέρει. Πόσοι απ’ αυτούς έσπευσαν να μάθουν; Kαλό θα είναι λοιπόν να προβάλλεται το όνομα αλλά να συνδυαστεί και μία ευρύτερη εξειδικευμένη προβολή στα μέσα.
-Τελικά τι γίνεται με τις ασφαλίσεις Yγείας; Μαθαίνουμε ότι οι όροι σε αρκετά συμβόλαια γίνονται περίπλοκοι (για να το πούμε κομψά). Επίσης συμβόλαια ισόβια μετατρέπονται εν μία νυχτί σε συμβόλαια ετησίως ανανεούμενα χωρίς να ενημερώνονται οι πελάτες. Τζάμπα πάνε οι κουβέντες στο Μέγαρο και οι ρητορείες στα Συνέδρια και τα πανηγυράκια στο Σύνταγμα.
– Στον κλάδο αυτοκινήτου φαίνεται ότι κάποιες εταιρείες έχουν αρχίσει να αυξάνουν έστω και οριακά τα χαμηλά τους ασφάλιστρα. Όχι ευθέως αλλά μέσω αλλαγής των παραμετροποιήσεων. Πολύ ορθά κάνουν. Έχουν και Solvency II μπροστά τους και πρέπει οι αποθεματοποιήσεις τους να είναι υψηλές.
– Ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος θα είναι καθοριστικοί μήνες για την διαπίστωση της πορείας της παραγωγής στην ασφαλιστική αγορά. Γιατί; Γιατί απλούστατα υπάρχουν εκτός από τα ασφαλιστήρια , οι φόροι εισοδήματος και ο ΕΝΦΙΑ αλλά και (στο τέλος Δεκεμβρίου) τα τέλη κυκλοφορίας.
Αν αυξηθούν αυτά τότε είναι πολύ πιθανό ότι για μία μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων ηλικίας άνω των 10 ετών και ιπποδύναμης κάτω των 10ίππων , τα ασφάλιστρα μαζί με τα τέλη κυκλοροφίας να ανέλθουν στο 20% της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου (πάρτε ως παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κκ 10ετών με ετήσιο ασφάλιστρο 350 ευρώ και τα αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας του) .