back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Ενισχύουν το brand awareness οι εταιρείες

‘-Αλλάζει το μοντέλο προβολής των ασφαλιστικών εταιρειών και των προγραμμάτων τους. Οι μεγάλες χορηγίες προς τα αθλητικά γεγονότα από τις ξένες πολυεθνικές δείχνει ότι στοχεύουν σ’ αυτό που διαφημιστές λένε brand awareness , δηλαδή αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Είναι όμως έτσι; Πόσοι από τους 43 χιλ. δρομείς και τους συγγενείς και φίλους τους του πρόσφατου Κλασσικού Μαραθωνίου ήξεραν ποια πραγματικά είναι η Ergo και τι προσφέρει. Πόσοι απ’ αυτούς έσπευσαν να μάθουν; Kαλό θα είναι λοιπόν να προβάλλεται το όνομα αλλά να συνδυαστεί και μία ευρύτερη εξειδικευμένη προβολή στα μέσα.
-Τελικά τι γίνεται με τις ασφαλίσεις Yγείας; Μαθαίνουμε ότι οι όροι σε αρκετά συμβόλαια γίνονται περίπλοκοι (για να το πούμε κομψά). Επίσης συμβόλαια ισόβια μετατρέπονται εν μία νυχτί σε συμβόλαια ετησίως ανανεούμενα χωρίς να ενημερώνονται οι πελάτες. Τζάμπα πάνε οι κουβέντες στο Μέγαρο και οι ρητορείες στα Συνέδρια και τα πανηγυράκια στο Σύνταγμα.
– Στον κλάδο αυτοκινήτου φαίνεται ότι κάποιες εταιρείες έχουν αρχίσει να αυξάνουν έστω και οριακά τα χαμηλά τους ασφάλιστρα. Όχι ευθέως αλλά μέσω αλλαγής των παραμετροποιήσεων. Πολύ ορθά κάνουν. Έχουν και Solvency II μπροστά τους και πρέπει οι αποθεματοποιήσεις τους να είναι υψηλές.
– Ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος θα είναι καθοριστικοί μήνες για την διαπίστωση της πορείας της παραγωγής στην ασφαλιστική αγορά. Γιατί; Γιατί απλούστατα υπάρχουν εκτός από τα ασφαλιστήρια , οι φόροι εισοδήματος και ο ΕΝΦΙΑ αλλά και (στο τέλος Δεκεμβρίου) τα τέλη κυκλοφορίας.

- Advertisement -

Αν αυξηθούν αυτά τότε είναι πολύ πιθανό ότι για μία μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων ηλικίας άνω των 10 ετών και ιπποδύναμης κάτω των 10ίππων , τα ασφάλιστρα μαζί με τα τέλη κυκλοροφίας να ανέλθουν στο 20% της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου (πάρτε ως παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κκ 10ετών με ετήσιο ασφάλιστρο 350 ευρώ και τα αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας του) .

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας ακούστηκε χτες στην εκδήλωση της KPMG για την ιδιωτική ασφάλιση. 

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγματικά κερδοφόρο το 2025;

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα βγει κερδοφόρο το 2025; και αν ναι με πόσες αυξήσεις ασφαλίστρων; ή εναλλακτικά με πόση πτώση των ατυχημάτων από τους Ελληνες οδηγούς;

Υποχρεωτική ασφάλιση των αυτοκινήτων και για πλημμύρα και πυρκαγιά

Με διατάξεις του νόμου 5162/2024, ορίζεται ως υποχρεωτική η ασφάλιση των αυτοκινήτων και έναντι φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS