back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Εμβολιασμός στον Δ. Αργυρούπολης-Ελληνικού, με τη συμβολή της INTERAMERICAN

Στο πλαίσιο της εφαρμοζόμενης κοινωνικής πολιτικής, ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης προχώρησε σε μια ακόμα ενέργεια για τη φροντίδα της υγείας δημοτών του. Η διεύθυνση κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου οργάνωσε πρόσφατα αντιγριπικό εμβολιασμό σε ΚΑΠΗ, καθώς επίσης στο δημαρχείο για λοιπούς πολίτες και εργαζομένους στις δημοτικές υπηρεσίες. Σε αυτή την πρωτοβουλία του, που επαναλαμβάνεται σταθερά κατά τα τελευταία χρόνια, ο Δήμος είχε και φέτος τη χορηγική συνδρομή της INTERAMERICAN.

H εταιρεία υποστηρίζει σταθερά τον ετήσιο αντιγριπικό εμβολιασμό στο Ελληνικό και την Αργυρούπολη από το 2012, χορηγώντας τα εμβόλια. Αποδέκτες του εμβολιασμού ήταν περισσότερα από 200 άτομα, κυρίως με χρόνια προβλήματα υγείας και ανασφάλιστα. Τη σύμπραξη της εταιρείας για τη διενέργεια του αντιγριπικού εμβολιασμού εξήρε η αντιδήμαρχος υγείας και κοινωνικής πολιτικής του Δήμου Ειρήνη Στελλάκη.

- Advertisement -

Η INTERAMERICAN έχει θέσει σε προτεραιότητα την πρωτοβάθμια φροντίδα της υγείας όχι μόνο στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της αλλά και στο εταιρικό πρόγραμμα κοινωνικών δράσεων «Πράξεις Ζωής». Η εταιρεία αναλαμβάνει πρωτοβουλίες πρόληψης, σε συνάφεια με τη σχετική τεχνογνωσία εξειδικευμένου προσωπικού και με αξιοποίηση των υποδομών που διαθέτει για υπηρεσίες υγείας. Στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης λειτουργεί, άλλωστε, το ιδιόκτητο πολυϊατρείο Medifirst, που καλύπτει ανάγκες ιατρικών πράξεων – κλινικών και διαγνωστικών εξετάσεων κατοίκων των νοτίων προαστίων της πρωτεύουσας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Υπουργείο Υγείας: Ξεκινά ο εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης

Το Υπουργείο τονίζει τη σημασία του έγκαιρου αντιγριπικού εμβολιασμού, ειδικά για όσους ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...