back to top
14.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Εκτός λειτουργίας ο “εγκέφαλος” του ΚΟΚ & του υπ. Μεταφορών

της Ελενας Ερμείδου

Στο ζύγι βάζουν το εισόδημα, στην ίδια ζυγαριά και τις παραβάσεις.  Ανάλογα, αν η ζυγαριά γύρει περισσότερο ως προς το εισόδημα, το πρόστιμο για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα αυξάνεται Ομως, αν το εισόδημα δεν έχει και τόσο βάρος, το πρόστιμο θα είναι μικρότερο. Και, αν το εισόδημα δεν ζυγίζει ούτε γραμμάριο, το πρόστιμο θα είναι μηδενικό;.

- Advertisement -

Και έτσι θα μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα, και όλων αυτών των ειδών οι παραβάσεις. Ολοι θα συμμορφωθούν με το ΚΟΚ  και, οι έχοντες χρήματα, δεν θα σκέφτονται πριν κάνουν την παράβαση, «έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ»!

Οφέλη και για τις ασφαλιστικές!, όπου υπό τον νέο καθεστώς θα μειώσουν και το δείκτη ζημιών και αποζημιώσεων; Αραγε, τα τμήματα του underwriting που κατέχουν κάθε είδους πληροφορία και μελέτες, προκειμένου να καθορίσουν το ύψος του ασφαλίστρου, έχουν στα χέρια τους στοιχεία από άλλες χώρες, μπορούν να μας παραθέσουν να κάνουμε;

- Advertisement -

Πόσο ζυγίζει η παρανομία;

Δηλαδή το μέγεθος της παράνομης πράξης οδεύει στο να καθορίζεται από το εισόδημα. Μία ίδια ακριβώς παράνομη πράξη, τρία διαφορετικά πρόστιμα. Συντελεστής στο τμήμα του “underwriting” του υπ. Μεταφορών η φορολογική δήλωση του οδηγού αυτοκινήτου.

Και, ο “χάρτης” κατανομής εισοδημάτων στην Ελλάδα, τι δείχνει; Υπάρχουν πρόσφατα στοιχεία. Το εισόδημα των ελλήνων έχει συρρικνωθεί δραματικά. Οι φορολογικές δηλώσεις «αδυνάτισαν», χρήμα δεν υπάρχει. Μεγάλος μέρος της χώρας ζει υπό συνθήκες φτώχειας που οφείλεται στις αστοχίες και τα συμφέροντα των κυβερνώντων.

Την ευθύνη δεν την έχουν οι Θεσμοί. Αυτοί υπέδειξαν τρόπους δίκαιας κοινωνικής αναδιανομής, Οι επιστροφές χρημάτων και η μέριμνα πήγε σε πολύ συγκεκριμένα άτομα, διαπιστώθηκε άλλωστε αυτό τον περασμένο Δεκέμβριο με το ντόρο που έγινε με τις συντάξεις Οι παρανομίες με τις επιβολές φόρων συνεχίζονται παρά τις αποφάσεις του ΣτΕ.

Πόσο κοστίζει το πρόστιμο και μία παράβαση;

Ενισχύεται μήπως η παρανομία, και η δημοφιλία της παρούσας κυβέρνησης. Η παρανομία γιατί το πρόστιμο δεν θα κοστίζει, αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας ζει υπό καθεστώς εισοδηματικής συρρίκνωσης, και η δημοφιλία της κυβέρνησης, καθώς εξασφαλίζει ψήφους από το μεγαλύτερο ποσοστού του πληθυσμού.

Πολιτικός vs κοινωνικός αντίκτυπος

Το νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών πάει προς συζήτηση στην Βουλή. Σίγουρα θα χαθεί πόλτιμος χρόνος από λόγια που νομιμοποιούν τους συντάκτες του νομοσχεδίου και σίγουρα θα κινητοποιήσουν τα υπόλοιπα κόμματα με σκέψεις και λόγια που δεν θα έχουν αξία, αφού ΚΟΚ υπάρχει.

Αξιοκρατία και σωστή αστυνόμευση υπάρχει πουθενά, ειδική εκπαίδευση στα σχολεία για την χρήση του κινητού, μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής; Είναι οι βασικοί παράγονες που έχουν κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο. Οχι, όμως πολιτικό.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Τα οφέλη της Αποταμίευσης

Δύο πολύ σημαντικές δράσεις υλοποιεί το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία