back to top
17.7 C
Athens
Πέμπτη 15 Μαΐου 2025

Εκτός λειτουργίας ο “εγκέφαλος” του ΚΟΚ & του υπ. Μεταφορών

της Ελενας Ερμείδου

Στο ζύγι βάζουν το εισόδημα, στην ίδια ζυγαριά και τις παραβάσεις.  Ανάλογα, αν η ζυγαριά γύρει περισσότερο ως προς το εισόδημα, το πρόστιμο για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα αυξάνεται Ομως, αν το εισόδημα δεν έχει και τόσο βάρος, το πρόστιμο θα είναι μικρότερο. Και, αν το εισόδημα δεν ζυγίζει ούτε γραμμάριο, το πρόστιμο θα είναι μηδενικό;.

- Advertisement -

Και έτσι θα μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα, και όλων αυτών των ειδών οι παραβάσεις. Ολοι θα συμμορφωθούν με το ΚΟΚ  και, οι έχοντες χρήματα, δεν θα σκέφτονται πριν κάνουν την παράβαση, «έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ»!

Οφέλη και για τις ασφαλιστικές!, όπου υπό τον νέο καθεστώς θα μειώσουν και το δείκτη ζημιών και αποζημιώσεων; Αραγε, τα τμήματα του underwriting που κατέχουν κάθε είδους πληροφορία και μελέτες, προκειμένου να καθορίσουν το ύψος του ασφαλίστρου, έχουν στα χέρια τους στοιχεία από άλλες χώρες, μπορούν να μας παραθέσουν να κάνουμε;

- Advertisement -

Πόσο ζυγίζει η παρανομία;

Δηλαδή το μέγεθος της παράνομης πράξης οδεύει στο να καθορίζεται από το εισόδημα. Μία ίδια ακριβώς παράνομη πράξη, τρία διαφορετικά πρόστιμα. Συντελεστής στο τμήμα του “underwriting” του υπ. Μεταφορών η φορολογική δήλωση του οδηγού αυτοκινήτου.

Και, ο “χάρτης” κατανομής εισοδημάτων στην Ελλάδα, τι δείχνει; Υπάρχουν πρόσφατα στοιχεία. Το εισόδημα των ελλήνων έχει συρρικνωθεί δραματικά. Οι φορολογικές δηλώσεις «αδυνάτισαν», χρήμα δεν υπάρχει. Μεγάλος μέρος της χώρας ζει υπό συνθήκες φτώχειας που οφείλεται στις αστοχίες και τα συμφέροντα των κυβερνώντων.

Την ευθύνη δεν την έχουν οι Θεσμοί. Αυτοί υπέδειξαν τρόπους δίκαιας κοινωνικής αναδιανομής, Οι επιστροφές χρημάτων και η μέριμνα πήγε σε πολύ συγκεκριμένα άτομα, διαπιστώθηκε άλλωστε αυτό τον περασμένο Δεκέμβριο με το ντόρο που έγινε με τις συντάξεις Οι παρανομίες με τις επιβολές φόρων συνεχίζονται παρά τις αποφάσεις του ΣτΕ.

Πόσο κοστίζει το πρόστιμο και μία παράβαση;

Ενισχύεται μήπως η παρανομία, και η δημοφιλία της παρούσας κυβέρνησης. Η παρανομία γιατί το πρόστιμο δεν θα κοστίζει, αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι ο πληθυσμός της Ελλάδας ζει υπό καθεστώς εισοδηματικής συρρίκνωσης, και η δημοφιλία της κυβέρνησης, καθώς εξασφαλίζει ψήφους από το μεγαλύτερο ποσοστού του πληθυσμού.

Πολιτικός vs κοινωνικός αντίκτυπος

Το νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών πάει προς συζήτηση στην Βουλή. Σίγουρα θα χαθεί πόλτιμος χρόνος από λόγια που νομιμοποιούν τους συντάκτες του νομοσχεδίου και σίγουρα θα κινητοποιήσουν τα υπόλοιπα κόμματα με σκέψεις και λόγια που δεν θα έχουν αξία, αφού ΚΟΚ υπάρχει.

Αξιοκρατία και σωστή αστυνόμευση υπάρχει πουθενά, ειδική εκπαίδευση στα σχολεία για την χρήση του κινητού, μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής; Είναι οι βασικοί παράγονες που έχουν κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο. Οχι, όμως πολιτικό.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οδική συμπεριφορά έναντι Κοινής Λογικής

Η αλλαγή βάσει του νέου ΚΟΚ στα Όρια Ταχύτητας οχημάτων, εντός αστικών περιοχών, από 50 χλμ/ώρα στα 30 χλμ, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.

ΕΙΑΣ: To εκπαιδευτικό πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Πέντε (5) επίκαιρου ενδιαφέροντος Εκπαιδευτικά Σεμινάρια και Προγράμματα συνθέτουν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Φεβρουαρίου

Προτάσεις της ΕΑΕΕ στο σχέδιο Νόμου για την ασφαλή κινητικότητα

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) κατέθεσε στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τις προτάσεις της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ERGO Ασφαλιστική: «AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον»

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών

Αλ. Βακάλης / PRIMARY LINK SA: Διττό το πλαίσιο καλύψεων δημοσίων επιβατικών μεταφορών

Υπάρχουν ασφαλιστικές στην αγορά, οι οποίες έχουν σχεδιάσει και εντάξει ειδικές καλύψεις για τις περιπτώσεις ηλεκτρικών μέσων μεταφοράς

Ν. Γαβρίλης: Καθοριστικός ο ρόλος του μεσίτη στην ασφάλιση ΜμΕ

Ερωτώμενος, ο κος Γαβριήλης για το πώς οι επιχειρήσεις με υψηλό κίνδυνο θα μπορέσουν να ασφαλιστούν, απαντά ότι θα ......

Γ. Στουρνάρας στο 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Άσφαλισης: Να αναπτυχθεί ο θεσμός των ΤΕΑ

Ο διοικητής της ΤτΕ, Γιάννης Στουρνάρας, τοποθετήθηκε στο κορυφαίο συνέδριο...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει την εξαγορά της ΝΑΚ Insurance Brokers A.E., μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεσιτείας ασφαλίσεων στην Ελλάδα

ERGO Ασφαλιστική: «AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον»

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών

Έρχεται εμφύλιος μεταξύ εργαζομένων του ΕΟΔΥ;

Την αντίδραση του Πανελλήνιου Συλλόγου ΕΟΔΥ προκάλεσε η ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων ΕΟΔΥ

ΣΕΜΑ: Διαμαρτυρία για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου

Την διαμαρτυρία του εκφράζει ο ΣΕΜΑ για την αλλαγή στον τρόπο καταβολής αποζημίωσης για τα ασφαλιστήρια Legacy χαρτοφυλακίου

Αλ. Βακάλης / PRIMARY LINK SA: Διττό το πλαίσιο καλύψεων δημοσίων επιβατικών μεταφορών

Υπάρχουν ασφαλιστικές στην αγορά, οι οποίες έχουν σχεδιάσει και εντάξει ειδικές καλύψεις για τις περιπτώσεις ηλεκτρικών μέσων μεταφοράς