back to top
19.7 C
Athens
Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2025

Εμπορικές και βιομηχανικές μονάδες ανέβασαν τον “λογαριασμό”  από τις πλημμύρες 

Η ανακοίνωση των ζημιών από τις καταστροφές στην Δυτ. Αττική επιβεβαίωσε αυτό που είχε γράψει πρώτο το I.W ότι δηλαδή οι μεγαλύτερες ζημιές ήταν κυρίως σε εμπορικές και βιομηχανικές μονάδες και λιγότερο σε αυτοκίνητα (απ’ ότι ακούγεται είχαν μόνο τις βασικές καλύψεις)  και οικιακές υποδομές.

Ωστόσο ο ‘τελικός λογαριασμός’ μάλλον δείχνει ότι και οι βιομηχανίες και τα εμπορικά καταστήματα ήταν λίγο ασφαλισμένα σε ό,τι αφορά τις φυσικές καταστροφές.

- Advertisement -

Οι περισσότερες οικονομικές μονάδες ήταν κυρίως ασφαλισμένες για φωτιά και οικονομικές καταστροφές. Σε κάθε περίπτωση οι οργανωμένες εταιρείες και όσες είχαν δάνεια (άρα ήταν υποχρεωτικά ασφαλισμένες) φαίνεται ότι θα καλυφθούν άμεσα (μέχρι τέλος Ιανουαρίου) και πλήρως.  Η ετοιμότητα της ασφαλιστικής αγοράς να αποζημιώσει θα κρίνει την φερεγγυότητά της και θα βάλει υποθήκες για το μέλλον. Επιπλέον, οι αποζημιώσεις του κλάδου θα αποτελέσουν ένα ζωντανό παράδειγμα για όλους τους περίοικους  της περιοχής.

Ενδεχομένως και λόγω της ιδιαιτερότητας της περιοχής (βιομηχανική με μεγάλες ημιαστικές περιοχές χαμηλών εισοδημάτων) ίσως θα έπρεπε οι ασφαλιστικές να είναι ελαστικότερες στις αποζημιώσεις τους και να αποζημιώσουν και όσους κατοίκους της περιοχής είχαν ζημιές στα αυτοκίνητά τους χωρίς να έχουν καλύψεις για φυσικές καταστροφές. Το κόστος θα ήταν χαμηλό και τα οφέλη  μελλοντικά θα ήταν μεγαλύτερα.

- Advertisement -

Οι ασφαλιστικές πρέπει να κτίσουν πάνω στην εικόνα τους όχι μόνο ως φερέγγυες εταιρείες αλλά ως εταιρείες με ανθρωποκεντρικό προορισμό. Αυτά που θα πληρώσουν θα είναι ελάχιστα μπροστά σ’ αυτά που έχουν να ωφεληθούν στο μέλλον.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας: Επιταχύνθηκαν οι άδειες επισκευής στη Θεσσαλία

Παράλληλα, περίπου 10 ιδιοκτήτες κτιρίων καθημερινά λαμβάνουν το ποσό της Δωρεάν Κρατικής Αρωγής για τον ίδιο σκοπό

Η τρομοκρατία και οι πολιτικοί κίνδυνοι αναδύονται ως δύο πολύ σημαντικές απειλές για την κοινωνική συνοχή και την οικονομική ασφάλεια

Προς επανεξέταση ο τρόπος με τον οποίο κράτη, επιχειρήσεις και ασφαλιστικοί μηχανισμοί διαχειρίζονται τον κίνδυνο

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Τα γκάζια και τα χειρόφρενα των ασφαλιστών

Ο Ανασφάλιστος διερωτάται γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τον νόμο που ψήφισε...

Ασφαλιστικές ώρα μηδέν, πόσοι μένουν, πόσοι φεύγουν

Ο Ανασφάλιστος βάζει στην εξίσωση πολλούς αγνώστους και ξέρει ότι δύσκολο θα είναι να βρει τη λύση με την πρώτη

Γιατί οι ασφαλιστές ζητούν να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους;

Πολλά θέματα είναι μπερδεμένα κουβάρι και δεν λένε να ξεμπερδευτούν, κι ας γίνονται συζητήσεις...

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...