back to top
22.6 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

123 συμμετοχές από την ΙΝΤERAMERICAN στο Greece Race for Cure

Ένδειξη ιδιαίτερης ευαισθητοποίησης είναι η αθρόα ανταπόκριση των εργαζομένων της INTERAMERICAN στην πρόσκληση για συμμετοχή στην πιο μαζική κοινωνική εκδήλωση στην ‘Ελλάδα, τον συμβολικό αγώνα δρόμου Greece Race for Cure, προς διάδοση της ενημέρωσης για τις πρακτικές πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και θεραπείας του καρκίνου του μαστού. Συνολικά 123 άτομα από το προσωπικό της εταιρείας -αριθμός διπλάσιος σε σχέση με το 2015- βρέθηκαν την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο και έλαβαν μέρος στη διαδρομή, τρέχοντας ή περπατώντας τα 5 ή 2 χιλιόμετρα αντιστοίχως, στο κέντρο της Αθήνας.

Ο καρκίνος του μαστού αποτελεί τη συχνότερη μορφή κακοήθους ασθένειας στις γυναίκες παγκοσμίως και στη χώρα μας αναφέρονται περί τις 4.000 πρώτες διαγνώσεις ετησίως. Οι βασικές γνώσεις για την ασθένεια: οι παράγοντες κινδύνου, τα συμπτώματα, τα βήματα θεραπείας, αποτελούν αντικείμενο ενδιαφέροντος και σχετικών ενημερωτικών ενεργειών της INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της υλοποίησης του εταιρικού σχεδίου κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής». Η εταιρεία αναπτύσσει οργανωμένα πρωτοβουλίες ειδικότερα στον άξονα για τη φροντίδα της υγείας, με έμφαση στην πρόληψη και σε συνάφεια με την επιχειρησιακή δραστηριότητα στον τομέα της υγείας.

- Advertisement -

Τη διεθνούς απήχησης δράση Race for Cure -η οποία αποτελεί ετήσιο θεσμό- οργανώνει στην Ελλάδα ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής», που ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1988. Σύμφωνα με στοιχεία του συλλόγου, στη χώρα μας διαπιστώνεται σημαντική υστέρηση πρώιμης διάγνωσης της ασθένειας, με αποτέλεσμα να καταγράφεται σε μεγάλο ποσοστό περιστατικών αρνητική εξέλιξη, ενώ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η έγκαιρη διάγνωση ανέρχεται μέχρι και το 60%.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί