back to top
31.6 C
Athens
Πέμπτη 28 Αυγούστου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Σεμινάριο διάρκειας 10 εκπαιδευτικών ωρών, με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 2 και την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016, 16:00-20:15.

Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η κυρία Κωνσταντίνα Λόντου, δικηγόρος, τ. δ/ντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης, και οι κυρίες Ελπίδα Λεπενιώτη, οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas, και Διονυσία Τσιμάρα, οικονομολόγος, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas.

- Advertisement -

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 90 ευρώ.

Θεματολογία σεμιναρίου:

- Advertisement -
  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών και των διαμεσολαβούντων
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης αιτιάσεων
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Εξυπηρέτηση πελατών

  • Έννοιες & βασικοί όροι
  • Εξυπηρέτηση vs ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Ποιοτική εξυπηρέτηση vs διαφήμιση
  • Εσωτερικοί & εξωτερικοί πελάτες
  • Χτίζοντας την πελατειακή πίστη
  • Γλώσσα του σώματος – λεξιλόγιο
  • Η δύναμη των ερωτήσεων
  • Αναγνώριση & αξία στην άποψη τρίτου
  • Τεχνικές συμπεριφοράς

Διαχείριση αιτιάσεων σύμφωνα με τις πράξεις της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος (88/5-4-2016 & 89/5-4-2016)

  • Ορισμός & είδη αιτιάσεων
  • Τρόποι λήψης
  • Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
  • Η σωστή διαχείριση των αιτιάσεων και τα οφέλη αυτών
  • Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων
  • Τύποι παραπονούμενων πελατών
  • Βήματα για την αποκατάσταση της εξυπηρέτησης
  • Διαχείριση προκλήσεων
  • Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
  • Οργάνωση και λειτουργία ενός Τμήματος Παραπόνων

Interactive εμπειρία

  • Role play
  • Workshop
  • Αυτοαξιολόγηση

Το σεμινάριο απευθύνεται:  

  • Σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών, μέλη ΔΣ, υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • Σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιριών ΕΕ και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών –είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου– αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών αλλά και όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_ΠΡΑΞΕΙΣ ΤτΕ_2 & 3.11.2016.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου

Η Carglass® συμμετείχε με εισηγήσεις στελεχών της στο Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Πραγματογνωμόνων

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των πελατών τους

Η ΕΣΑΠΕ, σε συνεργασία με το ΕΙΑΣ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), διοργανώνει εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

Το νέο ΔΣ του ΕΙΑΣ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης πραγματογνωμόνων, εκτιμητών και διακανονισμών ζημιών αυτοκινήτου

Οι επαγγελματικές ιδιότητες των Πραγματογνωμόνων, των Εκτιμητών και των Διακανονιστών Ζημιών Αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντικές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υπουργείο Μεταφορών: Εξετάσεις για συμβούλους ασφαλούς οδικής μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων

Την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 10 π.μ. θα διενεργηθούν οι εξετάσεις του υπουργείου - Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

CSR School 2025: Έναρξη τον Οκτώβριο με έμφαση στο ESG και ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό τομέα

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προσφέρει στα στελέχη του insurance sector πρόσθετες γνώσεις για τα σχετικά πρότυπα, αλλά και ευκαιρίες δικτύωσης

Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως 2-11 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει συνολικά 30 διδακτικές ώρες

Τα παιδιά μαθαίνουν και τη νέα σχολική χρονιά πώς να χαίρονται με ασφάλεια το νερό

Συνεχίζεται τη νέα σχολική χρονιά το καινοτόμο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ασφαλιστική αγορά περιμένει αποφάσεις στη ΔΕΘ – Τι επισημαίνει ο κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου

Χιλιάδες ανενεργά ή ακυρωμένα ασφαλιστήρια στερούν την αναγκαία προστασία από τους πολίτες, ενώ αυξημένες τραπεζικές χρεώσεις επιβαρύνουν τους διαμεσολαβητές

Η Allianz στο πλευρό των Εθνικών Ομάδων Ελλάδας και Κύπρου στο EuroBasket 2025

«Είμαστε δίπλα σε κάθε καλάθι, κάθε άμυνα και κάθε προσπάθεια» τονίζει μεταξύ άλλων η Allianz, Main Event Sponsor της διοργάνωσης

Αντιπαράθεση Γεωργιάδη-Κύρτσου για την υπόθεση Novartis

Κόντρα ξέσπασε μεταξύ Γιώργου Κύρτσου και Άδωνι Γεωργιάδη για την υπόθεση Novartis και συγκεκριμένα τους προστατευόμενους μάρτυρες

Υπουργείο Μεταφορών: Εξετάσεις για συμβούλους ασφαλούς οδικής μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων

Την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 10 π.μ. θα διενεργηθούν οι εξετάσεις του υπουργείου - Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

Παραίτηση-βόμβα του επικεφαλής του CDC: Ο Dr. Demetre Daskalakis καταγγέλλει τον Trump και τον RFK Jr.

Σάλος στις ΗΠΑ με την αποχώρηση του Demetre Daskalakis, που καταγγέλλει πολιτική χειραγώγηση της επιστήμης και επικίνδυνες αλλαγές στα εμβόλια