back to top
17.5 C
Athens
Σάββατο 12 Απριλίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Σεμινάριο διάρκειας 10 εκπαιδευτικών ωρών, με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 2 και την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016, 16:00-20:15.

Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η κυρία Κωνσταντίνα Λόντου, δικηγόρος, τ. δ/ντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης, και οι κυρίες Ελπίδα Λεπενιώτη, οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas, και Διονυσία Τσιμάρα, οικονομολόγος, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas.

- Advertisement -

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 90 ευρώ.

Θεματολογία σεμιναρίου:

- Advertisement -
  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών και των διαμεσολαβούντων
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης αιτιάσεων
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Εξυπηρέτηση πελατών

  • Έννοιες & βασικοί όροι
  • Εξυπηρέτηση vs ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Ποιοτική εξυπηρέτηση vs διαφήμιση
  • Εσωτερικοί & εξωτερικοί πελάτες
  • Χτίζοντας την πελατειακή πίστη
  • Γλώσσα του σώματος – λεξιλόγιο
  • Η δύναμη των ερωτήσεων
  • Αναγνώριση & αξία στην άποψη τρίτου
  • Τεχνικές συμπεριφοράς

Διαχείριση αιτιάσεων σύμφωνα με τις πράξεις της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος (88/5-4-2016 & 89/5-4-2016)

  • Ορισμός & είδη αιτιάσεων
  • Τρόποι λήψης
  • Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
  • Η σωστή διαχείριση των αιτιάσεων και τα οφέλη αυτών
  • Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων
  • Τύποι παραπονούμενων πελατών
  • Βήματα για την αποκατάσταση της εξυπηρέτησης
  • Διαχείριση προκλήσεων
  • Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
  • Οργάνωση και λειτουργία ενός Τμήματος Παραπόνων

Interactive εμπειρία

  • Role play
  • Workshop
  • Αυτοαξιολόγηση

Το σεμινάριο απευθύνεται:  

  • Σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών, μέλη ΔΣ, υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • Σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιριών ΕΕ και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών –είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου– αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών αλλά και όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_ΠΡΑΞΕΙΣ ΤτΕ_2 & 3.11.2016.

Σχετικές δημοσιεύσεις

EIAΣ: Το νέο πρόγραμμα προσφέρει υψηλή τεχνογνωσία στο ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς

Πολυθεματικό και λίαν ενδιαφέρον είναι το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Απριλίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ασφαλίσεων ΑΠΕ

Πλέον, αναλόγως των καιρικών συνθηκών και της εποχής του χρόνου, ποσοστό 60% έως 100% της συνολικής ηλεκτροπαραγωγής της χώρας μας

Εξαιρετικά Αναβαθμισμένο, Πλήρες και Καινοτομικό το Νέο Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών Σπουδών του Ε.Ι.Α.Σ.

Εξαιρετικά αναβαθμισμένο, σύγχρονο και καινοτομικό είναι το νέο Ετήσιο Πρόγραμμα Ασφαλιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Εκπαιδευτικό σεμινάριο VIP Ασφαλίσεων από το Ε.Ι.Α.Σ.

Οι VIP Ασφαλίσεις εμφανίζουν εξέχον ενδιαφέρον μεταξύ των διοικητικών στελεχών ασφαλιστικών επιχειρήσεων και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών,

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Eurolife FFH, AEAZ: Αύξηση παραγωγής και βελτιωμένο κατά 7,5 εκ. ασφαλιστικό αποτέλεσμα

Αύξηση 12% στα εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα σημείωσε η Eurolife FFH, Ζωής το 2024 στα 589,6 εκατ. διατηρώντας την ηγετική θέση της ...

Αξιολόγηση της εφαρμογής των διατάξεων της οδηγίας IDD

H EAEE ενημέρωσε για τα γενικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διαδικτυακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 9 Απριλίου

Allianz Ελλάδος: Με υψηλό δείκτη φερεγγυότητας συνεχίζει δυναμικά

Η εταιρία Allianz Ελλάδος, η οποία είναι μέλος του ομίλου Allianz, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κύπρο. 

Interamerican: Aνοδικά η παραγωγή, ο πληθωρισμός έπληξε τους κλάδους Ζημιών και Υγείας

Παραγωγή 471 εκατ. ευρώ, κατέγραψε η Interamerican το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που διατίθενται στην έκθεση Φερεγγυότητας και χρηματοοικονομικής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι πρακτικές για την προστασία των πολιτών από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου 

H προστασία των πολιτών από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου αποτέλεσε κεντρικό θέμα συζήτησης σε πάνελ στο πλαίσιο του

Eurolife FFH, AEAZ: Αύξηση παραγωγής και βελτιωμένο κατά 7,5 εκ. ασφαλιστικό αποτέλεσμα

Αύξηση 12% στα εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα σημείωσε η Eurolife FFH, Ζωής το 2024 στα 589,6 εκατ. διατηρώντας την ηγετική θέση της ...

INTERAMERICAN: Mε σταθερό βήμα στον διάλογο για το αύριο στο Delphi Economic Forum X

Η INTERAMERICAN, κορυφαία εταιρεία στην παροχή καινοτόμων λύσεων ασφάλισης στην Ελλάδα και μέλος του διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου Achmea

Υπό την αιγίδα της Τράπεζας της Ελλάδος τελεί το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

Το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης τελεί υπό την αιγίδα της Τράπεζας της Ελλάδος και αποσκοπεί στην καταγραφή των εξελίξεων

Δημιουργώντας… Ασφαλιστικά Αστέρια!

Το ξενοδοχείο Athens Marriott φιλοξένησε την 1η Απριλίου 2025 την φετινή εκδήλωση βραβεύσεων της Επιθεώρησης Χρήστου Χρυσολόγου