back to top
21.1 C
Athens
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Σεμινάριο διάρκειας 10 εκπαιδευτικών ωρών, με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 2 και την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016, 16:00-20:15.

Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η κυρία Κωνσταντίνα Λόντου, δικηγόρος, τ. δ/ντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης, και οι κυρίες Ελπίδα Λεπενιώτη, οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas, και Διονυσία Τσιμάρα, οικονομολόγος, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas.

- Advertisement -

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 90 ευρώ.

Θεματολογία σεμιναρίου:

- Advertisement -
  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών και των διαμεσολαβούντων
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης αιτιάσεων
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Εξυπηρέτηση πελατών

  • Έννοιες & βασικοί όροι
  • Εξυπηρέτηση vs ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Ποιοτική εξυπηρέτηση vs διαφήμιση
  • Εσωτερικοί & εξωτερικοί πελάτες
  • Χτίζοντας την πελατειακή πίστη
  • Γλώσσα του σώματος – λεξιλόγιο
  • Η δύναμη των ερωτήσεων
  • Αναγνώριση & αξία στην άποψη τρίτου
  • Τεχνικές συμπεριφοράς

Διαχείριση αιτιάσεων σύμφωνα με τις πράξεις της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος (88/5-4-2016 & 89/5-4-2016)

  • Ορισμός & είδη αιτιάσεων
  • Τρόποι λήψης
  • Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
  • Η σωστή διαχείριση των αιτιάσεων και τα οφέλη αυτών
  • Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων
  • Τύποι παραπονούμενων πελατών
  • Βήματα για την αποκατάσταση της εξυπηρέτησης
  • Διαχείριση προκλήσεων
  • Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
  • Οργάνωση και λειτουργία ενός Τμήματος Παραπόνων

Interactive εμπειρία

  • Role play
  • Workshop
  • Αυτοαξιολόγηση

Το σεμινάριο απευθύνεται:  

  • Σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών, μέλη ΔΣ, υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • Σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιριών ΕΕ και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών –είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου– αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών αλλά και όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_ΠΡΑΞΕΙΣ ΤτΕ_2 & 3.11.2016.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Μεγάλων Εμπορικών και Βιομηχανικών Κινδύνων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 18 και την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης – D&O Liability από το ΕΙΑΣ

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 11 και την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ανάπτυξης Συμπεριφορικών Προσόντων και Ήπιων Δεξιοτήτων – Soft Skills

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης στις 29 και 30 Οκτωβρίου 2025

Η ελληνική ασφαλιστική αγορά συναντήθηκε στην Ετήσια Εκδήλωση του ΣΕΜΑ στο Ble Pavillon

Κωστής Αλφιέρης, Πρόεδρος ΣΕΜΑ: «Ενώνουμε δυνάμεις, μοιραζόμαστε αξίες, κοιτάζουμε μπροστά»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Μεγάλων Εμπορικών και Βιομηχανικών Κινδύνων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 18 και την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Η Ydrogios Digital Academy προετοιμάζει τους επαγγελματίες του αύριο

Μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία μάθησης για όσους θέλουν να θέσουν τα θεμέλια καριέρας στην ασφαλιστική αγορά

Η Ατλαντική Ένωση επιμορφώνει το προσωπικό της στην αξιοποίηση της ΤΝ

Η εταιρεία συνεχίζει να επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη συνεχή εκπαίδευση, στην καινοτομία και στην ψηφιακή μετάβαση

Υποτροφία €8.500 για μέλη της ΠΕΝΕΝ από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Για το πρόγραμμα MSc International Maritime Business, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Warsash Maritime School του Southampton Solent University

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αλλαγές στην οργανωτική δομή της Generali

Με τον διορισμό του Giulio Terzariol ως Γενικού Διευθυντή - Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου Ομίλου

Είναι η τεχνητή νοημοσύνη φούσκα που θα οδηγήσει σε πτωχεύσεις και αφερεγγυότητες;

Τις σχετικές αναλύσεις της Allianz Trade σχολιάζει ο CTPO της Entersoftone Γιάννης Σαλιχός

Η αναβάθμιση του ενεργειακού προφίλ της χώρας και ο αντίκτυπος στο ΧΑ

Τι θα διαβάσετε στο ΧΡΗΜΑ Week που κυκλοφορεί την Τετάρτη 12/11, με τίτλο: «Η αναβάθμιση του ενεργειακού προφίλ της χώρας και ο αντίκτυπος στο ΧΑ»

Υγεία – Μητέρα: Πρόγραμμα προνομιακών παροχών προς την Πολεμική Αεροπορία

Για την ολοκληρωμένη κάλυψη υγειονομικών αναγκών των στελεχών και των οικογενειών τους

Με θετική ενέργεια και συνεργατικό πνεύμα το 4ο Συνέδριο του ΠΑΝΟΡΜΟΥ

Οι προετοιμασίες για το Επετειακό Συνέδριο του ΠΑΝΟΡΜΟΥ προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και σε ένα όμορφο, δημιουργικό κλίμα