back to top
19.1 C
Athens
Τετάρτη 14 Μαΐου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence

Σεμινάριο διάρκειας 10 εκπαιδευτικών ωρών, με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης & αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 2 και την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016, 16:00-20:15.

Εισηγήτριες του σεμιναρίου είναι η κυρία Κωνσταντίνα Λόντου, δικηγόρος, τ. δ/ντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης, και οι κυρίες Ελπίδα Λεπενιώτη, οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas, και Διονυσία Τσιμάρα, οικονομολόγος, εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών AIG Hellas.

- Advertisement -

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 90 ευρώ.

Θεματολογία σεμιναρίου:

- Advertisement -
  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών και των διαμεσολαβούντων
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης αιτιάσεων
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Εξυπηρέτηση πελατών

  • Έννοιες & βασικοί όροι
  • Εξυπηρέτηση vs ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Ποιοτική εξυπηρέτηση vs διαφήμιση
  • Εσωτερικοί & εξωτερικοί πελάτες
  • Χτίζοντας την πελατειακή πίστη
  • Γλώσσα του σώματος – λεξιλόγιο
  • Η δύναμη των ερωτήσεων
  • Αναγνώριση & αξία στην άποψη τρίτου
  • Τεχνικές συμπεριφοράς

Διαχείριση αιτιάσεων σύμφωνα με τις πράξεις της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος (88/5-4-2016 & 89/5-4-2016)

  • Ορισμός & είδη αιτιάσεων
  • Τρόποι λήψης
  • Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
  • Η σωστή διαχείριση των αιτιάσεων και τα οφέλη αυτών
  • Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων
  • Τύποι παραπονούμενων πελατών
  • Βήματα για την αποκατάσταση της εξυπηρέτησης
  • Διαχείριση προκλήσεων
  • Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
  • Οργάνωση και λειτουργία ενός Τμήματος Παραπόνων

Interactive εμπειρία

  • Role play
  • Workshop
  • Αυτοαξιολόγηση

Το σεμινάριο απευθύνεται:  

  • Σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών, μέλη ΔΣ, υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • Σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιριών ΕΕ και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών –είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου– αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών αλλά και όλους όσοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ_ΠΡΑΞΕΙΣ ΤτΕ_2 & 3.11.2016.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων Τεχνικών Κινδύνων, Κατασκευαστικών Έργων& Ευθύνης Εργοληπτών

Ο κατασκευαστικός τομέας της ελληνικής οικονομίας ανθεί, κινείται σε τροχιά διαρκούς ανόδου και οι ρυθμοί ανάπτυξης των εργασιών

EIAΣ: Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μαΐου για διοικητικά στελέχη και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Θεματολογική ευρύτητα και εξειδίκευση στα εργασιακά ενδιαφέροντα των διοικητικών στελεχών ασφαλιστικών επιχειρήσεων

EIAΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων επαγγελματικής ευθύνης

Οι Ασφαλίσεις Επαγγελματικής Ευθύνης αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο τομέα άσκησης ασφαλιστικής δραστηριότητας, τόσο στη χώρα μας

EIAΣ: Το νέο πρόγραμμα προσφέρει υψηλή τεχνογνωσία στο ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς

Πολυθεματικό και λίαν ενδιαφέρον είναι το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Απριλίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Φαρμακοποιοί Αττικής για τα ΦΥΚ: Η παράκαψη των φαρμακείων θέτει σε κίνδυνο τους ασθενείς

Την πλήρη αντίθεσή του δηλώνει ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής στη διάθεση φαρμάκων σοβαρών παθήσεων (ΦΥΚ) από τον ΕΟΠΥΥ

Tι συζητήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α.

Επίκαιρα θέματα που αφορούν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση αλλά και τον κλάδο ασφάλισης εν γένει τέθηκαν στο τραπέζι της συνεδρίασης

Η ΠΟΑΔ για την αλλαγή της διαδικασίας των αποζημιώσεων

Η απόφαση της Εθνικής Ασφαλιστικής να προβεί σε αλλαγή της διαδικασίας των αποζημιώσεων σε μεγάλο αριθμό και συγκεκριμένου τύπου

Pricefox: Πόσο κοστίζει η ασφάλεια μηχανής στην Ελλάδα;

Το Pricefox, η κορυφαία πλατφόρμα online σύγκρισης τιμών και αγοράς ασφάλειας μηχανής, έκανε έρευνα και σύγκρινε το κόστος των ασφαλίστρων.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στις εγκαταστάσεις της, την Πέμπτη 8 Μαΐου, 23 φοιτητές του εξειδικευμένου μεταπτυχιακού προγράμματος

Φαρμακοποιοί Αττικής για τα ΦΥΚ: Η παράκαψη των φαρμακείων θέτει σε κίνδυνο τους ασθενείς

Την πλήρη αντίθεσή του δηλώνει ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής στη διάθεση φαρμάκων σοβαρών παθήσεων (ΦΥΚ) από τον ΕΟΠΥΥ

Tι συζητήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α.

Επίκαιρα θέματα που αφορούν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση αλλά και τον κλάδο ασφάλισης εν γένει τέθηκαν στο τραπέζι της συνεδρίασης

Η ΠΟΑΔ για την αλλαγή της διαδικασίας των αποζημιώσεων

Η απόφαση της Εθνικής Ασφαλιστικής να προβεί σε αλλαγή της διαδικασίας των αποζημιώσεων σε μεγάλο αριθμό και συγκεκριμένου τύπου