back to top
25.7 C
Athens
Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025

Σεμινάριο για το GDPR: Ευκαιρία για ποιοτικό marketing

Ένα 9ωρο σεμινάριο ειδικά για marketers διοργανώνει η Ελληνοαμερικανική Ένωση στις 21, 23 και 25 Μαΐου, 19.00-22.00, για το πώς θα διαχειρισθούν τη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR ως ευκαιρία για ποιοτικότερο πελατολόγιο και επικοινωνία με την αγορά.

«Cambridge Analytica, Grindr, MyFitnessPal… είναι μερικές περιπτώσεις καταστροφικής ή ατυχούς στην καλύτερη περίπτωση διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Τέτοιες περιπτώσεις επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο νέος Ευρωπαϊκός κανονισμός, GDPR για την προστασία των προσωπικών δεδομένων θα αλλάξει τα δεδομένα και στο marketing των επιχειρήσεων.

- Advertisement -

»Το GDPR είναι ευκαιρία να μπει τάξη στα δεδομένα των πελατών, είναι πρόοδος και μέτρο βελτίωσης και όχι τιμωρία ή ακόμη ένα περιοριστικό μέτρο για το marketing της επιχείρησής σας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Στο σεμινάριο θα εντοπίσετε τα σημεία εκείνα του κανονισμού που πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε και τρέχετε καμπάνιες, όταν επικοινωνείτε με το κοινό σας, όταν συλλέγετε πληροφορίες και δεδομένα που το αφορούν μέσω ψηφιακών μέσων και όταν συνεργάζεσθε με τρίτους (π.χ. digital agencies, digital platforms, tools κλπ).

- Advertisement -

«Είτε η επιχείρησή σας ακολουθεί ήδη κάποιες διαδικασίες προστασίας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, είτε τώρα ξεκινάτε να στήνετε στρατηγική digital marketing, το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο δρόμος για την συμμόρφωση να είναι ευκολότερος, πιο σύντομος και ασφαλής».

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο θα εστιαστεί σε:

  • βασικά σημεία του κανονισμού που αφορούν τα δεδομένα πελατών και δεδομένα που είναι χρήσιμα για το marketing
  • διαδικασίες στο marketing που πρέπει να αλλάξουν ή να συμμορφωθούν με τον κανονισμό
  • τακτικές/ενέργειες marketing που επηρεάζονται από τον κανονισμό και πώς πρέπει πλέον να σχεδιάζονται
  • εργαλεία για την συμμόρφωση με το GDPR
  • βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα προς αποφυγή
  • δημιουργία ενός οδηγού με συγκεκριμένα βήματα για την συμμόρφωση διαδικασιών και ενεργειών marketing με το GDPR.

To σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Marketing Managers
  • Media Managers
  • Account Managers
  • Digital marketers
  • E-commerce professionals
  • Social Media professionals
  • Digital agencies
  • Web developers, και σε όσους ασχολούνται με marketing και διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η Βίκυ Ντάλλας, Founder και CEO της εταιρείας κατασκευής web applications 9AM. Σπούδασε στην Αγγλία -Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce- και έκανε Master στην Ελλάδα σε Business Administration (MBA). Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκίνησε το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com), που βοηθάει στο conversion των ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες τους για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν e-mails.

Πληροφορίες / εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 2103680907, training@hau.gr

http://digital.hau.gr/seminars/gdpr-and-digital-marketing

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολα για την προστασία των επιχειρήσεων παίζονται τώρα

Η κυβέρνηση έχει πολλά γερά χαρτιά στα χέρια της για να διαχειριστεί τους κινδύνους. Με αυτά τα χαρτιά περιμένουμε να κάνει τα επόμενα της βήματα ...

Τι συζήτησαν Κ. Πιερρακάκης, Αλ. Σαρρηγεωργίου, Ελ. Παπασπυροπούλου

Τι είπε ο Κωνσταντίνος Πάντος Director Life Insurance της Groupama για τα θέματα ασφάλισης υγείας στην Ελλάδα....

Ε.Ε.Α.: Παρουσία των πρώην Πρωθυπουργών Κ. Καραμανλή και Α. Σαμαρά η απονομή των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας

Την εκδήλωση-θεσμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, την απονομή των Βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας», θα τιμήσουν φέτος δύο πρώην Πρωθυπουργοί

Ανασφάλιστες είναι οι επιχειρήσεις για cyber κινδύνους

Ανασφάλιστες είναι οι επιχειρήσεις για cyber κινδύνους παρά το ότι καλπάζει το χάκινγκ και το έγκλημα στον κυβερνοχώρο.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Ανακοίνωση για την εταιρεία «INSURANCE JSC DALLBOGG: LIFE AND HEALTH»

Σε συνέχεια του από 13.06.2025 Δελτίου Τύπου της Τράπεζας της Ελλάδος, διά του οποίου ανακοινώθηκε, με απόφαση της Επιτροπής Χρηματοοικονομικής

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να βρίσκεται διαρκώς δίπλα στους συνεργάτες της, γι’ αυτό και έχει δεσμευτεί

H ΕΣΑΠΕ για τις εκπτώσεις σε ασφαλιστήρια υγείας

Το ΔΣ της ΕΣΑΠΕ δέχθηκε πρόσφατα τον προβληματισμό και την ανησυχία μελών του, σχετικά με έκπτωση, σε ασφάλιστρα ατομικών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Kβαντική υπολογιστική: Με 3 τρόπους απειλεί την παγκόσμια κυβερνοασφάλεια

Ευάλωτα τα οικονομικά, κυβερνητικά και εταιρικά δεδομένα χωρίς διεθνή συντονισμό και έγκαιρες αναβαθμίσεις υποδομών, προειδοποιεί η Kaspersky

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

12η Eθελοντική Aιμοδοσία: Ο Πάνορμος δείχνει τι σημαίνει αλληλεγγύη στην πράξη!

Τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 12η Εθελοντική Αιμοδοσία, που διοργάνωσε ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ, στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Γενικού Λαϊκού Νοσοκομείου.

Ανακοίνωση για την εταιρεία «INSURANCE JSC DALLBOGG: LIFE AND HEALTH»

Σε συνέχεια του από 13.06.2025 Δελτίου Τύπου της Τράπεζας της Ελλάδος, διά του οποίου ανακοινώθηκε, με απόφαση της Επιτροπής Χρηματοοικονομικής

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο 11th MedTech Conference!

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών προϊόντων περνά μια κρίσιμη καμπή – με τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ, τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις χρόνιες προκλήσεις