back to top
25.7 C
Athens
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025

Σεμινάριο για το GDPR: Ευκαιρία για ποιοτικό marketing

Ένα 9ωρο σεμινάριο ειδικά για marketers διοργανώνει η Ελληνοαμερικανική Ένωση στις 21, 23 και 25 Μαΐου, 19.00-22.00, για το πώς θα διαχειρισθούν τη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR ως ευκαιρία για ποιοτικότερο πελατολόγιο και επικοινωνία με την αγορά.

«Cambridge Analytica, Grindr, MyFitnessPal… είναι μερικές περιπτώσεις καταστροφικής ή ατυχούς στην καλύτερη περίπτωση διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Τέτοιες περιπτώσεις επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο νέος Ευρωπαϊκός κανονισμός, GDPR για την προστασία των προσωπικών δεδομένων θα αλλάξει τα δεδομένα και στο marketing των επιχειρήσεων.

- Advertisement -

»Το GDPR είναι ευκαιρία να μπει τάξη στα δεδομένα των πελατών, είναι πρόοδος και μέτρο βελτίωσης και όχι τιμωρία ή ακόμη ένα περιοριστικό μέτρο για το marketing της επιχείρησής σας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Στο σεμινάριο θα εντοπίσετε τα σημεία εκείνα του κανονισμού που πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε και τρέχετε καμπάνιες, όταν επικοινωνείτε με το κοινό σας, όταν συλλέγετε πληροφορίες και δεδομένα που το αφορούν μέσω ψηφιακών μέσων και όταν συνεργάζεσθε με τρίτους (π.χ. digital agencies, digital platforms, tools κλπ).

- Advertisement -

«Είτε η επιχείρησή σας ακολουθεί ήδη κάποιες διαδικασίες προστασίας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, είτε τώρα ξεκινάτε να στήνετε στρατηγική digital marketing, το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο δρόμος για την συμμόρφωση να είναι ευκολότερος, πιο σύντομος και ασφαλής».

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο θα εστιαστεί σε:

  • βασικά σημεία του κανονισμού που αφορούν τα δεδομένα πελατών και δεδομένα που είναι χρήσιμα για το marketing
  • διαδικασίες στο marketing που πρέπει να αλλάξουν ή να συμμορφωθούν με τον κανονισμό
  • τακτικές/ενέργειες marketing που επηρεάζονται από τον κανονισμό και πώς πρέπει πλέον να σχεδιάζονται
  • εργαλεία για την συμμόρφωση με το GDPR
  • βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα προς αποφυγή
  • δημιουργία ενός οδηγού με συγκεκριμένα βήματα για την συμμόρφωση διαδικασιών και ενεργειών marketing με το GDPR.

To σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Marketing Managers
  • Media Managers
  • Account Managers
  • Digital marketers
  • E-commerce professionals
  • Social Media professionals
  • Digital agencies
  • Web developers, και σε όσους ασχολούνται με marketing και διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η Βίκυ Ντάλλας, Founder και CEO της εταιρείας κατασκευής web applications 9AM. Σπούδασε στην Αγγλία -Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce- και έκανε Master στην Ελλάδα σε Business Administration (MBA). Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκίνησε το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com), που βοηθάει στο conversion των ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες τους για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν e-mails.

Πληροφορίες / εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 2103680907, training@hau.gr

http://digital.hau.gr/seminars/gdpr-and-digital-marketing

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου

Infotrust – VIDAVO: Το tele-underwriting ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ελληνική ασφάλιση

Η καινοτομία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για τον κλάδο, που διαφορετικά κινδυνεύει να μείνει πίσω σε σχέση με ώριμες αγορές

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Τριετής απαλλαγή ΕΝΦΙΑ και κρατική αρωγή για πυρόπληκτους: Σημαντική στήριξη για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Όσα αποφασίστηκαν στην έκτακτη συνεδρίαση υπό τον υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Κ. Κατσαφάδο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα παιδιά μαθαίνουν και τη νέα σχολική χρονιά πώς να χαίρονται με ασφάλεια το νερό

Συνεχίζεται τη νέα σχολική χρονιά το καινοτόμο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Θ. Δομπρίδης, ΕΑΚ: Ξεκινούν επιτόπιοι έλεγχοι για τη NIS2 – Βίντεο

Τι θα περιλαμβάνει το υπό διαμόρφωση πλαίσιο ελέγχου των υπόχρεων από την Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου