back to top
24 C
Athens
Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025

Σεμινάριο για το GDPR: Ευκαιρία για ποιοτικό marketing

Ένα 9ωρο σεμινάριο ειδικά για marketers διοργανώνει η Ελληνοαμερικανική Ένωση στις 21, 23 και 25 Μαΐου, 19.00-22.00, για το πώς θα διαχειρισθούν τη συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR ως ευκαιρία για ποιοτικότερο πελατολόγιο και επικοινωνία με την αγορά.

«Cambridge Analytica, Grindr, MyFitnessPal… είναι μερικές περιπτώσεις καταστροφικής ή ατυχούς στην καλύτερη περίπτωση διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Τέτοιες περιπτώσεις επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο νέος Ευρωπαϊκός κανονισμός, GDPR για την προστασία των προσωπικών δεδομένων θα αλλάξει τα δεδομένα και στο marketing των επιχειρήσεων.

- Advertisement -

»Το GDPR είναι ευκαιρία να μπει τάξη στα δεδομένα των πελατών, είναι πρόοδος και μέτρο βελτίωσης και όχι τιμωρία ή ακόμη ένα περιοριστικό μέτρο για το marketing της επιχείρησής σας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Στο σεμινάριο θα εντοπίσετε τα σημεία εκείνα του κανονισμού που πρέπει να προσέξετε όταν σχεδιάζετε και τρέχετε καμπάνιες, όταν επικοινωνείτε με το κοινό σας, όταν συλλέγετε πληροφορίες και δεδομένα που το αφορούν μέσω ψηφιακών μέσων και όταν συνεργάζεσθε με τρίτους (π.χ. digital agencies, digital platforms, tools κλπ).

- Advertisement -

«Είτε η επιχείρησή σας ακολουθεί ήδη κάποιες διαδικασίες προστασίας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, είτε τώρα ξεκινάτε να στήνετε στρατηγική digital marketing, το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να διαμορφώσετε τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε ο δρόμος για την συμμόρφωση να είναι ευκολότερος, πιο σύντομος και ασφαλής».

Συγκεκριμένα, το σεμινάριο θα εστιαστεί σε:

  • βασικά σημεία του κανονισμού που αφορούν τα δεδομένα πελατών και δεδομένα που είναι χρήσιμα για το marketing
  • διαδικασίες στο marketing που πρέπει να αλλάξουν ή να συμμορφωθούν με τον κανονισμό
  • τακτικές/ενέργειες marketing που επηρεάζονται από τον κανονισμό και πώς πρέπει πλέον να σχεδιάζονται
  • εργαλεία για την συμμόρφωση με το GDPR
  • βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα προς αποφυγή
  • δημιουργία ενός οδηγού με συγκεκριμένα βήματα για την συμμόρφωση διαδικασιών και ενεργειών marketing με το GDPR.

To σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Marketing Managers
  • Media Managers
  • Account Managers
  • Digital marketers
  • E-commerce professionals
  • Social Media professionals
  • Digital agencies
  • Web developers, και σε όσους ασχολούνται με marketing και διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η Βίκυ Ντάλλας, Founder και CEO της εταιρείας κατασκευής web applications 9AM. Σπούδασε στην Αγγλία -Bachelor σε Interactive Multimedia Communications και Master σε E-Commerce- και έκανε Master στην Ελλάδα σε Business Administration (MBA). Από το 2009 ασχολήθηκε με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μέσω του Startup.gr. Το 2016 ξεκίνησε το APPOCALYPSIS (appocalypsis.com), που βοηθάει στο conversion των ιστοσελίδων δίνοντας χρήσιμα εργαλεία στους ιδιοκτήτες τους για να επικοινωνήσουν μηνύματα με τους επισκέπτες τους ή να αποθηκεύσουν e-mails.

Πληροφορίες / εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 2103680907, training@hau.gr

http://digital.hau.gr/seminars/gdpr-and-digital-marketing

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διψήφια αύξηση εσόδων η Atradius Hellas – Πάνω από 8 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις

Γ. Τζέης: «Οι ασφαλίσεις πιστώσεων δημιουργούν ένα ισχυρό πέπλο προστασίας των εταιρειών, ιδιαίτερα όσων αναπτύσσονται με οδηγό την εξωστρέφεια»

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

Οι Ασφαλιστές Λάρισας για τη 17η Σεπτεμβρίου: Να συμβάλλουμε σε μια κοινωνία πιο ασφαλή και αισιόδοξη

Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νομού Λάρισας εύχεται σε όλους τους συναδέλφους χρόνια πολλά, με δύναμη και έμπνευση στο λειτούργημά τους

Η NN Hellas στηρίζει την οικογένεια με επίδομα εξωσωματικής γονιμοποίησης στα ομαδικά προγράμματα

Η πρόσθετη παροχή μπορεί να αποτελέσει για τις επιχειρήσεις ακόμα μία έμπρακτη απόδειξη ότι επενδύουν στους ανθρώπους τους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ξεκινά στις 30/9 το πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Liability Risk and Insurance»

Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης και Αξιολόγησης Κινδύνων Ευθύνης, κάθε Τρίτη και Πέμπτη σε υβριδικό περιβάλλον

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Webinar για την ψηφιακή κάρτα εργασίας: Ενημέρωση για τους διαμεσολαβητές από την ΕΑΔΕ

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου - Δωρεάν συμμετοχή κατόπιν προεγγραφής

NP Ασφαλιστική: Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025

Τα σεμινάρια θα διενεργηθούν 8-23/10 με θέμα: «Βασικοί φορείς της ασφαλιστικής αγοράς και ασφαλιστική απάτη»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«The New Era of Leadership»: Το 12ο Συνέδριο της GAMA στην Ελλάδα, με χορηγό επικοινωνίας το INSURANCE WORLD

Διεθνούς κύρους ομιλητές και βραβεύσεις, στο συνέδριο που διοργανώνουν οι ΕΣΑΠΕ και GAMA Hellas – Cyprus την 1η Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη

ΚΥΑ για ψυχομετρικές αξιολογήσεις στο σιδηροδρομικό προσωπικό ασφαλείας

Σε εφαρμογή τίθεται ολοκληρωμένο πλαίσιο ψυχολογικής-ψυχομετρικής αξιολόγησης για το προσωπικό που εκτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο

Η Ειρήνη Αγαπηδάκη παρουσιάζει στον ΟΗΕ τα ελληνικά προγράμματα πρόληψης κατά της παχυσαρκίας

Η ελληνική πρωτοβουλία χαρακτηρίστηκε ως μια από τις ελάχιστες ολοκληρωμένες πολιτικές πρόληψης σε παγκόσμιο επίπεδο

Ήταν όλοι εκεί για το νέο concept του 5ου τραπεζικού πόλου

Με σημαντικές παρουσίες πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του πρώτου Τραπεζικού Καταστήματος Νέας Εμπειρίας της Credia Bank στην οδό Σκουφά

Η ΟΑΣΕ συμμετέχει στη Γενική Απεργία της 1ης Οκτωβρίου

Η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος καλεί σε συγκέντρωση στις 11.00 π.μ. στην πλατεία Κοραή