back to top
8.7 C
Athens
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024

Πώς αντιμετωπίζουν την insurtech πρόκληση οι AXA, Generali, Munich Re, Tokio Marine Kiln

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Πώς μπορούν να αξιοποιήσουν οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί όμιλοι τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι νεοφυείς ασφαλιστικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας (insurtech); Είναι προτιμότερο να αγοράσουν την εκάστοτε insurtech, να αναπτύξουν νέες λύσεις εκ των ενόντων ή να λειτουργούν ως «χορηγοί» των start-ups και των επωαστήρων (incubators) υψηλής τεχνολογίας;

- Advertisement -

Το ερώτημα αυτό τέθηκε σε συνέδριο που διοργάνωσε η Intelligent Insurer στις 16 Νοεμβρίου και πολλές εταιρείες αποκάλυψαν ότι ενίοτε εφαρμόζουν παράλληλα τις προαναφερθείσες λύσεις. «Έχουμε δημιουργήσει ένα εργαστήριο καινοτομίας, όπου εργάζονται πάνω από 90 επιστήμονες στην ανάλυση δεδομένων», δήλωσε το στέλεχος της AXA Cecile Wendling. Ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος έχει επίσης επενδύσει σε πολλές start-ups και έχει δημιουργήσει έναν εσωτερικό διαγωνισμό καινοτομίας όπου οι εργαζόμενοι της AXA προτείνουν ιδέες που τίθενται σε ψηφοφορία και εφαρμόζονται εάν υπερψηφιστούν. Η ΑΧΑ διαχειρίζεται και έναν επωαστήρα start-ups που θα μπορούσαν να διαταράξουν το παραδοσιακό επιχειρησιακό μοντέλο των ασφαλιστικών εταιρειών. «Βασικά, επενδύουμε σε αυτό που θα μπορούσε να… σκοτώσει τον κλάδο όπως τον γνωρίζουμε σήμερα», είπε η κ. Wendling.

H ιταλική Generali επενδύσει σε νεοφυείς εταιρείες στον τομέα της τηλεματικής. Το 2015 απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της MyDrive Solutions, εταιρείας που αναπτύσσει εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για την κατηγοριοποίηση των οδηγών και παράγει εξατομικευμένα προϊόντα για τους πελάτες, με χαμηλότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς χαμηλού ρίσκου. Η Generali συνεργάζεται επίσης με την νοτιοαφρικανική ασφαλιστική Discovery για να λανσάρει καινοτόμα προϊόντα υγείας στην Ευρώπη, όπως το Vitality, ένα συμπεριφορικό ασφαλιστικό μοντέλο που ενθαρρύνει τους πελάτες να βελτιώσουν τις καθημερινές τους συνήθειες (π.χ. να κινούνται περισσότερο) και τους επιβραβεύει γι’ αυτό. Το πρόγραμμα Vitality λανσαρίστηκε πρώτα στη γερμανική αγορά, με στόχο την επέκτασή του στην υπόλοιπη Ευρώπη.

- Advertisement -

Το πρόγραμμα προσφέρει μειωμένα ασφάλιστρα 5-10% σε προγράμματα ασφαλειών ζωής και υγείας σε πελάτες που κοινοποιούν δεδομένα που αποδεικνύουν ότι υιοθετούν υγιεινές συνήθειες, π.χ. κόβουν το κάπνισμα, κάνουν τακτικούς ιατρικούς ελέγχους, βελτιώνουν τη διατροφή τους ή ξεκινούν ένα άθλημα. «Παρακολουθούμε τις νέες τάσεις και μετά αποφασίζουμε συγκεκριμένα σε ποιους τομείς να εμπλακούμε», λέει το στέλεχος του ιταλικού ομίλου Steven Hales.

Στο άρμα των insurtech έχει προσδεθεί και η Munich Re. «Έχουμε δημιουργήσει τη μονάδα Digital Partners για να συνεργαζόμαστε με start-ups και να βρίσκουμε λύσεις για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες αυτή τη στιγμή», σημειώνει το στέλεχος του γερμανικού αντασφαλιστικού κολοσσού Γιάννης Κοργιαλός.

Μέσω της ψηφιοποίησης των διαδικασιών οι εταιρίες βελτιώνουν την αποδοτικότητά τους και αναπτύσσουν πιο ανταγωνιστικά προϊόντα. Η ιαπωνική Tokio Marine Kiln αποσκοπεί στη συνεργασία με διαφορετικές κοινότητες έξω από το λειτουργικό της περιβάλλον για να αποκτήσει φρέσκια τεχνογνωσία. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία δοκιμάζει διαφορετικά επιχειρησιακά μοντέλα για να δει εάν μπορεί να εισαγάγει νέες ιδέες στις εδραιωμένες διαδικασίες της.

«Έχουμε δημιουργήσει μια ψηφιακή πλατφόρμα που μας επιτρέπει να εξυπηρετούμε όλη την ασφαλιστική αγορά», δήλωσε ο Tom Hoad,  επικεφαλής καινοτομίας της Tokio Marine Kiln. «Θέλουμε να μεταφέρουμε στην πλατφόρμα αυτή όλα τα διαφορετικά ασφαλιστικά προϊόντα που είναι συμβατά και να περιλάβουμε μια γκάμα υπηρεσιών που διαφορετικά δεν θα ήταν διαθέσιμες…», κατέληξε ο κ. Hoad.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης