Υπενθυμίζεται ότι η Allianz προωθεί την αυξημένη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών όσον αφορά τα προϊόντα που αναπτύσσει και τη διανομή τους, εν είδει “μοχλού” για τη διείσδυσή της σε νέες αγορές. Απώτερος στόχος είναι η αύξηση της παραγωγικότητας κατά 1 δισ. ευρώ ετησίως έως το 2018 και η ανάδειξη της Allianz ως “ψηφιακού ηγέτη”. (digital leader).
Οπως δήλωσε ο Christof Mascher, γενικός διευθυντής της Allianz, “H Allianz X θα ξεκλειδώσει στρατηγικές ευκαιρίες ανάπτυξης για τον όμιλο όχι μόνο στο InsurTech, αλλά και σε συναφείς χώρους όπως το blockchain (η τεχνολογία πίσω από το ψηφιακό νόμισμα bitcoin), η τεχνητή νοημοσύνη και η εικονική πραγματικότητα, όπου μπορούν να αναπτυχθούν νέες εφαρμογές για χώρους όπως η κινητικότητα και η υγειονομική περίθαλψη. Ο Peter Borchers έχει τεράστια εμπειρία στην ψηφιοποίηση και χαίρομαι που εντάσσεται στο δυναμικό της Allianz”.
“Με τον κ. Borchers μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό για τις δυνατότητες που ανοίγονται στην ασφάλιση λόγω της ψηφιοποίησης”, σημείωσε από την πλευρά του ο Solmaz Altin, επικεφαλής της μονάδας ψηφιακού μετασχηματισμού της Allianz. “Η Allianz X θα διευρύνει τις αναπτυξιακές προοπτικές του ομίλου, με στοχευμένο τρόπο και δημιουργική ελευθερί. Θα έχει επίσης σημαντικό αντίκτυπο στο εσωτερικό της επιχείρησης, προωθώντας μια επιχειρηματική νοοτροπία. Πέρα από τους χώρους άμεσου στρατηγικού ενδιαφέροντος για την Allianz, τα λεγόμενα moonshots (οράματα, ιδέες χωρίς άμεση εφαρμογή) είναι επίσης δυνατά, αλλά και επιθυμητά. Ο ετήσιος προϋπολογισμός που έχουμε εκχωρήσει για επενδύσεις στην Allianz X ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ”, κατέληξε ο κ. Altin.