back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

H Interamerican στηρίζει το περιοδικό δρόμου «Σχεδία»

Η Interamerican με τον εθελοντισμό να αποτελεί στοιχείο της εταιρικής της κουλτούρας έχει αναπτύξει από το 2007 μια σταθερή, πολυετή σχέση με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Διογένης» και το περιοδικό δρόμου «Σχεδία», σε μια προσπάθεια  αντιμετώπισης της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. 

Συγκεκριμένα, η Interamerican παρέχει προστατευόμενο πόστο για διαπιστευμένους πωλητές του περιοδικού δρόμου «Σχεδία», φιλοξενώντας τους μια φορά τον μήνα στα κεντρικά γραφεία της. Με την πρωτοβουλία αυτή, γινεται ευρύτερα γνωστό το κοινωνικό έργο της «Σχεδίας» για τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, ενώ ενισχύεται το εισόδημα των ανθρώπων της, που εργάζονται σε συνθήκες ασφάλειας -εκτός δρόμου- και αμέριστης κοινωνικής αποδοχής. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι στην Interamerican, φορώντας το χαρακτηριστικό κόκκινο γιλέκο συμμετέχουν στην εθελοντική  δράση «Πωλητής για μια ώρα» και  προωθούν οι ιδιοι το περιοδικό. 

- Advertisement -

Παράληλα, η εταιρία, αξιοποιώντας τις υπηρεσίες και τις δομές που έχει, προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη αστικής ευθύνης, περιουσίας, αυτοκινήτου και υπηρεσίας υγείας  καλύπτοντας συνολικά τις ασφαλιστικές ανάγκες του οργανισμού και των ωφελούμενών του. 

- Advertisement -

O Χρήστος Αλεφάντης Ιδρυτής και Διευθυντής Σύνταξης της ΜΚΟ «Διογένης» ανέφερε σχετικά: «Δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια. Τόσα είναι τα χρόνια που η Interamerican, οι άνθρωποι της τόσο σημαντικής αυτής εταιρίας με το πολυδιάστατο κοινωνικό έργο, είναι κοντά στο περιοδικό δρόμου «σχεδία», στην εθνική αστέγων και στο πρόγραμμα κοινωνικού ποδοσφαίρου «Γκολ στη Φτώχεια». Με την υποστήριξή τους η Ιωάννα, η Αγγελική, ο Θανάσης, ο Σάκης, και εκατοντάδες άλλοι άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας ή ποδοσφαιρικού ταλέντου -μέσα από τη συμμετοχή τους σε αυτή την τόσο ξεχωριστή ομάδα- έχουν πια να διηγηθούν χαρούμενες ιστορίες. Έχουν καταφέρει νίκες όχι μόνο ποδοσφαιρικές, αλλά νίκες ζωής. Θα σας είμαστε πάντα ευγνώμονες. Όλοι μας.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί