back to top
24 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

«Ζήτα από τον Δερματολόγο σου Καθαρό Δέρμα»

της Ελενας Ερμείδου

Με κεντρικό μήνυμα ««Ζήτα από τον Δερματολόγο σου Καθαρό Δέρμα» και αφορμή την παγκόσμια ημέρα την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης, (29 Οκτωβρίου), η Novartis Hellas σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα προς τους δημοσιογράφους ανακοίνωσε την έναρξη της παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης κοινού για την Ψωρίαση «Ζήτα  από τον Δερματολόγο σου Καθαρό Δέρμα» πλέον και στην Ελλάδα. Η εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιακής Εταιρείας και την υποστήριξη του Πανελληνίου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική αρθρίτιδα “Επιδέρμια”.

- Advertisement -

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία στόχο έχει να ενθαρρύνει τα άτομα με ψωρίαση να έρθουν σε επικοινωνία με τον δερματολόγο τους, προκειμένου να συζητήσουν θεραπευτικές επιλογές

Σε ερώτηση του IW αν το κόστος της θεραπείας καλύπτεται από τον ΕΟΠΥΥ ή χρειάζονται έξτρα καλύψεις, ώστε ο ασθενής να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στα έξοδα, η απάντηση είναι ότι «επί της παρούσης ο ΕΟΠΥΥ καλύπτει το κόστος των χορηγηθέντων φαρμάκων, άγνωστό, είναι αν ο ΕΟΠΥΥ θα συνεχίσει να παρέχει τις συγκεκριμένες καλύψεις». Στις καλύψεις ωστόσο δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα για δερμοκαλλυντικά τα οποία είναι ακριβά και απαραίτητα.

- Advertisement -

Η ψωρίαση είναι μία κοινή μη μεταδοτική, αυτοάνοση νόσος που επηρεάζει μέχρι και το 3% του παγκόσμιου πληθυσμού. Μέχρι και το 30% των ασθενών με ψωρίαση έχουν ή θα αναπτύξουν ψωριασική αρθρίτιδα στην οποία επηρεάζονται οι αρθρώσεις. Η ψωρίαση συνδέεται επίσης με άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και η κατάθλιψη

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διαφωνίες της ΕΕΠΕ στο νομοσχέδιο για τη δημόσια υγεία: Ζητήματα αμοιβών, συνταγογράφησης και ευθύνης

Η Ένωση μεταξύ άλλων ζητά η αμοιβή παθολόγου να μην ενσωματώνεται στις συμβάσεις ΕΟΠΥΥ, αλλά να καθορίζεται όπως στις συμφωνίες με ασφαλιστικές

Ιδιώτες εργαστηριακοί ιατροί προς τον Πρωθυπουργό: «Oικονομικό και επαγγελματικό ολοκαύτωμα»

Οι ιατροί καταγγέλλουν ολοένα διογκούμενα χρέη εξαιτίας τακτικών του ΕΟΠΥΥ

Νέο σύστημα ραντεβού στα νοσοκομεία μέσω του 1566 από 1/10 – Προστίθενται 7 εκατ. ραντεβού

Η κεντρική διαχείριση αποκαλύπτει τα πραγματικά κενά στο σύστημα, ενώ ήδη 70 νοσοκομεία έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα

Ψηφιακή απάτη: Ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει για υποκλοπή στοιχείων μέσω παραπλανητικών emails

Πώς αναγνωρίζονται τα παραπλανητικά μηνύματα - Οδηγίες προς ασφαλισμένους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί