back to top
16.8 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

Βιομηχανικοί κίνδυνοι: Στην κορυφή του δείκτη ζημιών το 2015

Οι βιομηχανικοί κίνδυνοι εμφάνισαν το 2015 τους υψηλότερους δείκτες ζημιών (συχνότητα και μέση ζημιά) στη Γενική Αστική Ευθύνη, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την ασφάλιση του κινδύνου.

Ειδικότερα, οι βιομηχανικοί κίνδυνοι στη Γενική Αστική Ευθύνη είχαν 18,3% συχνότητα ζημιών, έναντι 15,5% των ξενοδόχων, 8,7% των κατασκευαστών και 4,5% των λοιπών καλύψεων, ενώ υψηλά κινήθηκε και η μέση ζημιά, η οποία έφθασε στα 45.400 ευρώ, όταν για τους κατασκευαστές το αντίστοιχο ποσό ήταν 6.691 ευρώ, για τις λοιπές καλύψεις 2.931 ευρώ και για τους ξενοδόχους μόλις 1.534 ευρώ.

- Advertisement -

Πάντως, αντίστοιχη ήταν η εικόνα των δεικτών και το 2014, με τους βιομηχανικούς κινδύνους να εμφανίζουν πολύ υψηλή συχνότητα ζημιών (50,9%), έναντι 19,7% των ξενοδόχων, 8,9% των κατασκευαστών και 5,2% των λοιπών καλύψεων. Ωστόσο, στους βιομηχανικούς κινδύνους, πέρυσι, η μέση ζημιά περιορίσθηκε στα 15.748 ευρώ.

 Στην εργοδοτική ευθύνη όλοι οι δείκτες των προαναφερόμενων κλάδων κινήθηκαν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, ο πιο  ζημιογόνος κλάδος ήταν και πάλι οι βιομηχανικοί κίνδυνοι, με τη συχνότητα ζημιών όμως να διαμορφώνεται μόλις στο 3,8%, ενώ η χειρότερη επίδοση ως προς τη μέση ζημιά καταγράφηκε στους κατασκευαστές με 18.775 ευρώ.

- Advertisement -

 Τέλος, σε ότι αφορά τις λοιπές καλύψεις (Προϊόντος, Επαγγελματική Ευθύνη, Ευθύνη Στελεχών Διοίκησης, Κλινικές δόκιμες, Περιβαλλοντική Ευθύνη) στην Ευθύνη Στελεχών Διοίκησης καταγράφηκε ο υψηλότερος δείκτης για τη συχνότητα ζημιών με 9,6% και στην Ευθύνη Προϊόντος ο δεύτερος υψηλότερος δείκτης με 6,1%, ενώ ως προς τη μέση ζημιά οι Κλινικές Δόκιμες είχαν τη χειρότερη επίδοση με 80.000 ευρώ, αλλά τη χαμηλότερη συχνότητα ζημιών (0,4%).

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ελλάδα φιλοξένησε τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Insurance Europe – Στρατηγικές συζητήσεις για το μέλλον της αγοράς

Κατά τη διάρκεια των εργασιών, τέθηκαν στο επίκεντρο οι βασικές προτεραιότητες της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς και η πορεία προς το μέλλον

Η ΕΑΕΕ παρουσίασε το νέο της website – Ένα ψηφιακό εργαλείο για τον κλάδο και το κοινό

Με τον ανασχεδιασμένο ιστότοπο η ΕΑΕΕ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό και ενισχύει τον ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στην καθημερινότητα

Η Syndea με «Synθεση επιτυχίας και υπεροχής» στη Βιέννη

Την πόλη των μεγάλων συνθετών επέλεξε η εταιρεία για να γιορτάσει τις επιτυχίες των συνεργατών της, στέλνοντας μήνυμα υπεροχής και αριστείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο επίκεντρο: 10 πρακτικοί τρόποι για σωστή διαχείριση απαιτήσεων

Η Coface αναδεικνύει τον ρόλο της στρατηγικής, σημειώνοντας ότι το μέγεθος των ΜμΕ συχνά δεν αφήνει περιθώρια για λάθη ή αστοχίες

Karavias Art Insurance: Η προστασία πίσω από κάθε έργο της Art Athina 2025

Με το μήνυμα «Behind every artwork, there’s someone who protects it», η Karavias Art Insurance αναδεικνύει τη σημασία της εξειδικευμένης ασφάλισης στα έργα τέχνης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Innovate East: Ολοκληρώθηκε ο 1ος Διαγωνισμός Πράσινης και Γαλάζιας Καινοτομίας

Η Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής έφερε κοντά θεσμικούς φορείς, πανεπιστήμια και επιχειρήσεις, σε μια μοναδική σύμπραξη

Σε δημόσια διαβούλευση η «Φορολογική Μεταρρύθμιση για το Δημογραφικό και τη Μεσαία Τάξη»

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει το σύνολο των μέτρων που εξαγγέλθηκαν στη ΔΕΘ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Νέα απάτη με παραπλανητικά emails από κυβερνοεγκληματίες που προσποιούνται τις… μεγάλες αεροπορικές

Απώτερος στόχος, η υπεξαίρεση χρημάτων από επιχειρήσεις - Ποια μέτρα προστασίας συνιστά η Kaspersky