back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Βιομηχανικοί κίνδυνοι: Στην κορυφή του δείκτη ζημιών το 2015

Οι βιομηχανικοί κίνδυνοι εμφάνισαν το 2015 τους υψηλότερους δείκτες ζημιών (συχνότητα και μέση ζημιά) στη Γενική Αστική Ευθύνη, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την ασφάλιση του κινδύνου.

Ειδικότερα, οι βιομηχανικοί κίνδυνοι στη Γενική Αστική Ευθύνη είχαν 18,3% συχνότητα ζημιών, έναντι 15,5% των ξενοδόχων, 8,7% των κατασκευαστών και 4,5% των λοιπών καλύψεων, ενώ υψηλά κινήθηκε και η μέση ζημιά, η οποία έφθασε στα 45.400 ευρώ, όταν για τους κατασκευαστές το αντίστοιχο ποσό ήταν 6.691 ευρώ, για τις λοιπές καλύψεις 2.931 ευρώ και για τους ξενοδόχους μόλις 1.534 ευρώ.

- Advertisement -

Πάντως, αντίστοιχη ήταν η εικόνα των δεικτών και το 2014, με τους βιομηχανικούς κινδύνους να εμφανίζουν πολύ υψηλή συχνότητα ζημιών (50,9%), έναντι 19,7% των ξενοδόχων, 8,9% των κατασκευαστών και 5,2% των λοιπών καλύψεων. Ωστόσο, στους βιομηχανικούς κινδύνους, πέρυσι, η μέση ζημιά περιορίσθηκε στα 15.748 ευρώ.

 Στην εργοδοτική ευθύνη όλοι οι δείκτες των προαναφερόμενων κλάδων κινήθηκαν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, ο πιο  ζημιογόνος κλάδος ήταν και πάλι οι βιομηχανικοί κίνδυνοι, με τη συχνότητα ζημιών όμως να διαμορφώνεται μόλις στο 3,8%, ενώ η χειρότερη επίδοση ως προς τη μέση ζημιά καταγράφηκε στους κατασκευαστές με 18.775 ευρώ.

- Advertisement -

 Τέλος, σε ότι αφορά τις λοιπές καλύψεις (Προϊόντος, Επαγγελματική Ευθύνη, Ευθύνη Στελεχών Διοίκησης, Κλινικές δόκιμες, Περιβαλλοντική Ευθύνη) στην Ευθύνη Στελεχών Διοίκησης καταγράφηκε ο υψηλότερος δείκτης για τη συχνότητα ζημιών με 9,6% και στην Ευθύνη Προϊόντος ο δεύτερος υψηλότερος δείκτης με 6,1%, ενώ ως προς τη μέση ζημιά οι Κλινικές Δόκιμες είχαν τη χειρότερη επίδοση με 80.000 ευρώ, αλλά τη χαμηλότερη συχνότητα ζημιών (0,4%).

Σχετικές δημοσιεύσεις

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν

Μία από κοινού συν. Τύπου ΕΑΕΕ, ΕΕΑ, ιδ. Νοσοκομεία, υπ. Ανάπτυξης, Υγείας  θα σώσει την Υγεία

Οι ατασθαλίες στον τομέα παροχής υπηρεσιών ιδιωτικής υγείας συσσωρεύτηκαν με αποτέλεσμα να βιώνουμε καθημερινά ένα ντόμινο αρνητικών εξελίξεων

H θέση της GFIA για την Τεχνητή Νοημοσύνη στον ασφαλιστικό κλάδο

Στο πλαίσιο της τακτικής ενημέρωσης στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού και της τεχνητής νοημοσύνης, η ΕΑΕΕ κοινοποιεί έγγραφο θέσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

Οι παράπλευρες απώλειες στην μάχη του κλάδου υγείας

Oι μέτοχοι των ξένων πολυεθνικών στην Ελλάδα (δηλαδή οι εταιρείες με έδρα στο εξωτερικό) δηλώνουν εξαιρετικά προβληματισμένoι...

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024