back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Τουρνουά ποδοσφαίρου ΣΕΣΑΕ: Το έπαθλο της νικήτριας INTERAMERICAN στον «Διογένη»

Ο ΜΚΟ «Διογένης», που υποστηρίζει την κοινωνική ένταξη των αστέγων με την καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια» και τη διανομή του περιοδικού δρόμου «σχεδία», ήταν φέτος ο κοινωνικός φορέας στον οποίο αποδόθηκε το χρηματικό έπαθλο του 5ου τουρνουά ποδοσφαίρου, που οργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΣΑΕ).

Ο Διογένης προτάθηκε από την INTERAMERICAN, της οποίας η ποδοσφαιρική ομάδα αναδείχθηκε πρωταθλήτρια του τουρνουά. Ο ΣΕΣΑΕ, στο πλαίσιο του φιλανθρωπικού χαρακτήρα αυτής της ετήσιας αθλητικής εκδήλωσης, έχει θεσμοθετήσει την οικονομική υποστήριξη ενός μη κυβερνητικού οργανισμού, τον οποίο επιλέγει η νικήτρια εταιρεία.

- Advertisement -
Στιγμιότυπο από την απονομή του κυπέλλου στην πρωταθλήτρια ομάδα της INTERAMERICAN

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει σχέση διαρκείας με τον ΜΚΟ «Διογένης», ασφαλίζοντας δωρεάν τα μέλη της αποστολής της εθνικής ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων κάθε χρόνο, από το 2007, στα μεγάλα ταξίδια για τη συμμετοχή τους στο ετήσιο παγκόσμιο τουρνουά street soccer. Η εταιρεία φέτος κάλυψε ασφαλιστικά και την πρώτη συμμετοχή της γυναικείας ομάδας αστέγων στο European Street Football Festival, που οργανώθηκε τον περασμένο Μάιο στη Σόφια.

Παράλληλα, η INTERAMERICAN υποστηρίζει κάθε μήνα, με διάθεση σημείου πώλησης στους εταιρικούς χώρους εργασίας, το περιοδικό «σχεδία», που ενισχύουν εθελοντικά οι εργαζόμενοί της. Το περιοδικό πωλείται από αστέγους-απόρους και αποτελεί μια πρότυπη εφαρμογή κοινωνικής επιχειρηματικότητας για την αντιμετώπιση της φτώχειας, εξασφαλίζοντας στοιχειώδεις πόρους επιβίωσης στους πωλητές και κεφάλαιο αγοράς αντιτύπων προς πώληση.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί