Δήμητρα-Ιωάννα Λύχρου
Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, όπου οι πληροφορίες είναι καταιγιστικές και προσβάσιμες με ένα κλικ και οι online συναλλαγές γίνονται ολοένα και πιο εύκολες, πολλοί μπορεί να σκέφτονται ότι ο ρόλος μας ως ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μπορεί
και να περιθωριοποιηθεί. Είναι όμως έτσι; Ας θυμίσουμε ξανά τα αυτονόητα για εμάς!
Είμαστε βέβαιοι πως αυτό δεν θα συμβεί γιατί η ανθρώπινη επαφή, η εξειδίκευση και η προσωπική συμβουλή αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη αξία σε ένα τοπίο που χαρακτηρίζεται από απρόσωπη πληροφόρηση και τυποποιημένες λύσεις!
Στην μακρά πορεία της διαχρονικής μας συμπόρευσης πλάι στον ασφαλισμένο πελάτη μας έχουμε κατακτήσει την θέση του πολύτιμου και έμπιστου συμβούλου, γιατί έχουμε τη γνώση και την εμπειρία να αποκωδικοποιήσουμε τις πραγματικές ανάγκες του, να συγκρίνουμε τις διαθέσιμες επιλογές και να προτείνουμε λύσεις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του.
Και εκτός από την επιλογή του σωστού προϊόντος, είμαστε δίπλα του όταν η ανάγκη γίνει πραγματικότητα. Σε μια δύσκολη στιγμή, όπως ένα ατύχημα ή μια ζημιά, θα αναλάβουμε τη διαχείριση της αποζημίωσης, θα υπερασπιστούμε τα συμφέροντα του και θα διασφαλίσουμε τη δίκαιη και έγκαιρη εξυπηρέτησή του. Αυτός είναι ο ρόλος μας και συχνά και πέραν της συμβατικής μας ιδιότητας, υποχρεωνόμαστε να λειτουργήσουμε και ως τεχνικοί ή νομικοί σύμβουλοι και διακανονιστές.
Η τεχνολογία σίγουρα προσφέρει ταχύτητα και ευκολία. Όμως, η εμπιστοσύνη, η ασφάλεια και η αίσθηση ότι υπάρχει κάποιος που κατανοεί σε βάθος τις ανάγκες και στέκεται δίπλα του σε κάθε βήμα, δεν μπορούν να αντικατασταθούν από αλγόριθμους και αυτοματοποιημένα συστήματα.
Στην ψηφιακή εποχή, ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή όχι μόνο δεν υποβαθμίζεται, αλλά αντίθετα αναβαθμίζεται. Είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην τεχνολογική πρόοδο και την ανθρώπινη ανάγκη για κατανόηση, υποστήριξη και προσωπική φροντίδα.
Και αυτή η αξία είναι, και θα παραμείνει, αναντικατάστατη.
Aπό το περιοδικό ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΩ