back to top
22.6 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

ΣΕΣΑΕ: Ημερήσιο Τουρνουά Ποδοσφαίρου με φιλανθρωπικό σκοπό

Με μεγάλη επιτυχία και αυξημένη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το 3ο ημερήσιο τουρνουά ποδοσφαίρου με φιλανθρωπικό χαρακτήρα που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών για τα μέλη και τους φίλους του, το Σάββατο, 16 Μαΐου 2015.

Και φέτος ο ανταγωνισμός ήταν έντονος για τις δεκαεννέα (19) ποδοσφαιρικές ομάδες της ασφαλιστικής αγοράς που αγωνίστηκαν για τη νίκη και το φιλανθρωπικό φορέα της επιλογής τους.
_HAN1343

- Advertisement -

Μετά από αρκετές αναμετρήσεις, νικήτρια αναδείχτηκε η ομάδα της ασφαλιστικής εταιρίας INTERASCO Α.Ε. η οποία κέρδισε το χρηματικό έπαθλο για χάρη του φιλανθρωπικού σωματείου «To Χαμόγελο του Παιδιού».

Τη δεύτερη θέση του τουρνουά κατέλαβε η ομάδα της AIG HELLAS Α.Ε., την τρίτη θέση η ομάδα της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΙΣ AEEΓΑ – ΜΙΝΕΤΑ και την τέταρτη η ομάδα της EUROLIFE ERB ΑΕΑΖ.

- Advertisement -

_HAN1511

Θερμά συγχαρητήρια στις ομάδες που κατόρθωσαν να διακριθούν αλλά και σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν και φέτος στο τουρνουά. Επιπλέον, ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά τους πολυάριθμους φίλους του που για ακόμα μια χρονιά ήρθαν να παρακολουθήσουν τους αγώνες και να στηρίξουν το φιλανθρωπικό σκοπό του Συνδέσμου.

Το τουρνουά υποστήριξαν :
““CARPENTER TURNER” – Πλατινένιος Χορηγός και
“MATRIX Ins. & Reins. Brokers S.A.” – Χρυσός Χορηγός.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Η πρόληψη σώζει ζωές» – Ενημέρωση και κάλυψη για τον καρκίνο του μαστού

Η εταιρεία αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο της έγκαιρης διάγνωσης αλλά και της ουσιαστικής ασφαλιστικής κάλυψης

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Η Syndea χορηγός στο Athens Run 2025 του ΕΕΑ

Τρέχοντας για δεύτερη χρονιά δίπλα στο ΕΕΑ, η Syndea βοήθησε να αναδειχθεί η σημασία της άσκησης για την ποιότητα ζωής και την υγεία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί