back to top
10.4 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Εξυπηρέτηση πελατών εταιριών οδικής βοήθειας

Σεμινάριο διάρκειας 18 εκπαιδευτικών ωρών με θέμα «Εξυπηρέτηση πελατών εταιριών οδικής βοήθειας» θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

  • Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016, 16:00-20:15
  • Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016, 09:00-15:45
  • Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016, 16:00-20:15. 

Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η Ράνια Τσάβαλου, σύμβουλος επιχειρήσεων, εκπαίδευσης και ψυχικής υγείας.

- Advertisement -

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι εκπαιδευόμενοι να αφομοιώσουν συγκεκριμένα εργαλεία που να μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην καθημερινότητα τους. Η  καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι ό,τι σημαντικότερο, καθώς είναι αυτή που δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα στελέχη θα αντιληφθούν ότι καλή εξυπηρέτηση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δίνω στον πελάτη αυτό που θέλει. Ο τρόπος όμως που τελικά θα εξυπηρετήσουν παίζει μεγάλο ρόλο για το εάν ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος παρόλο που δεν πήρε τελικά αυτό που ζητούσε. Επίσης είναι σημαντικό να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ διεκπεραίωσης των εργασιών και εξυπηρέτησης.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπαλλήλους που εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center) εταιριών οδικής βοήθειας αλλά και στο πλήρωμα των αυτοκινήτων των εταιριών οδικής βοήθειας, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, να διευρύνουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

- Advertisement -

Το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 160 ευρώ, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες για τη θεματολογία, τη μεθοδολογία του σεμιναρίου κ.ά., καθώς και αίτηση συμμετοχής, στο αρχείο ATT00128.

Σχετικές δημοσιεύσεις

EIAΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ακραίων Καιρικών και Φυσικών Φαινομένων

Η πολυετής ανθρώπινη παρέμβαση στο περιβάλλον συνιστά κύριο παράγοντα της επελθούσας κλιματικής αλλαγής. Πλέον, η κλιματική αλλαγή

Εκπαιδευτικό σεμινάριο Cyber Risk Insurance

Η πανδημία Covid-19 επέσπευσε, κατά ρυθμούς ραγδαίους και ανατρεπτικούς, την πλήρη είσοδό μας στην ψηφιακή εποχή και τη λειτουργία μας στο πλαίσιο των απαιτήσεων και επιταγών της.

Επίκαιρο, πολυθεματικό και ενδιαφέρον, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιανουαρίου του ΕΙΑΣ

Πληρότητα χαρακτηρίζει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιανουαρίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

Nέο ΔΣ στην ΕΑΔΕ, με πρόεδρο την κα Δήμητρα – Ιωάννα Λύχρου

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε την 14 η Ιανουαρίου 2025 για την ΕΑΔΕ, κατά την τακτική προγραμματισμένη συνεδρίαση των Μελών της.

Oι θέσεις της ΕΑΕΕ για τη διάταξη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) διατυπώνει τις θέσεις της για την διάταξη με θέμα την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Αντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS