back to top
32.5 C
Athens
Σάββατο 12 Ιουλίου 2025

«Πωλητές για μία ώρα» του περιοδικού «σχεδία» οι εργαζόμενοι της INTERAMERICAN

Στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό της Αθήνας βρέθηκαν για μία ώρα 6 εθελοντές εργαζόμενοι της INTERAMERICAN, με το κόκκινο γιλέκο του πωλητή του περιοδικού «σχεδία», για την πώληση του νέου τεύχους.

Η εν λόγω δράση αναπτύσσεται κάθε χρόνο, κατά την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου, σε όλες τις χώρες του κόσμου στις οποίες κυκλοφορούν περιοδικά δρόμου για την κοινωνική ένταξη και τον βιοπορισμό αστέγων και απόρων. Η ιδέα «Πωλητές για μία ώρα» στηρίζεται στην πρωτοβουλία διάθεσης του περιοδικού από αναγνωρίσιμους ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών, δημοσιογράφους, αθλητές και άλλα πρόσωπα που προσελκύουν διαδικτυακά και δικό τους κοινό, καθώς και στελέχη οργανισμών που θέλουν να ζήσουν την εμπειρία του πωλητή δρόμου, συνεισφέροντας ταυτόχρονα.

- Advertisement -

Με ιδιαίτερα αναπτυγμένο τον εθελοντισμό στην εταιρική κοινωνία των εργαζομένων και συνεργατών της, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η INTERAMERICAN έφτιαξε τη δική της ομάδα εθελοντών, που διέθεσε στους διερχόμενους αρκετά αντίτυπα του περιοδικού. Με το χαρακτηριστικό γιλέκο του πωλητή, στην έξοδο του σταθμού με τη «σχεδία» στο χέρι ήταν ο Γιάννης Ρούντος και η Χρύσα Ελευθερίου της Διεύθυνσης Εταιρικών Σχέσεων & Υπευθυνότητας, μαζί με τα στελέχη της εταιρείας Φιλίππα Σκαμάγκου, Αγγελική Αμερικάνου, Νικήτα Πέπη και Έλενα Άνθη.

Η INTERAMERICAN συνδέεται με το περιοδικό δρόμου «σχεδία» από το 2014 ως χορηγός, καθώς και με τακτική διάθεση πόστου πώλησης για κάθε τεύχος στα κεντρικά και περιφερειακά γραφεία της, όπου έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα περισσότερα από 2.000 αντίτυπα σε εργαζόμενους και επισκέπτες των γραφείων. Οι πωλητές του περιοδικού κερδίζουν 1,5 ευρώ από την πώληση κάθε αντιτύπου και κεφαλαιοποιούν το υπόλοιπο του τιμήματος για την αγορά νέας ποσότητας αντιτύπων, δημιουργώντας έτσι ένα απλό μοντέλο προσωπικής, κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Οι ίδιοι επιτυγχάνουν με αυτό τον τρόπο να εξασφαλίζουν ένα στοιχειώδες εισόδημα και να λειτουργούν μέσα στην κοινωνία, προστατεύοντας την αξιοπρέπειά τους και αντιμετωπίζοντας τη φτώχεια.

- Advertisement -

Η «σχεδία» έχει διαδρομή 5 ετών και 56 τευχών έως σήμερα, με ποικίλη, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θεματική ύλη. Οι πωλητές της προσεγγίζουν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου πωλήσεων και 1 στους 10 είναι ηλικίας άνω των 65 ετών, ενώ 9 στους 10 πωλητές αναγνωρίζουν πως κερδίζουν μέσα από τη δραστηριότητα αυτή «περισσότερη κατανόηση και αγάπη από τους συνανθρώπους».

Ο «Διογένης», η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που είναι πίσω από τη «σχεδία», όπως και από την καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια», υποστηρίζεται και για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου Αστέγων και Απόρων από την INTERAMERICAN από το 2007. Η εταιρεία παρέχει δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση για τη συμμετοχή της ομάδας στο ετήσιο παγκόσμιο τουρνουά street soccer, που οργανώνεται σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη κάθε χρόνο με συμμετοχή αντιπροσωπευτικών ομάδων από πλήθος χωρών, περισσοτέρων από  50.

Η ΜΚΟ «Διογένης» αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10) με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης, δεν χρηματοδοτείται από το κράτος, ενώ για κάθε 1 ευρώ που δαπανά δημιουργείται αξία από τις δραστηριότητές της για την ελληνική οικονομία της τάξεως των 5,3 ευρώ (στοιχεία δημοσιευμένα στο τεύχος του περιοδικού «σχεδία» – Φεβρουάριος 2018).

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Interamerican: Επενδύει πάνω από 5,7 εκατ. στη στήριξη των ανθρώπων της

Μέσα από στρατηγικές πρωτοβουλίες η Interamerican επενδύει μακροπρόθεσμα στη δημιουργία μιας κουλτούρας που ενδυναμώνει τους ανθρώπους της

18th Insurance Conference: Ο κλάδος της υγείας είναι αναπτυσσόμενος διεθνώς

Υπάρχει δίψα των ασφαλιστικών εταιρειών για τεχνολογικές λύσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κλ. Δημαρχιάδης, Πάνορμος: ΓΣ τον Ιούλιο, μετά την καλύτερη χρονιά στην ιστορία του cluster

Τον απολογισμό μιας εμβληματικής χρονιάς κάνει ο Κλ. Δημαρχιάδης με αφορμή την επικείμενη ΓΣ του cluster τον Ιούλιο

Η ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση του ΣΕΣΑΕ

Πιστός στο ραντεβού του ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε, ακόμη μια χρονιά, την καλοκαιρινή του εκδήλωση, την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Zητείται έμπειρο στέλεχος ασφαλίσεων αστικής ευθύνης & γενικών ατυχημάτων

Η Ασφαλιστική Εταιρεία «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» (Όμιλος Intracom), μια ταχέως αναπτυσσόμενη και δυναμική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών

H τριμερής συνεργασία Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών προσφέρει σε μεταπτυχιακούς φοιτητές πολύτιμη εμπειρία και κορυφαία πιστοποίηση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σημαντικές εξελίξεις για τα ανασφάλιστα οχήματα

Καθοριστική συνάντηση της ηγεσίας του ΕΕΑ με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρη Παπαστεργίου

Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο επίκεντρο: Από την επαγγελματική εξουθένωση στην ευημερία

Η Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του ΕΕΑ καθορίζει ένα νέο θεσμικό προσανατολισμό

Ν. Μακρόπουλος στην κάμερα του I.W.: Η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλάζει

Tο εφετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Τι προβλέπει η Αllianz-Trade για την οικονομία

Στην Ευρώπη, οι αμυντικές δαπάνες ξεπερνούν το όριο του 3,5% του ΑΕΠ που απαιτούν οι ΗΠΑ στα περισσότερα μέλη του ΝΑΤΟ

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ