της Ελενας Ερμείδου
Την συμβολή της στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης επιχειρεί να ενισχύσει η Interlife Ασφαλιστική μέσα από ουσιαστικά στοχευμένες δράσεις και όχι ακριβές και πλούσιες εκδηλώσεις. Η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση είναι ένα χρόνιο της Ελλάδας και οφείλεται, όπως αναφέρθηκε στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Interlife χτες βράδυ στην Θεσσαλονίκη στο γεγονός ότι ούτε η πολιτεία, ούτε οι ασφαλιστικές αλλά ούτε και οι θεσμικοί φορείς έχουν μεριμνήσει μέχρι σήμερα να κάνουν κάτι σοβαρό το οποίο θα μπορούσε να φέρει αποτελέσματα.
Η μακροπρόθεσμη στρατηγική ενίσχυσης της ασφαλιστικής συνείδησης μέσα από ενέργειες που προσδίδουν εμπιστοσύνη στην σχέση μεταξύ ασφαλιστικών και πελατών είναι το «όχημα» το οποίο θα οδηγήσει στην αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής και στο να αυξηθεί η συμμετοχή του κλάδου των ασφαλειών στο ΑΕΠ της χώρας.
Αντ’ αυτού σύμφωνα με τις επισημάνσεις οι ασφαλιστικές, επιζητώντας να αυξήσουμε τα μερίδια τους δίνουν έμφαση σε βραχυπρόθεσμους στόχους αψηφώντας των εν δυνάμει πελάτη.
Για να καλλιεργηθεί η ασφαλιστική συνείδηση, θα πρέπει ο πελάτης, ο ασφαλισμένος να έχει κατανοήσει ότι συναλλάσσεται με έναν φερέγγυο οργανισμό που τον σέβεται. Εχοντα ήδη υψηλή Φερεγγυότητα 113,20%, η Interlife κινείται στο δρόμο αυτό και με στόχο πάντα την προστασία του πελάτη
Τα συμβόλαια της χαρακτηρίζονται από ξεκάθαρους όρους, βρίσκεται 10 χρόνια στο σύστημα του φιλικού διακανονισμού, αποζημιώσει κατά μέσο όρο σε 3,1 ημέρες (2016) και 2,34 (2017) ενώ, ο μέσος χρόνος λοιπών υποχρεώσεων της δεν ξεπερνά τις 20 ημέρες. Η εταιρεία δεν έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές. Η καταβολή μισθών και δώρων γίνεται πριν την υποχρεωτική ημερομηνία.
Με συνέπεια και ειλικρίνεια η Interlife κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών