Με σκοπό να εξοπλιστούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να βελτιώσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό την επαγγελματική τους νοοτροπία για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών – οι οποίες θα ελαχιστοποιήσουν τα λάθη, θα βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση αντιρρήσεων και τυχόν παραπόνων και θα μετατρέψουν το πιθανό «λάθος» σε μια δεύτερη ευκαιρία για πώληση μέσα από τις τεχνικές Service Recovery – το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Μέθοδοι Διαχείρισης Παραπόνων: Μια δεύτερη ευκαιρία για πωλήσεις.
Εισηγητής του σεμιναρίου είναι o Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.
Σκοπός του webinar
Σκοπός αυτού του σεμιναρίου είναι να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να βελτιώσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό την επαγγελματική τους νοοτροπία για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, οι οποίες θα ελαχιστοποιήσουν τα λάθη, θα βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση αντιρρήσεων και τυχόν παραπόνων και θα μετατρέψουν το πιθανό «λάθος» σε μια δεύτερη ευκαιρία για πώληση μέσα από τις τεχνικές Service Recovery.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κάθε βαθμίδας, στο προσωπικό των ασφαλιστικών επιχειρήσεων ανεξαρτήτως είδους και μεγέθους και γενικότερα σε κάθε επαγγελματία που προσφέρει υπηρεσίες και έρχεται σε επαφή με κοινό και πελάτες.
Θεματολογία:
• Η διαφορετικότητα της εξυπηρέτησης πελατών στην παροχή υπηρεσιών
• Χειρισμός της επαφής με τον πελάτη
• Χειρισμός δυσαρεστημένων πελατών
• Ταξινόμηση παραπόνων
• Αποτελεσματικοί χειρισμοί παραπόνων
• Service Recovery – τεχνικές και «εργαλεία»
• Η δεύτερη ευκαιρία στις πωλήσεις
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στην τιμή των 25 ενώ οι δηλώσεις συμμετοχών πραγματοποιούνται μέσα από το www.insurancewebinars.gr.