back to top
20.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Η INTERAMERICAN και ActionAid για τη φτώχεια και τα ανθρώπινα δικαιώματα

Σε ένα διαφορετικό παιχνίδι, που τροφοδοτεί τη συνείδηση και ευαισθητοποιεί τους συμμετέχοντες αναδεικνύοντας τον μηχανισμό των ανισοτήτων στην κατανομή των αγαθών, τις αιτίες της φτώχειας αλλά και τον αγώνα για τη διεκδίκηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε όλο τον κόσμο, συμμετείχαν 56 εργαζόμενοι της ΙΝΤΕRAMERICAN στις 3 Νοεμβρίου. Το μεγάλο, υπαίθριο παιχνίδι οργανώθηκε από την ΑctionAid μπροστά στο κτίριο των κεντρικών γραφείων της εταιρείας και έλαβαν μέρος 14 ομάδες εργαζομένων. Στόχος της δράσης ήταν η κατανόηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα πιο ευπαθή άτομα σε αναπτυσσόμενες χώρες και η εμπέδωση της γνώσης για τη διαχείριση και αξιοποίηση της πολυετούς συνεισφοράς της ΙΝΤERAMERICAN από τον παγκόσμιο οργανισμό. Το μήνυμα του πρωτότυπου παιχνιδιού της ΑctionAid, που μοιάζει με το γνωστό «φιδάκι» και στήθηκε για δεύτερη φορά στην Αθήνα μετά την επιτυχή καλοκαιρινή διεξαγωγή του στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου -τότε υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και με χορηγό την ΙΝΤERAMERICAN- είναι ηχηρό: η κινητοποίηση ενεργών πολιτών, επιχειρήσεων και κοινωνικών φορέων και οργανισμών μπορεί να αλλάξει τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων, κάνοντας τον κόσμο καλύτερο.

Η συνεργασία της ΙΝΤERAMERICAN με την ΑctionAid γι’ αυτό τον σκοπό διανύει το ένατο έτος και ήδη, η εταιρεία ετοιμάζει την ανανέωση της συμμετοχής της στο πρόγραμμα Αναδοχής Παιδιού. Παράλληλα, υποστηρίζει την πρωτοβουλία της ΑctionAid με το «Επίκεντρο» στον Κολωνό. Σημειώνεται ότι για δεύτερη φορά η ΑctionAid θα συμπεριλάβει στην αποστολή των εθελοντών της στη Ρουάντα, τον προσεχή Ιανουάριο, ένα στέλεχος της εταιρείας.

- Advertisement -

Στιγμιότυπα από το παιχνίδι:

- Advertisement -

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Γ. Καντώρος: H Interamerican προχωρά στην εξωστρέφεια με επέκταση στη ρουμανική αγορά

Tο μοντέλο της Anytime και η εμπειρία στην ψηφιακή ασφάλιση ανοίγουν για την εταιρεία νέες αναπτυξιακές δυνατότητες εκτός συνόρων

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί