Το ψηφιακό της αποτύπωμα ενισχύει η Generali Hellas, ανοίγοντας ένα ακόμη διαδραστικό κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, αυτή τη φορά μέσω της δημοφιλής πλατφόρμας YouΤube.
Μετά τη δημιουργία της νέας εταιρικής της ιστοσελίδας, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με ψηφιακά εργαλεία, αλλά και την επιτυχή παρουσία της στα social media, η Generali δημιουργεί το δικό της κανάλι σε ένα από τα πιο δημοφιλή ψηφιακά μέσο, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.
Υπολογίζεται ότι πάνω από 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο στο YouΤube κάθε μήνα, στην Ελλάδα, ενώ οι συνολικές προβολές βίντεο στη χώρα μας ανέρχονται στις 1.500.000.000 το μήνα!
Αναγνωρίζοντας τη δύναμη των νέων μέσων, η Generali επέλεξε το YouΤube για να εγκαινιάσει τη νέα της εταιρική καμπάνια, με ένα πρωτότυπο σποτ, Ελληνικής παραγωγής, με τίτλο «Για κάθε τι που είναι τα πάντα». Το μήνυμα της νέας επικοινωνίας είναι βαθιά ανθρωποκεντρικό και αναδεικνύει όλες τις μικρές-μεγάλες πτυχές της καθημερινότητας οι οποίες έχουν ουσιαστική σημασία για τους ανθρώπους, αλλά και την πρωταρχική τους ανάγκη να προστατεύσουν όσα αγαπούν.
Το βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει ένα απλό, όσο και ουσιαστικό μήνυμα: Για όλες εκείνες τις στιγμές και εμπειρίες που χρωματίζουν και δίνουν νόημα στις ζωές των πελατών της, η Generali βρίσκεται δίπλα τους. Σταθερός σύμμαχος των ονείρων και των επιδιώξεών τους.
Για κάθε τι, που για τον καθένα μας είναι τα πάντα… η Generali αποτελεί την Απλή & Έξυπνη Επιλογή.
Στόχος της Generali, ως μέλος ενός παγκόσμιου οργανισμού, είναι να προβάλλει στον ψηφιακό αυτόν χώρο την πραγματική αξία της ασφάλισης. Για το λόγο αυτό το κανάλι θα ανανεώνεται συνεχώς με οπτικοακουστικό περιεχόμενο που θα παρουσιάζει τις smart & simple ασφαλιστικές λύσεις τις οποίες προτείνει η Generali στους καταναλωτές, προτάσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας, χρηστικές λύσεις για την πρόληψη της υγείας, τεχνολογικές τάσεις που αλλάζουν καθημερινά τη ζωή μας αλλά και ζητήματα ευρέος ενδιαφέροντος, από κορυφαίους εκπροσώπους του επιστημονικού και κοινωνικού γίγνεσθαι παγκοσμίως.
Μείνετε συντονισμένοι, από τις 7 Απριλίου στο κανάλι της Generali Greece