back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

H INTERAMERICAN κοντά στον “ΔΙΟΓΕΝΗ” για το “Γκολ στη Φτώχεια” και τη “σχεδία”

Έχοντας στις βασικές προτεραιότητες του σχεδίου κοινωνικών πρωτοβουλιών “Πράξεις Ζωής” την αντιμετώπιση της φτώχειας και της περιθωριοποίησης, η INTERAMERICAN συνεχίζει τη σταθερή συνεργασία της με τη ΜΚΟ “Διογένης”. Η εταιρεία υποστήριξε και φέτος, για ενδέκατη χρονιά, με χορηγία ασφάλισης την αποστολή της ελληνικής ποδοσφαιρικής ομάδας στο 15ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων, που διεξήχθη από τις 29 Αυγούστου έως τις 5 Σεπτεμβρίου στο Όσλο Νορβηγίας. Παράλληλα η INTERAMERICAN, έχοντας αγκαλιάσει από το 2014 την ιδέα κοινωνικής επιχειρηματικότητας με το περιοδικό δρόμου “σχεδία”, παρέχει κάθε μήνα σημεία πώλησης στα γραφεία της, όπου οι πωλητές -άστεγοι και άποροι- διαθέτουν αντίτυπα στους εργαζομένους της.

Το φετινό, διπλό τουρνουά street soccer στο Όσλο, συγκέντρωσε τη συμμετοχή 72 ομάδων (48 στο ανδρικό και 24 στο γυναικείο), που εκπροσώπησαν περισσότερες από 50 χώρες. Η ελληνική ομάδα κατέκτησε για τρίτη φορά τη διάκριση του “ευ αγωνίζεσθαι” σε συλλογικό επίπεδο, ενώ ανάλογη ατομική διάκριση απέσπασε και μέλος της ομάδας, σε σύνολο 500 και πλέον ποδοσφαιριστών. Η INTERAMERICAN κάλυψε δωρεάν με ταξιδιωτική ασφάλιση (ζωής, διαρκούς ανικανότητας από ατύχημα και ομαδικού ατυχήματος) τα 16 μέλη της αποστολής, αθλητές και συνοδούς.

- Advertisement -

Το περιοδικό δρόμου “σχεδία”, εξάλλου, έχει διατεθεί έως σήμερα σε περισσότερα από 1.800 αντίτυπα στην εταιρική κοινωνία της INTERAMERICΑΝ, η οποία συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο στην αξιοπρεπή απασχόληση και κοινωνική ένταξη των πωλητών. Οι πωλητές προσπορίζονται το μισό του αντίτιμου και κεφαλαιοποιούν το υπόλοιπο ποσόν για τη συνέχιση της δραστηριότητας.

Επισημαίνεται ότι η αντιμετώπιση της φτώχειας αποτελεί ένα από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει ορίσει για τους επιχειρηματικούς οργανισμούς ο ΟΗΕ, στο πλαίσιο της Ατζέντας 2030. Η INTERAMERICAN, πέρα από την καμπάνια “Γκολ στη Φτώχεια” και το περιοδικό “σχεδία”, υποστήριξε τον “Διογένη” φέτος και με απόδοση του χρηματικού επάθλου που κέρδισε η ομάδα της εταιρείας, ως πρωταθλήτρια του ποδοσφαιρικού τουρνουά ασφαλιστικών εταιρειών που οργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων. Η πολυετής υποστήριξη της εταιρείας στη ΜΚΟ έχει διακριθεί ως παραδειγματική κοινωνική πρωτοβουλία και στα “Hellenic Responsible Business Awards” (2016).

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Η πρόληψη σώζει ζωές» – Ενημέρωση και κάλυψη για τον καρκίνο του μαστού

Η εταιρεία αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο της έγκαιρης διάγνωσης αλλά και της ουσιαστικής ασφαλιστικής κάλυψης

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί