back to top
11.7 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Γ. Κροντήρης: Οι λόγοι που η Eurolife προεξοφλεί ανάπτυξη

Εχει κάνει εγκαίρως βήματα και μελετά νέα, επανατοποθετείται στην αγορά με νέα τιμολογιακή πολιτική, προεξοφλώντας ανάπτυξη, μεταξύ άλλων και στο αυτοκίνητο μέσα από συνολικές λύσεις τονίζει σε συνέντευξη του στο Insuranceworld.gr ο Τεχνικός Διευθυντής Γενικών Ασφαλίσεων Eurolife ERB Γιώργος Κροντήρης. Κλειδί και η διατηρησιμότητα των συμβολαίων της.  O κος Κροντήρης διευκρινίζει πως μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες του κλάδου είναι η βελτίωση των διαδικασιών τους για να ενισχύσουν την δυναμική τους. 

Στην Ελενα Ερμείδου

- Advertisement -

 

  • Πώς βλέπετε εσείς στην Eurolife το αυτοκίνητο. Έχετε μιλήσει για επανατοποθέτηση. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;

 

- Advertisement -

Η Eurolife ERB διαθέτει ένα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο, με παρουσία σε αρκετούς κλάδους ασφάλισης, τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις όσο και στις Ασφαλίσεις Ζωής. Σε ό,τι αφορά τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, αναλύοντας τα αποτελέσματά του και κοιτάζοντας τόσο τα στοιχεία τα δικά μας όσο και της αγοράς ευρύτερα, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει περιθώριο για τη δική μας ανάπτυξη. Προς αυτήν την κατεύθυνση, λοιπόν, έχουμε διαμορφώσει και την τιμολογιακή μας πολιτική. Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος μας στη Eurolife ERB είναι πάντα να προσφέρουμε συνολικές λύσεις σε όλους τους ασφαλισμένους μας.

 

  • Τι ενέργειες έχετε κάνει μέχρι σήμερα και τι οφέλη σας έχουν αποφέρει σε ό,τι αφορά την έκδοση των νέων συμβολαίων και την διατήρηση των υπαρχόντων;

 

Τον Ιούνιο του 2018 προχωρήσαμε σε στοχευμένες τιμολογιακές παρεμβάσεις. Μέχρι τώρα, τα αποτελέσματα που αφορούν την ενίσχυση νέων εργασιών και την επιλογή κινδύνων είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Το σημαντικότερο επίτευγμα, ωστόσο, είναι ότι έχουμε καταφέρει να ενισχύσουμε σημαντικά τον δείκτη διατήρησης των συμβολαίων, το οποίο, ασφαλώς, συνιστά τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου μας.

 

  • Η ΙDD εισάγει την συμβουλευτική διαδικασία. Πιστεύετε ότι πελάτης θα θέλει να ακούσει το κάτι διαφορετικό ή θα ψάξει να βρει την φτηνότερη ασφάλιση;

 

Υπάρχει ένα τμήμα της αγοράς, το οποίο αναζητά αποκλειστικά την πιο συμφέρουσα οικονομικά λύση για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του. Φυσικά, η απόφαση αυτή επηρεάζεται και από την οικονομική κατάσταση του υποψήφιου ασφαλισμένου και από τη γενικότερη αντίληψή του για την ασφάλιση. Αυτό, όμως, είναι ένα κομμάτι της αγοράς. Οι ασφαλισμένοι έχουν διαφορετικές ανάγκες που επιθυμούν να καλύψουν, είτε πρόκειται για προϊόν υγείας, είτε για προϊόν αυτοκινήτου. Η συμβουλευτική διαδικασία έρχεται να εξελίξει το ρόλο του συμβούλου και να τον κάνει ακόμα πιο καθοριστικό στην εκάστοτε απόφαση του ασφαλισμένου για το προϊόν που, εν τέλει, θα επιλέξει.

 

  • Πιστεύετε ότι τα τιμολόγια στο κλάδο πρέπει να αυξηθούν, τι ζημιές γράψατε μέσα στο έτος, αυξήθηκε ή μειώθηκε το ποσοστό ζημιών σας;

 

Τα αποτελέσματα ζημιών μας είναι σταθερά, ωστόσο το μέσο ασφάλιστρο έχει διαμορφωθεί σε ένα επίπεδο που δεν αντιπροσωπεύει πλήρως το ρυθμό εξέλιξης των ζημιών τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη πρόκληση που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες του κλάδου είναι το πώς θα βελτιώσουν τις διαδικασίες τους, ώστε να ενισχύσουν περαιτέρω τη δυναμική και τις υπηρεσίες που παρέχουν σε μακροπρόθεσμο διάστημα.

 

  • Οι στόχοι σας για το 2019;

 

Η κατεύθυνσή μας φέτος είναι να συνεχίσουμε, ομαλά και στοχευμένα, την ανάπτυξη του κλάδου αυτοκινήτου, βασιζόμενοι σε μια τιμολογιακή πολιτική που είναι συνεπής, με συντονισμένες παρεμβάσεις όπου απαιτείται. Παράλληλα, ένας σταθερός στόχος μας, τόσο σε επίπεδο εταιρείας συνολικά όσο και στον κλάδο αυτοκινήτων συγκεκριμένα, είναι να βελτιώνουμε και να αυτοματοποιούμε τις διαδικασίες μας με τη χρήση της τεχνολογίας, δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία για κάθε πελάτη μας.

Διαβάστε

Ν. Δελένδας, Eurolife: Νέοι ρεαλιστικοί στόχοι για το 2019

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕUROLIFE : Δημιούργησε νέα εταιρεία Fintech με την ονομασία Wallbid Ltd

Eταιρεία Fintech (τεχνολογικών εφαρμογών στο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών) δημιούργησε η Eurolife

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

ΕUROLIFE : Εξαγόρασε το 2,3% του ομίλου ANT1.

ο όμιλος Faifax του Watsa απέκτησε το 2,3% της μητρικής εταιρείας χόλντινγκ Antenna Greece BV, η οποία μέσω θυγατρικών ελέγχει τα τηλεοπτικά κανάλια ANT1 και Μακεδονία TV,

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας ακούστηκε χτες στην εκδήλωση της KPMG για την ιδιωτική ασφάλιση. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024