back to top
22.6 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Γ. Κροντήρης: Οι λόγοι που η Eurolife προεξοφλεί ανάπτυξη

Εχει κάνει εγκαίρως βήματα και μελετά νέα, επανατοποθετείται στην αγορά με νέα τιμολογιακή πολιτική, προεξοφλώντας ανάπτυξη, μεταξύ άλλων και στο αυτοκίνητο μέσα από συνολικές λύσεις τονίζει σε συνέντευξη του στο Insuranceworld.gr ο Τεχνικός Διευθυντής Γενικών Ασφαλίσεων Eurolife ERB Γιώργος Κροντήρης. Κλειδί και η διατηρησιμότητα των συμβολαίων της.  O κος Κροντήρης διευκρινίζει πως μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες του κλάδου είναι η βελτίωση των διαδικασιών τους για να ενισχύσουν την δυναμική τους. 

Στην Ελενα Ερμείδου

- Advertisement -

 

  • Πώς βλέπετε εσείς στην Eurolife το αυτοκίνητο. Έχετε μιλήσει για επανατοποθέτηση. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;

 

- Advertisement -

Η Eurolife ERB διαθέτει ένα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο, με παρουσία σε αρκετούς κλάδους ασφάλισης, τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις όσο και στις Ασφαλίσεις Ζωής. Σε ό,τι αφορά τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, αναλύοντας τα αποτελέσματά του και κοιτάζοντας τόσο τα στοιχεία τα δικά μας όσο και της αγοράς ευρύτερα, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει περιθώριο για τη δική μας ανάπτυξη. Προς αυτήν την κατεύθυνση, λοιπόν, έχουμε διαμορφώσει και την τιμολογιακή μας πολιτική. Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος μας στη Eurolife ERB είναι πάντα να προσφέρουμε συνολικές λύσεις σε όλους τους ασφαλισμένους μας.

 

  • Τι ενέργειες έχετε κάνει μέχρι σήμερα και τι οφέλη σας έχουν αποφέρει σε ό,τι αφορά την έκδοση των νέων συμβολαίων και την διατήρηση των υπαρχόντων;

 

Τον Ιούνιο του 2018 προχωρήσαμε σε στοχευμένες τιμολογιακές παρεμβάσεις. Μέχρι τώρα, τα αποτελέσματα που αφορούν την ενίσχυση νέων εργασιών και την επιλογή κινδύνων είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Το σημαντικότερο επίτευγμα, ωστόσο, είναι ότι έχουμε καταφέρει να ενισχύσουμε σημαντικά τον δείκτη διατήρησης των συμβολαίων, το οποίο, ασφαλώς, συνιστά τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου μας.

 

  • Η ΙDD εισάγει την συμβουλευτική διαδικασία. Πιστεύετε ότι πελάτης θα θέλει να ακούσει το κάτι διαφορετικό ή θα ψάξει να βρει την φτηνότερη ασφάλιση;

 

Υπάρχει ένα τμήμα της αγοράς, το οποίο αναζητά αποκλειστικά την πιο συμφέρουσα οικονομικά λύση για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του. Φυσικά, η απόφαση αυτή επηρεάζεται και από την οικονομική κατάσταση του υποψήφιου ασφαλισμένου και από τη γενικότερη αντίληψή του για την ασφάλιση. Αυτό, όμως, είναι ένα κομμάτι της αγοράς. Οι ασφαλισμένοι έχουν διαφορετικές ανάγκες που επιθυμούν να καλύψουν, είτε πρόκειται για προϊόν υγείας, είτε για προϊόν αυτοκινήτου. Η συμβουλευτική διαδικασία έρχεται να εξελίξει το ρόλο του συμβούλου και να τον κάνει ακόμα πιο καθοριστικό στην εκάστοτε απόφαση του ασφαλισμένου για το προϊόν που, εν τέλει, θα επιλέξει.

 

  • Πιστεύετε ότι τα τιμολόγια στο κλάδο πρέπει να αυξηθούν, τι ζημιές γράψατε μέσα στο έτος, αυξήθηκε ή μειώθηκε το ποσοστό ζημιών σας;

 

Τα αποτελέσματα ζημιών μας είναι σταθερά, ωστόσο το μέσο ασφάλιστρο έχει διαμορφωθεί σε ένα επίπεδο που δεν αντιπροσωπεύει πλήρως το ρυθμό εξέλιξης των ζημιών τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη πρόκληση που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες του κλάδου είναι το πώς θα βελτιώσουν τις διαδικασίες τους, ώστε να ενισχύσουν περαιτέρω τη δυναμική και τις υπηρεσίες που παρέχουν σε μακροπρόθεσμο διάστημα.

 

  • Οι στόχοι σας για το 2019;

 

Η κατεύθυνσή μας φέτος είναι να συνεχίσουμε, ομαλά και στοχευμένα, την ανάπτυξη του κλάδου αυτοκινήτου, βασιζόμενοι σε μια τιμολογιακή πολιτική που είναι συνεπής, με συντονισμένες παρεμβάσεις όπου απαιτείται. Παράλληλα, ένας σταθερός στόχος μας, τόσο σε επίπεδο εταιρείας συνολικά όσο και στον κλάδο αυτοκινήτων συγκεκριμένα, είναι να βελτιώνουμε και να αυτοματοποιούμε τις διαδικασίες μας με τη χρήση της τεχνολογίας, δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία για κάθε πελάτη μας.

Διαβάστε

Ν. Δελένδας, Eurolife: Νέοι ρεαλιστικοί στόχοι για το 2019

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Στην Κάσο ο 6ος παιδικός σταθμός που εγκαινιάζει η Eurolife FFH

Το πλάνο υλοποίησης συνολικά 12 σταθμών σε συνεργασία με τη HOPEgenesis έχει διανύσει επιτυχώς το μισό της διαδρομής του

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Στ. Αστερίου, Karavias: 4 νέες τάσεις στις πιστώσεις και εγγυήσεις

Παρά την αύξηση που παρατηρείται στους δύο κλάδους, τα μεγέθη δεν θεωρούνται ικανοποιητικά για τις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς

Η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Χάρη στην επιτυχημένη phygital στρατηγική της, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για πελάτες και συνεργάτες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί