back to top
10.4 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Eurolife ERB: Έμπρακτη στήριξη στην εκπαίδευση των συνεργαζόμενων δικτύων πωλήσεων

Επενδύοντας σε εκπαιδευτικές δράσεις ευέλικτες και εναλλακτικές, προσαρμοσμένες στα δεδομένα και τις ανάγκες της εποχής, και με τρίπτυχο «Αφουγκραζόμαστε, Ανταποκρινόμαστε, Αναπτυσσόμαστε», η Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστική σχεδιάζει και προετοιμάζει σε εξαμηνιαία βάση εκπαιδευτικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στα αιτήματα των συνεργατών αλλά και των ανθρώπων της εταιρείας που υποστηρίζουν τα δίκτυα συνεργατών καθώς και των τεχνικών διευθύνσεων της εταιρείας.

Σκοπός του Πιστοποιημένου Εκπαιδευτικού Κέντρου είναι να παρέχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα πωλήσεων της εταιρείας, πάνω σε τεχνικές γνώσεις ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων, σε μεθόδους πωλήσεων, αλλά και σε θέματα επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο 2014, υλοποιήθηκαν για τους συνεργάτες της εταιρείας εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες όπως συνοπτικά αναφέρονται στη συνέχεια:

- Advertisement -

«Advanced Program in Management for Insurance Executives» διάρκειας 32 ωρών.
Υλοποιήθηκε για 3η συνεχόμενη χρόνια σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και εισηγητές καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου και περιελάμβανε τα εξής θεματικά πεδία:
• Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
• Ανάλυση Λογιστικών Καταστάσεων και Χρηματοοικονομικοί Δείκτες
• Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή
• Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans)

Επιπροσθέτως, στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος «Advanced Program in Management for Insurance Executives», το οποίο έχει από τη φύση του περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων, υλοποιήθηκε επιπλέον νέος κύκλος πέντε «επιμορφωτικών ημερίδων» διάρκειας 20 ωρών. Δυο από τις ημερίδες πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα για να δώσουμε τη δυνατότητα και σε συνεργάτες που δραστηριοποιούνται εκτός Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο εξειδικευμένο αυτό πρόγραμμα.
Οι ημερίδες αυτές περιλάμβαναν τις παρακάτω θεματολογίες:
• Ψυχολογία και Αγορές
• Ο ρόλος του Στρατηγικού Management στην Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
• Τεχνικές Ανάλυσης Ενδοεπιχειρησιακών Δεδομένων για τη Λήψη Αποφάσεων (Business Analytics)
• Μύθοι και Πραγματικότητα στη Διοίκηση Πελατών στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών

- Advertisement -

«Ανάπτυξη δεξιοτήτων» εκπαιδευτικές δράσεις συνολικής διάρκειας 92 ωρών
πραγματοποιήθηκαν και με άλλους καταξιωμένους εκπαιδευτικούς φορείς και Εκπαιδευτές με ενδεικτική θεματολογία:
• Δημιουργικότητα στις πωλήσεις
• Μιλώντας τη γλώσσα του πελάτη
• Η τέχνη της Διαπραγμάτευσης
• Συναισθηματική Νοημοσύνη και πωλήσεις
• H αποτελεσματική διαχείριση χρόνου

«Εξειδικευμένες Ημερίδες» διάρκειας 10 ωρών
για την ανάπτυξη ευρύτερων επαγγελματικών γνώσεων στον Ασφαλιστικό Χώρο:
• Δημόσια Υγεία στην Ελλάδα – Εξέλιξη &προοπτικές. Οι δυνατότητες της Ιδιωτικής ασφάλισης Υγείας
• Online & Social Media στην Ασφαλιστική Αγορά: Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση πελάτη (Advanced)

«Προϊοντικές Εκπαιδεύσεις»
Πραγματοποιήθηκαν 116 εκπαιδευτικές συναντήσεις, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κοζάνη, Ξάνθη, Τρίπολη, Πάτρα, Πρέβεζα, συνολικής διάρκειας 531 ωρών με έμφαση στα προγράμματα Υγείας και Συνταξιοδοτικά από τον κλάδο Ζωής και πακέτα ασφαλίσεων Πυρός, Γενικής Αστικής ευθύνης και Αυτοκινήτου από τον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

«Θεσμικό πλαίσιο»
Πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές συναντήσεις, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κοζάνη, Ξάνθη, Τρίπολη, Πάτρα, Πρέβεζα συνολικής διάρκειας 28 ωρών με έμφαση στις αλλαγές με αφορμή τις «Πράξεις εκτελεστικής επιτροπής της ΤτΕ 30 και 31».

«Πρόγραμμα Προετοιμασίας για τις Εξετάσεις Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης επιπέδου Α της Τράπεζας της Ελλάδoς»,
με σεμινάρια συνολικής διάρκειας εκπαιδεύσεων 430 ώρες, τα οποία παρακολούθησαν 555 συμμετέχοντες. Το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων της Eurolife ERB στις εξετάσεις, ανήλθε στο πολύ υψηλό 93,7%.
Παράλληλα, με στόχο την στρατηγική επιλογή της εταιρείας για επίτευξη υψηλής ποιότητας υπηρεσιών τόσο προς τους πελάτες όσο και προς τα Δίκτυα Πωλήσεων , η Διεύθυνση Εκπαίδευσης συμμετείχε και στην εκπαίδευση του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ευκαιρίες, κίνδυνοι στην εποχή του Branding και Franchise

Γνωρίζετε τις νέες ευκαιρίες και τους νέους κινδύνους του Branding και του Franchise των ξενοδοχείων  καθώς και τις εξελίξεις στον τομέα διαχείρισης Περιουσίας του κλάδου της Φιλοξενίας;

Eurolife FFH: Ολοκληρώθηκε ο α’ κύκλος της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας σε συνεργασία με το Πα.Πει.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος ακαδημαϊκός κύκλος εκπαίδευσης για το πρόγραμμα «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης

Το 38% των εργαζομένων παγκοσμίως υποφέρουν από επαγγελματική εξουθένωση

Η πανδημία έχει επιφέρει μεγάλες αναταράξεις στην αγορά εργασίας και σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των εργαζομένων.

Διοίκηση και Ηγεσία: Μια συζήτηση του Ν. Βαγιακάκου με το Δ. Παπανικητόπουλο

Οι εργαζόμενοι δεν φεύγουν από τις επιχειρήσεις, φεύγουν από τους προϊσταμένους τους.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024