back to top
26.2 C
Athens
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025

Eurolife ERB: Έμπρακτη στήριξη στην εκπαίδευση των συνεργαζόμενων δικτύων πωλήσεων

Επενδύοντας σε εκπαιδευτικές δράσεις ευέλικτες και εναλλακτικές, προσαρμοσμένες στα δεδομένα και τις ανάγκες της εποχής, και με τρίπτυχο «Αφουγκραζόμαστε, Ανταποκρινόμαστε, Αναπτυσσόμαστε», η Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστική σχεδιάζει και προετοιμάζει σε εξαμηνιαία βάση εκπαιδευτικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στα αιτήματα των συνεργατών αλλά και των ανθρώπων της εταιρείας που υποστηρίζουν τα δίκτυα συνεργατών καθώς και των τεχνικών διευθύνσεων της εταιρείας.

Σκοπός του Πιστοποιημένου Εκπαιδευτικού Κέντρου είναι να παρέχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα πωλήσεων της εταιρείας, πάνω σε τεχνικές γνώσεις ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων, σε μεθόδους πωλήσεων, αλλά και σε θέματα επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο αυτό, μέσα στο 2014, υλοποιήθηκαν για τους συνεργάτες της εταιρείας εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες όπως συνοπτικά αναφέρονται στη συνέχεια:

- Advertisement -

«Advanced Program in Management for Insurance Executives» διάρκειας 32 ωρών.
Υλοποιήθηκε για 3η συνεχόμενη χρόνια σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και εισηγητές καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου και περιελάμβανε τα εξής θεματικά πεδία:
• Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
• Ανάλυση Λογιστικών Καταστάσεων και Χρηματοοικονομικοί Δείκτες
• Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή
• Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans)

Επιπροσθέτως, στα πλαίσια του συγκεκριμένου προγράμματος «Advanced Program in Management for Insurance Executives», το οποίο έχει από τη φύση του περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων, υλοποιήθηκε επιπλέον νέος κύκλος πέντε «επιμορφωτικών ημερίδων» διάρκειας 20 ωρών. Δυο από τις ημερίδες πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα για να δώσουμε τη δυνατότητα και σε συνεργάτες που δραστηριοποιούνται εκτός Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο εξειδικευμένο αυτό πρόγραμμα.
Οι ημερίδες αυτές περιλάμβαναν τις παρακάτω θεματολογίες:
• Ψυχολογία και Αγορές
• Ο ρόλος του Στρατηγικού Management στην Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
• Τεχνικές Ανάλυσης Ενδοεπιχειρησιακών Δεδομένων για τη Λήψη Αποφάσεων (Business Analytics)
• Μύθοι και Πραγματικότητα στη Διοίκηση Πελατών στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών

- Advertisement -

«Ανάπτυξη δεξιοτήτων» εκπαιδευτικές δράσεις συνολικής διάρκειας 92 ωρών
πραγματοποιήθηκαν και με άλλους καταξιωμένους εκπαιδευτικούς φορείς και Εκπαιδευτές με ενδεικτική θεματολογία:
• Δημιουργικότητα στις πωλήσεις
• Μιλώντας τη γλώσσα του πελάτη
• Η τέχνη της Διαπραγμάτευσης
• Συναισθηματική Νοημοσύνη και πωλήσεις
• H αποτελεσματική διαχείριση χρόνου

«Εξειδικευμένες Ημερίδες» διάρκειας 10 ωρών
για την ανάπτυξη ευρύτερων επαγγελματικών γνώσεων στον Ασφαλιστικό Χώρο:
• Δημόσια Υγεία στην Ελλάδα – Εξέλιξη &προοπτικές. Οι δυνατότητες της Ιδιωτικής ασφάλισης Υγείας
• Online & Social Media στην Ασφαλιστική Αγορά: Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση πελάτη (Advanced)

«Προϊοντικές Εκπαιδεύσεις»
Πραγματοποιήθηκαν 116 εκπαιδευτικές συναντήσεις, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κοζάνη, Ξάνθη, Τρίπολη, Πάτρα, Πρέβεζα, συνολικής διάρκειας 531 ωρών με έμφαση στα προγράμματα Υγείας και Συνταξιοδοτικά από τον κλάδο Ζωής και πακέτα ασφαλίσεων Πυρός, Γενικής Αστικής ευθύνης και Αυτοκινήτου από τον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

«Θεσμικό πλαίσιο»
Πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές συναντήσεις, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κοζάνη, Ξάνθη, Τρίπολη, Πάτρα, Πρέβεζα συνολικής διάρκειας 28 ωρών με έμφαση στις αλλαγές με αφορμή τις «Πράξεις εκτελεστικής επιτροπής της ΤτΕ 30 και 31».

«Πρόγραμμα Προετοιμασίας για τις Εξετάσεις Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης επιπέδου Α της Τράπεζας της Ελλάδoς»,
με σεμινάρια συνολικής διάρκειας εκπαιδεύσεων 430 ώρες, τα οποία παρακολούθησαν 555 συμμετέχοντες. Το ποσοστό επιτυχίας των συμμετεχόντων της Eurolife ERB στις εξετάσεις, ανήλθε στο πολύ υψηλό 93,7%.
Παράλληλα, με στόχο την στρατηγική επιλογή της εταιρείας για επίτευξη υψηλής ποιότητας υπηρεσιών τόσο προς τους πελάτες όσο και προς τα Δίκτυα Πωλήσεων , η Διεύθυνση Εκπαίδευσης συμμετείχε και στην εκπαίδευση του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ευκαιρίες, κίνδυνοι στην εποχή του Branding και Franchise

Γνωρίζετε τις νέες ευκαιρίες και τους νέους κινδύνους του Branding και του Franchise των ξενοδοχείων  καθώς και τις εξελίξεις στον τομέα διαχείρισης Περιουσίας του κλάδου της Φιλοξενίας;

Eurolife FFH: Ολοκληρώθηκε ο α’ κύκλος της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας σε συνεργασία με το Πα.Πει.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος ακαδημαϊκός κύκλος εκπαίδευσης για το πρόγραμμα «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης

Το 38% των εργαζομένων παγκοσμίως υποφέρουν από επαγγελματική εξουθένωση

Η πανδημία έχει επιφέρει μεγάλες αναταράξεις στην αγορά εργασίας και σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των εργαζομένων.

Διοίκηση και Ηγεσία: Μια συζήτηση του Ν. Βαγιακάκου με το Δ. Παπανικητόπουλο

Οι εργαζόμενοι δεν φεύγουν από τις επιχειρήσεις, φεύγουν από τους προϊσταμένους τους.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως 2-11 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει συνολικά 30 διδακτικές ώρες

Τα παιδιά μαθαίνουν και τη νέα σχολική χρονιά πώς να χαίρονται με ασφάλεια το νερό

Συνεχίζεται τη νέα σχολική χρονιά το καινοτόμο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Θ. Δομπρίδης, ΕΑΚ: Ξεκινούν επιτόπιοι έλεγχοι για τη NIS2 – Βίντεο

Τι θα περιλαμβάνει το υπό διαμόρφωση πλαίσιο ελέγχου των υπόχρεων από την Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Finddoctors.gov.gr: Ο Γεωργιάδης παρουσίασε τη νέα ψηφιακή πύλη για δωρεάν ιατρικά ραντεβού

Η πρωτοβουλία ενισχύει την προσβασιμότητα στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ωστόσο η ενημέρωση του κοινού, κατά τον Ά. Σκέρτσο, παραμένει περιορισμένη

Αναβαθμίζονται τα ΤΕΠ του Ιπποκράτειου – Επίσκεψη του πρωθυπουργού

Το νέο ΤΕΠ, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, αναμένεται να μετατραπεί σε υπερσύγχρονο κέντρο επείγουσας ιατρικής φροντίδας για την Αττική

Pricefox: Τα λάθη και οι πραγματικές ανάγκες των νέων οδηγών στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών επισημαίνει ότι οι νέοι οδηγοί συχνά βιάζονται να κάνουν την πρώτη επιλογή και πέφτουν σε παγίδες που μπορεί να κοστίσουν ακριβά

ΔΕΘ: Η αξιοπρεπής διαβίωση στο επίκεντρο ασφαλιστικών και άλλων διεκδικήσεων του αναπηρικού κινήματος

Στοχευμένη μέριμνα για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/σπάνιες παθήσεις και τις οικογένειές τους, καθώς και αυξήσεις σε επιδόματα-συντάξεις ζητά η ΕΣΑμεΑ από τον πρωθυπουργό

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο