back to top
29.5 C
Athens
Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025

Digital Marketing: Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

Το insurancewebinars.gr, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διοργανώνει το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Digital Marketing: Μια λύση στο κλασικό πρόβλημα εξεύρεσης και προσέγγισης υποψήφιων πελατών».

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, ώρα: 17.00-19.00, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο επιχειρήσεων και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.

- Advertisement -

HANOS GEORGE PROMOCARD

Περιγραφή και σκοπός του webinar

- Advertisement -

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, είτε στο πλαίσιο του after sales είτε στο πλαίσιο της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη νέα τεχνολογία και να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει digital marketing και πώς μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του digital marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO: Πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social media και blog σε περιβάλλον web2 και web
  • Εργαλεία του Facebook και του LinkedIn. Μέτρηση της απόδοσης των social media
  • Η χρήση των hashtags
  • Ποιοι είναι οι millennials και πώς συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πώς ενσωματώνονται στα social media;
  • Πώς θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 €  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Digital Marketing Γ. Χανός_21.03.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Οι “τεχνολογικοί γίγαντες” έχουν “αντισώματα” στη πανδημία

Μολονότι, ο πλανήτης τους τελευταίους δεκαέξι μήνες βρίσκεται στο στόχαστρο του κορονοϊού, με την υγειονομική κρίση να έχει επηρεάσει σχεδόν όλους τους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ

Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου

Η Carglass® συμμετείχε με εισηγήσεις στελεχών της στο Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Πραγματογνωμόνων

Το digital insurance στο νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί;»

Στο podcast με καλεσμένο τον Ευθ. Παπαδόπουλο της Pricefox η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τον συνδυασμό φυσικού και ψηφιακού καναλιού

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΑΣΕ) υπέγραψαν

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ν. Μακρόπουλος στην κάμερα του I.W.: Η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλάζει

Tο εφετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Τι προβλέπει η Αllianz-Trade για την οικονομία

Στην Ευρώπη, οι αμυντικές δαπάνες ξεπερνούν το όριο του 3,5% του ΑΕΠ που απαιτούν οι ΗΠΑ στα περισσότερα μέλη του ΝΑΤΟ

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ

Σε συμβούλιο των υπουργών Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων η Ά. Ευθυμίου

Το άτυπο υπουργικό συμβούλιο στη Δανία είχε θέμα την ελεύθερη και δίκαιη κινητικότητα και ανταγωνιστικότητα στην ΕΕ

EIOPA: Γνωμοδότηση για την εποπτεία ρευστότητας των επαγγελματικών ταμείων

Η EIOPA ζητά να ενισχυθεί η παρακολούθηση, η αξιολόγηση και η διαχείριση των κινδύνων ρευστότητας που αντιμετωπίζουν τα ΙΕΣΠ