back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Digital Disruption Sessions II: H τεχνολογία συναντά το μάρκετινγκ & την επικοινωνία

Τα Digital Disruption Sessions II, powered by VALUECOM, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 2 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο «Αμαλία» (αίθουσα Απόλλων) στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της VOLVO.

Για 2η χρονιά, η VALUECOM προσκαλεί ομιλητές διεθνούς βεληνεκούς και προσωπικότητες από τον ελληνικό και διεθνή επιχειρηματικό κόσμο, σε 3 sessions, για να μοιραστούν insights και απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας και την επίδρασή τους στο χώρο του μάρκετινγκ, των επιχειρήσεων και της επικοινωνίας. Οι φετινές ενότητες είναι οι εξής:

- Advertisement -
  • Content Frontiers: content remains king αλλά το φορμάτ, το είδος και η οπτική του εξελίσσεται δυναμικά. Ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης CEO της innoetics μας εξηγεί πως το audio γίνεται σταδιακά το κυρίαρχο interface με την τεχνολογία, ο Julien Neuville, CEO της Nouvelles Écoutes μας μιλάει για audio content και για την τάση των podcasts και η Θάλεια Μαύρος (creative director The Front) μας εξηγεί τη δύναμη και σημασία του content στη διαμόρφωση της πολιτισμικής μας συνείδησης.
  • Business Disruption: What Really Happens When you Disrupt a Business: σπάνια αναλογιζόμαστε τι συνεπάγεται το business disruption και ποια η αντίδραση των υπολοίπων stakeholders. Τρεις πρωτοπόροι του Business disruption μας δίνουν τη δική τους οπτική: Ο Bassim Haidar (founder & CEO Channel IT) μας μιλά για το microfinancing, ο Αλέξης Πανταζής (co founder & managing partner Hellas Direct) μας μιλάει για το χώρο της ασφάλισης και ο Δημήτρης Λιτσικάκης, (Country Manager της Revolut) για τον τραπεζικό χώρο.
  • Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness: Το σκάνδαλο της μη-χρηστής διαχείρισης προσωπικών δεδομένων από την Cambridge Analytica άλλαξε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το data privacy και επηρέασε τον κόσμο των επιχειρήσεων και της πολιτικής παγκοσμίως. Ο Christopher Wylie, πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica, έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο whistleblower της υπόθεσης Facebook – Cambridge Analytica. Θα συζητήσει με τον ιδρυτή και CEO της VALUECOM, κ. Αλέξανδρο Μάνο, για τη δύναμη και σημασία των προσωπικών δεδομένων, πως ανατρέπουν την παραδοσιακή σχέση του καταναλωτή με τις μάρκες, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται αλλά και τη σημασία των αλγορίθμων.

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει τις συζητήσεις, κάνοντας κράτηση εδώ: http://digitaldisruptionsessions.gr/#register.

Τα  digital disruption sessions αποτελούν project της  VALUECOM, ενός ελληνικού Full Stack Marketing Agency και πραγματοποιούνται με την υποστήριξη της VOLVO.

- Advertisement -

 

VALUECOM  FULL STACK MARKETING®

Στη νέα ψηφιακή εποχή, τεχνολογία και μάρκετινγκ συγκλίνουν και δημιουργούν ένα νέο δυναμικό τοπίο, παρέχοντας εντυπωσιακές δυνατότητες να επικοινωνήσουμε διαδραστικά, μέσα από τη χρήση ποικίλων μέσων και εργαλείων, να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα και να αξιολογήσουμε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και των επενδύσεών μας.

 

Στη VALUECOM, την ολιστική διαχείριση όλων αυτών των νέων και συναρπαστικών τεχνολογιών την αποκαλούμε FULL STACK MARKETING. Μέσα από τα Digital Disruption Sessions, επιθυμούμε να ξεκινήσουμε ένα διάλογο με δημιουργούς περιεχομένου, εκπροσώπους των ΜΜΕ, ειδήμονες της επικοινωνίας, μέλη της κοινωνίας των πολιτών και κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη για να εξηγήσουμε και να αναδείξουμε τον ρόλο των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Digital Disruption Sessions, όπως και το πλήρες πρόγραμμα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://digitaldisruptionsessions.gr/

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τα Δεδομένα, η Απάτη και το Αυτοκίνητο

Η πρόσβαση στα δεδομένα αυτοκινήτου και η καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης για την πιο δίκαια τιμολόγηση στο αυτοκίνητο είναι δύο ζητήματα που προκαλούν πονοκέφαλο στις ασφαλιστικές.

Α. Χατζηκύρου, 7Q Investment Group: Η συμπλήρωση του 1ου πυλώνα από την επαγγελματική ασφάλιση καθίσταται αναγκαία

Η υιοθέτηση ορισμένων βασικών αρχών στο στρατηγικό σχεδιασμό των ΤΕΑ μπορεί να επιφέρει σημαντικά και βελτιωμένα αποτελέσματα.

Guy Carpenter: Το μπλακ αουτ CrowdStrike αλλάζει τις διατυπώσεις συμβολαίων

Πώς οι αντισυμβαλλόμενοι εξαρτώνται από τις πολυπλοκότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ποια είναι η συγκέντρωση κινδύνου από ένα είδος τεχνολογίας. 

Aσφάλιση πιστώσεων, χρηματοδότηση, τεχνολογία: H συνταγή επιτυχίας των εξαγωγέων

Παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και την αστάθεια που προκαλούν στις διεθνείς αγορές οι επιπτώσεις από τις γεωπολιτικές συγκρούσεις, οι Έλληνες εξαγωγείς κατάφεραν να πετύχουν το 2023 μείωση του εμπορικού ελλείματος κατά €7.744,9 εκατ. Ποια είναι τα συστατικά της επιτυχίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.