back to top
31.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Ανω των 190 εκατ. ο κύκλος εργασιών της Allianz το 2016

Συνολικό κύκλο εργασιών πάνω από τα €190 εκατ. έγραψε η Allianz Ελλάδος το 2016, κλείνοντας για μία ακόμα χρονιά κερδοφόρα και σύμφωνα με τους στόχους της, ενισχύοντας παράλληλα την παραγωγή της στον κλάδο Ζωής & Υγείας.

Συνοψίζοντας τις εργασίες της χρονιάς που πέρασε και μιλώντας για τα επόμενα βήματα στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την έναρξη του νέου έτους, η κ. Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz Eλλάδος, αναφέρθηκε στη δέσμευση της εταιρείας για ανάπτυξη. «Η αγορά είναι «καταδικασμένη» να αναπτυχθεί μεσοπρόθεσμα και εμείς αποφασισμένοι να μεγαλώσουμε το μερίδιό μας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

- Advertisement -

Απευθυνόμενη στους Συνεργάτες Πωλήσεων που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, η κ. Φ. Μιχάλη, επισήμανε τη σημαντικότητα της πελατοκεντρικότητας, ως ακρογωνιαίου λίθου στην επίτευξη αυτής της ανάπτυξης.

«Είναι σημαντικό να επενδύσετε στη δημιουργία μιας μακρόχρονης σχέσης μεταξύ του πελάτη και της Allianz. Μια σχέση η οποία θα βασίζεται στην παροχή συμβουλευτικής καθοδήγησης η οποία δεν περιορίζεται σε ποσοτικά χαρακτηριστικά τιμολογιακής φύσης αλλά αναδεικνύει τη σημαντικότητα των ποιοτικών χαρακτηριστικών. Οι σωστές επαγγελματικές επιλογές θα δώσουν πραγματική αξία στο ασφαλιστικό προϊόν και προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες σας, επιβεβαιώνοντας τον πολύτιμο ρόλο του Ασφαλιστικού Συμβούλου  και καθορίζοντας την επαγγελματική σας σταδιοδρομία».

- Advertisement -

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας NPS για το 2016 αναφέροντας, «Φέτος είχαμε μια ακόμα σημαντική διάκριση καθώς  κατακτήσαμε την 1η θέση στην αγορά με τον υψηλότερο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς καθώς υποδηλώνει την πιστότητα των πελατών μας σε έναν κλάδο ο οποίος τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται από χαμηλά ποσοστά διατηρησιμότητας».

H κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, αναφέρθηκε σε νέες πρωτοβουλίες οι οποίες στοχεύουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πωλήσεων για το έτος 2017. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στον τομέα  της εκπαίδευσης καθώς και της νέας πλατφόρμας e-learning. «Έχουμε ένα από τα αρτιότερα Εκπαιδευτικά Κέντρα της αγοράς και ο τομέας της επιμόρφωσης είναι πρωταρχικής σημασίας για εμάς και τους ανθρώπους των Πωλήσεων. Το 2017 επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην  εκπαίδευση, αναπτύσσοντας σύγχρονες μεθόδους εκμάθησης μέσω πλατφόρμας elearning».

Αναφερόμενη και στους επιμέρους κλάδους, η κ. Θ. Σταθούρου επισήμανε την ανάγκη για περαιτέρω ανάπτυξη στην αγορά της Υγείας αλλά και των Γενικών Ασφαλίσεων, «Παρά το γεγονός ότι κινούμαστε σε μια αγορά πτωχευτικού ασφαλίστρου στον κλάδο αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια, έχουμε επενδύσει σε πρωτοβουλίες που μας έχουν καταστήσει  ικανούς  να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί διατηρώντας παράλληλα τις αρχές μας. Σήμερα, συνεχίζουμε επικεντρωμένοι στον τομέα της Υγείας αλλά και των Γενικών Ασφαλίσεων πλην  αυτοκινήτου, ενώ διαμορφώνουμε ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο αμοιβών για όλους τους κλάδους, ικανό να προσφέρει ανάπτυξη για την εταιρία μας και δίκαιη επιβράβευση των εργασιών στο σύνολο των συνεργατών μας».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Η Allianz πώλησε το 50% UniCredit Allianz Vita SpA στην UniCredit

H UniCredit αποφάσισε να ασκήσει το δικαίωμά της να αποκτήσει όλες τις μετοχές της UniCredit Allianz Vita SpA

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

H Allianz κλείνει 650 θέσεις στο ΗΒ

Η εταιρεία τονίζει ότι αντιμετωπίζει υψηλότερα κόστη αποζημιώσεων και επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς στις προσωπικες ασφαλίσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο