Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι προσπάθειες του ασφαλιστικού κλάδου στον τομέα της ψηφιοποίησης με στόχο την παροχή σύγχρονων λύσεων που διευκολύνουν την καθημερινότητα συνεργατών και ασφαλισμένων.
Αυτή την δυνατότητα έχουν και οι πελάτες της ERGO, καθώς η εταιρεία παρουσίασε την εφαρμογή ERGO forMe η οποία απευθύνεται προς όλους τους ασφαλισμένους της, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τη σχέση τους με την Εταιρεία και την επικοινωνία με τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή τους, με τρόπο απλό, εύκολο και γρήγορο, οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται.
“Η Εταιρεία παρουσιάζει μια σταθερά αναπτυξιακή πορεία τα τελευταία χρόνια και τώρα πλέον αναπτύσσει τη στρατηγική της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και την ενδυνάμωση της πελατοκεντρικότητας, έχοντας ως στόχο την παροχή μιας νέας εμπειρίας φροντίδας και εξυπηρέτησης στους πελάτες και συνεργάτες της”, σημειώνει ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης, με αφορμή τη δημιουργία του ERGO forMe
Όπως σημειώνει, μέσω του ERGO forMe, ο πελάτης έχει άμεση και ασφαλή πρόσβαση με ένα κλικ σε ό,τι αφορά την ασφάλισή του, καθώς και σε υπηρεσίες που κάνουν την καθημερινότητά του πιο εύκολη.
“Στην ERGO αξιοποιούμε την τεχνολογία και επενδύουμε συνεχώς στην καινοτομία και τις ψηφιακές λύσεις, ώστε να μπορούμε να βελτιώνουμε διαρκώς τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας ανταποκρινόμενοι με αμεσότητα και αποτελεσματικότητα στις σύγχρονες ανάγκες και επιδιώξεις των πελατών μας”, καταλήγει
Τα οφέλη των πελατών
-Ενημερώνονται για τις οφειλές τους και τις ασφαλιστικές καλύψεις τους.
-Πραγματοποιούν online πληρωμή.
-Βλέπουν το ιστορικό των πληρωμών τους.
-Παρακολουθούν τα ασφαλιστήριά τους και να τα εκτυπώνουν.
-Εκδίδουν πράσινη κάρτα.
-Καλούν την Οδική Βοήθεια με ένα κλικ και να παρακολουθούν την πορεία του γερανού προς τον τόπο του περιστατικού.
-Επικοινωνούν με τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή τους και με το Τμήμα Φροντίδας Πελάτη της Εταιρείας, μέσω email ή τηλεφώνου, καθώς και να χρησιμοποιούν πολλές ακόμα υπηρεσίες.