back to top
37 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Kaspersky Lab: Κλονίζεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις online συναλλαγές

Οι πρακτικές που υιοθετούν οι τράπεζες για την ασφάλεια των δεδομένων και των online δραστηριοτήτων αποτελούν βασική ανησυχία για τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν σε ποιον θα εμπιστευτούν τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές τους. Πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 11.000 καταναλωτές, έδειξε ότι το 63% των Ευρωπαίων θα απέφευγε να χρησιμοποιήσει πάροχο που είχε πρόσφατα αντιμετωπίσει περιστατικό ασφάλειας δεδομένων.

Παρότι οι καταναλωτές είναι φαινομενικά προσεκτικοί όσον αφορά την ασφάλεια των πληροφοριών και των χρημάτων τους, όταν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές πολλοί ρίχνουν στον πάροχο την ευθύνη για την ενίσχυση της άμυνας τους με πιο ισχυρά και αξιόπιστα μέτρα. Το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών παραδέχτηκε ότι θα επέλεγε έναν πάροχο χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών ή θα συναλλασσόταν με ένα online κατάστημα αποκλειστικά με βάση τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας που θα προσέφερε για να προστατεύσει τα χρήματα και τα εμπιστευτικά δεδομένα του.

- Advertisement -

Kaspersky-Lab-LogoΕπίσης, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα 2/3 (60%) των Ευρωπαίων καταναλωτών ανησυχούν για τις πρακτικές ασφάλειας δεδομένων των εταιρειών στις οποίες παρέχουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες (+6% σε σχέση με πέρσι). Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις τράπεζες και τους λιανέμπορους να αποδείξουν πώς κάνουν ό,τι μπορούν για να κατευνάσουν αυτούς τους φόβους και να καταστήσουν την ασφάλεια των online συναλλαγών και των δεδομένων κορυφαία προτεραιότητά τους.

«Με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές όχι μόνο να κάνουν χρήση, αλλά να βασίζονται στο mobile banking και στις online πληρωμές για να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις και να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους, υπάρχει η προσδοκία ότι οι πάροχοι λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για τη διασφάλιση των πελατών τους κατά της απάτης και των παραβιάσεων. Η έρευνά μας διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τις online πληρωμές, αν διέθετε αξιόπιστη προστασία για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές του, καθιστώντας σαφές ότι οι πάροχοι πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη διαφύλαξη των δεδομένων των συναλλαγών, ώστε να διασφαλίσουν την μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη φήμη τους», σχολίασε ο Ross Hogan, Global Head of Fraud Prevention της Kaspersky Lab.

- Advertisement -

Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να αυξάνονται, επισημαίνει η εταιρεία ψηφιακής ασφάλειας στη σχετική ανακοίνωση, οι εξειδικευμένες λύσεις μπορούν να βοηθήσουν τις τράπεζες να επιτύχουν υψηλά επίπεδα διατήρησης της πελατειακής τους βάσης, προστατεύοντας όχι μόνο τις online και τις mobile συναλλαγές, αλλά και την ακεραιότητα του brand τους. Η λύση Kaspersky Fraud Prevention επιτρέπει στις τράπεζες να παρέχουν ισχυρά μέτρα ασφάλειας, χωρίς να επηρεάζει την εμπειρία του πελάτη ή την ευκολία των online συναλλαγών. Το Kaspersky Fraud Prevention για τερματικές συσκευές κρατά τους πελάτες και τα μηχανήματά τους πλήρως ασφαλή από την οικονομική απάτη, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις online τραπεζικές υπηρεσίες εύκολα και βολικά, χωρίς να εκθέτουν τον εαυτό τους ή τον πάροχο τους σε κίνδυνο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Τι έχουμε μπροστά μας αυτό το καλοκαίρι

Οι επόμενες κινήσεις της ΕΚΤ, Κίνας και Γαλλίας

Μασκ προς Ευρώπη: Γεννάτε γιατί… χανόσαστε

Κοινοποιώντας στο X έναν δημογραφικό χάρτη της Ευρώπης «στο κόκκινο», ο Έλον Μασκ καλεί τους πολίτες της να κάνουν μεγάλες οικογένειες

Καμία πρόοδος στην αδυναμία πρόσβασης στα φάρμακα στην Ευρώπη

Σταθερά ασθμαίνει  η  Ευρώπη ως προς τη προσβασιμότητα στα φάρμακα και η EFPIA εκπέμπει SOS με βάση νέα στοιχεία για ταχεία δράση.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Το 98% των ειδικών επιθυμεί βελτιώσεις στα συστήματα κυβερνοασφάλειας

Στην έρευνα της Kaspersky συμμετείχαν 850 επαγγελματίες πληροφορικής, αρμόδιοι για την κυβερνοασφάλεια σε μεγάλες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο

Νέα εκστρατεία phishing, με υποτιθέμενες ενημερώσεις του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού

Για σημαντική κλιμάκωση στις τακτικές phishing κάνει λόγο η Kaspersky, καθώς οι επιτιθέμενοι εξατομικεύουν τα συνημμένα έγγραφα

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή