back to top
30.2 C
Athens
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

10 χρόνια Famous Brands: 7 φορές 1η σε φήμη ασφαλιστική η INTERAMERICAN

Famous Brands, λογότυποΗ δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 -μετά την πρώτη θέση κατά το 2016- για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων.

Σε σύνολο 10 ετών μέτρησης της φήμης από τον θεσμό, η INTERAMERICAN έχει αναδειχθεί 7 φορές πρώτη ασφαλιστική και 3 φορές δεύτερη. Η διάκριση προκύπτει, σε ετήσια βάση, από ανεξάρτητη online έρευνα με αυθόρμητες απαντήσεις κοινού χωρίς υποβοήθηση, που αναδεικνύει τη σημαντική αξία της αναγνώρισης και εμπιστοσύνης του κοινού στο brand.

- Advertisement -

Όπως επισημαίνεται και από τη Hill+Knowlton Strategies, που διεξάγει την έρευνα, στο νέο περιβάλλον του reputation economy η φήμη απαιτεί πολυδιάστατη μέτρηση και διαχείριση, σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής πολίτης αναζητεί purpose driven εταιρείες για να τις εμπιστευτεί. Επισημαίνεται ότι η Hill+Knowlton Strategies διαθέτει διαγνωστικό μοντέλο μέτρησης της «ολιστικής φήμης», το Reptrust Navigator, που αναπτύσσεται σε 7 πυλώνες οι οποίοι συνθέτουν το οικοδόμημα της καλής φήμης (προϊόντα/υπηρεσίες, καινοτομία, εργασιακό περιβάλλον, διακυβέρνηση, κοινωνικές δράσεις και ηγεσία).

βραβείο, 10 χρόνια, Famous BrandsΑναφερόμενος στη διάκριση ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, δήλωσε: «H εστίαση στον πελάτη και η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του από τη σχέση με την εταιρεία αποτελεί για εμάς ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας και κορυφαία επιλογή για την εταιρική στρατηγική. Επιζητούμε, με αυτό τον τρόπο, κάτι πολύ περισσότερο από τη δεδομένη αναγνωρισιμότητα του brand: μία σχέση διαρκούς αλληλεπίδρασης για τη δημιουργία και απόδοση αξίας στον πελάτη, βασισμένη στη σταθερή εμπιστοσύνη και προτίμησή του, που υπογραμμίζει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

»Στο βάθος της δεκαετίας του θεσμού των “Famous Brands”, επιβεβαιώνεται -με ελάχιστες διακυμάνσεις από έτος σε έτος- ότι η INTERAMERICAN είναι κορυφαίο σε φήμη ασφαλιστικό brand στην Ελλάδα. Το γεγονός ενισχύει την πεποίθησή μας ότι βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας, σε μία ιδιαίτερα απαιτητική φάση μετασχηματισμού και προσαρμογής της στο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Παγκόσμια Ημέρα Γάτας: Η Syndea υπενθυμίζει τη σημασία της ασφάλειας και της φροντίδας των κατοικίδιων

Σήμερα, 8 Αυγούστου, τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα Γάτας, μια ημέρα αφιερωμένη στα αγαπημένα μας ζώα, που συχνά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας. Η περίπτωση...

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον