back to top
22.6 C
Athens
Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2025

10 χρόνια Famous Brands: 7 φορές 1η σε φήμη ασφαλιστική η INTERAMERICAN

Famous Brands, λογότυποΗ δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 -μετά την πρώτη θέση κατά το 2016- για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων.

Σε σύνολο 10 ετών μέτρησης της φήμης από τον θεσμό, η INTERAMERICAN έχει αναδειχθεί 7 φορές πρώτη ασφαλιστική και 3 φορές δεύτερη. Η διάκριση προκύπτει, σε ετήσια βάση, από ανεξάρτητη online έρευνα με αυθόρμητες απαντήσεις κοινού χωρίς υποβοήθηση, που αναδεικνύει τη σημαντική αξία της αναγνώρισης και εμπιστοσύνης του κοινού στο brand.

- Advertisement -

Όπως επισημαίνεται και από τη Hill+Knowlton Strategies, που διεξάγει την έρευνα, στο νέο περιβάλλον του reputation economy η φήμη απαιτεί πολυδιάστατη μέτρηση και διαχείριση, σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής πολίτης αναζητεί purpose driven εταιρείες για να τις εμπιστευτεί. Επισημαίνεται ότι η Hill+Knowlton Strategies διαθέτει διαγνωστικό μοντέλο μέτρησης της «ολιστικής φήμης», το Reptrust Navigator, που αναπτύσσεται σε 7 πυλώνες οι οποίοι συνθέτουν το οικοδόμημα της καλής φήμης (προϊόντα/υπηρεσίες, καινοτομία, εργασιακό περιβάλλον, διακυβέρνηση, κοινωνικές δράσεις και ηγεσία).

βραβείο, 10 χρόνια, Famous BrandsΑναφερόμενος στη διάκριση ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, δήλωσε: «H εστίαση στον πελάτη και η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του από τη σχέση με την εταιρεία αποτελεί για εμάς ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας και κορυφαία επιλογή για την εταιρική στρατηγική. Επιζητούμε, με αυτό τον τρόπο, κάτι πολύ περισσότερο από τη δεδομένη αναγνωρισιμότητα του brand: μία σχέση διαρκούς αλληλεπίδρασης για τη δημιουργία και απόδοση αξίας στον πελάτη, βασισμένη στη σταθερή εμπιστοσύνη και προτίμησή του, που υπογραμμίζει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

»Στο βάθος της δεκαετίας του θεσμού των “Famous Brands”, επιβεβαιώνεται -με ελάχιστες διακυμάνσεις από έτος σε έτος- ότι η INTERAMERICAN είναι κορυφαίο σε φήμη ασφαλιστικό brand στην Ελλάδα. Το γεγονός ενισχύει την πεποίθησή μας ότι βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας, σε μία ιδιαίτερα απαιτητική φάση μετασχηματισμού και προσαρμογής της στο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Anytime Business: Νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Interamerican

Προϊόντα σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνθήκες και να καλύπτουν ουσιαστικά και ευέλικτα τις ανάγκες των επιχειρήσεων

Νέα υποτροφία από την INTERAMERICAN και το ΠΑΠΕΙ για το ΠΜΣ στη Βιοοικονομία και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η υποτροφία απευθύνεται σε νέους και νέες που προέρχονται από περιοχές οι οποίες έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

BeWell Festival: Ραντεβού ευεξίας το διήμερο 27-28 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ – Βίντεο

To φεστιβάλ θέλει να εμπνεύσει θετικές αλλαγές στην καθημερινότητα μέσα από τη διατροφή, την άθληση αλλά και τη χαλάρωση - Δείτε το πρόγραμμα

2 Gold βραβεία, 1 Silver απέσπασε η Deloitte με εφαρμογές AI

Με δύο Gold Awards και ένα Silver τιμήθηκε η Deloitte Ελλάδος στη φετινή διοργάνωση των BITE Awards 2025 (Business IT Excellence Awards), για έργα...

Η Φιλίππα Μιχάλη και η NN Hellas στο TEDxAthens Salon «Longevity»

Η εκδήλωση φέρνει στο επίκεντρο τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις μιας ζωής που μπορεί να ξεπεράσει τα 100 χρόνια

Η Στέλλα Ζουλινάκη και ο Αντώνης Δουνδουλάκης φώτισαν την Ημέρα του Ασφαλιστή στο «Μελίνα»

Οι διοργανωτές κρατούν «τη δύναμη της ομάδας, την αξία της συναδελφικότητας και το χαμόγελο όσων ήταν εκεί», γιατί «όταν μοιράζεσαι το όραμα, το ταξίδι γίνεται πάντα πιο φωτεινό»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

BeWell Festival: Ραντεβού ευεξίας το διήμερο 27-28 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ – Βίντεο

To φεστιβάλ θέλει να εμπνεύσει θετικές αλλαγές στην καθημερινότητα μέσα από τη διατροφή, την άθληση αλλά και τη χαλάρωση - Δείτε το πρόγραμμα

2 Gold βραβεία, 1 Silver απέσπασε η Deloitte με εφαρμογές AI

Με δύο Gold Awards και ένα Silver τιμήθηκε η...

Αντιπροσωπεία του ΕΕΑ επισκέφθηκε τη ΓΑΔΑ για θέματα ενίσχυσης της ασφάλειας

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου επισήμανε ότι η έξαρση της παραβατικότητας, που πιθανώς οφείλεται στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, λειτουργεί ανασταλτικά για την αγορά

Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία»: Ο μικρός Τίμος κέρδισε τη μάχη για τη ζωή με τη στήριξη του ΕΣΥ

Η διάσωση του παιδιού, ύστερα από ατύχημα στη Φωκίδα, εξελίχθηκε σε μαραθώνιο ανθρωπιάς και επαγγελματισμού

Citi Wealth: Η αισιοδοξία επικρατεί στα family offices

Η σχετική έκθεση διαπιστώνει ωστόσο ανάγκη βελτίωσης στη διαχείριση του λειτουργικού κινδύνου, στην κυβερνοασφάλεια και στον σχεδιασμό διαδοχής ηγεσίας