back to top
22.1 C
Athens
Δευτέρα 12 Μαΐου 2025

10 χρόνια Famous Brands: 7 φορές 1η σε φήμη ασφαλιστική η INTERAMERICAN

Famous Brands, λογότυποΗ δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 -μετά την πρώτη θέση κατά το 2016- για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων.

Σε σύνολο 10 ετών μέτρησης της φήμης από τον θεσμό, η INTERAMERICAN έχει αναδειχθεί 7 φορές πρώτη ασφαλιστική και 3 φορές δεύτερη. Η διάκριση προκύπτει, σε ετήσια βάση, από ανεξάρτητη online έρευνα με αυθόρμητες απαντήσεις κοινού χωρίς υποβοήθηση, που αναδεικνύει τη σημαντική αξία της αναγνώρισης και εμπιστοσύνης του κοινού στο brand.

- Advertisement -

Όπως επισημαίνεται και από τη Hill+Knowlton Strategies, που διεξάγει την έρευνα, στο νέο περιβάλλον του reputation economy η φήμη απαιτεί πολυδιάστατη μέτρηση και διαχείριση, σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής πολίτης αναζητεί purpose driven εταιρείες για να τις εμπιστευτεί. Επισημαίνεται ότι η Hill+Knowlton Strategies διαθέτει διαγνωστικό μοντέλο μέτρησης της «ολιστικής φήμης», το Reptrust Navigator, που αναπτύσσεται σε 7 πυλώνες οι οποίοι συνθέτουν το οικοδόμημα της καλής φήμης (προϊόντα/υπηρεσίες, καινοτομία, εργασιακό περιβάλλον, διακυβέρνηση, κοινωνικές δράσεις και ηγεσία).

βραβείο, 10 χρόνια, Famous BrandsΑναφερόμενος στη διάκριση ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, δήλωσε: «H εστίαση στον πελάτη και η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του από τη σχέση με την εταιρεία αποτελεί για εμάς ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας και κορυφαία επιλογή για την εταιρική στρατηγική. Επιζητούμε, με αυτό τον τρόπο, κάτι πολύ περισσότερο από τη δεδομένη αναγνωρισιμότητα του brand: μία σχέση διαρκούς αλληλεπίδρασης για τη δημιουργία και απόδοση αξίας στον πελάτη, βασισμένη στη σταθερή εμπιστοσύνη και προτίμησή του, που υπογραμμίζει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

»Στο βάθος της δεκαετίας του θεσμού των “Famous Brands”, επιβεβαιώνεται -με ελάχιστες διακυμάνσεις από έτος σε έτος- ότι η INTERAMERICAN είναι κορυφαίο σε φήμη ασφαλιστικό brand στην Ελλάδα. Το γεγονός ενισχύει την πεποίθησή μας ότι βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας, σε μία ιδιαίτερα απαιτητική φάση μετασχηματισμού και προσαρμογής της στο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Interamerican ταξιδεύει στην καρδιά της Λατινικής Αμερικής, επιβραβεύοντας τους συνεργάτες της

Η INTERAMERICAN, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με το Δίκτυο Πωλήσεών της, προσέφερε σε διακεκριμένους συνεργάτες

INTERAMERICAN: Mε σταθερό βήμα στον διάλογο για το αύριο στο Delphi Economic Forum X

Η INTERAMERICAN, κορυφαία εταιρεία στην παροχή καινοτόμων λύσεων ασφάλισης στην Ελλάδα και μέλος του διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου Achmea

Interamerican: Aνοδικά η παραγωγή, ο πληθωρισμός έπληξε τους κλάδους Ζημιών και Υγείας

Παραγωγή 471 εκατ. ευρώ, κατέγραψε η Interamerican το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που διατίθενται στην έκθεση Φερεγγυότητας και χρηματοοικονομικής

Π. Κούβαλης: Στην Interamerican, η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελούν στρατηγική μας προτεραιότητα

Ο Όμιλος INTERAMERICAN διακρίθηκε για τις καινοτόμες πρακτικές του στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Maxima Insurance: Μαζί για ένα Πράσινο Μέλλον

Με υπερηφάνεια η Maxima Insurance ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τη Διαπιστωτική Πράξη της Διεύθυνσης Αναδασώσεων Αττικής

“Retirement and Pension Solutions powered by Allianz”

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον Fireside Chat με θέμα “Retirement and Pension Solutions powered by Allianz” με ομιλητές τους κ.κ.Dr. Kai Wallbaum

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση με ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική αντιμετωπίζει με σεβασμό και υπευθυνότητα την προστασία του περιβάλλοντος, αναγνωρίζει την υποχρέωσή της

PANEL I, ocin25: Η αξία της ενίσχυσης του Ασφαλιστικού με κεφαλαιοποιητικούς πυλώνες

Η αξία της ενίσχυσης του Ασφαλιστικού με κεφαλαιοποιητικούς πυλώνες ήταν το κεντρικό θέμα που τέθηκε στο τραπέζι του πάνελ Ι

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

O N. Mακρόπουλος “παρών” και στην επόμενη ημέρα της Ευρώπη Holdings

Στον κ. Νίκο Μακρόπουλο, ιστορικό στέλεχος της αγοράς και ιδρυτή Ευρώπη Ασφαλιστικής, πέρασαν 29.143.050

H EΑΔΕ για την αλλαγή διαδικασίας αποζημίωσης ασφαλιστηρίων του χαρτοφυλακίου LEGACY της Εθνικής Ασφαλιστικής

Τον προβληματισμό της εκφράζει μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος, σχετικά με την αλλαγή

Πόσο μετράνε οι ασφαλιστικές έξω;

Πότε οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις θα σηκώσουν το ανάστημα τους για να αποκατασταθεί η εμπιστοσυνη των ασφαλισμένων ;

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του