back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Συνεργασία EY, SAP και Qualtrics για να βοηθήσουν τις κυβερνήσεις στην καταπολέμηση του COVID-19

Η EY, η SAP και η Qualtrics συνεργάζονται για την παροχή εργαλείων και λύσεων σε κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο, που θα τις βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της ταχέως εξελισσόμενης πανδημίας του COVID-19. Αυτές οι λύσεις από την Qualtrics® και τη SAP® θα υλοποιηθούν από την EY και περιλαμβάνουν εργαλεία που βοηθούν τις κυβερνήσεις στον προκαταρκτικό εντοπισμό (pre-screen) και τη δρομολόγηση των ασθενών που πιθανώς έχουν προσβληθεί από τον ιό, την υποστήριξη των εργαζομένων στον τομέα της υγείας και τη διαχείριση της ροής πληροφοριών και πόρων προς τους πολίτες τους.

Οι λύσεις αυτές βοηθούν τους κυβερνητικούς οργανισμούς να αναλάβουν άμεση δράση στον αγώνα κατά του COVID-19 και είναι διαθέσιμες σε περισσότερες από 90 χώρες. Επιπλέον, οι υπηρεσίες και οι λύσεις παρέχονται σε οκτώ γλώσσες – Αγγλικά, Αραβικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά και Ολλανδικά. Συγκεκριμένα, οι λύσεις που διατίθενται στις κυβερνήσεις, περιλαμβάνουν τις εξής:

- Advertisement -
  • Qualtrics COVID-19 Pre-Screening and Routing: Αυτό το διαδικτυακό ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιείται πριν το σχετικό τεστ, επιτρέπει στους πολίτες να καταχωρήσουν τα συμπτώματά τους και τους καθοδηγεί αυτόματα σε κατάλληλους διαδικτυακούς πόρους ή τους συμβουλεύει να επικοινωνήσουν με τον γιατρό τους. Παρέχει άμεση πρόσβαση σε σχετικούς πόρους υγείας και ασφάλειας, ενώ, παράλληλα, παράγει αυτόματες αναφορές που εντοπίζουν τυχόν κενά στη διαθεσιμότητα πληροφοριών.
  • Qualtrics COVID-19 Dynamic Call Center Script: Οι κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο δημιουργούν τηλεφωνικά κέντρα για να ανταποκριθούν στην κρίση. Για να μειωθεί ο όγκος των κλήσεων και να παρέχονται ακριβείς, έγκυρες και έγκαιρες πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους, αυτή η λύση κατευθύνει τους πολίτες προς τα κατάλληλα κέντρα πληροφοριών, με βάση τις ανησυχίες και τις ερωτήσεις τους. Παράγει, επίσης, αυτόματες αναφορές σχετικά με τις τάσεις των κλήσεων, ενώ εντοπίζει ενδεχόμενα κενά στα αιτήματα πληροφοριών.
  • Qualtrics Healthcare Workforce Pulse: Οι κυβερνήσεις πρέπει να επιβλέπουν την κατάσταση των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης και των υγειονομικών υπαλλήλων πρώτης γραμμής στα νοσοκομεία, τα φαρμακεία και τις κλινικές. Η εφαρμογή αυτή έχει σχεδιαστεί για να συγκεντρώνει τα σχόλια και τις αντιδράσεις των εργαζομένων που διαχειρίζονται ασθενείς που έχουν προσβληθεί από τον COVID-19, σχετικά με τους πόρους που έχουν στη διάθεσή τους, την ασφάλειά τους, την αντοχή τους, καθώς και τις ανάγκες επικοινωνίας που έχουν.
  • Εφαρμογή πρωτοκόλλου εντατικής θεραπείας (Critical Care Protocol Solution): Πρόκειται για μια λύση προσαρμοσμένη στις ανάγκες των κυβερνήσεων και των υπουργείων υγείας, που αποσκοπεί στην έγκαιρη ταυτοποίηση των ασθενών υψηλού κινδύνου που χρήζουν εντατικής θεραπείας. Η λύση αυτή χρησιμοποιεί οδηγίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την κλίμακα Edmonton Frailty, και υποστηρίζεται από έναν αλγόριθμο πρωτοκόλλου κρίσιμης φροντίδας. Η εφαρμογή βοηθά στον έγκαιρο εντοπισμό ασθενών υψηλού κινδύνου, μέσω κοινής χρήσης και ανάλυσης αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας μία πιο στοχευμένη κατανομή των υπηρεσιών κρίσιμης περίθαλψης που είναι ήδη σε έλλειψη.

Η EY, η SAP και η Qualtrics παγκοσμίως, εξέδωσαν την ακόλουθη κοινή δήλωση σχετικά με αυτές τις λύσεις:

«Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο καλούνται να ενεργήσουν γρήγορα και αποφασιστικά σε ένα αβέβαιο περιβάλλον. Οι λύσεις και οι υπηρεσίες αυτές βοηθούν τις κυβερνήσεις να αλληλοεπιδρούν γρήγορα και σε ευρεία κλίμακα με τους πολίτες τους, εξασφαλίζοντας ένα μέσο συλλογής και ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Αυτό τους επιτρέπει να αναλάβουν άμεση δράση εν μέσω μιας διαρκώς μεταβαλλόμενης κατάστασης και να εξασφαλίσουν τεράστια οφέλη στους πολίτες τους στη διάρκεια αυτής της κρίσης. Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε για να βοηθήσουμε τις κυβερνήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη της διαχείρισης εμπειριών (experience management), ούτως ώστε να αντιμετωπίσουν αυτήν τη δύσκολη και ανησυχητική κατάσταση, καθώς όλοι εργαζόμαστε για να διατηρήσουμε τις κοινότητες και τους αγαπημένους μας, υγιείς και ασφαλείς». 

- Advertisement -

Η τεχνολογία της Qualtrics συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των οδηγιών GDPR, HIPAA, HITRUST και FedRamp, διατηρώντας τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Έρπης ζωστήρας-Κορωνοϊός: Δύο δρόμοι παράλληλοι

Η λοίμωξη από τον έρπητα ζωστήρα εμφανίζεται λόγω της αναζωπύρωσης του ιού που λαθροβιώνει για χρόνια στα κύτταρά μας

Καμπάνια ενημέρωσης για τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού

Η πορεία του κορονοϊού και της γρίπης, αλλά και τα χαμηλά επίπεδα στα οποία κινείται ο εμβολιασμός θέτουν σε επαγρύπνηση τις υπηρεσίες υγείας.

MEDICON: Προς προμέρισμα μετά τα διαδοχικά θετικά αποτελέσματα

Η εταιρία σχεδόν επανέλαβε τις περυσινές επιδόσεις,, ενώ αύξησε τις εξαγωγές της

Τι πέτυχε το εμβολιαστικό προγράμμα COVID-19

Το μεγαλύτερο σε μέγεθος και έκταση έργο που έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα στον τομέα της Υγείας αποτέλεσε το εμβολιαστικό προγράμμα COVID-19 στην Ελλάδα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξεύρεσης νέων στελεχών

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξεύρεσης νέων στελεχών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024