back to top
26.1 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

Στροφή καριέρας εξετάζει ένας στους 3 εργαζομένους

Υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID-19, το 35% των εργαζομένων σκέφτονται να αλλάξουν καριέρα τους επόμενους 12 μήνες, όπως αποκαλύπτεται από την έκθεση «Securing the Future of Work» της Kaspersky. Τα δύο μεγαλύτερα κίνητρα για την επιθυμία αλλαγής καριέρας σύμφωνα με τους ερωτηθέντες ήταν φυσικά και κατανοητά υπό τις συγκεκριμένες περιστάσεις. Σε αυτά περιλαμβάνονται η φιλοδοξία για λήψη υψηλότερου μισθού (49%) και η διατήρηση ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής (41%).

Παρά τις αβεβαιότητες στην αγορά εργασίας, οι άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν τις φιλοδοξίες τους. Ενώ σχεδόν ένας στους δύο θα προτιμούσε να παραμείνει στην τρέχουσα θέση του (48%), πολλοί εξακολουθούν να αισθάνονται τολμηροί να αναδιαμορφώσουν τις εργάσιμες ημέρες τους ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στην προσωπική τους ζωή. Εν μέσω lockdown και τηλεργασίας, είχαν επίσης περισσότερο χρόνο να σκεφτούν τη μελλοντική τους σταδιοδρομία, να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους ή να αποκτήσουν καινούριες.

- Advertisement -

Όποια κατεύθυνση κι αν επιλέξουν, το μεγαλύτερο κίνητρο για να δοκιμάσουν μια νέα δουλειά είναι να επιτύχουν καλύτερο μισθό (49%). Η καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής είναι ο δεύτερος συχνότερος λόγος, παρακινώντας το 41% των ερωτηθέντων. Η πανδημία έφερε στην επιφάνεια τη χαρά να περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι με την οικογένεια, καθώς και να επιδιώκουμε προσωπικά ενδιαφέροντα και χόμπι. Οι εργαζόμενοι μπορεί να θέλουν να διατηρήσουν αυτήν την ευκαιρία.

Μετά τον μισθό και την προσωπική άνεση, η αναζήτηση ενός ρόλου που αξίζει τον κόπο και είναι πιο ουσιαστικός είναι ο τρίτος πιο σημαντικός λόγος (35%). Ίσως τα γεγονότα του 2020 να επιτρέψουν στους εργαζόμενους να επανεξετάσουν την τρέχουσα εργασία τους και να συνειδητοποιήσουν την αξία του χρόνου τους και σε τι θέλουν να τον ξοδεύουν.

- Advertisement -
Κίνητρα για αλλαγή σταδιοδρομίας

«Αναθεωρώντας τις επιθυμίες και τις δυνατότητές τους, οι άνθρωποι θα δημιουργήσουν μια νέα εργασιακή πραγματικότητα. Είτε αλλάξουν δουλειά είτε παραμείνουν στους τρέχοντες ρόλους τους, θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τα οφέλη της τηλεργασίας και τις ανέσεις που αυτή έχει φέρει. Αλλά για να επιτευχθεί αυτό, οι εργαζόμενοι πρέπει να προσαρμοστούν, να μάθουν να είναι ευέλικτοι και να εργάζονται εξυπνότερα. Και, φυσικά, πρέπει να οργανώσουν το εργασιακό τους περιβάλλον και να αναλάβουν την ευθύνη για την αξιοπιστία και την ασφάλειά του. Σε τελική ανάλυση, αυτό μπορεί ακόμη και να γίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα μάτια των εργοδοτών», σχολιάζει ο Sergey Martsynkyan, Head of B2B Product Marketing στην Kaspersky.

Για να ανακαλύψει πώς θα μοιάζει το μέλλον της εργασίας και πώς θα προσαρμοστούν οι άνθρωποι σε αυτό, η Kaspersky παρουσίασε το νέο βιντεοπαιχνίδι περιπέτειας: «Own Your Future». Κατά τη διάρκεια μιας εργάσιμης ημέρας, απεικονίζει τις συνήθειες και τις αποφάσεις που θα βοηθήσουν τους υπαλλήλους να διαμορφώσουν οι ίδιοι το μέλλον τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πώς οι κυβερνοεγκληματίες αντλούν βιομετρικά δεδομένα μέσω AI, deepfakes και δημοφιλών apps

Η εξέλιξη του phishing με τη βοήθεια της ΤΝ θέτει σε κίνδυνο ιδιώτες και επιχειρήσεις, προειδοποιεί η Kaspersky

Η πορεία της Ασφάλισης Υγείας & Ζωής στα στάδια της ζωής μας

Το σημαντικό δεν είναι να έχεις «κάποια» ασφάλιση, αλλά την κατάλληλη ασφάλιση, στη σωστή στιγμή της ζωής σου

Παίζοντας με ασφάλεια: Προλαμβάνοντας τις αθλητικές απάτες

H Kaspersky συνιστά προσοχή σε πλατφόρμες streaming, πωλήσεις εισιτηρίων και αγορές προϊόντων

Ο κατακερματισμός παρόχων δυσκολεύει πάνω από τους μισούς ειδικούς κυβερνοασφάλειας

Νέα έκθεση της Kaspersky αναλύει την τρέχουσα κατάσταση στους οργανισμούς και τις προκλήσεις στα περιβάλλοντα ασφαλείας πολλαπλών παρόχων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» αναζητά έμπειρο στέλεχος Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης & Γενικών Ατυχημάτων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική (Όμιλος Intracom) επιδιώκει να ενισχύσει την ομάδα της με ένα ακόμη έμπειρο και καταρτισμένο στέλεχος

Οι κριτικές πελατών ως «νόμισμα εμπιστοσύνης» στον ασφαλιστικό κλάδο

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η We Insurance, που καταγράφει σταθερά υψηλή ικανοποίηση μέσα από τις δημόσιες αξιολογήσεις των πελατών της

Η ICEYE επεκτείνει τις δυνατότητες απεικόνισης SAR λανσάροντας τη λειτουργία Scan Wide

Η ICEYE αυξάνει την κάλυψη ευρείας περιοχής έως και 60.000 km² σε μία μόνο εικόνα, παρέχοντας βελτιωμένη ναυτιλιακή εποπτεία και στρατηγικές δυνατότητες ISR

Coface: «Flash News» για άμεση επιχειρηματική ενημέρωση

Με το «Flash News» η Coface ενισχύει περαιτέρω τον ρόλο της ως διεθνούς σημείου αναφοράς για την επιχειρηματική πληροφόρηση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέος διαγωνισμός ERGO: H ψηφιακή βοηθός Χαρά ρωτά, 6 τυχεροί κερδίζουν δωροκάρτες Public

Η ERGO Hellas συνεχίζει δυναμικά να ενισχύει την εμπειρία των χρηστών της ιστοσελίδας της, συνδυάζοντας την εξυπηρέτηση µε την ψυχαγωγία

ΠΟΕΔΗΝ: Σοβαρές ελλείψεις και ανισότητες στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας σύμφωνα με νέες έρευνες

Πρωτιά στην έλλειψη πρόσβασης λόγω οικονομικών και γεωγραφικών εμποδίων, υπερπροσπάθεια προσωπικού και εξάντληση πόρων μεταξύ των πορισμάτων

Η Ελλάδα πρωτοπόρος στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

Το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ως υπόδειγμα δημόσιας υγείας παρουσίασε η αναπληρώτρια υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη στο Ευρωπαϊκό Καρδιολογικό Συνέδριο

Η Deloitte επαναπροσδιορίζει μέσω τεχνητής νοημοσύνης το μέλλον των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βασισμένη στην πολυβραβευμένη πλατφόρμα Omnia, η νέα σουίτα λειτουργιών επαναπροσδιορίζει μέσω GenAI βασικά στάδια της ελεγκτικής διαδικασίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για τον Σεπτέμβριο

Η ενδιαφέρουσα θεματολογία χαρακτηρίζει το νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο υλοποιείται υβριδικά και διά ζώσης