back to top
34.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Στροφή καριέρας εξετάζει ένας στους 3 εργαζομένους

Υπό το πρίσμα της πανδημίας COVID-19, το 35% των εργαζομένων σκέφτονται να αλλάξουν καριέρα τους επόμενους 12 μήνες, όπως αποκαλύπτεται από την έκθεση «Securing the Future of Work» της Kaspersky. Τα δύο μεγαλύτερα κίνητρα για την επιθυμία αλλαγής καριέρας σύμφωνα με τους ερωτηθέντες ήταν φυσικά και κατανοητά υπό τις συγκεκριμένες περιστάσεις. Σε αυτά περιλαμβάνονται η φιλοδοξία για λήψη υψηλότερου μισθού (49%) και η διατήρηση ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής (41%).

Παρά τις αβεβαιότητες στην αγορά εργασίας, οι άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν τις φιλοδοξίες τους. Ενώ σχεδόν ένας στους δύο θα προτιμούσε να παραμείνει στην τρέχουσα θέση του (48%), πολλοί εξακολουθούν να αισθάνονται τολμηροί να αναδιαμορφώσουν τις εργάσιμες ημέρες τους ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στην προσωπική τους ζωή. Εν μέσω lockdown και τηλεργασίας, είχαν επίσης περισσότερο χρόνο να σκεφτούν τη μελλοντική τους σταδιοδρομία, να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους ή να αποκτήσουν καινούριες.

- Advertisement -

Όποια κατεύθυνση κι αν επιλέξουν, το μεγαλύτερο κίνητρο για να δοκιμάσουν μια νέα δουλειά είναι να επιτύχουν καλύτερο μισθό (49%). Η καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής είναι ο δεύτερος συχνότερος λόγος, παρακινώντας το 41% των ερωτηθέντων. Η πανδημία έφερε στην επιφάνεια τη χαρά να περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι με την οικογένεια, καθώς και να επιδιώκουμε προσωπικά ενδιαφέροντα και χόμπι. Οι εργαζόμενοι μπορεί να θέλουν να διατηρήσουν αυτήν την ευκαιρία.

Μετά τον μισθό και την προσωπική άνεση, η αναζήτηση ενός ρόλου που αξίζει τον κόπο και είναι πιο ουσιαστικός είναι ο τρίτος πιο σημαντικός λόγος (35%). Ίσως τα γεγονότα του 2020 να επιτρέψουν στους εργαζόμενους να επανεξετάσουν την τρέχουσα εργασία τους και να συνειδητοποιήσουν την αξία του χρόνου τους και σε τι θέλουν να τον ξοδεύουν.

- Advertisement -
Κίνητρα για αλλαγή σταδιοδρομίας

«Αναθεωρώντας τις επιθυμίες και τις δυνατότητές τους, οι άνθρωποι θα δημιουργήσουν μια νέα εργασιακή πραγματικότητα. Είτε αλλάξουν δουλειά είτε παραμείνουν στους τρέχοντες ρόλους τους, θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τα οφέλη της τηλεργασίας και τις ανέσεις που αυτή έχει φέρει. Αλλά για να επιτευχθεί αυτό, οι εργαζόμενοι πρέπει να προσαρμοστούν, να μάθουν να είναι ευέλικτοι και να εργάζονται εξυπνότερα. Και, φυσικά, πρέπει να οργανώσουν το εργασιακό τους περιβάλλον και να αναλάβουν την ευθύνη για την αξιοπιστία και την ασφάλειά του. Σε τελική ανάλυση, αυτό μπορεί ακόμη και να γίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα μάτια των εργοδοτών», σχολιάζει ο Sergey Martsynkyan, Head of B2B Product Marketing στην Kaspersky.

Για να ανακαλύψει πώς θα μοιάζει το μέλλον της εργασίας και πώς θα προσαρμοστούν οι άνθρωποι σε αυτό, η Kaspersky παρουσίασε το νέο βιντεοπαιχνίδι περιπέτειας: «Own Your Future». Κατά τη διάρκεια μιας εργάσιμης ημέρας, απεικονίζει τις συνήθειες και τις αποφάσεις που θα βοηθήσουν τους υπαλλήλους να διαμορφώσουν οι ίδιοι το μέλλον τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στοχευμένη κυβερνοεπίθεση για την υπεξαίρεση εταιρικών κεφαλαίων

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Kaspersky εντόπισε μια σειρά από σύνθετες απόπειρες κυβερνοεπίθεσης που αποσκοπούσαν

Ημέρα Προστασίας Δεδομένων: Το κρυφό κόστος των εφαρμογών που χρησιμοποιούμε καθημερινά

Με αφορμή την Ημέρα Προστασίας Δεδομένων στις 28 Ιανουαρίου, η Kaspersky αναδεικνύει τους συμβιβασμούς στην πολιτική απορρήτου που επιβάλλουν οι δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες...

Kaspersky: Αύξηση των επιθέσεων ransomware και spyware σε βιομηχανικά συστήματα ελέγχου το 2ο τρίμηνο του 2024

Η Kaspersky δημοσίευσε την έκθεσή της για το 2ο τρίμηνο του 2024 σχετικά με το τοπίο της ψηφιακής ασφάλειας για βιομηχανικά συστήματα ελέγχου

Το κόστος των cyber επιθέσεων

Στον σημερινό διασυνδεδεμένο κόσμο, οι κυβερνοεπιθέσεις είναι πιο συχνές και πιο επικίνδυνες από ποτέ. Οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο