back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Πεδίο ανταγωνισμού ο κλάδος υγείας

[starbox]
Aυξάνεται ο ανταγωνισμός παροχών στον κλάδο υγείας. Οι τελευταίες ανακοινώσεις της ΑΤΕ Ασφαλιστικής και της Εθνικής ΑΕΓΑ για αναβαθμισμένες καλύψεις και συνεργασίες με ιδιωτικές κλινικές , έρχονται να προστεθούν σε αντίστοιχες αναβαθμίσεις που έκαναν η ΑΧΑ, η Interamerican , η ING , η Groupama , η Generali , η Allianz , η Eurolife , οι Aσφάλειες Μινέττα και γενικότερα η πλειονότητα των μεικτών εταιρειών έχουν μπει σε ένα ισχυρό ανταγωνισμό στον κλάδο που κινείται ακόμη με έντονους ανοδικούς ρυθμούς.
Οι πολίτες-καταναλωτές επιζητούν στα συμβόλαια Ζωής την χαμένη ασφάλεια από την κατεδαφισμένη κοινωνική ασφάλιση. Το ενδιαφέρον για ασφαλίσεις υγείας φαίνεται και στα call centers των ασφαλιστικών εταιρειών τα οποία κατακλύζονται από τηλεφωνήματα και ερωτήσεις για τα προιόντα , καλύψεις και τιμές. Όπως μας μετέφεραν διαμεσολαβητές, το 60% των υποψήφιων πελατών τους ενδιαφέρονται για την Υγεία και όχι για το αυτοκίνητο όπως γίνονταν πριν από χρόνια.
Ο κλάδος υγείας ζει ίσως την καλύτερη στιγμή του ιστορικά από την δεκαετία του ’70. Οι φόβοι των ασφαλιστικών εταιρειών εστιάζονται όχι τόσο στην εισοδηματική ικανότητα πληρωμών για τους ασφαλισμένους όσο για τη δυνατότητα επιβίωσης των ιδιωτικών κλινικών μέσα σε ένα περιβάλλον έντονης πίεσης ρευστότητας που δημιουργεί η καθυστέρηση αποζημιώσεων και οι περικοπές (claw back και rebate) που έχει επιβάλει μονομερώς ο ΕΟΠΥΥ.
Εάν καταρρεύσει ο κλάδος των ιδιωτικών κλινικών, τότε οι ασφαλιστικές θα χάσουν τους παρόχους για να πουλήσουν τις ασφαλίσεις τους. Έτσι στις πρόσφατες διαπραγματεύσεις με τις κλινικές δέχονται να πληρώσουν αυξημένα τιμολόγια (σε περίοδο που όλοι κάνουν εκπτώσεις) προκειμένου να εξασφαλίζουν την συνεργασία αλλά και να στηρίζουν κεφαλαιακά τις επιχειρήσεις , των οποίων τις υπηρεσίες χρειάζεται να πουλήσουν. Οι αυξήσεις αυτές νομοτελειακά είτε θα απορροφηθούν από τις εταιρείες είτε θα περάσουν επιμερισμένες στα μελλοντικά ασφαλιστήρια υγείας. Αν μάλιστα αυξηθεί ο ΦΠΑ στις υπηρεσίες υγείας τότε αναγκαστικά θα κληθούν και οι 3 πλευρές να τον πληρώσουν , οι κλινικές- οι ασφαλιστικές – οι πελάτες. Παράπλευρες απώλειες για όλους…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στηρίζει τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού στο Greece Race for the Cure®

Με την παρουσία της η εταιρεία ενισχύει τις προσπάθειες για ενημέρωση, πρόληψη και υποστήριξη χιλιάδων ανθρώπων που επηρεάζονται από την ασθένεια

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Κάποιο «ιατρικό» ψάχνει ασφαλιστικά τέρματα να βάλει γκολ

Ετοιμάζονται οι ασφαλιστικές να εκδώσουν νέα προγράμματα  μετά από συμφωνία μαζί Του; τι λέτε να κάνει η Generali;

Με 200% ζημιές στην υγεία, η ασφαλιστική αγορά που πάει;

Η μεγαλύτερη νίκη της ασφαλιστικής αγοράς είναι, να μπορέσει να συγκεντρώσει όλη της δύναμη για να μείνει ΕΚΕΙ που είναι και να κάνει ΕΔΩ αυτό που πρέπει να κάνει

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η ασφάλιση είναι για κάθε πολίτη. Μύθος ή αλήθεια;

Το Panormos Cluster αναδεικνύει ότι υπάρχουν λύσεις για κάθε προϋπολογισμό, με ασφάλιστρα που προσαρμόζονται στις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί