back to top
24.8 C
Athens
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1498

Την Τετάρτη 26/4 η μεγάλη ημερίδα του insuranceforum.gr & του Συλλόγου Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ν. Μαγνησίας

0

 

Το εξοντωτικό φορολογικό σύστημα, οι υπέρογκες ασφαλιστικές εισφορές και οι Ευρωπαϊκές οδηγίες που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο θα δραστηριοποιούνται τα επόμενα χρόνια οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποτελούν τα κεντρικά θέματα της 19ης ημερίδας που διοργανώνει το insuranceforum.gr και η Insurance Innovation σε συνεργασία με τον Σύλλογο Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ν. Μαγνησίας την Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 στον Βόλο.

Επί τάπητος θα τεθούν τα ζητήματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, το επάγγελμά τους και την προοπτική τους, στην καθιερωμένη ετήσια συνάντηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στο Βόλο.

Τα θέματα των θεματικών ενοτήτων θα είναι τα εξής:

1. Οδηγία IDD. Οι αλλαγές που επέρχονται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.
2. Ο Ρόλος και η Ευθύνη των Οργανωμένων Πανελλαδικών Δικτύων. Η συμβολή τους στην διαμόρφωση της αγοράς και του επαγγέλματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
3. Φορολογία και Ασφαλιστικές Εισφορές στην Πράξη. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές όπως για παράδειγμα τί εταιρεία πρέπει να επιλέξουν, ποια είναι τα πραγματικά εκπιπτόμενα έξοδα κλπ.

Την Ημερίδα θα χαιρετίσουν ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Ν. Μαγνησίας κ. Αριστοτέλης Μπασδάνης, η Πρόεδρος ΣΥΔΑΜ κα. Άννα Τσιτσιγιάννη και η Πρόεδρος ΕΕΑΕ, ΠΟΑΔ & ΕΑΔΕ κα. Δήμητρα Λύχρου.

Ο σκοπός της Ημερίδας είναι διπλός, αφενός η σε βάθος ενημέρωση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και η ελεύθερη δημόσια συζήτηση για το μέλλον του επαγγέλματος και αφετέρου η εξαγωγή χρήσιμων και αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων.

Το πρόγραμμα της ημερίδας περιλαμβάνει και ένα ενδιαφέρον στρογγυλό τραπέζι συζήτησης στο οποίο θα συμμετέχουν άνθρωποι της αγοράς, διαμεσολαβητές αλλά και εκπρόσωποι των εταιρειών.

Στα πλαίσια της ολοκληρωμένης ενημέρωσης των συμμετεχόντων της νέας ημερίδας του insuranceforum.gr όλοι όσοι παρευρεθούν θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν εντελώς δωρεάν ένα διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο « 60 λεπτά για το μέλλον του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Πως θα αξιολογήσει σωστά τα προβλήματα και θα ιεραρχήσει τις λύσεις».

Οι Ημερίδες του insuranceforum.gr αποτελούν πλέον θεσμό για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, καθώς πραγματοποιούνται συνεχώς από το 2012 σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας με την συνεργασία των συλλογικών φορέων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ανασχεδιάζονται συνεχώς ώστε να είναι πάντοτε επίκαιρες και χρήσιμες.

Μεγάλοι Χορηγοί Ημερίδας

Ασφαλιστικές εταιρείες: ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΕΓΑ, ARAG, INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Μεσιτικές εταιρείες: KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY COVERHOLDER AT LLOYD’ S
Εταιρείες αντικατάστασης παρμπρίζ: GLASSDRIVE
Συμβουλευτικές εταιρείες: CROWE SOL ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Χορηγοί Επικοινωνίας

Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
Κλαδικά sites: Asfalisinet.gr – insuranceworld.gr – insurance-eea.gr – undewriter.gr
Κλαδικά περιοδικά: insuranceworld
Οικονομικά sites: Euro2day.gr – sofokleousin.gr – marketnews.gr – reporter.gr – dikaiologitika.gr
Τοπικά μέσα επικοινωνίας : Taxydromos.gr- Magnesianews.gr – Akroama- Real 99,8 – Thessalikipress.gr-Thessaliaeconomy.gr- Λάμψη FM 88,6 – Sfaira.gr

Η Ημερίδα θα διεξαχθεί υπό την Αιγίδα των παρακάτω φορέων

Επιμελητήριο Μαγνησίας
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (Π.Ο.Α.Δ)
Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (Ε.Ε.Α.Ε)
Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (Σ.Ε.Μ.Α)

Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και για τα διαθέσιμα χορηγικά προγράμματα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Insurance Innovation, email: info@insuranceinnovation.gr, τηλ.:2312201003 (υπεύθυνος κ. Βασιλειάδης Αριστείδης)

Aon: Παγκόσμια Έρευνα για τη Διαχείριση Κινδύνου 2017, ποια η νέα πραγματικότητα

0

Οι οικονομικές, δημογραφικές, γεωπολιτικές και τεχνολογικές εξελίξεις, μετασχηματίζουν τους παραδοσιακούς κινδύνους για τις επιχειρήσεις, σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλάζοντας την ιεράρχηση των υφιστάμενων κινδύνων και την πολυπλοκότητά τους, σύμφωνα με την Παγκόσμια Έρευνα για τη Διαχείριση Κινδύνου 2017, από την Aon (NYSE:AON).

 Η ζημιά στη φήμη / εμπορικό σήμα, είναι ο κορυφαίος κίνδυνος για τις επιχειρήσεις. Καθώς τα ελαττωματικά προϊόντα, οι παράνομες επιχειρηματικές πρακτικές και η διαφθορά εξακολουθούν να αποτελούν βασικές απειλές για τη φήμη, τα κοινωνικά μέσα με την επιρροή τους, έχουν ενισχύσει σημαντικά τον αντίκτυπό τους, καθιστώντας τις επιχειρήσεις περισσότερο ευάλωτες. Επιπλέον, οι κίνδυνοι που είναι παραδοσιακά μη ασφαλίσιμοι, γίνονται πιο ασταθείς, με αποτέλεσμα να δυσκολεύει η όποια προσπάθεια για διαχείριση ή αντιμετώπιση.

 Με μια εντυπωσιακή αναρρίχηση από την 9η στην 5η θέση, το έγκλημα στον κυβερνοχώρο, έχει πλέον ενταχθεί στο μακρύ κατάλογο παραδοσιακών αιτιών, που μπορούν να προκαλέσουν δαπανηρή διακοπή των εργασιών. Αποτελεί πλέον, τον κορυφαίο κίνδυνο για τις επιχειρήσεις στη Βόρεια Αμερική, καθώς η συχνότητα των παραβιάσεων στον κυβερνοχώρο αυξάνεται και τα σχέδια αντιμετώπισης ανάλογων περιστατικών, έχουν γίνει πιο περίπλοκα, λόγω των κανονιστικών ρυθμίσεων και των υποχρεώσεων γνωστοποίησης. Οι υποχρεώσεις γνωστοποίησης, αποτελούν μια τάση σε διεθνές επίπεδο, όπως για παράδειγμα ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ, που τίθεται σε ισχύ το 2018. Ως εκ τούτου, οι κίνδυνοι στον κυβερνοχώρο, θα συνεχίσουν να είναι υψηλής σημασίας για τις επιχειρήσεις.

 Ο πολιτικός κίνδυνος / αβεβαιότητα, που βρισκόταν στην 15η θέση, επανέρχεται στο Top-10 της λίστας κινδύνων, κατέχοντας πλέον την 9η θέση. Την ίδια στιγμή, η ετοιμότητα έναντι του κινδύνου μειώθηκε, από 39% το 2015, στο σημερινό 27%. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι τα ανεπτυγμένα κράτη που συνδέονται παραδοσιακά με την πολιτική σταθερότητα, γίνονται νέες πηγές αστάθειας και αβεβαιότητας. Πρόκειται για κίνδυνο που απασχολεί τις επιχειρήσεις, ιδίως εκείνες που δραστηριοποιούνται στις αναδυόμενες αγορές. Επιπλέον, σύμφωνα με τους Χάρτες Κινδύνων 2017 που δημοσίευσε η Aon, οι οποίοι καλύπτουν τον Πολιτικό Κίνδυνο, την Τρομοκρατία και την Πολιτική Βία, ο εμπορικός προστατευτισμός αυξάνεται ενώ οι κίνδυνοι για την τρομοκρατία και την πολιτική βία, αξιολογούνται στο υψηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί από το 2013.

 «Ζούμε μια νέα πραγματικότητα, παγκοσμίως, γεμάτη προκλήσεις για επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους. Υπάρχουν πολλές αναδυόμενες επιλογές που δημιουργούν ευκαιρίες, αλλά ταυτόχρονα δημιουργούν κινδύνους που πρέπει να αντιμετωπιστούν», δήλωσε ο κ. Rory Moloney, Διευθύνων Σύμβουλος της Aon Global Risk Consulting. «Καθώς το περιβάλλον κινδύνου για το εμπόριο εξελίσσεται, οι επιχειρήσεις δεν μπορούν πλέον να βασίζονται αποκλειστικά σε παραδοσιακές μεθόδους διαχείρισης ή αντιμετώπισης των κινδύνων. Πρέπει να υιοθετήσουν μια πολύπλευρη προσέγγιση και να διερευνήσουν διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης, της νέας αυτής περίπλοκης πραγματικότητας.»

 Η τεχνολογική επανάσταση / καινοτομία, είναι ένας αναδυόμενος κίνδυνος, που οι συμμετέχοντες στην έρευνα, τον κατέταξαν στην 20η θέση για φέτος, αλλά αναμένεται να εμφανίζεται στο Top-10 της λίστας κινδύνων έως το 2020. Με την πρόσφατη παρουσίαση και υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, όπως τα drones, τα αυτοκίνητα άνευ οδηγού και η προηγμένη ρομποτική, οι επιχειρήσεις έχουν αυξημένη επίγνωση του αντίκτυπου σε κίνδυνο, αυτής της καινοτομίας. Οι ερωτηθέντες από διάφορους τομείς – και όχι μόνο από τον τομέα της τεχνολογίας – συνειδητοποιούν τη σημασία των πιθανών διαταραχών, τόσο στη δική τους δραστηριότητα όσο και σε άλλες.

Αξιοσημείωτα ευρήματα:

·         Η μέτρια παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη προσέφερε στους οργανισμούς λόγους ώστε να είναι πιο αισιόδοξοι με επιφύλαξη, αυτό είχε ως αποτέλεσμα η οικονομική επιβράδυνση / βραδεία ανάκαμψη, να εμφανίζεται στην 2η θέση στο Top-10 της λίστας κινδύνων.

·         Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός ανέβηκε στην 3η θέση για φέτος. Σε πολλές περιπτώσεις, ο ανταγωνισμός έχει γίνει τόσο έντονος, που δυσκολεύει τα στελέχη στο να προσδιορίσουν με σαφήνεια, σε ποιο τομέα και με ποιες επιχειρήσεις ανταγωνίζονται.

·         Οι υλικές ζημιές, οι οποίες βρίσκονταν στην 10η θέση το 2015, έχουν υποχωρήσει στην 13η θέση. Αυτό μπορεί να αποτυπώνει την αλλαγή της ιεράρχησης, καθώς ο πολιτικός κίνδυνος / αβεβαιότητα επανέρχεται στο Top-10 της λίστας.

·         Η διακοπή στην εφοδιαστική αλυσίδα, έπεσε στη χαμηλότερη θέση της από το 2009, από την 14η στην 19η θέση.

·         Η διακοπή των εργασιών, δεν θεωρείται σημαντικός κίνδυνος από τις επιχειρήσεις στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, οι οποίες ιστορικά, έχουν την υψηλότερη έκθεση σε τέτοιου είδους συμβάντα.

·         Η αδυναμία προσέλκυσης ή διατήρησης ταλέντων, θα μπορούσε να αποτελέσει σημαντικό κίνδυνο στην περίπτωση που αλλάξουν οι μεταναστευτικές πολιτικές στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, καθώς ο τεχνολογικός τομέας, έχει επί μακρόν στελεχωθεί με ταλαντούχους μετανάστες.

Η Παγκόσμια Έρευνα για τη Διαχείριση Κινδύνου 2017 από την Aon, διενεργήθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2016 και συγκέντρωσε πληροφορίες από 1.843 ερωτηθέντες, που απασχολούνται σε δημόσιες και ιδιωτικές επιχειρήσεις, παγκοσμίως. Η ανταπόκριση που υπήρξε, είναι η μεγαλύτερη από το 2007 που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά η έρευνα και αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες έρευνες του είδους της. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην πλήρη έκθεση, στη διεύθυνση www.aon.com/2017GlobalRisk.

EY: Δραστικός μετασχηματισμός και γεωπολιτική αβεβαιότητα επιταχύνουν τις αποεπενδύσεις των εταιρειών

0
Λογότυπο EY, Ernst & Young

Το απρόβλεπτο επιχειρηματικό και πολιτικό τοπίο, καθώς και οι μεταβολές στο ρυθμιστικό περιβάλλον, είναι μεταξύ των κορυφαίων γεωπολιτικών δραστικών μετασχηματισμών που ωθούν τις επιχειρήσεις να επιδιώξουν αποεπενδύσεις.

Ωστόσο, οι αιτίες διαφέρουν ανάλογα με το γεωγραφικό αποτύπωμα των επιχειρήσεων, σύμφωνα με την έκτη έκδοση της ετήσιας έρευνας της EY, 2017 Global Corporate Divestment Study, η οποία καταγράφει της απόψεις περισσότερων από 900 στελεχών εταιρειών παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Οι επιχειρήσεις στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMΑA) αναφέρουν ότι εξωτερικοί παράγοντες, όπως οι γεωπολιτικές ανησυχίες, αποτελούν το σημαντικότερο στοιχείο που οδηγεί σε αποεπενδύσεις. Παράλληλα, το 81% των ερωτηθέντων αναφέρει την πολιτική αστάθεια της περιοχής και το 73% επικαλείται το Brexit, μεταξύ των σημαντικότερων θεμάτων.

Η γεωπολιτική αβεβαιότητα απασχολεί τις μεγάλες επιχειρήσεις της EMΑA σε σχεδόν διπλάσιο βαθμό από τις αντίστοιχες επιχειρήσεις στην Αμερικανική ήπειρο (59% έναντι 30%), οδηγώντας σε ταχύτερες πωλήσεις, αλλά με μειωμένες τιμές πώλησης και χαμηλότερο βαθμό ικανοποίησης από τη μακροπρόθεσμη αξία που προκύπτει.

Κατά την έρευνα διαπιστώθηκαν, επίσης, σημαντικές γεωγραφικές διαφοροποιήσεις ως προς την επιτυχία των αποεπενδύσεων σε όλο τον κόσμο, λόγω της έμφασης στην ταχύτητα, σε σχέση με την αξία. Μόνο το 62% των επιχειρήσεων στην EMΑA αναφέρει ότι οι αποεπενδύσεις δημιούργησαν μακροπρόθεσμη αξία, έναντι του 88% στην Αμερικανική ήπειρο και του 80% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Μεταξύ των επιχειρήσεων της ΕΜΑΑ, το 43% δίνει προτεραιότητα στην ταχύτητα της ολοκλήρωσης έναντι της αξίας της αποεπένδυσης, σε σύγκριση με μόλις 18% στην Αμερικανική ήπειρο και 29% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Στην Αμερικανική ήπειρο, το 57% των στελεχών πολυεθνικών εταιρειών αναφέρει ότι οι αποφάσεις τους για αποεπένδυση έχουν ως κίνητρο τις τεχνολογικές αλλαγές, ενώ ένα συντριπτικό 84% επικεντρώνεται σε νέες αλλαγές του ρυθμιστικού περιβάλλοντος.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πολιτική αστάθεια έχει, επίσης, σημαντικό αντίκτυπο στις αποφάσεις αποεπένδυσης, καθώς το 56% του συνόλου των ερωτηθέντων δηλώνει ότι ένα απρόβλεπτο περιβάλλον καθιστά πιο πιθανή την απόφαση αποεπένδυσης.

Οι δυο όψεις των φορολογικών μεταρρυθμίσεων

Η φορολογία έχει γίνει πλέον ένα θέμα αυξανόμενης ανησυχίας για τις επιχειρήσεις που σκέφτονται να αποεπενδύσουν, ωστόσο, όπως διαπιστώνει η έρευνα, το μεταβαλλόμενο φορολογικό τοπίο προσφέρει, παράλληλα, και ευκαιρίες.

Σχεδόν οι μισές (48%) επιχειρήσεις πιστεύουν ότι οι φορολογικές προκλήσεις έχουν αυξηθεί, περιπλέκοντας την υλοποίηση των αποεπενδύσεων κατά τον τελευταίο χρόνο. Σε ό,τι αφορά στη στρατηγική, το 80% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι η προετοιμασία πριν την πώληση, προκειμένου να μετριαστεί η μείωση των τιμών λόγω φορολογικών κινδύνων, έχει αποδειχθεί αποτελεσματική.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία για τη μελλοντική θωράκιση των επιχειρήσεων

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι ιθύνοντες των εταιρειών αναγνωρίζουν την αξία των analytics. Η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων (88%) αναφέρει ότι τα προηγμένα analytics θα μπορούσαν να τους επιτρέψουν να λαμβάνουν ταχύτερες και ορθότερες αποφάσεις για τις αποεπενδύσεις, καθώς και να βελτιώσουν τη διαδικασία προετοιμασίας.

Η αποτελεσματικότητα των analytics περιγραφικού και προγνωστικού χαρακτήρα (descriptive and predictive analytics) στη διαδικασία λήψης αποφάσεων χαρτοφυλακίου πλέον αναγνωρίζεται ευρέως. Ενώ μόλις το 21% των στελεχών αναφέρθηκε στην αποτελεσματικότητα των επεξηγηματικών analytics (prescriptive analytics) κατά τη διαδικασία αποεπένδυσης, μεταξύ των επιχειρήσεων με τις κορυφαίες επιδόσεις το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει το 49% – ποσοστό αυξημένο κατά 28 ποσοστιαίες μονάδες στο ευρύτερο σύνολο.

Ωστόσο, τα επεξηγηματικά analytics – τα οποία συμβάλλουν στην εκτίμηση της βελτιστοποίησης απόδοσης, με βάση μία συγκεκριμένη επιχειρηματική στρατηγική – δεν έχουν ακόμη κερδίσει την εμπιστοσύνη του 48% των εταιρειών που δεν τα χρησιμοποιεί ή αναφέρει ότι δεν τα θεωρεί αποτελεσματικά.

Σε ό,τι αφορά στην ευρεία χρήση μιας τεχνολογικής πλατφόρμας για τη βελτίωση του λειτουργικού μοντέλου μιας επιχείρησης, το 49% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι αναζητά να επενδύσει σε τεχνολογίες όπως η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το λογισμικό ως υπηρεσία (software as a service – SaaS) και το Internet of Things (IoT), για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα μελλοντικών αποεπενδύσεων.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κ. Τάσος Ιωσηφίδης, επικεφαλής του Τμήματος Χρηματοοικονομικών Συμβούλων της ΕΥ Ελλάδος, παρατηρεί: «Η συνεχής αξιολόγηση του χαρτοφυλακίου και η αποτελεσματική ανακατανομή των κεφαλαίων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες, αλλά και να μπορέσουν να συμβαδίσουν με τις ραγδαίες αλλαγές της τεχνολογίας και τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών.

Επιπλέον, η αποεπένδυση αποτελεί μια σημαντική επιλογή για τις ελληνικές επιχειρήσεις που αναζητούν κεφάλαια για να χρηματοδοτήσουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών τους δραστηριοτήτων. Ωστόσο, η αποκατάσταση του επενδυτικού κλίματος στη χώρα μας αποτελεί προϋπόθεση για μια επιτυχημένη αποεπένδυση στη σωστή αξία».

Ευρωπαϊκή Πίστη: Ανακοινώνει αύριο 25 Απριλίου τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2016

0

Η Εταιρία Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ, ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό ότι αύριο Τρίτη 25 Απριλίου 2017 θα πραγματοποιήσει παρουσίαση των οικονομικών της αποτελεσμάτων της οικονομικής χρήσης 2016.

Την Τετάρτη 26 Απριλίου και ώρα 18.00, θα πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη με επενδυτές/ μετόχους του εξωτερικού με θέμα την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων έτους 2016.

Ο τρόπος επικοινωνίας και οι απαραίτητες διαδικασίες για την τηλεδιάσκεψη θα ανακοινωθούν στο επενδυτικό ιστότοπο της Εταιρίας, http://ir.europaikipisti.gr/ μέχρι την Πέμπτη 20 Απριλίου 2017.

Macquarie: Εν όψει δομικών αλλαγών τα Lloyd’s

0

της Ελενας Ερμείδου

Δομικές αλλαγές με ταχύτατους ρυθμούς αναμένονται στα Lloyd’s του Λονδίνου τους επόμενους μήνες λόγω της επιδείνωσης των επιδόσεων στο underwriting, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Macquarie.

Πρόκειται για μία εν εξελίξει «δομική επανάσταση» αναφέρει η Macquarie η οποία θα αλλάξει την δυναμική της αγοράς και θα δώσει απαντήσεις απέναντι σε σημαντικές προκλήσεις,  όπως είναι οι επιδόσεις στο underwriting, η είσοδος των εναλλακτικών κεφαλαίων στην αγορά, οι αλλαγές που συντελούνται μέσα από την υιοθέτησης της ψηφιακής τεχνολογίας.

Ενώ, τα Lloyds υπερίσχυαν έναντι του ανταγωνισμού κατά 4,4% μεταξύ 201 – 2015 η διαφορά αυτή έφτασε στο 0,4% το 2016 σημειώνει η Macquarie.

Για την οικονομική χρήση 2016 ο δείκτης ζημιών και εξόδων προς τα ασφάλιστρα επιδεινώθηκε από το 90% το 2015 στο 97,9% το 2016 με τα αποθεματικά να μειώνονται στο 5,1% το 2016 από 7,9% το 2015 και τις βασικές απαιτήσεις να αυξάνονται στο 9,1% το 2016 από 3,5% το 2015.

Σχολιάζοντας τις επιδόσεις των Lloyds η Macquarie αναφέρει « αναμένουμε οι επιδόσεις αυτές θα ασκήσουν πιέσεις ώστε η αγορά να προχωρήσει σε προσαρμογές»

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

0

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

“Σε αναμμένα κάρβουνα” η αγορά Φαρμάκου για τα νέα μέτρα

0

από το virus.com.gr

Θολό παραμένει το τοπίο γύρω από τις τελικές αποφάσεις της Αριστοτέλους για τα μέτρα που θα αφορούν τα νεοεισερχόμενα φάρμακα.

Ο Ανδρέας Ξανθός είχε μιλήσει, λίγο πριν το Πάσχα, για διαβουλευση επί των αποφάσεων αλλά έως τώρα το Υπουργείο τηρεί σιγή ασυρμάτου, προκαλώντας ανησυχίες στη φαρμακοβιομηχανία για πιθανό αιφνιδιασμό. Με την άφιξη των εκπροσώπων των Θεσμών στην Αθήνα την Τρίτη εκφράζονται φόβοι πως τα μέτρα τελικά θα κατατεθούν εντός της εβδομάδας και ουσιαστική συζήτηση δεν θα υπάρξει.

Σύμφωνα με πληροφορίες το προσχέδιο των αλλαγών μεταφέρεται από υπηρεσία σε υπηρεσία, από φορέα σε φορέα και από την Αριστοτέλους στο Μαξίμου και πάλι πίσω, αλλά τα πράγματα φαίνεται πως παραμένουν ρευστά. Ανοικτό παραμένει το ζήτημα του Συστήματος Αξιολόγησης Τεχνολογιών Υγείας (Health Technology Assessment – HTA), με τις τελευταίες πληροφορίες να θέλουν το Υπουργείο Υγείας να προσπαθεί να συνθέσει μια μεταβατική διαδικασία έως τη δημιουργία ενός αυτόνομου εθνικού HTA. Μνημονιακή δέσμεση της κυβέρνησης είναι η δημιουργία ενός τέτοιου μηχανισμού έως τα τέλη του έτους, αλλά οι Θεσμοί εμφανίζονται δύσπιστοι για την έγκαιρη επίτευξη του εγχειρήματος και η ελληνική πλευρα μοιάζει να αναγνώρισε τις πιθανές επιπλοκές που θα προκαλούσε η θέσπιση της προϋπόθεσης αποζημίωσης ενός νέου φαρμάκου σε 6 χώρες με σύστημα HTA. Έτσι, για την Αριστοτέλους, όμως, το όποιο τελικό μίγμα για το μεταβατικό μέτρο βρισκεται και πάλι υπό εξέταση.

Παρόλα αυτά, μεγαλύτερη ανησυχία στην αγορά προκαλεί το σχεδιαζόμενο τέλος εισόδου, το rebate 25% για τα νεοεισερχόμενα φάρμακα. Πληροφορίες αναφέρουν πως νέες σκέψεις του Υπουργείου ειναι η ενσωμάτωση του στο νέο ενοποιημένο rebate, που θα προσδιορίζεται από το “διαβόητο” πολυώνυμο που ανέπτυξε ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ. Αν συνυπολογίσουμε και το “ταβάνι” του 50% στις υποχρεωτικές εκπτώσεις, η ένταξη του “τέλους εισόδου” στο ενιαίο rebate, εκτιμάται ότι θα οδηγήσει τις εταιρίες να καταβάλλουν απο 39% έως 50% συνολικά.

4th Digital Finance Forum: Η κορυφαία εκδήλωση για τις ψηφιακές αλλαγές στον χρηματοπιστωτικό τομέα!

0

Το τοπίο στον ευρύτερο χρηματοπιστωτικό κλάδο αλλάζει άρδην με τα επιχειρηματικά αλλά και τα επιχειρησιακά μοντέλα να δημιουργούν νέα δεδομένα. Αυτά ακριβώς τα νέα δεδομένα αποτελούν και το θέμα και του φετινού 4th Digital Finance Forum (#dff17 – digitalfinance.ethosevents.eu), το οποίο, για μία ακόμη χρονιά, πρόκειται να προσφέρει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις στον κλάδο και όχι μόνο.

Το συνέδριο εξελίσσεται στο ετήσιο ραντεβού του χρηματοπιστωτικού κλάδου όσον αφορά τον τομέα της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών και το 4th Digital Finance Forum αποτελεί το επόμενο βήμα από το Digital Finance Forum 2016, το οποίο είχε επικεντρωθεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό του τομέα και τις ανατροπές που συνεχίζουν να φέρνουν οι εξελίξεις στις ψηφιακές τεχνολογίες.

Στους ομιλητές περιλαμβάνονται εκπρόσωποι από τις ελληνικές τράπεζες, τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες, τους αρμόδιους φορείς, startups από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και εταιρείες από το χώρο της τεχνολογίας και των υπηρεσιών.

Στο φετινό 4th Digital Finance Forum, η λίστα των ομιλητών είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή.

Για πρώτη φορά, θα υπάρξει πάνελ με αντικείμενο τις αλλαγές που φέρνουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, στο οποίο θα συμμετάσχουν υψηλόβαθμα στελέχη και των τεσσάρων συστημικών τραπεζών! Συζήτηση που είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα παρουσιάσει έντονο ενδιαφέρον ιδίως από τη στιγμή που στους συμμετέχοντες περιλαμβάνονται οι:

  • Στέφανος Μυτιληναίος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα, Τράπεζα Πειραιώς
  • Σωτήρης Συρμακέζης, Γενικός Διευθυντής, Group Chief Digital & Technology Officer, Eurobank
  • Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής, Chief Digital Officer and Retail Banking Products, Alpha Bank
  • Νίκος Χριστοδούλου, Γενικός Διευθυντής Λειτουργικής Στήριξης Τράπεζας & Ομίλου, Εθνική Τράπεζα

Επιπλέον, οι φετινοί κεντρικοί ομιλητές του 4th Digital Finance Forum είναι δύο κορυφαίοι εκπρόσωποι από τη διεθνή σκηνή του Fintech.

Ο πρώτος είναι ο Dr. Markos Zachariadis, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Πληροφοριακών Συστημάτων και Καινοτομίας, Warwick Business School / FinTech Επιστημονικός Συνεργάτης, Cambridge Digital Innovation, University of Cambridge, ο οποίος θεωρείται από τους καλύτερους ερευνητές στο χώρο του Fintech και στην ομιλία του θα επικεντρωθεί στις ψηφιακές αλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Ευρώπη και όχι μόνο.

Ο δεύτερος κεντρικός ομιλητής είναι ο Simon Brady, Editorial Director, AKJ Associates, και εκ των κορυφαίων στην Ευρώπη σε θέματα κυβερνοασφάλειας όσον αφορά στον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

Ακόμη, η λίστα περιλαμβάνει και παρουσιάσεις καινοτόμων λύσεων που υλοποιούνται στο εξωτερικό από ελληνικές εταιρείες όπως είναι η πρόταση για microinsurance που «τρέχει» σε χώρες της Αφρικής η Upstream.

Αλλά και στελέχη όπως είναι η Ειρήνη Μαραγκουδάκη, Γενική Διευθύντρια της Clayton Euro Risk για την περιοχή της νοτιανατολικής Ευρώπης, η οποία θα μας μιλήσει για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και σε άλλους τομείς πέραν των «κλασικών» που είναι οι ηλεκτρονικές πληρωμές.

Φυσικά, οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα αποτελέσουν ένα βασικό κομμάτι και του φετινού 4th Digital Finance Forum με παρουσιάσεις των νέων λύσεων από την πλευρά της Alpha Bank και της Εθνικής Τράπεζας, οι οποίες αλλάζουν ριζικά το τοπίο των πληρωμών, ενώ η Cardlink αναμένεται να παρουσιάσει όλες τις νέες τάσεις που παρατηρούνται τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Μία ιδιαιτερότητα του 4th Digital Finance Forum είναι επίσης ότι προσπαθεί να δει τους άξονες μεταξύ του φυσικού και του ψηφιακού «κόσμου», το αποκαλούμενο και phygital από τον συνδυασμό των λέξεων physical και digital. Στην ειδική ενότητα του 4th Digital Finance Forum θα παρουσιαστούν όλες οι τάσεις επί του συγκεκριμένου θέματος.

Για αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου http://digitalfinance.ethosevents.eu καθώς επίσης και τα social κανάλια Facebook, LinkedIn, twitter και YouTube.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε: Χριστίνα Τσούχλαρη, Εvents Executive, Ethos Media S.A, τηλ. 210 9984917, tsouchlari.c@ethosmedia.eu       

 

Στα 13,82 δισ.τα υπό διαχείριση κεφάλαια το α’, 3μηνο 2017

0

Το πρώτο τρίμηνο του 2017 έκλεισε θετικά για τα μεγέθη του κλάδου της θεσμικής διαχείρισης καθώς το συνολικό ύψος υπό διαχείριση κεφαλαίων διαμορφώθηκε στις 31/3/2017 στα €13,82 δισ. παρουσιάζοντας αύξηση 2,44% έναντι € 13,49 δισ. της 31/12/2016.

Αναλυτικότερα στις επιμέρους κατηγορίες της θεσμικής διαχείρισης:

  • Το πρώτο τρίμηνο η συνολική αγορά των ΟΣΕΚΑ που διαχειρίζονται ελληνικές Α.Ε.Δ.Α.Κ. έκλεισε με αύξηση του συνολικού ενεργητικού κατά 2,9% από την αρχή του έτους με το συνολικό ύψος των υπό διαχείριση κεφαλαίων στις 31/3/2017 να διαμορφώνεται σε € 607 εκ. (ΟΣΕΚΑ ν.4099/12 €4.429 εκ. και ΟΣΕΚΑ Ε.Ε. €2.178 εκ.).

Θετικές ετήσιες αποδόσεις κατέγραψαν οι περισσότερες από τις 20 επιμέρους κατηγορίες. Τις υψηλότερες μέσες αποδόσεις ανά κατηγορία πέτυχαν οι κατηγορίες α) Μετοχικά Ευρωζώνης με 5,28%, β)  Μετοχικά Funds of Funds με 4,22% και γ)  Μετοχικά Αναπτυγμένων Αγορών με 4,15%.

Η αγορά των ΟΣΕΚΑ εμφανίζεται διαφοροποιημένη στη συνολική σύνθεσή της, με σημαντικότερες την κατηγορία των ΟΣΕΚΑ Χρηματαγοράς και των Ομολογιακών ΟΣΕΚΑ που κατέχουν περίπου το 1/4 της αγοράς η κάθε μία.

  • Στο χώρο του Asset Management, το σύνολο των υπό διαχείριση κεφαλαίων εταιριών-μελών της Ε.Θ.Ε., στις 31/03/2017 σημείωσε αύξηση 1,51% και διαμορφώθηκε σε €4.707 εκ. έναντι € 637 εκ. της 31/12/2016.
  • Το σύνολο των επενδύσεών σε ακίνητα των Εταιριών Επενδύσεων Ακίνητης Περιουσίας στις 31/12/2016, αυξήθηκε κατά 2,80% στα €2.482 εκ. έναντι €2.415 εκ. της 30/09/2016.
  • Τέλος, στις 31/03/2017 υψηλό μεσοσταθμικό Discount -34,29% εμφανίζουν οι Εταιρίες Επενδύσεων Χαρτοφυλακίου με συνολικό ενεργητικό €19 εκ. και μέση σταθμισμένη απόδοση από την αρχή του έτους 4,94%.

Risk & Insurance Management Society: Μειώθηκε το κόστος κινδύνου των επιχειρήσεων

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Μείωση στο κόστος του κινδύνου των επιχειρήσεων καταγράφεται για τρίτο συνεχόμενο έτος, παρά την εντεινόμενη αβεβαιότητα και τα ολοένα και πιο πολύπλοκα προφίλ ρίσκου, σύμφωνα με την έκθεση RIMS Benchmark Survey για το 2016.

Σύμφωνα με την Risk & Insurance Management Society με έδρα τη Νέα Υόρκη που συνέταξε τη σχετική μελέτη, το συνολικό κόστος του κινδύνου (total cost of risk) ορίζεται ως το κόστος της ασφάλισης πλέον το κόστος των απωλειών που καταγράφονται καθώς και τα διοικητικά κόστη του τμήματος διαχείρισης κινδύνου των επιχειρήσεων.

Μεταξύ των βασικών ευρημάτων της έρευνας (που περιλαμβάνει στοιχεία από 20.000 ασφαλιστικά συμβόλαια που προέρχονται από 759 οργανισμούς) ήταν τα εξής:

τεχνολογική πρόοδος έχει προκαλέσει τεκτονικές αλλαγές στο τοπίο των κινδύνων, δημιουργώντας νέους τύπους αποζημιώσεων και υποχρεώνοντας τις ασφαλιστικές να δημιουργήσουν νέα προϊόντα και λύσεις για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους

-Οι ασφαλιστικές εταιρείες έκλεισαν το 2016 με τα υψηλότερα ίδια κεφάλαια εδώ και 10 χρόνια, παρότι η πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα υπονομεύει την κερδοφορία τους

-Οι προβλέψεις για αυξήσεις στα ασφάλιστρα για κυβερνοεπιθέσεις, λάθη και παραλείψεις και εργατικά ατυχήματα δεν επιβεβαιώθηκαν, ενώ τα ασφάλιστρα στις γενικές ασφάλειες αναμένεται να παραμείνουν αμετάβλητα ή να μειωθούν έως και 10% φέτος

-Οι βασικότερες τάσεις του φετινού έτους είναι η τεχνολογική επανάσταση, θέματα ασφαλείας, φυσικές καταστροφές και η πολιτική αναταραχή.