back to top
12.4 C
Athens
Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

- Advertisement -

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών χωρίς ειδοποίηση

Φωνές από ασφαλιστές φτάνουν στα αυτιά του Ανασφάλιστου, λένε ότι κάποια ή κάποιες ασφαλιστικές κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

ΤτΕ: Αυξήθηκε στα 20,98 δισ. ευρώ η αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων αυξήθηκε κατά 381 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και διαμορφώθηκε στα 20.980

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα εποχή για την ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Πρεμιέρα σήμερα για την Ευρώπη Holdings- όπως μετονομάζεται η Κλουκίνας-Λάππας- με την εισαγωγή προς διαπραγμάτευση 70.362.390 νέων μετοχών

Kάλεσμα Γ. Χατζηθεοδοσίου προς τα μέλη του ΕΕΑ να λάβουν μέρος στη γιορτή της Δημοκρατίας 

Κάθε εκλογική διαδικασία είναι μία έμπρακτη άσκηση του δημοκρατικού δικαιώματος των πολιτών να εκλέξουν τους αντιπροσώπους τους.

Αυξήθηκαν οι ενάρξεις ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο γ’ τρίμηνο 2024

Σε 27.106 ανήλθαν οι εγγραφές νέων επιχειρήσεων (ενάρξεις λειτουργίας επιχειρήσεων) στη χώρα το γ’ τρίμηνο εφέτος, παρουσιάζοντας αύξηση

Ελληνική Αποστολή στο Slush: Ένα Σημαντικό Βήμα για την Ελληνική Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα

Η πρώτη ελληνική αποστολή στην παγκοσμίου φήμης διοργάνωση Slush, με πρωτοβουλία της Endeavor Greece, ολοκληρώθηκε με επιτυχία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Ποιος θα κάνει την μελέτη στατικής επάρκειας του κλάδου Ζωής;

Νέα μεγέθη ‘στατικής επάρκειας’ δείχνει να χρειάζεται το οικοδόμημα του κλάδου Ζωής από τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε η ΕΑΕΕ

Hellas Direct: Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είχαν τα περισσότερα τροχαία το 2023

Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είναι εκείνοι που είχαν τα περισσότερα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους το 2023.

Ο όμιλος Fourlis για το cyber attack που δέχτηκε την Black Friday

Ανακοίνωση για τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά την Black Friday, όταν και τέθηκαν εκτός λειτουργίας τα ηλεκτρονικά του καταστήματα, εξέδωσε ο όμιλος Fourlis.

Τελευταία ημέρα για την εκλογική διαδικασία στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Τελευταία ημέρα για την εκλογική διαδικασία στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, με τις κάλπες να έχουν ανοίξει από τις  9 το πρωί