back to top
8.1 C
Athens
Τρίτη 18 Μαρτίου 2025

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

- Advertisement -

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι συζητήσεις για νέα εξαγορά ασφαλιστικής

Ερωτήματα εδώ υπάρχουν για το πως θα εξελιχθούν οι προμήθειες στα μικρά σχήματα, αλλά και στα μεγάλα σχήματα.

H Allianz βράβευσε τους κορυφαίους παραγωγικά συνεργάτες του δικτύου Agency

Σε ιδιαίτερα πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν οι βραβεύσεις των κορυφαίων παραγωγικά Συνεργατών του Δικτύου Agency της Allianz

Μετοχική επίθεση τραπεζών σε μεγάλες ασφαλιστικές, αυξάνει τα ποσοστά της στην Generali η UniCredit

Την ίδια στιγμή οι συνεργασίες των ασφαλιστικών με τις τράπεζες ανεβάζουν ταχύτητες.

Αυξημένο στα 21,25 δισ. το ενεργητικό των ασφαλιστικών – Πού επικέντρωσαν τις τοποθετήσεις τους

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων παρουσίασε αύξηση κατά 1,3% το δ’ τρίμηνο του 2024 και διαμορφώθηκε

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ξεκίνησε η υποβολή των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων

Ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2024, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής

Ετήσια Γενική Συνέλευση Συνδέσμου Συνεργαζομένων με Μεσίτες Lloyd’s στην Ελλάδα

Με απόλυτη επιτυχία και με τη συμμετοχή της πλειοψηφίας των Μελών του ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου

Aποχωρεί από την Groupama ο CEO Xρ. Κάτσιος

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς πέραν των κλεισμένων deal, των κυοφορούμενων συμφωνιών

Παρέμβαση της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Ε.Ε.Α. για το επίδομα μητρότητας

Με επιστολή της προς την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, η Πρόεδρος της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στον Όμιλο Κυριακού η Λένα Πλαΐτη

Στο δυναμικό του Ομίλου Κυριακού, εντάχθηκε η Λένα Πλαΐτη, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Corporate Communications Director.

Βράβευση της HDI με την διάκριση «Global Brand Award»

Η ΗDI τιμήθηκε από το Global Brands Magazine με την διάκριση Global Brand Award για την χρονιά 2024/25 για τον αυθεντικό τρόπο διαχείρισης της επωνυμίας της.

Κ. Πάντος, Groupama: Tο πλαίσιο λειτουργίας της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας έχει ιδιαιτερότητες που επιδεινώνουν το αποτέλεσμα

Έξι στρεβλώσεις στο πλαίσιο λειτουργίας της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στην Ελλάδα αναφέρει ο κ. Κωνσταντίνος Πάντος, Director Life Insurance της Groupama

ΕΑΕΕ: Ανοίγει και πάλι το κεφάλαιο των φυσικών καταστροφών

Το κεφάλαιο των συνεργατικών μοντέλων, μεταξύ κράτους και ιδιωτικής ασφάλισης στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών στην Ελλάδα

Επενδυτικό Σαφάρι της Piraeus (με Εθνική Ασφαλιστική) στο Λονδίνο

Καθόλου τυχαία, δεν ήταν η επιλογή της διοίκησης της Piraeus Bank να παρουσιάσει -στο Λονδίνο και όχι στην Αθήνα- τα σχέδια της και τη συμφωνία