back to top
14.9 C
Athens
Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2025

Ευριπίδης Παναγιωτίδης: «Το γραφείο μας είναι για τα δύσκολα»

0
Ασφάλειες Παναγιωτίδη, Ευριπίδης Παναγιωτίδης

Συνέντευξη του Ευριπίδη Παναγιωτίδη, Διευθύνοντος Σύμβουλος του Πρακτορείου «Ασφάλειες Παναγιωτίδης» στον Λάμπρο Ρόδη

 

Η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα αλλάζει ραγδαία, και λίγοι επαγγελματίες διαθέτουν την εμπειρία και την τεχνογνωσία να συνδυάσουν παραδοσιακές αξίες με διεθνή πρακτική. Ο Ευριπίδης Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Πρακτορείου «Ασφάλειες Παναγιωτίδης», μιλάει για την πορεία του, την εμπειρία του στο εξωτερικό, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ελληνικής αγοράς, αλλά και για το πώς η ασφάλιση μπορεί να γίνει ως προληπτική επένδυση και risk transfer αντί για κόστος. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, παρουσιάζει όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες για να προφυλάξουν τα περιουσιακά τους στοιχεία και να αξιοποιήσουν πλήρως τη δύναμη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Κύριε Παναγιωτίδη, πώς θα περιγράφατε τον εαυτό σας ως επαγγελματία της ασφαλιστικής αγοράς;

Είμαι δεύτερης γενιάς επαγγελματίας στον ασφαλιστικό χώρο. Οι βάσεις μου προέρχονται από τον πατέρα μου, ο οποίος με μύησε στις βασικές αρχές της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Στόχος μου από την αρχή ήταν να εξελίξω το γραφείο και να προσφέρω στους πελάτες υπηρεσίες και λύσεις που είτε δεν υπήρχαν στην αγορά είτε χρειάζονταν βελτίωση. Παράλληλα, ήθελα να εφοδιαστώ με διεθνείς γνώσεις, τεχνολογία και εμπειρία ώστε να τοποθετήσω το γραφείο μας σε ένα επίπεδο που ξεπερνά τα ελληνικά δεδομένα και να μπορούμε να ανταποκριθούμε και σε διεθνείς απαιτήσεις.

Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τις σπουδές που επιλέξατε;

Από μικρός είχα μεγάλη αγάπη για τα καράβια και τη ναυτιλία. Γι’ αυτό ξεκίνησα με σπουδές σε Ναυτιλιακά και Ναυτικό Δίκαιο. Παράλληλα, υπήρχε η οικογενειακή επιρροή του ασφαλιστικού χώρου από τον πατέρα μου. Στόχος μου ήταν να συνδυάσω τη ναυτιλία με το ασφαλιστικό επάγγελμα, κάτι που πραγματώθηκε μέσα από το Εμπορικό Δίκαιο με εξειδίκευση στο Ασφαλιστικό Δίκαιο, το Διεθνές Εμπόριο και τις Ναυτασφαλίσεις. Αυτό με οδήγησε σε διεθνή εμπειρία, κυρίως στην Αγγλία και τη Μέση Ανατολή, έχοντας λάβει την εξειδίκευση του Chartered Insurance Institute και συνεργαζόμενος με τους Lloyd’s of London.

Ποιες εμπειρίες αποκτήσατε δουλεύοντας στο εξωτερικό;

Εργάστηκα σε μεγάλα γραφεία Brokers το Λονδίνο, το Ντουμπάι και σε αγορές της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Εκεί απέκτησα την εμπειρία να διαχειρίζομαι ένα ασφαλιστικό γραφείο, να συνεργάζομαι με Agents, Underwriters και MGAs και να υποστηρίζω πελάτες με διαφορετικές κουλτούρες, θρησκείες και υπόβαθρα. Είχα την ευκαιρία να δουλέψω και να συνεργαστώ με απλό Retail πελατολόγιο, με αγρότες και παραγωγούς με μεγάλες φάρμες, μέχρι και CFOs και CEOs μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών. Η διαχείριση τέτοιων διαφορετικών πελατολογίων μου έδωσε μια μοναδική γνώση, τόσο τεχνολογική όσο και στρατηγική, που πλέον εφαρμόζω στην Ελλάδα.

Πώς εφαρμόζετε αυτήν την εμπειρία στην ελληνική αγορά;

Στην Ελλάδα, επικεντρωνόμαστε πλέον και σε corporate λύσεις. Η εμπειρία μου από διεθνείς αγορές με βοήθησε να κατανοήσω πώς να προστατεύουμε επιχειρήσεις από γεωπολιτικούς, φυσικούς και οικονομικούς κινδύνους. Παράλληλα, αξιοποιούμε προϊόντα και τεχνολογία που είδαμε στο εξωτερικό, όπως cyber insurance, D&O και credit insurance, ώστε να καλύψουμε ανάγκες που η ελληνική αγορά μόλις αρχίζει να αντιλαμβάνεται.

Έχετε συγκεκριμένα παραδείγματα όπου η προετοιμασία απέτρεψε σημαντικές ζημιές;

Ναι. Το 2022, ανέλαβα μια μεγάλη εταιρεία στο εξωτερικό και μόλις μία εβδομάδα μετά ξέσπασε ο πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας. Η πρώτη ερώτηση ήταν αν καλύπτεται η εταιρεία για political risk στη Ρωσία, δηλαδή για πιθανή κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων λόγω πολέμου. Αν δεν είχαμε προετοιμαστεί εγκαίρως, η εταιρεία θα είχε υποστεί μεγάλες απώλειες. Παρόμοια, παρακολουθούμε φυσικά φαινόμενα και γεωπολιτικές εντάσεις σε περιοχές όπως Αιθιοπία, Σουδάν, Ιράκ και Ισραήλ, ώστε να προφυλάξουμε τα assets των πελατών μας πριν συμβεί κάτι.

Πώς διαφέρει η κουλτούρα ασφαλίσεων στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό;

Οι διαφορές είναι πολυεπίπεδες και αγγίζουν τη νοοτροπία των καταναλωτών, την ωριμότητα της αγοράς, τον ρόλο του κράτους, αλλά και την επαγγελματική προσέγγιση ασφαλιστών και διαμεσολαβητών. Υπάρχει διαφορετικό επίπεδο Ασφαλιστικής Συνείδησης (Insurance Awareness), καθώς η ασφάλιση στο εξωτερικό θεωρείται μέρος της καθημερινότητας και της οικονομικής οργάνωσης της επιχείρησης. Το Risk Management, τα Gap Analysis / Τεκμηρίωση Αναγκών ακόμα είναι σε διαδικασία ωρίμανσης στην Ελλάδα, ενώ στο εξωτερικό είναι καθημερινή πρακτική των Brokers.

Ποια είναι η κατάσταση για προϊόντα όπως cyber insurance, D&O και credit insurance στην Ελλάδα;

Η χρήση προϊόντων των Specialty Lines, όπως cyber insurance, έγιναν γνωστά στην Ελλάδα περίπου το 2013, αλλά χρειάστηκαν χρόνια για να κατανοηθούν και να εφαρμοστούν σωστά. Το ίδιο ισχύει για D&O και credit insurance. Η ελληνική αγορά διαθέτει τα προϊόντα, αλλά οι επαγγελματίες που γνωρίζουν να τα πουλήσουν και να τα διαχειριστούν σωστά είναι λίγοι. Το γραφείο μας προσφέρει αυτήν την τεχνογνωσία και τεχνολογία από το εξωτερικό, προσαρμόζοντάς την στην ελληνική πραγματικότητα.

Υπάρχουν παραδείγματα από φυσικά φαινόμενα στην Ελλάδα που δείχνουν την ανάγκη για ασφαλιστική πρόληψη;

Σίγουρα. Οι σεισμοί στη Σαντορίνη και οι ζημιές στην Ήπειρο και την Κέρκυρα, πρόσφατα, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα. Για αρκετούς Ιδιώτες και Επιχειρηματίες υπάρχει δυστυχώς ακόμα έντονη η προσδοκία ότι «το κράτος θα με καλύψει». Εδώ μπορούμε πάλι να αναφέρουμε για το Risk Awareness των πελατών μας και τη θέση που καλούμαστε εμείς από την πλευρά μας να καλύψουμε της σωστής ενημέρωσης και ανάλυσης των κινδύνων.

Υπάρχει επίσης θέμα υπασφάλισης: π.χ. ένα διαμέρισμα μπορεί να ασφαλιστεί με βάση την αντικειμενική αξία στα 100.000€, ενώ η πραγματική αγορά είναι 200.000€, και ο πελάτης δεν κατανοεί γιατί δεν μπορεί να ασφαλιστεί πλήρως.

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα για τις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες;

Η ασφάλιση πρέπει να γίνει προληπτική επένδυση και όχι κόστος. Εμείς είμαστε δίπλα στον πελάτη σε όλα τα στάδια, καλύπτουμε τα δύσκολα και φροντίζουμε να εκπαιδεύσουμε τον πελάτη ώστε να κατανοήσει τους κινδύνους και πώς να τους διαχειριστεί σωστά. Η εμπειρία δείχνει ότι τα δύσκολα μαθαίνουν, και εκεί αποδεικνύεται η αξία ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Ποιο είναι το προφίλ του γραφείου σας σήμερα;

Το γραφείο μας συνδυάζει το παραδοσιακό με το καινοτόμο. Από τη μία, καλύπτουμε υγεία, ζωή, αυτοκίνητο, σπίτια, όπως πάντα. Από την άλλη, έχουμε αναπτύξει εξειδικευμένες corporate λύσεις για την Ελλάδα και το εξωτερικό, παρέχοντας προϊόντα που είναι διεθνώς διαθέσιμα και στην Ελλάδα είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο, ή καλύπτονται από ελάχιστους Brokers. Εφαρμόζουμε σύγχρονες διαδικασίες και τεχνικές, όπως Integrated ERM frameworks, 3 Lines of Defence, και τα πρότυπα COSO/ISO 31000, με ενεργή διαχείριση risk appetite, heat maps και scenario testing. Για εμάς, η ασφάλιση είναι το τελευταίο στάδιο της διαχείρισης κινδύνων – όχι η μοναδική λύση.

Πώς βλέπετε το μέλλον της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς;

Η ασφάλιση θα πρέπει να είναι εργαλείο στρατηγικής διαχείρισης κινδύνων και να μην αντιμετωπίζεται ως υποχρεωτικό κόστος. Η αγορά αναπτύσσεται, αλλά πιο αργά από όσο θα έπρεπε. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για εκπαίδευση, κουλτούρα risk management και προληπτική σκέψη. Προϊόντα όπως cyber, credit insurance ή D&O θα γίνουν ολοένα και πιο σημαντικά, ειδικά σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται διεθνώς ή σε περιοχές με φυσικά ή γεωπολιτικά ρίσκα.

Όμιλος Φωτιάδη: Οι δηλώσεις για το ασφαλιστικό mega deal με την Alpha Bank

0
Universal Life, Alpha Bank buildings

Ο Όμιλος Φώτος Φωτιάδης ανακοινώνει ότι έχει καταλήξει σε προκαταρκτικούς όρους στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα των ασφαλειών, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του ευρύτερου μακροπρόθεσμου αναπτυξιακού σχεδιασμού και οράματός του.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος αναφέρει ότι, ως ο βασικότερος μέτοχος της Universal Life, έχει συνάψει συμφωνία με την Alpha Bank SA, η οποία θα σηματοδοτήσει μια νέα δυναμική στο ασφαλιστικό και τραπεζικό οικοσύστημα της Κύπρου. Η συνεργασία των δύο Ομίλων, η οποία υπόκειται στις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις, περιλαμβάνει τη συμμετοχή της Alpha Bank SA στο μετοχικό κεφάλαιο της Universal Life, τη συγχώνευση της Altius Insurance με τη Universal Life σε έναν ενιαίο και ισχυρό ασφαλιστικό οργανισμό, καθώς και συμφωνία τραπεζοασφάλισης (bancassurance) με την Alpha Bank Κύπρου. H Alpha Bank SA θα αποκτήσει την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου του ενοποιημένου σχήματος, ενώ ο Όμιλος Φωτιάδη θα διατηρήσει σημαντική συμμετοχή, με τη διοίκηση να ασκείται από κοινού.

«Με τη νέα δομή διαμορφώνεται ένα ολοκληρωμένο ασφαλιστικό μοντέλο, ικανό να προσφέρει πλήρες φάσμα ασφαλιστικών λύσεων τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, με σημαντικά διευρυμένο δίκτυο διανομής» επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση. «Παράλληλα, μέσα από την ενιαία τεχνογνωσία, εμπειρία και τις υποδομές που παρέχει το νέο επιχειρηματικό σχήμα, θα στοχευθούν τρόποι διείσδυσης της Universal Life στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας.»

Μιλώντας για την συνεργασία αυτή, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Universal Life Παύλος Φωτιάδης ανέφερε: «Η συμφωνία αυτή αποτελεί στρατηγική επιλογή με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της ανθεκτικότητας και ανταγωνιστικότητας της Universal Life και την προστιθέμενη αξία στους πελάτες της. Διατηρώντας την εταιρική της ταυτότητα, και με τη σταθερή στήριξη πλέον και του Ομίλου της Alpha Bank, είμαι πεπεισμένος ότι η Universal Life, η πρώτη κυπριακή ασφαλιστική εταιρεία, ενισχυμένη από το Προσωπικό και ασφαλιστικό δυναμικό της Altius Insurance, θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία αξιοποιώντας τις νέες προοπτικές που διανοίγονται μπροστά της.

»Η νέα αυτή συνεργασία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να πρωτοπορούμε και να διαμορφώνουμε ενεργά το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς στην Κύπρο, καθώς και να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για διεθνοποίηση των εργασιών μας. Προσβλέπουμε στη συνεργασία αυτή και ευχαριστούμε τον Όμιλο Alpha Bank και ιδιαίτερα τον CEO Βασίλη Ψάλτη για την εμπιστοσύνη και πρωτίστως για το κοινό όραμα».

Συνεχίζοντας ο Πρώτος Εκτελεστικός Διευθυντής της Universal Life Έβαν Γαβάς υπογράμμισε: «Καλωσορίζουμε τη νέα στρατηγική συνεργασία, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για εμάς καθώς δίνει περαιτέρω ώθηση στην υλοποίηση της αναπτυξιακής μας στρατηγικής σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, ενώ ταυτόχρονα αντανακλά τη διαχρονική μας δέσμευση για παροχή σύγχρονων, ποιοτικών λύσεων και υπηρεσιών στον Κύπριο καταναλωτή. Ατενίζουμε με αισιοδοξία το μέλλον, έχοντας τη στήριξη δύο μεγάλων και αξιόπιστων επιχειρηματικών Ομίλων».

Αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου στην Εθνική Ασφαλιστική ο Γ. Κώτσαλος

0
Κώτσαλος Γιώργος

Της Έλενας Ερμείδου

 

Με τη συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Ασφαλιστικής, που κατά πάσα πιθανότητα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, θα ανακοινωθεί η ανάληψη των καθηκόντων Προέδρου ΔΣ από τον Γιώργο Κώτσαλο.

Από το υφιστάμενο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες του «IW», αποχωρεί ο Βασίλης Μαστρόκαλος.

Πολιτική συμφωνία για τη Retail Investment Strategy

0

Με νέα Εγκύκλιο η ΕΑΕΕ ενημερώνει τα μέλη της ότι στις 17 Δεκεμβρίου, κατά τη διάρκεια της νύχτας, επετεύχθη πολιτική συμφωνία σχετικά με τη Στρατηγική για την Προστασία του Ιδιώτη Επενδυτή (RIS – Retail Investment Strategy), κατόπιν εντατικών διαπραγματεύσεων μεταξύ των Ευρωπαίων συν-νομοθετών.

Αν και το τελικό κείμενο δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί, σύμφωνα με τις προκαταρκτικές πληροφορίες που έχει λάβει η Ένωση από την Insurance Europe, προκύπτουν τα εξής:

▪ Αναφορικά με το ζήτημα του Value for Money, επιβεβαιώνεται η χρήση των benchmarks (δεικτών αναφοράς) ως εποπτικού εργαλείου, με παράλληλη αναγνώριση της δυνατότητας καθορισμού και εθνικών δεικτών, πέραν, δηλαδή, εκείνων που θα εκδοθούν από την EIOPA. Η δυνατότητα υιοθέτησης εθνικών δεικτών, υπό την προϋπόθεση ότι θα εκδοθούν εντός χρονικού διαστήματος τεσσάρων (4) ετών από την έναρξη ισχύος των νέων κανόνων, αξιολογείται ως θετική εξέλιξη, στο μέτρο που οι δείκτες αυτοί θα μπορούν να αντανακλούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις συνθήκες κάθε εθνικής αγοράς. Επιπλέον, το γεγονός ότι οι δείκτες αυτοί θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τις εποπτικές αρχές για τον εντοπισμό σοβαρών αποκλίσεων συνιστά επίσης θετική εξέλιξη, καθώς δεν ενσωματώνονται ως δεσμευτικά όρια που θα πρέπει να τηρούν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο των υποχρεώσεων POG. Oι δείκτες με άλλα λόγια θα λειτουργούν ως εργαλείο ελέγχου («καμπανάκι») για τον επόπτη.

▪ Aναφορικά με το θέμα τoυ ταξιδιού του καταναλωτή (consumer journey), υπήρξαν ορισμένες, προς την σωστή κατεύθυνση, απλουστεύσεις στο KID των PRIIPs.

Δεδομένου ότι ακόμη εκκρεμεί η δημοσίευση του κειμένου, περαιτέρω λεπτομέρειες θα υπάρξουν μόλις αυτό καταστεί διαθέσιμο.

Με την έναρξη της νέας χρονιάς, η οποία συμπίπτει με την ανάληψη της Κυπριακής Προεδρίας, η διαδικασία μετατοπίζεται στις τεχνικές πτυχές του κειμένου, καθώς και στην εκκίνηση των εργασιών για την έκδοση των πράξεων 2ου επιπέδου (Level 2).

Χθες η Insurance Europe εξέδωσε Δελτίο Τύπου, σχολιάζοντας ότι η πολιτική συμφωνία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της μεγαλύτερης προσβασιμότητας των χρηματοπιστωτικών αγορών για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Το νέο πλαίσιο στοχεύει στην ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών και στην ενθάρρυνση μεγαλύτερης συμμετοχής των ιδιωτών επενδυτών στις χρηματοπιστωτικές αγορές της ΕΕ. Ακολουθεί ελεύθερη μεταφορά του κειμένου στα ελληνικά ως εξής:

Η Insurance Europe χαιρετίζει, μεταξύ άλλων, την αναγνώριση, στο πλαίσιο της συμφωνίας, της ιδιαίτερης φύσης των ασφαλιστικών προϊόντων, την επιβεβαίωση της εποπτικής προσέγγισης όσον αφορά τους δείκτες αναφοράς καθώς και τη δυνατότητα διατήρησης διαφορετικών μοντέλων αμοιβών. Η έμφαση στη βελτίωση του ταξιδιού του καταναλωτή, στην προσαρμογή του πλαισίου στις πραγματικές συνθήκες διανομής ασφαλιστικών προϊόντων και στην προσαρμογή του στην ψηφιακή εποχή αποτελεί ένα θετικό βήμα προς την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων για τους ιδιώτες επενδυτές.

Η Francesca Bertolo, Manager Conduct of Business στην Insurance Europe, δήλωσε: «Είναι θετικό το γεγονός ότι δίνεται προσοχή σε ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ασφαλιστικών προϊόντων, τα οποία απαιτούν ειδική αντιμετώπιση στο ρυθμιστικό πλαίσιο, ώστε να συνεχίσουν να προσφέρονται λύσεις που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών».

Την ίδια στιγμή, το συμφωνημένο πλαίσιο εισάγει πρόσθετα επίπεδα κανόνων σε ένα ήδη πολύπλοκο ρυθμιστικό περιβάλλον. Η πραγματική δοκιμασία της RIS θα κριθεί, επομένως, στο λεπτομερές τεχνικό έργο που ακολουθεί, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης των μέτρων 2ου Επιπέδου. Τα επόμενα βήματα θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη διασφάλιση της νομικής βεβαιότητας, της αναλογικότητας και της συνοχής με τους στόχους της ΕΕ για απλοποίηση και μείωση των διοικητικών βαρών. Θα είναι κρίσιμο τα επερχόμενα κατ’ εξουσιοδότηση μέτρα να μην αυξήσουν περαιτέρω την πολυπλοκότητα ούτε να  περιορίσουν την πρόσβαση των καταναλωτών σε συμβουλευτικές υπηρεσίες και σε IBIPs. Η RIS αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο της Ένωσης Αποταμιεύσεων και Επενδύσεων (SIU), με σημαντικό ρόλο στη διοχέτευση των αποταμιεύσεων των νοικοκυριών σε μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε ολόκληρη την ΕΕ. Η σωστή διαμόρφωση των λεπτομερών κανόνων θα είναι ουσιώδης για να μπορέσει το πλαίσιο να ανταποκριθεί σε αυτή τη φιλοδοξία.

Η Thea Utoft Høj Jensen, Γενική Διευθύντρια της Insurance Europe, δήλωσε: «Η πολιτική συμφωνία για την RIS αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την SIU, αλλά δεν είναι το τέλος της διαδικασίας. Η αποτελεσματικότητα του πλαισίου θα εξαρτηθεί από τον τρόπο με τον οποίο θα σχεδιαστούν και θα εφαρμοστούν οι τεχνικές λεπτομέρειες, ώστε να λειτουργεί στην πράξη προς όφελος των Ευρωπαίων καταναλωτών, των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και των εποπτικών αρχών». 

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τη σχετική Εγκύκλιο της ΕΑΕΕ

Χακαρίστηκε η σελίδα του ΠΣΑΣ στο Fb – Άμεση επαναφορά με νέα παρουσία στα social media

0
ΠΣΑΣ, χακάρισμα σελίδας Fb, εικαστικό

Θύμα ηλεκτρονικής επίθεσης έπεσε η επίσημη σελίδα του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΑΣ) στο Facebook, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος ο Σύνδεσμος με ανακοίνωσή του.

Σύμφωνα με την ενημέρωση, άγνωστοι απέκτησαν παράνομη πρόσβαση στη σελίδα, οδηγώντας ουσιαστικά στην απώλεια του ελέγχου της. Ωστόσο, ο ΠΣΑΣ αντέδρασε άμεσα, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα ότι τέτοιου είδους ενέργειες δεν επηρεάζουν ούτε τη λειτουργία ούτε τη θεσμική του παρουσία.

«Κάποιοι μπερδεύουν το Facebook με τον πραγματικό κόσμο. Εμείς όχι», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Σύνδεσμος, υπογραμμίζοντας ότι η δράση, οι θέσεις και η εκπροσώπηση των ασφαλιστικών συμβούλων συνεχίζονται απρόσκοπτα.

Ήδη έχει δημιουργηθεί νέα επίσημη σελίδα του ΠΣΑΣ στο Facebook, μέσω της οποίας ο Σύνδεσμος θα συνεχίσει την ενημέρωση των μελών του και του ευρύτερου κοινού για τις εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο, τις παρεμβάσεις του και τις θεσμικές του πρωτοβουλίες.

Ο ΠΣΑΣ καλεί τα μέλη και τους φίλους του να ακολουθήσουν τη νέα σελίδα, τονίζοντας ότι «καινούρια σελίδα» δεν σημαίνει νέα αρχή, αλλά συνέχεια της ίδιας σταθερής δράσης, με συνέπεια και παρουσία «όπως πάντα».

Φ. Μιχάλη: Η συμπεριληπτική ηγεσία ως πυλώνας σύγχρονης εταιρικής διακυβέρνησης – Παρεμβάσεις ΣΕΒ για ισότητα στην εργασία

0
Φιλίππα Μιχάλη

Τη σημασία της συμπεριληπτικής ηγεσίας ως βασικό στοιχείο της σύγχρονης εταιρικής διακυβέρνησης και της βιώσιμης ανάπτυξης αναδεικνύει ο ΣΕΒ – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες και θεσμικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την ισότητα και τη συμμετοχή στην αγορά εργασίας.

Μιχάλη Φ., ΣΕΒ, δήλωση για συμπερίληψη

Όπως επισημαίνει η Φιλίππα Μιχάλη, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Ελλάς, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΒ και επικεφαλής της Επιτροπής Συμπερίληψης και Ισότητας, η ηγεσία χωρίς αποκλεισμούς δεν αποτελεί επικοινωνιακή προσέγγιση, αλλά στρατηγική επιλογή που διαμορφώνει τον τρόπο λήψης αποφάσεων, τη διοίκηση, την οργανωτική δομή και την εταιρική κουλτούρα.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΣΕΒ έχει αναλάβει δράσεις που στηρίζουν γυναίκες, άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, άτομα με αναπηρία και άλλες ευάλωτες ομάδες, προωθώντας ίσες ευκαιρίες απασχόλησης και επαγγελματικής εξέλιξης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ενδυνάμωση των γυναικών, στη στήριξη της (επαν)ένταξης στην εργασία –ειδικά για γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας–, καθώς και στην ενίσχυση της παρουσίας των γυναικών σε τεχνικά και τεχνολογικά επαγγέλματα.

Παράλληλα, ο ΣΕΒ συμμετέχει ενεργά σε δημόσιες διαβουλεύσεις για την ενσωμάτωση της Κοινοτικής Οδηγίας σχετικά με την ισόρροπη εκπροσώπηση των φύλων στα Διοικητικά Συμβούλια εισηγμένων εταιρειών, ενώ διοργάνωσε σχετικό συνέδριο σε συνεργασία με την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, συμβάλλοντας στην εναρμόνιση των επιχειρήσεων με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης.

Η συνεργασία με την Πολιτεία για την προώθηση πολιτικών ισότητας, τη βελτίωση της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής και την ενίσχυση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας αποτελεί βασικό άξονα των δράσεων του ΣΕΒ. Όπως τονίζεται, η συμπερίληψη και η ισότητα συνδέονται άμεσα με τη μακροπρόθεσμη αξία των επιχειρήσεων και τη σταθερότητα του οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος.

Για τον ασφαλιστικό κλάδο, η συμπεριληπτική ηγεσία αναδεικνύεται σε κρίσιμο παράγοντα ενίσχυσης της εταιρικής αξιοπιστίας, της διαχείρισης κινδύνων και της προσέλκυσης και διακράτησης ταλέντου, επιβεβαιώνοντας ότι η ισότητα και η διαφορετικότητα αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος της σύγχρονης επιχειρηματικής στρατηγικής.

Στον αέρα το νέο website της ΕΑΔΕ

0
ΕΑΔΕ, στιγμιότυπο νέου ιστότοπου

Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) ανακοινώνει την λειτουργία του website της, το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο στη διεύθυνση https://www.eade.gr/ και προσφέρει ολοκληρωμένη και αναλυτική πληροφόρηση για την Ένωση και τα Μέλη της.

ΕΑΔΕ νέο λογότυπο

Το νέο site, που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης ψηφιακής παρουσίας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, αποτελεί ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για την αναβάθμιση της επικοινωνίας και της ψηφιακής παρουσίας της ΕΑΔΕ. Σχεδιάστηκε με στόχο να λειτουργήσει ως κεντρικός κόμβος ενημέρωσης για τον ρόλο και την σημασία της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στην Ελλάδα, παρέχοντας παράλληλα έγκυρη και επικαιροποιημένη πληροφόρηση. Οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για την ιστορία και τις πρωτοβουλίες της ΕΑΔΕ, τις σημαντικές κατακτήσεις της, καθώς και για ανακοινώσεις της Ένωσης και των Σωματείων-Μελών της.

Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος, με όραμα και υπευθυνότητα, επενδύει συστηματικά στην ενίσχυση της ψηφιακής της παρουσίας με σκοπό την ενδυνάμωση του θεσμού της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης και την προώθηση της ασφαλιστικής συνείδησης στην κοινωνία.

Επισκεφθείτε το site της ΕΑΔΕ: www.eade.gr

Ακολουθήστε την ΕΑΔΕ στο Facebook: https://www.facebook.com/eadegr

Εγγραφείτε στο κανάλι της ΕΑΔΕ στο YouTube: https://www.youtube.com/@eadegr

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις συμμετοχής στην Ακαδημία Ασθενών Ελλάδας

0
Students at exam

Η Ένωση Ασθενών Ελλάδας ανακοινώνει την έναρξη των αιτήσεων συμμετοχής στην Ακαδημία Ασθενών EUPATI. Είναι το πρώτο ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Ελλάδα που στοχεύει στη διαμόρφωση μιας νέας γενιάς εκπροσώπων ασθενών με εξειδικευμένη γνώση, ισχυρή φωνή και ικανότητα να παρεμβαίνουν ουσιαστικά σε θεσμικά και επιστημονικά πεδία της Υγείας.

Ακαδημία Ασθενών, λογότυπο

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ξεκινά από σήμερα και θα διαρκέσει μέχρι τέλη Φεβρουαρίου. Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει το Μάρτιο 2026 και θα έχει διάρκεια 12 μήνες. Η Ένωση Ασθενών Ελλάδας καλεί τα μέλη της, τους συλλόγους ασθενών, εκπροσώπους της φαρμακοβιομηχανίας και τους ενδιαφερόμενους από τον ακαδημαϊκό χώρο να δηλώσουν συμμετοχή στην Ακαδημία Ασθενών και να γίνουν μέρος μιας νέας κουλτούρας γνώσης, συνεργασίας και ενδυνάμωσης.

Για κάθε κύκλο θα επιλεγούν 50 συμμετέχοντες:

  • 35 εκπρόσωποι ασθενών από την Ελλάδα
  • έως 5 εκπρόσωποι ασθενών από την Κύπρο
  • έως 10 συμμετέχοντες από τη φαρμακοβιομηχανία και τον ακαδημαϊκό χώρο.

Για την υποβολή αίτησης απαιτούνται:

  • βιογραφικό σημείωμα
  • επιστολή ενδιαφέροντος
  • συστατική επιστολή από τον φορέα / οργάνωση του υποψηφίου.

Μετά την υποβολή, θα ακολουθήσει αξιολόγηση από την αρμόδια Οργανωτική Επιτροπή και κάθε υποψήφιος θα ενημερωθεί για την έκβαση της αίτησής του.

Υποβολή αιτήσεων: academy.greekpatient.gr

Τι περιλαμβάνει

Η Ακαδημία Ασθενών περιγράφεται ως ένα 12μηνο εκπαιδευτικό ταξίδι, το οποίο προσφέρει:

  • 200 ώρες σύγχρονης διαδικτυακής εκπαίδευσης μέσω ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας (LMS)
  • δύο τριήμερα σεμινάρια (ένα διαδικτυακό και ένα διά ζώσης), με εργαστήρια, ομαδική δουλειά και πρακτικές μελέτες περίπτωσης
  • πιστοποίηση ανά θεματική ενότητα και τελικό πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης.

Το περιεχόμενο καλύπτει κρίσιμα πεδία όπως αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας (HTA), ανάπτυξη φαρμάκων, κλινικές μελέτες, ψηφιακή υγεία και συμμετοχή ασθενών στις πολιτικές υγείας.

Διαβάστε περισσότερα στο virus.com.gr

ICAP CRIF: Αυτοί είναι οι TRUE LEADERS του 2024

0
ICAP CRIF, True Leaders 2024

Σε μια επιβλητική γιορτή αφιερωμένη στην υγιή επιχειρηματικότητα, η ICAP CRIF τίμησε τις 105 εταιρείες και 9 oμίλους που ξεχώρισαν το 2024, βάσει αυστηρών και αντικειμενικών κριτηρίων, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα οικονομικά τους αποτελέσματα.

Η τελετή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σηματοδοτώντας την κορυφαία στιγμή αναγνώρισης της ελληνικής επιχειρηματικής αριστείας.

Για 15η συνεχή χρονιά, σε μια λαμπρή εκδήλωση, η ICAP CRIF απένειμε τον τίτλο TRUE LEADERS στις εταιρείες και ομίλους που διακρίθηκαν μέσα από ένα εντυπωσιακό σύνολο 85.000 επιχειρήσεων που δημοσίευσαν ισολογισμό για το 2024, πληρώντας ταυτόχρονα 4 αυστηρά μετρήσιμα και απολύτως αξιοκρατικά κριτήρια:

1. Συγκαταλέγονται στις 500 εταιρείες και στους 200 ομίλους με την υψηλότερη κερδοφορία (EBITDA) το 2024.
2. Ανήκουν στις 500 εταιρείες ή 200 ομίλους με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και παρουσίασαν αύξηση απασχόλησης σε σχέση με το 2023.
3. Διαθέτουν υψηλό ICAP CRIF Credit Score.
4. Κατέχουν κορυφαία θέση στον κλάδο τους βάσει Κύκλου Εργασιών για το 2024.

Η ICAP CRIF, ως πιστοποιημένος οργανισμός αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας (CRA) από την ESMA και ως αναγνωρισμένη Εξωτερικός Οργανισμός Πιστοληπτικής Αξιολόγησης από την Τράπεζα της Ελλάδος, στηριζόμενη σε δημοσιευμένα στοιχεία, εξασφαλίζει ότι δεν υπάρχει κανένα υποκειμενικό στοιχείο ή διαδικασία ψηφοφορίας για τη βράβευση.

Επίσημοι παρουσιαστές των Βραβείων

Τα βραβεία απένειμαν εξέχουσες προσωπικότητες της πολιτικής και επιχειρηματικής σκηνής:

1. Αναστάσιος Ιωσηφίδης, Αντιπρόεδρος Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ).
2. Ελένη Κορωνάκη, Επίτιμη Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού και
Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (ΕΒΕΠ) & Διευθύνουσα Σύμβουλος της «Δ. ΚΟΡΩΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ».
3. Ιωάννης Χατζηθεοδωσίου, Προέδρος Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της Αθήνας.
4. Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ICAP CRIF Group.
5. Γεώργιος Κούρτης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, ICAP CRIF.
6. Σέρκο Κουγιουμτζιάν, Executive Director, Sales and Business Development LCC2 and CRA Offerings, ICAP CRIF.

Ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών ICAP CRIF δήλωσε: «Η διάκριση True Leaders που επί 15ετίας αποδίδει η ICAP CRIF αποτελεί ύψιστη αναγνώριση της αριστείας και της υπευθυνότητας στον επιχειρηματικό κόσμο. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους βραβευθέντες για την προσήλωσή τους στην αποτελεσματικότητα, την κοινωνική συνείδηση και την αειφόρο ανάπτυξη. Οι επιτυχίες σας αποτελούν πηγή έμπνευσης και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ελληνική επιχειρηματικότητα. Μαζί συνεχίζουμε να θέτουμε υψηλά πρότυπα και να δημιουργούμε αξία για την κοινωνία και την οικονομία».

Κωνσταντέλλος Ν., ICAP CRIF

Η τελετή πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, του Υπουργείου Aνάπτυξης, του Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Πειραιώς (ΕΒΕΠ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της Αθήνας (EEA) και του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Σημαντικές επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας υποστήριξαν την εκδήλωση με τις χορηγίες τους:

  • Μέγας Χορηγός: Avax.
  • Πλατινένιος Χορηγός: Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (Δ.Ε.Η.).
  • Διακεκριμένοi Χορηγoί: Αltex, Avis Greece, Diadikasia Business Consulting Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, Resilux, Σκλαβενίτης.
  • Χορηγοί: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ΚaffeaTera Food & Drinks, Nova Constructions S.A. & Lux & Easy.
  • Υποστηρικτές: AΓΕΤ Ηρακλής, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Edil Hellas, ΙΑΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΤΟΜΟΓΡΑΦΙΑ Α.Ε., Ιnteramerican, Κallas Incorporation, Μουστάκας, Uni-Pharma.
  • Xορηγoι Επικοινωνίας: Adrenaline by ICAP CRIF, imerissia.gr, Open TV Channel.

Το πρόγραμμα, πλαισιώθηκε από τη διεθνoύς cross over classical soprano ερμηνεύτρια, Αναστασία Ζαννή, που μάγεψε τους προσκεκλημένους με τη μουσική και θεατρική της εμπειρία. Την παρουσίαση της βραδιάς είχε ο Γιάννης Φώσκολος, Δημοσιογράφος, Διευθυντής «Ημερησίας» (imerisia.gr) και Προϊστάμενος Οικονομικού Ρεπορτάζ Open TV, ενώ συμμετείχαν κορυφαία στελέχη της ελληνικής επιχειρηματικής αγοράς, εκπροσώπων της Κυβέρνησης και ΜΜΕ.

ICAP CRIF, True Leaders 2024

Η ICAP CRIF συνεχίζει αδιάκοπα να αναδεικνύει και να επιβραβεύει την επιχειρηματική αριστεία, στηρίζοντας την ανάπτυξη και την καινοτομία στην Ελλάδα. O θεσμός, που απολαμβάνει υψηλής αναγνώρισης και μεγάλης απήχησης στα ΜΜΕ και στον επιχειρηματικό κόσμο, έχει επεκταθεί σε Βουλγαρία και Ρουμανία, προσφέροντας αναγνώριση υψηλού κύρους στις εταιρείες ή/και ομίλους που αναδεικνύονται πρωταθλητές του τοπικού επιχειρείν.

Δείτε τους νικητές των βραβείων, μεταξύ των οποίων βρίσκονται οι Allianz, Interamerican και Ιατρόπολις:

Η AIG γίνεται ο μεγαλύτερος μέτοχος της Salford City FC με ορίζοντα το 2030

0
AIG - Salford City FC cooperation

Σε μια κίνηση που ενισχύει δυναμικά τη θέση της στο διεθνές αθλητικό και επιχειρηματικό οικοσύστημα, η AIG ανακοίνωσε την επέκταση και εμβάθυνση της συνεργασίας της με τη Salford City FC, μετατρέποντάς τη σε μεγαλύτερο μέτοχο και μακροπρόθεσμο στρατηγικό εταίρο του αγγλικού συλλόγου. Η νέα πολυετής εμπορική συμφωνία επεκτείνεται έως τη σεζόν 2029/2030, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον σύλλογο.

Η συνεργασία είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, ωστόσο η σημερινή εξέλιξη αναβαθμίζει ουσιαστικά τον ρόλο της AIG, από εμπορικό συνεργάτη σε βασικό μέτοχο με ενεργό συμμετοχή στη μακροπρόθεσμη στρατηγική του club.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η AIG υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη της στο όραμα, τη διοίκηση και την αναπτυξιακή πορεία της Salford City FC, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων. Ο σύλλογος έχει τα τελευταία χρόνια προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον, κυρίως λόγω της ιδιοκτησιακής του δομής αλλά και της φιλοδοξίας του να καθιερωθεί σε υψηλότερο επίπεδο του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AIG Peter Zaffino δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η ομάδα ιδιοκτησίας της Salford City FC, υπό την ηγεσία των Sir David Beckham, Gary Neville, Declan Kelly και Lord Mervyn Davies, έχει τοποθετήσει στρατηγικά τον σύλλογο για τεράστια επιτυχία εντός και εκτός γηπέδου. Η AIG είναι πολύ περήφανη που αποτελεί έναν αφοσιωμένο συνεργάτη με μερίδιο ιδιοκτησίας και μακροπρόθεσμη εμπορική συμφωνία».

Η συμφωνία δεν περιορίζεται σε οικονομικό επίπεδο, αλλά αποκτά στρατηγικό χαρακτήρα, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα, την εμπορική ανάπτυξη και τη διεθνή προβολή της Salford City FC. Για την AIG, πρόκειται για μια επένδυση που συνδυάζει αθλητισμό, επιχειρηματική στρατηγική και κοινωνική ευθύνη.