back to top
11.7 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Στόλισε το σπίτι σου έξυπνα και οικονομικά: ο απόλυτος γιορτινός οδηγός από την ERGO Hellas

0
Christmas interior, source: Shutterstock

Οι γιορτές είναι η περίοδος που το σπίτι μας «ζεσταίνεται» και γεμίζει με μια πιο φωτεινή, χαρούμενη διάθεση. Μέσα από το blog της, η ERGO μάς δείχνει ότι δεν χρειάζονται ακριβά στολίδια ή μεγάλες αλλαγές για να δημιουργήσουμε μια όμορφη εορταστική ατμόσφαιρα. Με λίγες απλές και στοχευμένες κινήσεις, μπορούμε να ανανεώσουμε τον χώρο μας οικονομικά, δημιουργικά και με τρόπο που ταιριάζει στη δική μας αισθητική.

1. Φωτισμός: η πιο οικονομική ανανέωση

Λίγα ζεστά φωτάκια LED μπορούν πραγματικά να μεταμορφώσουν τον χώρο σου. Τοποθέτησέ τα σε βάζα, ράφια ή στο παράθυρο και δημιούργησε εύκολα μια cozy, γιορτινή ατμόσφαιρα χωρίς μεγάλο κόστος.

2. Μικρές αλλαγές στα υφάσματα

Ένα ριχτάρι, δύο μαξιλάρια ή μια ζεστή κουβέρτα αρκούν για να δώσουν στο σαλόνι σου έναν πιο «γιορτινό χαρακτήρα» . Δεν χρειάζεται να αλλάξεις πολλά, επικεντρώσου σε λίγα κομμάτια που κάνουν τη διαφορά.

3. Φυσικά στοιχεία που ανανεώνουν το σπίτι

Κλαδιά ευκαλύπτου, χειμωνιάτικα λουλούδια, κεριά σε γήινες αποχρώσεις, πορτοκάλια με γαρύφαλλα. Μικρές λεπτομέρειες που δίνουν φρεσκάδα και χειμερινή διάθεση, χωρίς να επιβαρύνουν το budget σου.

4. Δημιούργησε μια «γιορτινή γωνιά»

Αντί να στολίσεις όλο το σπίτι, επίλεξε ένα σημείο –ένα τραπεζάκι, μια κονσόλα ή ένα ράφι– και φτιάξε εκεί μια όμορφη σύνθεση με φωτάκια, λίγα στολίδια και ένα κερί. Είναι πιο οικονομικό και συχνά πολύ πιο εντυπωσιακό.

5. Ανανέωσε με ό,τι έχεις ήδη

Πολλές φορές, μια μικρή αλλαγή αρκεί: μετακίνησε λίγο τα έπιπλα, αξιοποίησε παλιές διακοσμήσεις με καινούριους συνδυασμούς ή φτιάξε DIY στολίδια με υλικά που ήδη έχεις στο σπίτι.

6. Οι λεπτομέρειες κάνουν την ατμόσφαιρα

Ένα runner στο τραπέζι, μια κορδέλα σε χριστουγεννιάτικο χρώμα, λίγα κηροπήγια ή ένα μικρό στεφάνι είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται για να «δέσει» ο χώρος σου χωρίς υπερβολές.

7. Η μυρωδιά συμπληρώνει τη διακόσμηση

Κανέλα, βανίλια, πορτοκάλι ή πεύκο… απλές μυρωδιές που κάνουν το σπίτι να θυμίζει Χριστούγεννα και προσθέτουν αίσθηση θαλπωρής, ακόμη κι αν οι αλλαγές στη διακόσμηση είναι μικρές.

Η φροντίδα του σπιτιού είναι μέρος της γιορτινής ατμόσφαιρας

Τις πιο ζεστές στιγμές του χρόνου τις περνάμε μέσα στο σπίτι μας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό όχι μόνο να το στολίζουμε, αλλά και να το φροντίζουμε.

Με το ERGO My Home, έχεις τη σιγουριά ότι ο χώρος σου παραμένει προστατευμένος από απρόοπτα που μπορεί να χαλάσουν τη γιορτινή σου διάθεση. Γιατί η φροντίδα του σπιτιού δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής – είναι και θέμα ασφάλειας. Με το πρόγραμμα ασφάλειας κατοικίας και περιεχομένου, ERGO My Home, έχεις την προστασία που χρειάζεσαι για να χαίρεσαι τις όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου. Με ασφάλιστρα που ξεκινούν από 12 ευρώ τον μήνα αποκτάς πλήρη κάλυψη για φυσικά και καιρικά φαινόμενα, καθώς και άλλες μικρές ή μεγάλες ζημιές, και μπορείς να επωφεληθείς από έκπτωση έως και 20% στον ΕΝΦΙΑ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλιση κατοικίας μπορείς να επικοινωνήσεις με έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή συνεργάτη της ERGO, ώστε να ενημερωθείς για το πρόγραμμα ERGO My Home και να σου προτείνει το πακέτο εκείνο που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σου ή να λάβεις προσφορά ασφάλισης κατοικίας εδώ.

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

0
T plate, Scotland, source: The Scotsman

Η οδήγηση στους δρόμους μιας ξένης χώρας μπορεί να αποδειχθεί πραγματική πρόκληση, γεγονός που επιβάλλει τη λήψη μέτρων από τις τοπικές αρχές για την αποτροπή ατυχημάτων.

Μια νέα πινακίδα θα μπορούσε να αποτελέσει σύμμαχο των τουριστών που αποφασίζουν να οδηγήσουν στους δρόμους της χώρας που επισκέπτονται. Και αυτό γιατί, αν υιοθετηθεί κάποια στιγμή μελλοντικά η πρόταση του Ρόμπερτ Μάρσαλ, οι οδηγοί που επισκέπτονται μια ξένη χώρα θα μπορούσαν να αντιμετωπίζονται με περισσότερη επιείκεια στον δρόμο.

Ο Μάρσαλ, ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στη Σκωτία, εκμυστηρεύτηκε στο BBC ότι «ήταν αγχωμένος μέχρι τρέλας» κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης «τρομακτικής» οδηγικής εμπειρίας στους δρόμους της Τενερίφης.

Σκέφτηκε λοιπόν ότι ενδεχομένως θα ήταν ωφέλιμο να υπάρχει ένας τρόπος να ενημερωθούν οι υπόλοιποι χρήστες του οδικού δικτύου ότι αυτός που οδηγεί –και ενδεχομένως μοιάζει απρόσεκτος– είναι τουρίστας, ώστε να δείξουν παραπάνω υπομονή και επιείκεια, όπως δηλαδή γίνεται στην περίπτωση των νέων οδηγών.

Όταν επέστρεψε στη Σκωτία, ξεκίνησε λοιπόν να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T», της οποίας το αρχικό γράμμα προέρχεται από το «Tourist». Ο σκοπός της πινακίδας είναι απλός: να ενημερώνει τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου ότι ο οδηγός δεν είναι εξοικειωμένος με την περιοχή, ίσως ούτε με το αυτοκίνητο, και πιθανώς ούτε με όλους τους κανόνες οδήγησης ή τις τοπικές οδηγικές συνήθειες.

Οι ταμπέλες «Τ» δεν αποτελούν φυσικά αναγνωρισμένο σήμα, ωστόσο εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Μεταφορών της κυβέρνησης της Σκωτίας δήλωσε στο CNN ότι «εφόσον δεν είναι προσβλητικό, ο καθένας μπορεί να βάλει ό,τι θέλει πάνω στο αυτοκίνητό του».

Από την άλλη μεριά, υπάρχουν και όσοι θεωρούν ότι η υιοθέτηση ενός τέτοιου μέτρου για τους τουρίστες θα τους έδινε περισσότερο έδαφος να είναι απρόσεκτοι στον δρόμο. Παραδέχονται ότι ενώ μπορεί να είναι όντως αγχωτικό να οδηγεί κανείς ένα άγνωστο αυτοκίνητο στους άγνωστους δρόμους μιας ξένης χώρας, οι εξετάσεις οδήγησης υποτίθεται ότι εφοδιάζουν τους οδηγούς με τη σωστή οδηγική συμπεριφορά για κάθε «δύσκολη» κατάσταση.

Αντιθέτως, ισχυρίζονται πως οι επισκέπτες οδηγοί σε μια ξένη χώρα θα έπρεπε να έχουν διαβάσει τους τοπικούς κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς προτού αποφασίσουν να την επισκεφθούν.

Πηγή: carandmotor.gr

Με μεγάλη επιτυχία συμμετείχε το Ερρίκος Ντυνάν στο Rebrain Greece New York

0
Ερρίκος Ντυνάν, εκπρόσωποι στο ReBrain Greece New York

Η παρουσία του Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center στο Rebrain Greece New York ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, αναδεικνύοντας τη δυναμική και διεθνή εμβέλεια του νοσοκομείου. Ως μία από τις 35 κορυφαίες ελληνικές εταιρείες που συμμετείχαν στην πρωτοβουλία, το Ερρίκος Ντυνάν ξεχώρισε με τη μεγαλύτερη αποστολή μεταξύ των φορέων υγείας.

Η ελληνική αποστολή περιλάμβανε διευθυντικά στελέχη του IMITHEA Medical Group, καθώς και ιατρούς του νοσοκομείου με διεθνή εμπειρία, οι οποίοι ήταν σε θέση να απαντήσουν σε κάθε ερώτημα των ενδιαφερόμενων με ακρίβεια και επαγγελματισμό.

Το περίπτερο του Ερρίκος Ντυνάν τίμησαν με την παρουσία τους σημαντικές προσωπικότητες, όπως ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος, η Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, ο Υφυπουργός Εξωτερικών Χάρης Θεοχάρης, ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Κώστας Καραγκούνης, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η ομάδα του Ερρίκος Ντυνάν υποδέχτηκε περισσότερους από 60 ταλαντούχους Έλληνες επαγγελματίες που διαπρέπουν στο εξωτερικό και επιθυμούν να επιστρέψουν στη χώρα, ενισχύοντας τον τομέα της υγείας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.

Το νοσοκομείο εξέφρασε την τιμή του για τη συμμετοχή στην πρωτοβουλία και δεσμεύτηκε να συνεχίσει να στηρίζει δράσεις που φέρνουν πίσω στην Ελλάδα κορυφαίους επιστήμονες και επαγγελματίες.

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

0
Business meeting, statistics concept, source: Rass / Shutterstock

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι φωνές των ασφαλισμένων μπαίνουν στο επίκεντρο μιας μεγάλης επιστημονικής έρευνας που φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας. Η πρωτοβουλία αυτή, που θεωρείται ιστορική για τον κλάδο, συντονίζεται από την Επιτροπή Καταναλωτών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών Ασφαλιστικών Προϊόντων, και στοχεύει στην καταγραφή της πραγματικής εμπειρίας των πολιτών.

Η έρευνα διεξάγεται από την κορυφαία εταιρεία δημοσκοπήσεων RASS, η οποία καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας συλλέγει με ακρίβεια τις απόψεις των ασφαλισμένων. Η πρωτοβουλία χρηματοδοτείται από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, ενώ ο Πρόεδρος του ΕΕΑ, κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, και η Διοικητική Επιτροπή του Επιμελητηρίου στηρίζουν ενεργά την προσπάθεια.

Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει 28 ερωτήσεις και απαιτεί περίπου 9 λεπτά για να ολοκληρωθεί. Στόχος της έρευνας είναι να αποτυπωθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών στην ιδιωτική ασφάλιση, οι εμπειρίες τους με τις παροχές υγείας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, η άποψή τους για την ποιότητα των υπηρεσιών, καθώς και οι προτάσεις τους για το τι πρέπει να αλλάξει στο μέλλον.

Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, πρόκειται για μια σπάνια ευκαιρία να ακουστεί η φωνή των πραγματικών πρωταγωνιστών, των ασφαλισμένων και των οικογενειών τους. Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη και η αγωνία για τα αποτελέσματα είναι μεγάλη, όχι μόνο για τους φορείς της αγοράς, αλλά και για όλους τους πολίτες που ενδιαφέρονται για την προστασία της υγείας τους.

Η πρωτοβουλία αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική στροφή στον τρόπο που η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης αντιλαμβάνεται τον πολίτη και τις ανάγκες του, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο δίκαιες, αξιόπιστες και ανθρώπινες υπηρεσίες στον τομέα της υγείας.

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE – Βίντεο

0
Greek Accounting and Finance Awards 2025, εικαστικό

Τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE επιστρέφουν για 3η συνεχή χρονιά, με στόχο την ανάδειξη και βράβευση των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση. Η τελετή απονομής των βραβείων #graf25 θα διεξαχθεί την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025, με φυσική παρουσία στο ξενοδοχείο Divani Caravel, καθώς και με παράλληλη online μετάδοση μέσα από το LiveOn Expo Complex.

Κύριος σκοπός της διοργάνωσης είναι να αναδείξει τον ρόλο των επαγγελματιών του κλάδου και τη συμβολή τους στην επιχειρηματική ανάπτυξη, μέσα στο διαρκώς μεταβαλλόμενο εγχώριο και διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Παράλληλα, επιδιώκει να προβάλει τις προκλήσεις και τις προοπτικές ανάπτυξης για τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις, σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από αυξημένα ρίσκα, έντονες απαιτήσεις συμμόρφωσης και τις νέες ευκαιρίες που δημιουργούν η πράσινη μετάβαση και η τεχνητή νοημοσύνη.

Σήμερα οι επαγγελματίες του χώρου καλούνται να ανταποκριθούν στις σύνθετες ανάγκες των πελατών τους σε στρατηγική, μάρκετινγκ, οργάνωση, λειτουργίες, τεχνολογία πληροφοριών, ψηφιακό μετασχηματισμό, προηγμένα αναλυτικά στοιχεία, βιωσιμότητα, εταιρική χρηματοδότηση, καθώς και σε συγχωνεύσεις και εξαγορές σε όλους τους κλάδους και τις αγορές.

Με 67 κατηγορίες βράβευσης, 4 βασικές θεματικές ενότητες και επιπλέον 2 τιμητικές διακρίσεις, τα βραβεία προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο αναγνώρισης για εταιρείες, επαγγελματίες, τμήματα και φορείς που διαμορφώνουν το μέλλον της οικονομικής και λογιστικής λειτουργίας στη χώρα.

Δείτε περισσότερα στον ιστότοπο της ethosEvents

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

0
ΕΣΑΠΕ, ΓΣ και εκλογές 2025

Οι κάλπες της 10ης Δεκεμβρίου 2025 στην Ένωση Συντονιστών Ασφαλιστικών Πρακτόρων Ελλάδος (ΕΣΑΠΕ) ολοκληρώθηκαν σε κλίμα έντονης συμμετοχής και ενδιαφέροντος, επιβεβαιώνοντας πως ο κλάδος των συντονιστών παραμένει ενεργός και αποφασισμένος να καθορίσει την πορεία του μέσα στα επόμενα χρόνια.

ΕΣΑΠΕ, ΓΣ και εκλογές 2025

Η Γενική Συνέλευση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, όπου τα μέλη συγκεντρώθηκαν από νωρίς, ανταποκρινόμενα στην πρόσκληση της Ένωσης. Η συμμετοχή των οικονομικά τακτοποιημένων μελών έφτασε σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ δεν έλειψαν οι συζητήσεις για την πορεία της αγοράς και τα ζητήματα που απασχολούν τους συντονιστές.

Την εκλογική διαδικασία επέβλεψε η Εφορευτική Επιτροπή, αποτελούμενη από τους Χειλά Κωνσταντίνο, Αναγνώστου Χριστίνα και Κουνέλη Γεώργιο, οι οποίοι διασφάλισαν την ομαλή ροή της ψηφοφορίας και την ακριβή καταμέτρηση των ψηφοδελτίων. Μετά το κλείσιμο της κάλπης και την ολοκλήρωση της καταμέτρησης, τα αποτελέσματα ανέδειξαν πρώτο σε ψήφους τον νυν Πρόεδρο Κωνσταντίνο Ρούσση με 46 ψήφους, επιβεβαιώνοντας το ισχυρό αποτύπωμά του στη βάση της Ένωσης.

Ακολούθησαν ο Εμμανουήλ Πετρόχειλος με 39 ψήφους και ο Αριστείδης Τούνης με 31, ενώ την οκτάδα των εκλεγέντων συμπληρώνουν οι Γεώργιος Κάρος, Μιλτιάδης Σιαμήτρος, Ευάγγελος Καρανάσος, Βασίλειος Μπόκας και Σωτήριος Κουφογεώργος. Στην Ελεγκτική Επιτροπή, πρώτος σε ψήφους αναδείχθηκε ο Βασίλειος Αντωνόπουλος, ακολουθούμενος από τη Φωτεινή Κουκουλιάκου και τον Ιωάννη Γκουρασά, οι οποίοι θα αναλάβουν τον κρίσιμο εποπτικό ρόλο της επόμενης θητείας.

Η επόμενη ημέρα βρίσκει την ΕΣΑΠΕ μπροστά σε μια νέα σελίδα. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο καλείται να συγκροτηθεί σε σώμα και να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή που ο κλάδος αντιμετωπίζει σημαντικές αλλαγές, τόσο θεσμικές όσο και λειτουργικές. Η προσδοκία των μελών είναι σαφής: ενότητα, ισχυρή εκπροσώπηση και συνέχιση του έργου για την ενίσχυση του ρόλου των συντονιστών στην αγορά.

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

0
Ο Δήμαρχος Θεσσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Στις προκλήσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης αναφέρθηκαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός και Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης στο 2ο Διεθνές Συνέδριο «Redefining the Future Horizons: Σχεδιάζοντας τις βιώσιμες στρατηγικές του αύριο», που διοργανώνει το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΤΜΕΔΕ) στις 9 και 10 Δεκεμβρίου στο κτίριο του Συλλόγου Υπαλλήλων Τράπεζας Ελλάδος.

Στην ανάγκη διαχείρισης υδάτων αναφέρθηκε ο Δημήτρης Πτωχός, κάνοντας λόγο για ενεργοποίηση όλων των μεγάλων έργων, και πρόσθεσε ότι καλούμαστε να συμπληρώσουμε αυτά τα μεγάλα έργα με μικρότερες παρεμβάσεις σε δευτερεύοντα δίκτυα.

Στόχος, σύμφωνα με τον κ. Πτωχό, είναι η δημιουργία ενός φορέα που θα μπορεί να διαχειριστεί τα έργα και τις δράσεις σε επίπεδο τοπικού διαμερίσματος, προκειμένου να έχουμε ένα απτό αποτέλεσμα. Επιπλέον, ζητούμενο είναι να εκπαιδεύσουμε όλους τους εμπλεκόμενους σε νέες πρακτικές και νέες τεχνολογίες για τη χρήση των έργων, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ανάγκη υλοποίησης μίας νέας γενιάς έργων συντήρησης των υφιστάμενων υποδομών, με τους αντίστοιχους πόρους. Όπως έκανε γνωστό, η περιφέρεια Πελοποννήσου έχει δημιουργήσει ένα παρατηρητήριο κλιματικής κρίσης, καθώς και έναν κόμβο βιοοικονομίας με στόχο να δημιουργηθεί γνώση και να αξιοποιηθεί το ταλέντο για μία δίκαιη πράσινη μετάβαση.

Ο κ. Αμανατίδης επεσήμανε τις καθυστερήσεις στην προώθηση των επενδύσεων για έργα αντιμετώπισης των συνεπειών της κλιματικής κρίσης. Τόνισε τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτούνται και που λειτουργούν ως τροχοπέδη για την εκτέλεση των έργων, και την ανάγκη συμπόρευσης όλων όσοι αισθάνονται ότι το μέλλον του τόπου τους αφορά. Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη αξιοποίησης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής με έμφαση στη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Οι πολίτες πρέπει να βλέπουν απτά αποτελέσματα και να έχουν εμπιστοσύνη στους σχεδιασμούς, είπε, ενώ στη συνέχεια μίλησε για επενδύσεις και έργα που βρίσκονται υπό υλοποίηση στην περιφέρεια για τη βιώσιμη ανάπτυξή της.

Από την πλευρά του ο κ. Αγγελούδης έκανε λόγο για προνομιακή αντιμετώπιση της πόλης όσον αφορά τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία, από τη στιγμή που αυτή συγκαταλέγεται στις 100 κλιματικά ουδέτερες πόλεις μέχρι το 2030, επισημαίνοντας ωστόσο την ανάγκη αποτελεσματικότητας για τη διεκδίκηση των πόρων. Όπως είπε, οι πόροι και οι αρμοδιότητες των δήμων είναι περιορισμένες σε σχέση με αυτές που έχει ο δεύτερος βαθμός αυτοδιοίκησης για τα έργα αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής. «Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μία αποκέντρωση σε αρμοδιότητες και πόρους» ανέφερε ο κ. Αγγελούδης και επεσήμανε τις προτεραιότητες για την οχύρωση της πόλης με μεγάλα έργα πρασίνου αλλά και αντιπλημμυρικά έργα.

Με πληροφορίες από AΠΕ-ΜΠΕ

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

0

Με ένα ζεστό και άμεσο μήνυμα προς το κοινό, η Syndea Insurance επιχειρεί να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς ενόψει της εορταστικής περιόδου, όπου η αυξημένη κίνηση και οι κοινωνικές υποχρεώσεις συχνά δημιουργούν πρόσθετους κινδύνους στους δρόμους.

Στην πρόσφατη καμπάνια της, η εταιρεία υπενθυμίζει ότι «οι γιορτινές προσκλήσεις κρύβουν και αρκετές προκλήσεις», επισημαίνοντας ότι αυτή την εποχή «όλοι τρέχουν πολύ» και απαιτείται περισσότερη προσοχή κατά τη μετακίνηση. Με έναν τόνο αισιοδοξίας και χιούμορ, η Syndea τονίζει πως «το μόνο που πρέπει να χτυπάει κόκκινο είναι η χαρά και η μαγεία των γιορτών».

Η εταιρεία καλεί τους οδηγούς να διασφαλίσουν την ασφάλεια των διαδρομών τους, υπογραμμίζοντας ότι η ασφάλιση οχήματος της SYNDEA προσφέρει την ηρεμία που χρειάζεται κάθε οδηγός, ειδικά εν μέσω των εορτών όπου τα ταξίδια αυξάνονται. Με στόχο να προστατευθούν οι χαρές και οι στιγμές των Χριστουγέννων, η καμπάνια λειτουργεί και ως υπενθύμιση του ρόλου της ιδιωτικής ασφάλισης στην καθημερινότητα.

Παράλληλα, η Syndea προτρέπει το κοινό να ενημερωθεί για τα διαθέσιμα προγράμματα καλύψεων μέσω της ιστοσελίδας syndea.gr ή του προσωπικού ασφαλιστικού συμβούλου, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη καθοδήγηση.

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επιλέγει να επενδύσει σε ένα μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας, συνδυάζοντας το εορταστικό κλίμα με την ανάγκη για ασφαλή οδήγηση. Το μήνυμα συνοδεύεται από τα hashtag #DriveSafe, #StaySafe και #SafeHolidays, ενισχύοντας την ψηφιακή του διάχυση.

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Syndea Insurance αναδεικνύει τον κοινωνικό της ρόλο και υπενθυμίζει ότι η οδική ασφάλεια είναι το πιο σημαντικό «δώρο» που μπορούμε να κάνουμε στους εαυτούς μας και στους ανθρώπους μας.

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

0
Coffee Business Awards 2025, εικαστικό

Τα Coffee Business Awards συνεχίζουν την επιτυχημένη πορεία τους για 7η συνεχή χρονιά, αποτελώντας τον σημαντικότερο θεσμό που αναδεικνύει την ποιότητα, την καινοτομία και τους ανθρώπους που διαμορφώνουν το μέλλον του ελληνικού coffee industry

 

Η ψηφοφορία κοινού και Κριτικής Επιτροπής θα διαρκέσει έως την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου στις 17.00.

Ψηφίστε εδώ

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει με σημαντικές αλλαγές και ανανεωμένο concept!  

Από φέτος, η κορυφαία βραδιά ανανεώνεται ριζικά, ακολουθώντας τη δυναμική, τη δημιουργικότητα και τον σύγχρονο χαρακτήρα της αγοράς. Η εκδήλωση εγκαταλείπει το κλασικό gala με ροτόντες και εξελίσσεται σε ένα ζωντανό, ατμοσφαιρικό evening cocktail party, ειδικά σχεδιασμένο για επαγγελματίες που αναζητούν ένα περιβάλλον δικτύωσης, ουσιαστικών συναντήσεων και γιορτινής διάθεσης.  

Η λαμπερή τελετή των Coffee Business Awards 2025 #coba25 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025, στο GazarteΤη διοργάνωση υπογράφει η ethosEVENTS, σε συνεργασία με το Coffee+Brunch Magazine και το coffeemag.gr.  

Οι μεγάλες αλλαγές στα COBA 2025
 

1. Λιγότερα βραβεία, πιο στοχευμένες διακρίσεις 

Οι κατηγορίες μειώνονται, ώστε κάθε βράβευση να είναι πιο τιμητική και ξεχωριστή για κάθε υποψήφιο. Οι διακρίσεις, πλέον, αντικατοπτρίζουν την ποιότητα και την προσφορά των επαγγελματιών του κλάδου. 

2. Νέα ελίτ κριτική επιτροπή 

Η επιτροπή αποτελείται από κορυφαίους επαγγελματίες της εστίασης, της καφεστίασης και του εκπαιδευτικού κλάδου, εξασφαλίζοντας διαφάνεια, αξιοπιστία και ακεραιότητα στη διαδικασία αξιολόγησης. 

3. Νέα εμπειρία δικτύωσης 

Η βραδιά μεταμορφώνεται σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία networking. Οι καλεσμένοι θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με επαγγελματίες της αγοράς, να ανταλλάξουν ιδέες και να γνωρίσουν νέους συνεργάτες σε ένα εορταστικό, δημιουργικό περιβάλλον. 

 COBA25, Κριτική Επιτροπή

Κατηγορίες Βραβείων COBA 2025
 

Φέτος, θα απονεμηθούν 23 κατηγορίες βραβείων σε 2 θεματικές ενότητες: 

Top Coffee Awards 

  • Top Coffee Chain 
  • Top Coffee Roaster 
  • Top International Coffee Chain 

Best-in-Class Awards 

  • Best Independent Coffee Shop 
  • Best Coffee Chain Client Service 
  • Best Excellence in Service Coffee Company 
  • Best Barista Training Company 
  • Best Coffee Capsule/Pod 
  • Best Export Coffee Roaster 
  • Best Coffee Chain Design 
  • Best Coffee Equipment Supplier 
  • Best Coffee Packaging 
  • Best After Sales Coffee Business Company 
  • Best Strategic Growth Company 
  • Best NonCoffee Supplier 
  • Best Water Supplier 
  • Best Digital Marketing Agency in Coffee Industry 
  • Best Coffee Chain Franchise 
  • Best “Greek Coffee” Roaster 
  • Best Coffee Importer Brand 
  • Best ESG Coffee Business Company 
  • Best Innovative Coffee Business Company 
  • Best Coffee Roaster Brand 

Για μια πιο αναλυτική ενημέρωση, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα των Coffee Business Awards 2025, όπως επίσης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, LinkedInInstagram. 

Πηγή: coffeemag.gr

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

0
Σηφάκης Ι.

Νέος Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας, καθώς και Head of Product Management για την Tειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης, προερχόμενος από την Vivartia, όπου ασκούσε καθήκοντα MRO, και Crisis Management.

Πρόκειται για στέλεχος με πολύ μεγάλη εμπειρία στον χώρο του marketing και της εταιρικής επικοινωνίας, στις πωλήσεις και στα χρηματοοικονομικά. Έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις σε πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπως: Nestle UK, Citibank, Τράπεζα Πειραιώς, ING-Piraeus, ING, ενώ πριν τη συνεργασία του με τη CVC στη Vivartia κατείχε για 9 χρόνια τη θέση του Chief Marketing, Communications & Bancassurance Officer στην Εθνική Ασφαλιστική.