back to top
33.1 C
Athens
Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025

Γ. Κιούκας, Cover Insurance: Οι 4 προϋποθέσεις για την αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής

0

Ελενα Ερμείδου

Τέσσερις είναι οι βασικές προϋποθέσεις για την αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής, σύμφωνα με συνομιλία που είχε σήμερα το IW.gr με τον κον Γιάννη Κιούκα Διευθύνοντα Σύμβουλο, MSc in Insurance and Risk Management στην Cover Insurance.

1.       Να υλοποιηθεί το σχέδιο διασταύρωσης των ανασφάλιστων οχημάτων.

2.       Να αυξηθεί ο συντελεστής έκπτωσης στον ΕΝΦΙΑ από 20% τουλάχιστον στο 30%.

3.       Να οριστεί μηχανισμός ελέγχου για την υποχρέωση ασφάλισης των επιχειρήσεων

4.       Να συγκροτηθεί συνασφαλιστικό σχήμα με το κράτος για να ασφαλιστούν οι επιχειρήσεις που σήμερα δεν μπορούν να ασφαλιστούν.

Αναφερόμενος ο κος Κιούκας στις εξελίξεις τονίζει ότι η συνολική παραγωγή της Cover Insurance φέτος σε σχέση με πέρυσι είναι αυξημένη τουλάχιστον κατά 15%, με όλες τις γραμμές παραγωγής να συμβάλλουν στην αύξηση.

Στα επιμέρους, και συγκρίνοντας την εξέλιξη της ασφαλιστικής παραγωγής τον κλάδο αυτοκινήτου με τον κλάδο περιουσίας υπογραμμίζει ότι και οι δύο κλάδοι κινούνται ανοδικά, δίνοντας μεταξύ άλλων ιδιαίτερη έμφαση στην παύση λειτουργίας υπό μορφή run – off ορισμένων Επιχειρήσεων Ελευθέρας Παροχής Υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει οδηγεί τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτων που βρίσκονται στα χαρτοφυλάκια των ΕΠΥ στα Δίκτυα με κάποιες αυξήσεις στις τιμές των ασφαλίστρων, διορθώνοντας τα τιμολόγια.

Το μέλλον της ασφάλισης

Τέλος, σε ό,τι αφορά το μέλλον της ασφάλισης και την βελτίωση των επιδόσεων της ασφαλιστικής παραγωγής διευκρινίζει ότι αυτό θα αλλάξει όταν η κυβέρνηση αποφασίσει να θέσει σε λειτουργία τον μηχανισμό διασταύρωσης των ανασφάλιστων οχημάτων, αλλά και να αυξήσει τον συντελεστή μείωσης φόρου στον ΕΝΦΙΑ στο 30% το ελάχιστο, με 40%. Εξηγεί ότι η κυβέρνηση, με μία τέτοια κίνηση δεν θα έχει να υποστεί μείωση φορολογικών εσόδων καθώς εισπράττει το 15% φόρου επί τον ασφαλίστρων που τον πληρώνει ο ασφαλισμένος.

Σχετικά με την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων, το μέτρο αναφέρει είναι προς την σωστή κατεύθυνση, ωστόσο αφήνει έξω τις επιχειρήσεις που δεν μπορούν να ασφαλιστούν όπως είναι οι επιχειρήσεις ξυλείας, ανακύκλωσης κα ή τις κατοικίες που ανεγέρθηκαν πριν το 1960. Αυτές οι επιχειρήσεις και οι κατοικίες προσθέτει θα ήταν ασφαλίσιμες υπό την προϋπόθεση ότι θα υπήρχε ένα συνασφαλιστικό σχήμα

Μεγάλη επιτυχία για το σεμινάριο Επιχειρηματικών Ασφαλίσεων

0

Με ιδιαίτερη επιτυχία και εντυπωσιακή συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα το εξειδικευμένο σεμινάριο Επιχειρηματικών Ασφαλίσεων, επιβεβαιώνοντας την αυξημένη ανάγκη για εκπαίδευση σε ένα τόσο επίκαιρο και κρίσιμο πεδίο. Η υποχρεωτικότητα της ασφάλισης επιχειρήσεων καθιστά τη γνώση απαραίτητο εργαλείο και το σεμινάριο ήρθε να καλύψει αυτό ακριβώς το κενό, παρέχοντας υψηλού επιπέδου γενικές και ειδικές γνώσεις στους συμμετέχοντες.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο διακεκριμένος κ. Κώτσαλος, ένας από τους πλέον έμπειρους γνώστες του χώρου των επιχειρηματικών ασφαλίσεων, που με πληρότητα και σαφήνεια καθοδήγησε τους συμμετέχοντες στα κρίσιμα ζητήματα του αντικειμένου.

Η διοργάνωση αποτέλεσε καρπό της εξαιρετικής συνεργασίας του ΕΙΑΣ, της ΕΣΑΠΕ και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ), προσφέροντας ένα άρτια σχεδιασμένο και αποδοτικό εκπαιδευτικό γεγονός. 

Η ΕΣΑΠΕ για ακόμη μία φορά απέδειξε την ανταποδοτικότητα των υπηρεσιών της προς τα μέλη της, προσφέροντας όχι μόνο γνώση, αλλά και προστιθέμενη αξία στην καθημερινή επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Το σεμινάριο αυτό είναι μόνο η αρχή! 

Οι εκπαιδευτικές δράσεις συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και η επόμενη σημαντική συνάντηση προγραμματίζεται για τις αρχές Ιουλίου. Όσοι θέλουν να είναι ένα βήμα μπροστά, δεν πρέπει να τις χάσουν!

Μείνετε συντονισμένοι – η γνώση είναι δύναμη!

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΣΑΠΕ

Sofos Insurance Agency: Βράβευση για δεύτερη συνεχή χρονιά από την APEIRON / TRIGLAV

0

Σε μία λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά στο Μικρολίμανο, η Sofos Insurance Agency τιμήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά από την ασφαλιστική εταιρεία Apeiron / Triglav, με το 1ο βραβείο (κορυφαία εταιρεία σε παραγωγή για το 2024), παρουσία εκπροσώπων της Triglav, διακεκριμένων συνεργατών της διαμεσολάβησης και φορέων του ασφαλιστικού χώρου.

Οι κ.κ. Χρήστος Σοφός (Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Sofos), Γιώργος Σοφός (Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθυντής Οργάνωσης) και Θ. Σοφός (Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων), είχαν τη χαρά να παραλάβουν το βραβείο από τους ιδρυτές της Apeiron insurance project κ.κ. Γιώργο Μαυρέλη και Κωνσταντίνο Βακίδη, οι οποίοι ήταν και οικοδεσπότες της βραδιάς, καθώς και από τον κ. Andrej Knap Εντεταλμένο Σύμβουλο του Δ.Σ. της Triglav.

Από το 2018 η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Sofos Insurance Agency και της Apeiron / Triglav παραμένει σταθερή, ενισχύεται σημαντικά προϊόντος του χρόνου, στηριζόμενη στην αμοιβαία εμπιστοσύνη αλλά και στον κοινό στόχο των δύο εταιρειών, ως προς την περαιτέρω ανάπτυξή τους.

Κωνσταντίνος Βακίδης, Χρήστος Σοφός, Θράσος Σοφός, Andrej Knap, Γιώργος Σοφός, Γιώργος Μαυρέλης.

Καταληκτικά, θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους κ.κ. Γιώργο Μαυρέλη και Κωνσταντίνο Βακίδη για τη διαρκή και σημαντική στήριξή τους κατά τη διάρκεια της 7ετούς συνεργασίας μας, όπως επίσης τους 830 και πλέον συνεργάτες μας καθώς και τα στελέχη της εταιρείας μας, οι οποίοι έχουν σημαντικό μερίδιο συμβολής σε αυτή τη διάκριση και στην επίτευξη του υψηλού παραγωγικού αποτελέσματος.

Η ασφαλιστική εταιρεία Triglav έχει έδρα τη Σλοβενία και δραστηριοποιείται στη χώρα μας ως Υποκατάστημα από το 2023 καθώς και σε έξι χώρες ανά την Ευρώπη, ενώ στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά εισήλθε για πρώτη φορά το 2018 μέσω της Apeiron Insurance Project, η οποία λειτουργεί ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Triglav στην Ελλάδα και αποτελεί εταιρεία MGA (Managing General Agents).

 

“Αν καταφέρουμε να διαχειριστούμε σωστά το ΑΙ, θα γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας”

0

του Ηλία Τσολάκη, προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (ΠΟΑΔ)

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ήρθε για να μείνει και να εξελίξει τους χρήστες των δεδομένων που πραγματεύεται. Είναι αναγκαία η προσαρμογή μας, ως επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, και δεν χρειάζεται να υπάρχει φόβος και δισταγμός στις καινοτομίες που θα επιφέρει στον κλάδο.

Από την πλευρά μας, ως ένας πανελλαδικός φορέας εκπροσώπησης όλων των κατηγοριών της διαμεσολάβησης, συνεργαζόμαστε στενά με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στο θέμα της διαχείρισης και της εκπαίδευσης των μελών μας: εκπαιδευτικά ιδρύματα, επιμελητήρια κ.λπ.

Τα άλματα που κάνει η ΑΙ είναι πολύ λογικά, αφού υφίσταται από τότε που υπάρχει προγραμματισμός. Στη γενιά μου, όσοι παίζαμε παιχνίδια σε κονσόλες περάσαμε πολλές ώρες απέναντι σε ΑΙ. Αυτό που διαφοροποιείται, πλέον, είναι ότι σήμερα έχουμε πολύ ισχυρά μηχανήματα, τα οποία μπορούν να εκπαιδεύσουν και να διαχειριστούν υπέρογκους πόρους δεδομένων, ώστε στο τέλος να παρουσιάζεται στον χρήστη ένας υπολογιστής παντογνώστης.

Όλο αυτό είναι, από μόνο του, εντυπωσιακό και σίγουρα προσφέρει ουσιαστική βοήθεια στον χρήστη αυτών των δεδομένων και κατ’ επέκταση και στη δική μας εργασία. Η Τεχνητή Νοημοσύνη σίγουρα προσφέρει ουσιαστική βοήθεια σε πολλούς τομείς, αποτελεί μια φυσική εξέλιξη και είναι, από μόνη της, εντυπωσιακή στη χρήση. Θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο, απλώς το στοίχημα που πρέπει να ξεπεραστεί είναι η διαχείριση της ψευδούς πληροφόρησης.

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν είμαστε χαρακτήρες βγαλμένοι από μια νουβέλα. Υπάρχουν, προφανώς, περίοδοι με διαφορετικές συνθήκες για όλους, αλλά μεταξύ μας υπάρχει μια κοινή αρχή, η οποία είναι και η «κόλλα» αυτής της σχέσης. Έτσι θα πορευόμαστε και θα δημιουργούμε ένα καλύτερο «αύριο» για τις μελλοντικές γενιές.

Αν καταφέρουμε να διαχειριστούμε σωστά αυτό το θέμα, τότε το ΑΙ, με τη μορφή που το γνωρίζουμε, θα γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας και εργαλείο ανάπτυξης των εργασιών μας.

Θα τολμήσω να πω ότι, τα τελευταία δέκα χρόνια, βιώνουμε μια τεχνολογική άνοιξη και ότι έχουμε να δούμε πολλά ακόμη πάνω στο θέμα της εξισορρόπησης αυτής της ανάπτυξης. Το σίγουρο είναι πως θα αποτελέσει ένα ακόμη εργαλείο της δουλειάς μας, και όποιος προσαρμοστεί γρήγορα θα αποκομίσει και τα περισσότερα οφέλη.

Η ΠΟΑΔ, από τη φύση της, είναι ένας φορέας που εξελίσσεται συνεχώς και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να εστιάζει σε καινοτόμα προγράμματα, προς όφελος της διαμεσολάβησης.

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν είμαστε χαρακτήρες βγαλμένοι από μια νουβέλα. Υπάρχουν, προφανώς, περίοδοι με διαφορετικές συνθήκες για όλους, αλλά μεταξύ μας υπάρχει μια κοινή αρχή, η οποία είναι και η «κόλλα» αυτής της σχέσης. Έτσι θα πορευόμαστε και θα δημιουργούμε ένα καλύτερο «αύριο» για τις μελλοντικές γενιές.

Στην ΠΟΑΔ αφιερώνουμε το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς μας στην ενδυνάμωση των τοπικών πρωτοβάθμιων σωματείων, προτείνοντάς τους ευκαιρίες και λύσεις που θα μεγιστοποιήσουν το αποτέλεσμα, δηλαδή την ανάπτυξη του θεσμού που υπηρετούμε.

Από το περιοδικό INSURANCE WORLD

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

0

Η Generali, συνεπής στη δέσμευσή της για στήριξη του πολιτισμού και της τοπικής κοινωνίας, αποτελεί χορηγό του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής «Γιατί είναι μαύρα τα βουνά», που διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά στην Κόνιτσα, από τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.

Το φεστιβάλ – ένας ύμνος στη δύναμη της μουσικής να ενώνει λαούς και συναισθήματα – αναδεικνύει τις κοινές πολιτισμικές ρίζες των Βαλκανίων, μέσα από ήχους που ταξιδεύουν με τον αέρα, όπως οι ιστορίες των ανθρώπων: πολυφωνικές, διαχρονικές, βαθιά συγκινητικές. Εμπνευστής και κεντρική μορφή της διοργάνωσης ο Christopher King, κορυφαίος αμερικανός εθνομουσικολόγος και κάτοχος βραβείου Grammy, που έχει αφιερώσει τη ζωή του στη μελέτη και διάσωση της παραδοσιακής μουσικής της Ηπείρου και της ευρύτερης βαλκανικής περιοχής.

Για τη Generali, έναν πολυεθνικό οργανισμό με έντονο αποτύπωμα σε πάνω από 50 χώρες, η έννοια της πολυπολιτισμικότητας και της συμπερίληψης δεν είναι απλώς στρατηγική προτεραιότητα – είναι βασική αξία. Η μουσική, όπως και η ασφάλιση, μιλά μια οικουμενική γλώσσα. Μιλά για το συναίσθημα, τη μνήμη, την ελπίδα. Για όλα εκείνα που μας ενώνουν.

Μέσα από αυτή τη χορηγία, η Generali στηρίζει έναν θεσμό που αναδεικνύει τις συγκλίνουσες παραδόσεις των λαών των Βαλκανίων, φωτίζοντας το παρελθόν για να συνθέσει ένα μέλλον συνεργασίας και αλληλοκατανόησης. Η συμμετοχή σε αυτή τη διοργάνωση αποτελεί φυσική συνέχεια της στρατηγικής της εταιρείας να επενδύει στους ανθρώπους και στους τόπους στους οποίους δραστηριοποιείται, θεωρώντας τον πολιτισμό πυλώνα ευημερίας και κοινωνικής συνοχής.

Η Generali και η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση ενώνουν δυνάμεις, όχι απλώς για να στηρίξουν μια καλλιτεχνική πρωτοβουλία, αλλά για να δημιουργήσουν έναν χώρο ζωντανής ανταλλαγής εμπειριών, πολιτισμών και φωνών. Για να ακουστούν τα τραγούδια που αναβλύζουν από τα βουνά της Ηπείρου και φτάνουν ως τις εσχατιές της Μεσογείου, αγγίζοντας ψυχές πέρα από σύνορα.

Γιατί εκεί που ενώνονται οι νότες, οι άνθρωποι καταλαβαίνονται χωρίς λέξεις.

Όμηρος Τσάπαλος στο ΔΣ του ΕΕΑ: Ανοιχτό το ενδεχόμενο μείωσης φόρων για τις επιχειρήσεις

0

Δεν υπάρχουν σκέψεις για παράταση στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σημαντικές ειδήσεις είχε η συμμετοχή του εκπροσώπου Τύπου του Υπουργείου Οικονομικών, Όμηρου Τσάπαλου, στο περιθώριο της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025.

Ο κ. Τσάπαλος απαντώντας σε ερωτήσεις των μελών της ΔΕ και του ΔΣ του ΕΕΑ τόνισε ότι ο στόχος της κυβέρνησης είναι η περαιτέρω αύξηση μισθών, η μείωση φόρων και η στήριξη του εισοδήματος των πολιτών και εκτίμησε ότι από εδώ και πέρα «η οικονομία θα πηγαίνει καλύτερα».

Σύμφωνα με τον κ. Τσάπαλο, σχετικές ανακοινώσεις αναμένονται από τον Πρωθυπουργό στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), σε 100 ημέρες από σήμερα.
Προανήγγειλε πάντως ότι θα ανακοινωθεί ένα ισχυρό πακέτο μείωσης φόρων. «Δεν θα είναι συντεχνιακού χαρακτήρα οι παροχές, δεν θα στοχεύσουμε σε μία μόνο επαγγελματική ή κοινωνική ομάδα». Ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν δημοσιονομικές δυνατότητες για επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο και υπογράμμισε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να στηριχθεί όλη η κοινωνία και ότι έμφαση θα δοθεί στη μεσαία τάξη.

Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της τοποθέτησης του εκπροσώπου Τύπου του Υπουργείου Οικονομικών:

-Δεν υπάρχουν σκέψεις για παράταση στην υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου. Υπάρχει περιθώριο μέχρι την 1η Ιουλίου να λυθούν για όποια προβλήματα εντοπίζονται στην εφαρμογή, δεν θα κόβονται πρόστιμα με το καλημέρα

-Ανοιχτό το ενδεχόμενο μείωσης των φορολογικών συντελεστών για τις επιχειρήσεις

-Ανακοίνωσε ότι κάποια στιγμή θα καταργηθεί ο τρόπος υπολογισμού του φόρου για τους ελεύθερους επαγγελματίες μέσω του τεκμαρτού εισοδήματος. Δεν το προσδιόρισε χρονικά, ανέφερε όμως ότι αυτό θα γίνει όταν αυτά τα έσοδα θα μπορούν να αντικατασταθούν από την ψηφιακή ανίχνευση της φοροδιαφυγής

– Εξετάζεται από το οικονομικό επιτελείο το κατά πόσο μπορούν να μειωθούν περαιτέρω οι εργοδοτικές εισφορές, κατά μισή μονάδα ή και παραπάνω

-Μελετάται η μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης κατά 30%

-Μέχρι τέλος του έτους αναμένεται η εξομάλυνση των οφειλών του Δημοσίου

-Θα εισηγηθεί να πέσει το όριο οφειλών για υπαγωγή στον Εξωδικαστικό κάτω από τις 10.000 ευρώ ενώ αναμένεται συνολικότερη βελτίωση του Εξωδικαστικού

-Εξετάζεται η επιβολή ενός τέλους 2 ευρώ για τα εισερχόμενα μικρά εμβάσματα από την Κίνα

Σχετικά με άλλα θέματα και προτάσεις που κατέθεσαν τα μέλη της Διοίκησης του ΕΕΑ, μεταξύ των οποίων ήταν και η μείωση του ΦΠΑ, ο κ. Τσάπαλος εξήγησε ότι «είναι πάρα πολλά τα αιτήματα αλλά και περιορισμένα τα χρήματα».

Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο Πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου περιέγραψε την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά, τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ΜμΕ όπως την ακρίβεια, την έλλειψη ρευστότητας, το υψηλό λειτουργικό κόστος λόγω και της αύξησης της τιμής του ρεύματος, το στεγαστικό πρόβλημα, το υψηλό ιδιωτικό χρέος.

«Όσο και αν δεν λέγεται καθαρά, αυτό που βλέπουμε εμείς κ. Τσάπαλε είναι ουσιαστικά η εφαρμογή του σχεδίου Πισσαρίδη. Δηλαδή μείωση του αριθμού των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προβάλλοντας ως αναγκαιότητα την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας. Εμείς αυτό που ζητάμε είναι να υπάρχει ισονομία και οικονομική και φορολογική δικαιοσύνη. Δηλαδή όποια στήριξη προβλέπεται για τους μεγάλους, η ίδια να προβλέπεται και για τους μικρούς», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Ο κ. Τσάπαλος υποστήριξε ότι δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η μείωση του αριθμού των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ενώ ξεκίνησε την τοποθέτηση του κάνοντας αναφορά στις κυβερνητικές μεταρρυθμίσεις που έχουν υλοποιηθεί ή που ξεκινούν τώρα να εφαρμόζονται.

Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Eνα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα

0

Tον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας (ΕΗΦΥ), ένα σύγχρονο εργαλείο για την αναβάθμιση της φροντίδας υγείας στη χώρα, υλοποίησε η COSMOTE TELEKOM, σε συνεργασία με τη Byte Α.Β.Ε.Ε. Το έργο εντάσσεται στο πρόγραμμα ψηφιακής αναβάθμισης του συστήματος υγείας και υλοποιείται από την Η.ΔΙ.ΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για το Υπουργείο Υγείας, στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης.

Πρόκειται για τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα του Εθνικού Συστήματος Υγείας, μέσω της οποίας οι πολίτες αποκτούν άμεση και εύκολη πρόσβαση στο ιατρικό τους ιστορικό, και οι ιατροί έχουν στη διάθεσή τους συγκεντρωμένα τα κλινικά δεδομένα των ασθενών. Η πλατφόρμα συγκεντρώνει, για πρώτη φορά σε ένα σημείο, πληροφορίες υγειονομικού προφίλ από όλες τις μονάδες και τις βαθμίδες υγείας, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Η πρόσβαση στον ΕΗΦΥ πραγματοποιείται μέσω των εφαρμογών myHealth για τους πολίτες, από κινητό ή υπολογιστή, και myHealthDoc για τους γιατρούς, από υπολογιστή και σύντομα και από κινητό.

O Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Η έναρξη της εφαρμογής του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή για την ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού συστήματος υγείας.  Στόχος μας είναι να περάσουμε σε μια νέα ψηφιακή εποχή υγείας, με διαφάνεια, προσβασιμότητα και ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ο πολίτης αποκτά ενεργό ρόλο στη διαχείριση της υγείας του, ενώ το κράτος αποκτά μια ξεκάθαρη και λειτουργική εικόνα της εθνικής υγειονομικής πραγματικότητας. Πρόκειται για την κορωνίδα του ψηφιακού μετασχηματισμού στο χώρο της δημόσιας υγείας, που θα ολοκληρωθεί πλήρως έως το τέλος του 2025, αλλά ήδη από σήμερα διαμορφώνει δυναμικά το μέλλον της φροντίδας των πολιτών μας.»

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, ανέφερε σχετικά: «Ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας αποτελεί ένα καθοριστικό βήμα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό του κρίσιμου τομέα της Υγείας. Μέσω της ενοποίησης των ιατρικών δεδομένων σε μια ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα, διευκολύνεται ουσιαστικά τόσο η πρόσβαση των πολιτών στις πληροφορίες υγείας τους, όσο και η ιατρική αξιολόγηση των ασθενών. Πρόκειται για μία μεταρρύθμιση με έμφαση στους πολίτες, την ταχύτερη και απλούστερη εξυπηρέτησή τους. Οι εφαρμογές myHealth και myHealthDoc για τους πολίτες και τους ιατρούς αντίστοιχα είναι εργαλεία που βελτιώνουν την ποιότητα φροντίδας, μειώνουν τις άσκοπες επισκέψεις και καταργούν την ανάγκη για φυσική μεταφορά εγγράφων. Αξιοποιούμε ακόμα και την Τεχνητή Νοημοσύνη με Ψηφιακούς Βοηθούς για την παροχή προσωποποιημένων πληροφοριών. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και μέσω του φορέα μας ΗΔΙΚΑ, υλοποιούμε στοχευμένα έργα και μεταρρυθμίσεις καινοτομίας για την αναβάθμιση της Υγείας, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των πολιτών.»

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Η.ΔΙ.ΚΑ Α.Ε. κα Νίκη Τσούμα, σημείωσε: «Κάθε νέα ψηφιακή εφαρμογή που τίθεται στη διάθεση των πολιτών συνιστά ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα προς την επίτευξη του στρατηγικού μας στόχου: την παροχή ποιοτικών, προσβάσιμων και ανθρωποκεντρικών υπηρεσιών υγείας. Ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας, οι εφαρμογές myHealth και myHealthDoc, εντάσσονται σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό σύστημα υπηρεσιών υγείας, το οποίο αναβαθμίζει τόσο τη λειτουργία του Εθνικού Συστήματος Υγείας όσο και την εμπειρία ασθενών και ιατρών. Από την ηλεκτρονική συνταγογράφηση έως τα σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης κλινικών δεδομένων, η Η.ΔΙ.ΚΑ. Α.Ε. συμβάλλει καθοριστικά στη μετάβαση προς ένα νέο πρότυπο φροντίδας, που βασίζεται στη διαφάνεια, την ταχύτητα και την ασφάλεια της πληροφορίας. Οι ψηφιακές μας υπηρεσίες αποτελούν πλέον βασικές υποδομές κοινής ωφέλειας και η Η.ΔΙ.ΚΑ. Α.Ε. λειτουργεί ως τεχνολογικός πυλώνας του ψηφιακού μετασχηματισμού στον τομέα της υγείας.»

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ κ. Κώστας Νεμπής, δήλωσε: «Ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας είναι ένα έργο στρατηγικής σημασίας για τη χώρα, που φέρνει την τεχνολογία στην καρδιά του συστήματος υγείας και αλλάζει την καθημερινότητα των πολιτών και της ιατρικής κοινότητας. Μέσα από τέτοια έργα, στην COSMOTE TELEKOM χτίζουμε ένα βιώσιμο μέλλον για όλους και κάνουμε σημαντικά βήματα προς την υλοποίηση του οράματός μας, να οδηγήσουμε την Ελλάδα στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη.»

Η αναβαθμισμένη εφαρμογή myHealth επιτρέπει στον πολίτη να βλέπει τις διαγνώσεις, τις συνταγές φαρμάκων, τα παραπεμπτικά, αλλά και τα αποτελέσματα των εξετάσεων, τα δεδομένα από μητρώα ασθενειών,  τις νοσηλείες, τις ιατρικές βεβαιώσεις, τα εμβόλια, τις αλλεργίες και να προγραμματίζει τα ραντεβού του με γιατρούς, εύκολα και γρήγορα. Επιπλέον, οι γονείς αποκτούν πρόσβαση στο ιατρικό ιστορικό των έμμεσων ασφαλισμένων μελών της οικογένειας, δηλ. των ανήλικων παιδιών. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν, για Αndroid και ΙΟS κινητές συσκευές, καθώς και για υπολογιστή στο: https://citizen.ehealthrecord.gov.gr. Ήδη, πάνω από 750.000 πολίτες έχουν “ κατεβάσει” και χρησιμοποιούν το myHealth app.

 

Οι ιατροί, μέσω της εφαρμογής myHealthDoc (https://doctor.ehealthrecord.gov.gr) έχουν πρόσβαση στο ιατρικό ιστορικό των ασθενών τους, διευκολύνοντας την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών υγείας. Μπορούν να δουν τις διαγνώσεις του ασθενούς, τις χειρουργικές επεμβάσεις, τα αποτελέσματα εργαστηριακών και απεικονιστικών εξετάσεων, τους εμβολιασμούς, τις αλλεργίες, τις φαρμακευτικές αγωγές, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων μετρήσεων σε ζωτικά σημεία, όπως θερμοκρασία, σφυγμός, ρυθμός αναπνοής και πίεση αίματος, για να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για την κατάσταση του ασθενούς. Επιπλέον, η εφαρμογή επιτρέπει στους ιατρούς να συμπληρώνουν το ατομικό, οικογενειακό και κοινωνικό (π.χ. άθληση, διατροφή, κάπνισμα) ιστορικό του ασθενούς, να καταχωρίσουν μια επίσκεψη με άμεση διασύνδεση με το Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης και να παρακολουθούν την εξέλιξη της πορείας της υγείας των ασθενών τους. Το myHealthDoc διαθέτει και «chatbot», δηλαδή έναν Ψηφιακό Βοηθό με τεχνητή νοημοσύνη, που διευκολύνει τους ιατρούς στη χρήση της εφαρμογής.

Ήδη έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση ανάπτυξης του έργου, ενώ, στις επόμενες φάσεις, θα προστεθούν νέες λειτουργικότητες και δεδομένα ενδονοσοκομειακής νοσηλείας, ογκολογικών πρωτοκόλλων, αναπηρίας,  αιμοκαθάρσεων, ακτινοθεραπειών, χορηγήσεων φαρμάκων υψηλού κόστους, κ.ά. Επιπλέον, θα διατεθεί Ψηφιακός Βοηθός για τον πολίτη και θα εξελιχθεί με νέες δυνατότητες ο Ψηφιακός Βοηθός του ιατρού. Το έργο  «Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας» αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025.

Περισσότερες πληροφορίες για τον ΕΗΦΥ στο https://ehealthrecord.gov.gr.

H Allianz κλείνει 650 θέσεις στο ΗΒ

0

Εξακόσιες πενήντα θέσεις εργασίας θα κλείσει η Allianz στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το τέλος του 2025. Η Allianz δήλωσε στους Financial Times πως είχε ήδη ενημερώσει ότι θα υπάρξει μείωση θέσεων σε όλες τις επιχειρήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Allianz Ηνωμένου Βασιλείου κατέγραψε αύξηση 52% στα ετήσια λειτουργικά κέρδη στα 368 εκατομμύρια λίρες το 2024, ενώ ο όγκος των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων αυξήθηκε κατά 5,5% στα 4,7 δισεκατομμύρια λίρες.

Η εταιρεία τονίζει ότι αντιμετωπίζει υψηλότερα κόστη αποζημιώσεων και επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς στον κλάδο των προσωπικών ασφαλίσεων. Την ίδια στιγμή δηλώνει ότι ενεργεί ανταποκρινόμενη στις προτιμήσεις των πελατών της για ψηφιακή εξυπηρέτηση, ιδίως στον κλάδο αυτοκινήτου, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των ατυχημάτων». Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να επενδύσεις επί πλέον των περυσινών, 200 εκατομμύρια λίρες με σκοπό τις αλλαγές των δραστηριοτήτων της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Πέρυσι, η ασφαλιστική εταιρεία δαπάνησε 100 εκατομμύρια λίρες για τα δικαιώματα ονομασίας του σταδίου Twickenham, σε μια κίνηση που εξόργισε ορισμένους οπαδούς του ράγκμπι.

Τέλος, το 2020, η Allianz ολοκλήρωσε διπλές εξαγορές των γενικών ασφαλιστικών δραστηριοτήτων της Legal & General και της LV, αλλά πέντε χρόνια αργότερα, βρίσκεται ακόμη στη διαδικασία αναδιοργάνωσης της επωνυμίας της στους διάφορους ασφαλιστικούς της κλάδους. Έχει δε, δηλώσει ότι στοχεύει να εγκαταλείψει την επωνυμία LV, το 2026.

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων

0

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με αίσθημα ευθύνης, προσαρμόστηκε πλήρως στις νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας για την υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων έναντι Φυσικών Καταστροφών. Από την 1η Ιουνίου 2025, έχει ήδη ενσωματώσει τις καλύψεις για πυρκαγιά από δάσος, πλημμύρα (και σεισμό όπου απαιτείται) σε όλες τις ανανεώσεις, καθώς και στα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων.

Με γνώμονα την πλήρη κάλυψη του ασφαλισμένου και την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης, η εταιρία προχώρησε στην καθολική εφαρμογή των νέων καλύψεων σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο οχημάτων, ανεξαρτήτως τύπου ή επιπέδου παροχών. Οι νέες καλύψεις έχουν ενσωματωθεί κάθετα σε όλα τα ασφαλιστικά πακέτα, ώστε κάθε ασφαλισμένος να είναι ουσιαστικά προστατευμένος απέναντι σε κινδύνους που πλέον εμφανίζονται με αυξανόμενη συχνότητα και ένταση.

Αντιλαμβανόμενη την κοινωνική διάσταση της αλλαγής, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ διατήρησε ιδιαίτερα ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά το επίπεδο προστασίας, με στόχο τη θωράκιση της περιουσίας του ασφαλισμένου απέναντι στα φαινόμενα της κλιματικής κρίσης.

Παράλληλα, η προετοιμασία του δικτύου διανομής αποτέλεσε προτεραιότητα για την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Μέσω εκτενούς και έγκαιρης ενημέρωσης, όπως οι επιτόπιες συναντήσεις και οι συνεδριακές εκδηλώσεις, που σχεδιάστηκαν χρονικά κοντά στην εφαρμογή του νόμου, διασφαλίστηκε ότι κάθε συνεργάτης έχει πλήρη κατανόηση τόσο της νομικής υποχρέωσης όσο και της πρακτικής σημασίας των νέων καλύψεων.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, το πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, αλλά και τα υποκαταστήματά της σε όλη τη χώρα βρίσκονται στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις και καθοδήγηση, με γνώμονα την ουσιαστική προστασία κάθε πολίτη.

Επιπλέον πληροφορίες έχουν τη δυνατότητα να βρουν οι ασφαλισμένοι και εδώ.

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση & Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνεργασία για το Μέλλον!

0

της Στέλλας Βικτωράτου, CEO της We Insurance και εκλεγμένου μέλους της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ)

Η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αποτελεί, πλέον, εργαλείο και για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Ωστόσο, η ανθρώπινη επαφή παραμένει αναντικατάστατη.

Πλεονεκτήματα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

I. Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες
II. Παροχή εξειδικευμένων συμβουλών προσαρμοσμένων στις ανάγκες κάθε ασφαλισμένου
III. Δυνατότητα προσωπικής επικοινωνίας για επίλυση αποριών και ανησυχιών
IV. Κατανόηση και ανάλυση εξατομικευμένων αναγκών
V. Υποστήριξη του πελάτη σε όλη τη διάρκεια της ασφαλιστικής του κάλυψης

Πλεονεκτήματα της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αυτοματοποίηση διαδικασιών, όπως:

• επεξεργασία αιτήσεων,
• έκδοση συμβολαίων,
• υπολογισμός ασφαλίστρων,
• άμεσες απαντήσεις σε συνεργάτες.

-Ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων για πιο στοχευμένες προτάσεις
-Ταχύτερη και πιο αποδοτική εξυπηρέτηση πελατών
-Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και ανάπτυξη των πωλήσεων

Ο ιδανικός συνδυασμός

Ακόμη κι αν η τεχνολογία μπορεί να αυτοματοποιήσει πολλές διαδικασίες, όταν πρόκειται για τις ανησυχίες των πελατών, τίποτα δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή. Η ιδανική λύση είναι η ισορροπημένη συνεργασία μεταξύ τεχνολογίας και ανθρώπινης εμπειρίας. Εμείς, στην We Insurance, αγκαλιάζουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη, γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει πάνω απ’ όλα είναι η ανθρώπινη εμπειρία του πελάτη. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ως εργαλείο που βελτιώνει την εξυπηρέτηση, επιταχύνει τις διαδικασίες και μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία: τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και την προσφορά εξατομικευμένων λύσεων. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα, αλλά ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής παραμένει ο βασικός σύμβουλος, που προσφέρει καθοδήγηση και στήριξη. Ο συνδυασμός τους αποτελεί το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, και στην We Insurance είμαστε έτοιμοι να το υιοθετήσουμε, προς όφελος των πελατών και των συνεργατών μας.

Aπό το περιοδικό IW