Στην αξία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στη ελληνική κοινωνία και οικονομία, την εταιρική ανάπτυξη, την αύξηση της παραγωγής και την προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τα δίκτυα συνεργασίας αναφέρθηκε ο κ. Νίκος Χουλιάρας, Διευθυντής Πωλήσεων, Eurolife FFH, από το βήμα του Insurance Intermediaries Forum με θέμα ”Οι λύσεις της Ασφαλιστικής Αγοράς εν καιρώ COVID-19″.
Το πρωτοποριακό B2B και B2C συνέδριο, με σημαντικούς ομιλητές, εξειδικευμένα panels και ειδικές παρουσιάσεις, με όλες τις τελευταίες τάσεις και λύσεις για τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα, διεξάγεται σήμερα και μεταδίδεται μέσα από τη LiveOn, την πλατφόρμα διοργάνωσης ψηφιακών συνεδρίων και εκθέσεων του ethosGROUP και φιλοξενεί στελέχη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και των εταιρικών δικτύων πωλήσεων, καθώς και κορυφαίους εκπρόσωπους όλων των ασφαλιστικών εταιρειών.
Insurance Intermediaries Forum 2020_Ομιλία – Παρουσίαση: Νίκος Χουλιάρας, Eurolife FFH from Ethos Media SA on Vimeo.
Δείτε επίσης: Αλ. Σαρρηγεωργίου, iif20: Ο Covid-19 φέρνει με πολύ επιταχυμένους ρυθμούς το μέλλον στο σήμερα
Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα έχει προσφέρει πολλά, χωρίςνα έχει λάβει την ανάλογη αναγνώριση, τόνισε ο κ. Χουλιάρας. “Σήμερα διακρίνεται μια τάση αλλαγής του ρόλου που αντιλαμβάνεται η ελληνική κοινωνία τον θεσμό. Πρέπει ωστόσο όλοι εμείς να καταλάβουμε ότι λειτουργούμε ως πρεσβευτές του θεσμού και να λειτουργούμε μακροπρόθεσμα”.
Όπως σημείωσε το έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς, η Eurolife ξεκίνησε την δραστηριότητά της το 2000 και σήμερα αποτελεί μία πολυκαναλική εταιρεία. Παρουσιάζει διαχρονικά έντονη ανάπτυξη, παρέχοντας προϊόντα αιχμής. “Τέλος του 2019 τα δύο μεγάλα συνεργαζόμενα δίκτυα της εταιρείας, μοιράστηκαν σχεδόν το σύνολο της παραγωγής, γεγονός που δείχνει την σπουδαιότητα και την εμπιστοσύνη στην διαμεσολάβηση. Είμαστε μία εταιρεία που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη, γιατί δεν εξέπληξε -αιφνιδίασε ποτέ κανέναν και εξελίσσει τα προϊόντα της πάντα από κοινού με τους συνεργάτες της”.
Μιλώντας για την εταιρική ανάπτυξη είπε, “είναι κοινό μυστικό πως αν θέλει μία εταιρεία να αναπτυχθεί πρέπει να σέβεται την άποψη του διαμεσολαβητή, που είναι σε επαφή με τον πελάτη. Έχουν, πλέον, δημιουργηθεί κατάλληλα εργαλεία μάρκετινγκ για την υποστήριξη των ανθρώπων της πρώτης γραμμής -των διαμεσολαβητών.