back to top
20.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Νίκος Χουλιάρας, iif20: Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα έχει προσφέρει πολλά, χωρίς να έχει λάβει την ανάλογη αναγνώριση

Στην αξία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στη ελληνική κοινωνία και οικονομία, την εταιρική ανάπτυξη, την αύξηση της παραγωγής και την προστιθέμενη αξία που πηγάζει από τα δίκτυα συνεργασίας αναφέρθηκε ο κ. Νίκος ΧουλιάραςΔιευθυντής Πωλήσεων, Eurolife FFH, από το βήμα του Insurance Intermediaries Forum με θέμα ”Οι λύσεις της Ασφαλιστικής Αγοράς εν καιρώ COVID-19″.

Το πρωτοποριακό B2B και B2C συνέδριο, με σημαντικούς ομιλητές, εξειδικευμένα panels και ειδικές παρουσιάσεις, με όλες τις τελευταίες τάσεις και λύσεις για τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα, διεξάγεται σήμερα και μεταδίδεται μέσα από τη LiveOn, την πλατφόρμα διοργάνωσης ψηφιακών συνεδρίων και εκθέσεων του ethosGROUP και φιλοξενεί στελέχη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και των εταιρικών δικτύων πωλήσεων, καθώς  και κορυφαίους εκπρόσωπους όλων των ασφαλιστικών εταιρειών.

- Advertisement -

 

- Advertisement -

Insurance Intermediaries Forum 2020_Ομιλία – Παρουσίαση: Νίκος Χουλιάρας, Eurolife FFH from Ethos Media SA on Vimeo.

 

 

Δείτε επίσης: Αλ. Σαρρηγεωργίου, iif20: Ο Covid-19 φέρνει με πολύ επιταχυμένους ρυθμούς το μέλλον στο σήμερα

Η ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα έχει προσφέρει πολλά, χωρίςνα έχει λάβει την ανάλογη αναγνώριση, τόνισε ο κ. Χουλιάρας. “Σήμερα διακρίνεται μια τάση αλλαγής του ρόλου που αντιλαμβάνεται η ελληνική κοινωνία τον θεσμό. Πρέπει ωστόσο όλοι εμείς να καταλάβουμε ότι λειτουργούμε ως πρεσβευτές του θεσμού και να λειτουργούμε μακροπρόθεσμα”.

Όπως σημείωσε το έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς, η Eurolife ξεκίνησε την δραστηριότητά της το 2000 και σήμερα αποτελεί μία πολυκαναλική εταιρεία. Παρουσιάζει διαχρονικά έντονη ανάπτυξη, παρέχοντας προϊόντα αιχμής. “Τέλος του 2019 τα δύο μεγάλα συνεργαζόμενα δίκτυα της εταιρείας, μοιράστηκαν σχεδόν το σύνολο της παραγωγής, γεγονός που δείχνει την σπουδαιότητα και την εμπιστοσύνη στην διαμεσολάβηση.  Είμαστε μία εταιρεία που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη, γιατί δεν εξέπληξε -αιφνιδίασε ποτέ κανέναν και εξελίσσει τα προϊόντα της πάντα από κοινού με τους συνεργάτες της”.

Μιλώντας για την εταιρική ανάπτυξη είπε, “είναι κοινό μυστικό πως αν θέλει μία εταιρεία να αναπτυχθεί πρέπει να σέβεται την άποψη του διαμεσολαβητή, που είναι σε επαφή με τον πελάτη. Έχουν, πλέον,  δημιουργηθεί κατάλληλα εργαλεία μάρκετινγκ για την υποστήριξη των ανθρώπων της πρώτης γραμμής -των διαμεσολαβητών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Ασφάλιση πληρωμάτων πλοίων: +79,2% οι ζημίες και +91,7% οι αποζημιώσεις το 2024

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Επιτροπή Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της ΕΑΕΕ

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στήριξε ως χορηγός την ετήσια εκδήλωση του ΣΕΜΑ

Η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα μια πρωτοβουλία που συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην εξωστρέφεια του κλάδου

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημιουργική συνάντηση στα γραφεία του Panormos Cluster με την Generali

Η συνάντηση επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ φορέων και εταιρειών, δημιουργώντας τις βάσεις για νέες κοινές δράσεις

Η Groupama σχεδιάζει να διπλασιάσει το εταιρικό δίκτυο – Διορθώσεις στις προμήθειες

Η ασφαλιστική επιζητά να αναπτύξει μια νέα γενιά managers, που θα δώσουν ώθηση στην αγορά βάσει του σχεδίου «Maverick»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...