back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Μ. Συντιχάκης, Interamerican: Παράθυρο ευκαιρίας για χάκερς, στα δικά μας χέρια το μέλλον

του Βάιου Κρόκου

Ένα νέο παράθυρο ευκαιρίας για τους χάκερς ανέδειξε η ραγδαία άνοδος της τηλεργασίας τον καιρό της πανδημίας. Ωστόσο, αρκετοί, όπως η Interamerican, επέδειξαν υψηλή ετοιμότητα, αντοχή και ευελιξία. Μιλώντας στο IW, ο κ. Μάριος Συντιχάκης, Business Technology Leader του Ομίλου Interamerican, εξήγησε, μεταξύ άλλων, πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας βοήθησε συνεργάτες και πελάτες.

- Advertisement -

Όπως εκτιμά, ο ρόλος της κυβερνοασφάλειας θα αναβαθμιστεί περαιτέρω στο επόμενο διάστημα, ανεξάρτητα από την έκταση της τηλεργασίας, λογικά σε συνδυασμό με νέες εξειδικευμένες υπηρεσίες κατά απαίτηση (on-demand services).

iw? Ποιους νέους κινδύνους έχουν φέρει η τηλεργασία και οι νέες συνθήκες που βιώνουν πολίτες-επιχειρήσεις; Ήμασταν έτοιμοι;

- Advertisement -

απ. Η τηλεργασία αυξάνει την έκθεση των επιχειρήσεων σε τεχνολογικούς κινδύνους. Κατά την πρόσφατη πανδημία, παρατηρήθηκε μεγάλη αύξηση του αριθμού των εξωτερικών τερματικών σημείων του εταιρικού δικτύου, της γεωγραφικής διασποράς τους και της ανομοιογένειας του εξοπλισμού, αλλά και του λογισμικού τους.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την κατεπείγουσα κατάσταση και τον χαμηλό βαθμό εξοικείωσης των χρηστών στις νέες συνθήκες εργασίας, δημιούργησαν ένα παράθυρο ευκαιρίας για τους χάκερς. Όπως έδειξαν οι σχετικές αναφορές, ο αριθμός των επιθέσεων αυξήθηκε κατακόρυφα, με προφανή στόχευση επιχειρησιακών λειτουργιών και δεδομένων.

Αρκετές εταιρείες αιφνιδιάστηκαν από την ταχύτητα των εξελίξεων, άλλες πάλι (μεταξύ τους και η Interamerican) επέδειξαν υψηλή ετοιμότητα, αντοχή και ευελιξία. Για όλες τις εταιρείες, ωστόσο, η πρόκληση τόσο στον τεχνολογικό όσο και στον οργανωτικό τομέα ήταν πρωτοφανής.

iw? Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας βοήθησε συνεργάτες και πελάτες;

απ. Είναι μέρος της αποστολής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, όποτε αυτοί μας χρειάζονται, και ειδικά σε καιρούς δύσκολους, όπως οι σημερινοί. Τόσο ο ψηφιακός μετασχηματισμός όσο και ο οργανωτικός, ο οποίος τον συμπληρώνει και τον υποστηρίζει, συνέβαλαν ώστε να μη λείψουμε ούτε μία στιγμή από το πλευρό των πελατών και των συνεργατών μας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην κορύφωση της κρίσης, με το 90% του ανθρώπινου δυναμικού μας να εργάζεται οίκοθεν, όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν οι επιχειρησιακές μας λειτουργίες (και κατά συνέπεια το επίπεδο των παρεχόμενων από την εταιρεία μας υπηρεσιών), αλλά ταυτόχρονα ολοκληρώθηκε ο τριμηνιαίος προγραμματισμός έργων σχεδιασμού και ανάπτυξης όπως ακριβώς θα γινόταν υπό κανονικές συνθήκες.

iw? Ένα σχόλιο για την επόμενη μέρα

απ. Σε μια συγκυρία μεγάλης αβεβαιότητας και ρευστότητας, οι προβλέψεις δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, φαντάζει λογικό κάποιες από τις πρακτικές που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπως η τηλεργασία, μαζί με τις τεχνολογικές λύσεις που τις υποστήριξαν, να παραμείνουν σε χρήση και μετά την αντιμετώπιση της πανδημίας. Δεν αποκλείεται τεχνολογίες ή πρακτικές που αναδείχθηκαν και εξαπλώθηκαν κατά την έξαρση της πανδημίας να βρουν εφαρμογή και σε διαφορετικά πεδία.

Πιθανότατα ο ρόλος της κυβερνοασφάλειας θα αναβαθμιστεί περαιτέρω στο επόμενο διάστημα, ανεξάρτητα από την έκταση της τηλεργασίας, λογικά σε συνδυασμό με νέες, εξειδικευμένες υπηρεσίες κατά απαίτηση (on-demand services).

Στο σημείο αυτό απαιτείται προσοχή ώστε να βρεθεί λειτουργική ισορροπία μεταξύ ασφάλειας και ευελιξίας. Οι ασφαλείς υπηρεσίες δεν έχουν αξία αν είναι παρωχημένες και οι πρωτοποριακές λύσεις είναι επικίνδυνες αν δεν είναι ασφαλείς. Η ανάπτυξη και ταχύτατη παράταξη αυτοματισμών ασφάλειας (security automations) είναι ίσως μια επιλογή που αξίζει να διερευνηθεί στους επόμενους μήνες.

Σε κάθε περίπτωση, αυτή η κρίση θα περάσει. Το τι ακολουθεί μετά είναι, σε μεγάλο βαθμό, στα δικά μας χέρια.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Τι είναι το Reverse Mentoring Program της Interamerican

Το Reverse Mentoring Program της Interamerican είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της: Απονομή πιστοποιήσεων της LIMRA στο εταιρικό της δίκτυο

Οι επαγγελματικοί τίτλοι “Chartered Insurance Agency Manager (CIAM)” και “Master Financial Advisor (MFA)” της LIMRA απονεμήθηκαν σε μέλη του εταιρικού δικτύου

Η Interamerican εξαγοράζει τη Europ Assistance Greece

Η Interamerican, μέλος του Ομίλου Achmea, ανακοινώνει την εξαγορά της Europ Assistance Greece στην Ελλάδα, σε μια στρατηγική κίνηση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Τράπεζες: Θα ανεβάσουν τις προμήθειες σε επενδυτικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες 

Τις προμήθειες για τις συναλλαγές στις επενδυτικές και στις ασφαλιστικές υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους είναι έτοιμες να ανεβάσουν οι τράπεζες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS