back to top
26.3 C
Athens
Τρίτη 29 Ιουλίου 2025

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο είσπραξης οφειλών στην κρίση και διατηρησιμότητας εργασιών σε καιρούς οικονομικής κρίσης

«Είσπραξη οφειλών στην κρίση και διατηρησιμότητα εργασιών σε καιρούς οικονομικής κρίσης» είναι το θέμα του νέου σεμιναρίου που θα πραγματοποιηθεί από το ΕΙΑΣ την Παρασκευή, 9 Φεβρουαρίου 2018, 09:00 – 15:45

Η πολυετής διάρκεια της οικονομικής κρίσης έχει εκτεταμένες και έντονες επιπτώσεις και παρενέργειες, σε πολλές πλευρές της ζωής των συμπολιτών μας, των πελατών και των συναλλασσομένων μαζί μας. Το ύψος των εισοδημάτων έχει μειωθεί, η ροή τους είναι συχνά διακοπτόμενη και επισφαλής, ενώ το χρέος των ιδιωτών και οι οφειλές τους τείνουν να αυξάνονται συνεχώς.

- Advertisement -

Οι προαναφερόμενες δυσπραγίες επηρεάζουν το συνολικό κύκλο οικονομικής δραστηριότητας, αφορούν ολοένα και περισσότερους από εμάς αφού επιδρούν στη ζωή μας και στη δουλειά μας, ενώ επιδεινώνουν τα συναλλακτικά ήθη, την καλή πίστη μεταξύ των συναλλασσομένων και τις σχέσεις μεταξύ των επαγγελματιών και των πελατών τους.

Η φόρτιση που νιώθουμε σε αυτές τις περιπτώσεις και η απογοήτευσή μας είναι δυσβάσταχτες και εξαιρετικά δύσκολο να τις διαχειριστούμε.

- Advertisement -

Αισθανόμαστε ότι ευρισκόμαστε σε «συμπληγάδες», αφού από τη μια θέλουμε να εισπράξουμε όσα μας οφείλονται, ενώ από την άλλη θέλουμε να διατηρήσουμε τις σχέσεις μας και την προοπτική των συνεργασιών μας.

Το εν λόγω Εκπαιδευτικό Σεμινάριο, διάρκειας (8) εκπαιδευτικών ωρών, αναλύει τις προηγούμενες καταστάσεις και προτείνει εφαρμοσμένους, αποτελεσματικούς και νηφάλιος τρόπους διαχείρισής τους και επίλυσης των προβλημάτων που ανακύπτουν. Αυτό επιτυγχάνεται στο πλαίσιο της ακόλουθης θεματολογίας, η οποία εστιάζει το ενδιαφέρον της στην αποτελεσματική είσπραξη οφειλομένων και, ταυτόχρονα, στη διατήρηση καλών σχέσεων και προοπτικών εξέλιξης των εργασιών μας:

· Βασικές αρχές είσπραξης οφειλών

· Αποτελεσματικές Τεχνικές είσπραξης οφειλών

· Οι 4 τύποι των πελατών που χρωστούν

· Βασικές αρχές αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης

· Πώς χειριζόμαστε “derty tricks”  των πελατών και των συναλλασσομένων μαζί μας

· Πώς διατηρούμε καλές σχέσεις με του πελάτες μας και μετά τις «εφόδους» είσπραξης οφειλών

· Διαχείριση της έντονης συναισθηματικής φόρτισης των πελατών και των συναλλασσομένων μαζί μας

· Η εκτόνωση της φόρτισης

· Η Διαχείριση των δικών μας συναισθημάτων

· Η εκτόνωση της δικής μας φόρτισης και του stress

H προηγούμενη θεματολογία είναι πλούσια και οι απορρέουσες μέθοδοι, τεχνικές και προτάσεις είναι εφαρμοσμένες και επιτυχώς τεκμηριωμένες, ώστε να παρέχουν ουσιαστικές λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουμε κατά τις συναλλαγές μας, στη ζωή μας και στη δουλειά μας.

Στόχοι Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο έχει τους εξής κύριους στόχους:

  • Να προτείνει αξιόπιστες τεχνικές είσπραξης οφειλών, σε περιβάλλον καλών σχέσεων και συναλλακτικών ηθών
  • Να προσφέρει, στο εκπαιδευτικό κοινό, ουσιαστικά εργαλεία δουλειάς, που οδηγούν στη μείωση των οφειλομένων ποσών και στη μείωση των χρονικών καθυστερήσεων καταβολής τους
  • Να προτείνει εφαρμοσμένους και αποτελεσματικούς τρόπους διατήρησης καλών σχέσεων με πελάτες και συναλλασσομένους, παρά τη φόρτιση που προκαλεί η απαίτηση είσπραξης οφειλών
  • Να εξηγήσει στους συμμετέχοντες την ψυχολογία όσων οφείλουν και χρωστούν, προκειμένου να είναι πιο εύκολο το «ξεκλείδωμα» τους
  • Να διευκολύνει στην αναγνώριση «κακοπληρωτών», ώστε να αποτρέπεται ή εξελικτικά να περιορίζεται το φαινόμενο συσσώρευσης οφειλών και διαμόρφωσης επισφαλούς πελατολογίου.

Κατά την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν βελτιώσει αισθητά την τεχνογνωσία τους, τις τεχνικές, τις μεθόδους και τα συστήματα που ακολουθούν καθώς και την ικανότητα αναγνώρισης αφερέγγυων συναλλασσομένων ή συναλλασσομένων μη καλής πίστης και προοπτικής.

Εισηγήτρια Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Εισηγήτρια του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Εργασιακή και Συμβουλευτική Ψυχολόγος, M.A. του Middlesex University και πτυχιούχος Ασφαλιστικής Επιστήμης και Στατιστικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Διαθέτει εξαιρετική εμπειρία επί θεμάτων ανθρωπίνων σχέσεων και επικοινωνίας, ενώ εξειδικεύεται στην αναγνώριση και στην αποτελεσματικά διαχείριση έκτροπων συμπεριφορών, ενσυναίσθησης και συναισθηματικής νοημοσύνης.

Κόστος Συμμετοχής

Εταιρείες – Μέλη ΕΙΑΣ

· εξατομικευμένες συμμετοχές: €100

· πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών):€70 ανά συμμετοχή

Εταιρείες – μη Μέλη ΕΙΑΣ

· εξατομικευμένες συμμετοχές: €130

· πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €100 ανά συμμετοχή

Μέλη ΕΙΑΣ ALUMNI SOCIETY

·  εξατομικευμένες συμμετοχές: 50

Υπάρχει δυνατότητα προεγγραφής έως την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018 με έκπτωση 30% επί των αναγραφόμενων διδάκτρων, πλην αυτών της ALUMNI SOCIETY που αυτοχρηματοδοτούν τα δίδακτρά τους

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018.

 Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου

Η Carglass® συμμετείχε με εισηγήσεις στελεχών της στο Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Πραγματογνωμόνων

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των πελατών τους

Η ΕΣΑΠΕ, σε συνεργασία με το ΕΙΑΣ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), διοργανώνει εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

Το νέο ΔΣ του ΕΙΑΣ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης πραγματογνωμόνων, εκτιμητών και διακανονισμών ζημιών αυτοκινήτου

Οι επαγγελματικές ιδιότητες των Πραγματογνωμόνων, των Εκτιμητών και των Διακανονιστών Ζημιών Αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντικές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφαλίζεις το σπίτι σου ή αφήνεις την τύχη να αποφασίσει; Η ΕΑΕΕ θυμίζει: «Το απρόβλεπτο δεν περιμένει. Εσύ, έχεις ασφάλιση;»

Η καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) επιστρέφει δυναμικά, με στόχο να υπενθυμίσει κάτι απλό αλλά ουσιώδες

Πόσες ήταν οι αποζημιώσεις νοσηλειών από τον Κλάδο Υγείας του ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ

Οι καταβληθείσες αποζημιώσεις νοσηλειών από τον Κλάδο Υγείας του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπουργείου Οικονομικών

Μεγάλη κινητικότητα στην Ασφαλιστική Αγορά

Ο Χρήστος Μεγάλου άνοιξε το κουτί της Πανδώρας και τώρα οι εξελίξεις είναι συναρπαστικές.

Δυστύχημα με θαλάσσιο αλεξίπτωτο – Θανάσιμος τραυματισμός ανηλίκου – Υποχρεωτική ασφάλιση

Διαβάστε τη σχετική νομολογία όπως δημοσιεύεται στην Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών «Ο Σόλων»

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ERGO: Σε Ελσίνκι και Τάλλιν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του εταιρικού δικτύου πωλήσεων

Ε. Μοάτσος προς διακριθέντες: «Xτίζουμε ένα δίκτυο πιο ανθεκτικό, πιο ευέλικτο και έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αύριο»

Eurolife: Νέα διαδικασία αποζημίωσης για το πρόγραμμα My Health First

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω του online portal Eurolife Connect, για τους ίδιους ή τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη

C. Borean, Generali: Το Sovency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Ασφαλίζεις το σπίτι σου ή αφήνεις την τύχη να αποφασίσει; Η ΕΑΕΕ θυμίζει: «Το απρόβλεπτο δεν περιμένει. Εσύ, έχεις ασφάλιση;»

Η καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) επιστρέφει δυναμικά, με στόχο να υπενθυμίσει κάτι απλό αλλά ουσιώδες

Πόσες ήταν οι αποζημιώσεις νοσηλειών από τον Κλάδο Υγείας του ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ

Οι καταβληθείσες αποζημιώσεις νοσηλειών από τον Κλάδο Υγείας του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπουργείου Οικονομικών