back to top
29.7 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

ΕΙΑΣ: Σεμινάρια για την υποχρεωτική επαναπιστοποίηση διαμεσολαβητών στον Τομέα Γ΄

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), ο επίσημος θεσμικός -μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα- εκπαιδευτικός φορέας της ασφαλιστικής αγοράς, υλοποιεί εγκεκριμένα από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης της ΔΕΙΑ της Τράπεζας της Ελλάδος εκπαιδευτικά σεμινάρια για τα έτη 2015 και 2016, τα οποία εντάσσονται στο πλαίσιο της υποχρεωτικής επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για τον Τομέα Β΄ «Θεσμικά Θέματα της Ασφαλιστικής Αγοράς» και τον Τομέα Γ΄ «Ανάπτυξη Ατομικών Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων».

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΙΑ έχει διευκρινίσει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 3 της ΠΕΕ 45/2014, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές υποχρεούνται να παρακολουθούν κάθε χρόνο σεμινάρια και των τριών τομέων (Α΄, Β΄, Γ΄), έκαστο των οποίων πρέπει έχει ελάχιστη διάρκεια 5 ωρών, προκειμένου κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να συγκεντρώνει τουλάχιστον 75 ώρες πιστοποιημένης εκπαίδευσης στους τρεις τομείς εντός των πέντε ετών 2015-2019.

- Advertisement -

Το ΕΙΑΣ ανακοινώνει τα δύο παρακάτω σεμινάρια για τον Τομέα Γ΄ «Ανάπτυξη Ατομικών Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων», που θα διεξαχθούν στο εκπαιδευτικό κέντρο του ινστιτούτου (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) με φυσική παρουσία των εκπαιδευομένων στην τάξη:

1ο σεμινάριο: Τεχνικές πωλήσεων αναβάθμισης του ρόλου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

- Advertisement -

Το 8ωρο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 29 Νοεμβρίου, 12:30-20:30, ενώ αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016.

Σύντομη περιγραφή περιεχομένου

Προ- και ενδο-συμβατικά με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του

  • Λειτουργική αποστολή (ρόλος) των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • Τι σημαίνει πελάτης;
  • Τι σημαίνει ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Προ-συμβατικά & ενδο-συμβατικά με τον πελάτη
  • Αποτελεσματική αξιοποίηση των Social Media
  • Διατηρησιμότητα χαρτοφυλακίου
  • Θεραπεία παραπόνων

Αναγνώριση του προφίλ του πελάτη και αξιολόγηση των καταναλωτικών του αγαθών

  • Καταναλωτικές & αγοραστικές συμπεριφορές
  • Οι ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών
  • Κατηγοριοποίηση πελατών
  • Χρηματοοικονομικός προγραμματισμός
  • Χρηματοοικονομική ανάλυση «κύκλου ζωής»
  • Ενδεικτικά ερωτηματολόγια «έντυπο αναγκών»
  • Μέθοδοι διαδικασίας αγοράς ασφαλιστικού προϊόντος

Μέθοδοι και τεχνικές πωλήσεων

  • Η θεωρία του αίτιου – μέσου – αποτελέσματος
  • Η οργανωμένη πώληση
  • Βασικές αρχές
  • Οι εξωτερικές και εσωτερικές ασφαλιστικές ανάγκες
  • Οι 5 κανόνες της πώλησης
  • Λογική κατάρτισης ατομικού ασφαλιστικού προγράμματος Ζωής
  • Τυποποιημένη παρουσίαση 7 φάσεων
  • Cross Selling (Διασταυρούμενες πωλήσεις)
  • Τεχνικές κλεισίματος
  • 8 βήματα για να ακούτε αποτελεσματικά
  • Άσκηση: Τι προσδοκά ο πελάτης – Η επιχείρηση – Ο διαμεσολαβητής

2ο σεμινάριο: Ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων για την αποτελεσματική επικοινωνία

Το 7ωρο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου, 13:30-20:30, ενώ αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016.

Σύντομη περιγραφή περιεχομένου

  • Χαρακτηριστικά επικοινωνίας
  • Κανάλια επικοινωνίας
  • Τι εμποδίζει την επικοινωνία
  • Η δύναμη της λεκτικής επικοινωνίας
  • Η τεχνική της αντανάκλασης
  • Ο ανδρικός και γυναικείος τρόπος επικοινωνίας
  • Ανακεφαλαίωση μηνύματα που στέλνουμε και δεχόμαστε
  • Ακοή (σφάλμα)
  • Όραση (η γλώσσα του σώματος)
  • Άσκηση αλλοίωσης μηνύματος
  • Πώς να βελτιώσετε την επικοινωνία ως πομπός-αποστολέας και ως δέκτης-αποδέκτης
  • Επικοινωνιακοί τύποι – Συμπεριφορά
    • Η συμπεριφορά
    • Θεωρήματα
    • Συμπεράσματα
    • Προσαρμογή συμπεριφοράς

Εισηγήτρια  των  σεμιναρίων  για  τον  Τομέα  Γ΄ είναι η Μελίνα  Τσικογιαννοπούλου, σύμβουλος εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Το κόστος συμμετοχής για την παρακολούθηση του κάθε σεμιναρίου, διάρκειας 7 ή 8 ωρών, ξεκινά από 50 €.

Υπενθυμίζεται ότι το ΕΙΑΣ έχει  ήδη  ανακοινώσει  ημερομηνίες  υλοποίησης  σεμιναρίων  και  για  τον  Τομέα  Β΄ «Θεσμικά Θέματα της Ασφαλιστικής Αγοράς»:

  • 1ο σεμινάριο: «Ασφαλιστική σύμβαση & κλάδος αστικής ευθύνης αυτοκινήτων – Νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες», διάρκειας 8 ωρών, Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, 12:00-20:00.
  • 2ο σεμινάριο: «Ασφαλιστική διαμεσολάβηση & αιτιάσεις», διάρκειας 8 ωρών, Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 12:00-20:00.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (ασφαλιστικούς συμβούλους, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων και συντονιστές ασφ/κών συμβούλων), σε υπαλλήλους επιχειρήσεων (αντ)ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και πιστωτικών ιδρυμάτων.

Οφέλη για τους εκπαιδευομένους:

  • παρακολούθηση των υποχρεωτικών σεμιναρίων από εξειδικευμένο εκπαιδευτικό οργανισμό ασφαλιστικών σπουδών
  • επικαιροποίηση, ανανέωση και εκσυγχρονισμός των επαγγελματικών γνώσεων των εκπαιδευομένων
  • διοργάνωση του σεμιναρίου από τον μοναδικό εξειδικευμένο εκπαιδευτικό ασφαλιστικό οργανισμό που ίδρυσαν οι ασφαλιστικές εταιρίες της αγοράς μας
  • επαγγελματική αξιοποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων στην ασφαλιστική αγορά
  • ενίσχυση εικόνας και βελτίωση σχέσεων με τους πελάτες
  • αύξηση των αποτελεσμάτων της οικονομικής δραστηριότητας
  • απόκτηση βεβαίωσης επιτυχούς ολοκλήρωσης, κατόπιν εξετάσεων, του εγκεκριμένου από την ΤτΕ προγράμματος.

Οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 5ετή προϋπηρεσία στις πωλήσεις προϊόντων Ζωής και Ζημιών, καθώς και να είναι είτε κάτοχοι πτυχίου ΑΕΙ ή ΤΕΙ είτε απόφοιτοι Λυκείου. Το κάθε σεμινάριο θα περιλαμβάνει:

  • παραδόσεις της ύλης βάσει της οποίας θα επαναπιστοποιηθούν οι γνώσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • διεξαγωγή test κατανόησης, για την πιστοποίηση των γνώσεων των εκπαιδευομένων με το σύστημα ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής (multiple choice).

Στους συμμετέχοντες που θα παρακολουθούν αυτά τα εγκεκριμένα από την ΤτΕ σεμινάρια και θα ολοκληρώνουν επιτυχώς τα tests κατανόησης θα χορηγούνται από το ΕΙΑΣ Βεβαιώσεις Περαίωσης με την έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος. 

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, στο αρχείο ATT00113.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το νέο ΔΣ του ΕΙΑΣ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση

ERGO: AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών.

Eκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης πραγματογνωμόνων, εκτιμητών και διακανονισμών ζημιών αυτοκινήτου

Οι επαγγελματικές ιδιότητες των Πραγματογνωμόνων, των Εκτιμητών και των Διακανονιστών Ζημιών Αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντικές

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού

Οι ψηφιακές ασφαλιστικές πλατφόρμες και η συμβολή τους στην κάλυψη του ασφαλιστικού κενού, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel Β2 του 18ου Insurance Conference.

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων